Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FoxiestFox

    félisten

    válasz Chabe89 #29003 üzenetére

    Hát ja. (Artyról videókat láttam, beteg cuccok :D ).
    Minden további nélkül meg lehetne csinálni úgy, hogy balansztörés nélkül legyen egy jutalmazó class, amit megéri játszani.
    Értem, hogy a WW2-ben már durván bejött az "air strike", de nyilvánvaló, hogy ez a megközelítés nem maradhat a jelenlegi formában a játékban, ha azt akarják, hogy ne sírjunk folyamatosan miatta.

    Szerintem:

    - Átláthatóvá (és default bekapcsolttá minden noob.. új játékos számára) kell tenni a spotolt hajók számát.
    Jelenjen meg pl egy ikon az adott hajóval, amit spotban tart a CV, és legyen mellette egy számláló. Bizonyos küszöbök átlépésénél (pl 5mp - 50xp, 10mp - 100xp, stb) jelezni kell a kapott spotting xp-t a játékosnak, AZONNAL, hogy össze tudja kötni a butus kis fejében, hogy SPOTOLNI JÓ NEKI IS. DD-k spotolása legyen extra xp, így a tényleg nem túl értelmeseknek is leesne, hogy mi a dolguk egy része.
    Ez amúgy nem csak CV perk kéne legyen, a spottingot és következményeit kb ebben a formában kéne implementálni minden class számára, hogy tudják, mi a helyzet ezzel az egésszel.

    - Szintén azonnal láthatóvá és default bekapcsolttá kell tenni a spotting dmg-et, és itt is azonnal látniuk kellene, hogy ez mennyi xp-t ér nekik.
    Eltérő reward DD, cirka, és BB, vagy CV spotért, és spotban tartásért. Ha folyamatosan DD-t spotolsz, pörögjön szépen a spotting és xp reward számlálód, instant feedback.

    - Be kell vezetni a CV-based achikat, spot, support, és strike terén egyaránt. Érjen többet a az első kettő, mint az utóbbi, hogy ne a fraget kergessék akár map szélén, vagy a legnagyobb hp-val rendelkező célpontra dobáljanak, mint egy agyhalott.
    Ha fél perc spot után jön egy keep scouting expert achi pl, ami dob valami hasznos zászlót, vagy ilyesmit, mindjárt előrébb vagyunk, és jöhet a scouting expert, ha még többet spotol, még jobb rewarddal, stb

    - Brutális strike power nerf, de már tegnap.Tudom, ezért sírnának legtöbben, de a többi játékelem jutalmazása kompenzálná, és szerintem ez az egész CV balansz kulcsa.
    Nem normális, hogy egy erős közepes CV játékos oda tud repülni szinte bármely hajó mellé, és legrosszabb esetben a def AA baiting után, de ki tudja csapni, vagy harcképtelenné tenni, passzív játékra kényszeríteni. Sokat játszottam Montival, tudom, mit tud egy full AA build Monti, ahogy azt is, hogy a gyenge CV játékosok ellen viszonylag biztonságban van, mert ők sokat szöszölnek a drop beállításával, vagy autodropolnak.
    Az előbbi esetben sokat töltenek az AA buborékban a gépek, így van idő leszedni egy részüket, második esetben pedig könnyebb a dodge.
    Viszont egy jó CV-s felméri a helyzetet messziről, kalkulálja, hogy merre fogsz fordulni, beállít egy crossdropot, és nem szöszöl, azonnal dob, sok esetben kicsit távolabbról, hogy még kevesebb gép legyen a close range bubble-ben, és még jobban fókuszálja a találatait. A legjobbak egyszerűen együtt tartják a torp squadokat, és majdnem egyszerre, 1-2 mp különbséggel dobnak egy fésűt, ami a legtöbb BB-nek is dev strike-ot és a játék végét jelenti, ha mégsem, majd a tűz a bombázók után.
    Ennek egyszerűen azért kell eltűnnie, mert senki sem 3-4 percet akar élni egy csatában.
    A cél az lenne, hogy közepes játékkal is több, mint a csata felében életben tudj maradni (hacsak nem követsz el valami ökörséget, mondjuk belevágtatni egy DD terítette torpfalba, vagy megmutatni a cirkálód oldalát egy flanknyi BB-nek), és részt tudj venni a csatában, fejlődni tudj benne.
    Ennek fényében a CV torp sebzés harmadolása alsó hangon (iggen, tudom, már így is jaj de kevés [lfszt] ), viszont a flooding esély növelése. AP bombák elfelejtése, vagy jelentős átdolgozása. Pl db-k esetén a fókusz inkább az ellenfél hajóin lévő modulok ritkítása, főágyúk cooldown-ra tétele jó goal lehetne, jó rewarddal.

    - Több setup, sokkal jobb testreszabahatóság minden CV-re, kezdve mid tier egy szép tutoriallal, amiben MINDEN szituáció (strafe,manual drop, dodge, mozgó célpontra drop, dodge-oló célpontra drop, DD-re drop) benne van, és nem mehetsz randomba, míg nem teljesítetted és értetted meg.
    Upper-mid tier már teljesen szabadon tudd testre szabni, hogy milyen repülőből mennyit viszel a hangárod kapacitásáig, és hány repcsiből álljon egy adott group, nyilván egy értelmes felső limittel.
    Ha neked pl 4x4 torp bomber kell, fighter nélkül, tudd megtenni, de ha valakinek 2x6 torp, és 1x4 fighter, szintén.
    Nem vagyok expert CV-s, de értitek a lényeget. Ne tudja az ellenfél az első két squad spotolása után, hogy mire számíthat.

    - IJN és US CV-k közötti különbségek balanszolása. Ne legyen egyértelmű győztes, a különbségeiket el kéne simítani, a tulajdonságaikat közelebb hozni egymáshoz, hogy a skill, a jó squad-összeállítás, az aktív csapatmunka motiválja a játékot. A történelmi hűséget pls ne hozza fel senki, azt rég elengedték a játék összes aspektusában, ami egy jó dolog, mert a legunalmasabb, egyoldalú cucc lenne, ha megtartották volna.

    - CV-re képzett kapitányok esetén teljesen eltérő kapitány perk tábla, ezzel együtt a CV-hez kapcsolódó perkek kiszedése a többi classra képzett kapitányok esetén (oli vs Iowa - expert rear gunner esete), azok más perkekkel pótlása, melyek ad adott classnak adnak új dimenziókat.
    Ez megnyitná az utat további király testreszabási lehetőségekre CV-k számára csakúgy, mint a többi classnál. Nem csak defense-offense lenne a választási lehetőség.

    - Ne vehess prém CV-t, míg nincs legalább x csatád legalább x átlagxp-vel, megegyező tierben, tech tree CV-vel. A CV pont az a class, amit még annyira sem tudsz játszani nulláról, mint egy DD-t, csak kattintgatni fogsz, mintha elromlott volna az egered.
    + tech tree és prém CV-k egy szintre hozása. Jelenleg az összes prém CV durván erősebb a tt megfelelőjénél, ezt nem ártana elfelejteni.

    Így első blikkre nekem ennyi jutott eszembe, mint CV rework, néhány általános, többi classra is kiterjesztendő ötlettel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák