Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Trucker39

    tag

    válasz ddt500hu #33689 üzenetére

    Nálam simán betöltötte (MOD-t is használok, nem akadt össze velük). Milyen Build-t használsz, ha nem titok?

  • Trucker39

    tag

    válasz ddt500hu #33692 üzenetére

    Köszönöm!

    Végig néztem a csatát. Nem volt lejátszási hiba.

    Gondolom, volt meglepetés a túl oldalon, mikor a fő lövegekkel már 14-16 másodpercenként lőtted őket.

    MOD-l így nézett ki a csatád.

  • Trucker39

    tag

    válasz ddt500hu #33695 üzenetére

    Nagyon örültem, mikor valami miatt újra kellett telepítenem sok mindent a gépemen, gyorsan megszabadultam a Game Center-től is. Soha többé, ha nem muszáj.

  • Trucker39

    tag

    válasz olivera88 #33702 üzenetére

    Ha nem lenne neki bekapcsolva, nem lett volna mit feltölteni a Replay oldalra és én sem tudtam volna akkor letölteni és kipróbálni. :)

  • Trucker39

    tag

    Nem kell nagyon kapkodni a teszt miatt. Most olvastam:

    "Unfortunately I have some bad news.

    During our last checks of the CV beta build, we found a couple of critical bugs. They are quite annoying, and we don’t want them to affect your hands-on experience with the new gameplay.

    We’ve already smashed one of the bugs, and the other is in process, but we still need to double check everything again and deliver the fixes to your test clients properly.

    This means that the beginning of CV test will be delayed - worst case scenario until tomorrow.

    We will update you here as soon as we have more information. Sorry for any inconvenience, and rest assured, we will launch the test as soon as we can!"

    [link]

  • Trucker39

    tag

    válasz sith7 #34126 üzenetére

    Jelenleg nagyon rossz véleménnyel vagyok a hordozók átalakításával kapcsolatosan. Mint egy ... elnézést a szóhasználatért, fatengelyes World of Warplanes lenne. Dögunalom, míg az egyetlen raj elér a célig, a raj irányítása meg félelmetesen ... nem is tudom, bugyuta. Egérrel repülőt irányítani, szerintem nagyon rossz ötlet volt. Bizonyára lehet szokni majd idővel, de most olyan érzés, mintha bokszkesztyűvel akarnék cérnát tűbe fűzni. Precizitásnak még a halvány jele sem merül fel. Ráadásul, le is van lassítva a teszt. Minden csata után ki kell termelni a.. valamilyen költségeket. Lényeg, nem lehet vele újra menni egy darabig. Mind a három rajt próbáltam, nagyon gagyinak tűnnek számomra. Van vadász fedezet is, de csak a saját hordozóra kérhető. Úgy működik, mint eddig a Def AA. A hordozó nem irányítható manuálisan, vagy én nem találtam meg rá a lehetőséget. Csak térképen, egérrel. Nincs jelenleg még sebesség távíró sem, csak egy sebességgel cammog. Könnyű préda a támadásoknak. Mi tetszik benne eddig? Semmi az ég egy adta világon, semmi. Ha repülni akarnék, World of Warplanes, persze sokkal jobb hasonló játékok vannak. Ha a hordozó így marad, nem hogy többen, de szerintem még kevesebben fognak vele játszani. Azok biztosan nem, akik eddig szivesen hordozóztak és még értettek is valamit hozzá.

    Ha egy szóval kellene jellemeznem... Gagyi. Sajnos.

  • Trucker39

    tag

    válasz Honzi #34138 üzenetére

    Igen, közben rájöttem, hogy lehet azzal is. Kicsit könnyebb a fordulás így. Meg a sebességet is lehet átmenetileg a rajoknál vele fokozni. Megközelítéskor és elszakadáskor próbálom elhasználni, hátha kevesebb a veszteség. Igaz, végtelen a repülőgép szám, de egy támadás, egy raj veszteség és percekbe telik egy újabbat odáig elvinni. Persze arra is kell figyelni, hogy a fel nem készült rajt ne indítsam el, mert az csak hiányos raj lesz. A tesztelés legnehezebb része most számomra, hogy össze farmoljam a következő csatára való szerviz költséget.

  • Trucker39

    tag

    Most sikerült mennem először a Midway hordozóval. (marha drága dolog itt felszerelni, meg csatába menni).

    Azt tapasztaltam - hogy a témához kapcsolódjak - hogy az ellenfél egy rajban haladt és nagyon nehéz volt bárkin is fogást találni. Gondolom nem szándékos volt a dolog, hiszen fele AI hajó volt, de biztos vagyok benne, ha sikerülne valahogyan a játékosoknak is egy hajórajban maradni, sokat tudnának belőle profitálni CV szempontból. Mást most nem vizsgálok, hiszen ez a kérdés ennél sokkal bonyolultabb.

    Egyből kinéztem a Yamato-t, hiszen messziről látszik. Azzal kezdődött, hogy egyből körbefüstölték, majd teljes záró tüzet kaptam. Egy támadást tudtam ellene kivitelezni, a maradék pár géppel, meg épp eljutottam az ellenfél hordozóig, de érdemi támadásra már nem voltam képes. 12 gép veszteség. Utána már nem is lett csak 9 torpedó vetőm. Nem győztem kivárni többet, mert sok munka lett volna, viszont lassan töltődött.

    Egy jó játékos, sok gyakorlással biztosan tud majd alkotni a játékban, de ez a hordozó játék már nem - vagy legalábbis jelenleg - az, aminek lennie kellene.

    Remélem, még sokat változtatnak rajta. Elég bosszantó volt például, hogy el kellett dobjak egy jó repülő rajt, csak azért, hogy a hajón eltudjam a tüzeket oltani. Ez így elég ... fatengelyes dolog még.

  • Trucker39

    tag

    válasz sith7 #34169 üzenetére

    Támadásra vittem a rajt, mikor az ellenfél hordozója kigyújtotta két helyen a hordozómat. Vagy tovább viszem a rajt és hagyom égni a tüzeket, vagy ... eldobom a rajt, magyarán vissza automatikusan a hajóra és hajó nézet, ott van csak javítás ikon sajnos.

  • Trucker39

    tag

    Összekalapáltuk a küldetést nagy nehezen.

    Küldetéses hordozóm honnan is lesz? Már elfelejtettem. Ha lehet, inkább azzal mennék a hard-ra.

  • Trucker39

    tag

    Eddig valahogy nem vettem észre, vagy időközben jött egy frissítéssel a hordozó kapitány skill.

    Van benne néhány új dolog. Csak azokról írok:

    - Air armor: Reduces aircraft damage from short-range air defense
    - Improved boost: Increases the afterburner time of aircraft carrier squadrons
    - Last spurt: Fully restores the afterburner of the last strike linkaircraft carrier aircraft
    - Improved engines: Increases the speed of aircraft carrier squadrons
    - Air supremacy: Accelerates the recovery of aircraft and increases the aircraft carrier hangar
    - Fast aiming: Accelerates the reduction of the aircraft carrier's sight

  • Trucker39

    tag

    válasz ddt500hu #34940 üzenetére

    Akiknek tetszett, vagy legalábbis tudták valamennyire használni a jelenlegi hordozókat, azoknak nem hiszem, hogy fog tetszeni az új rendszer. Tegnap és ma volt "szerencsém" ismét tesztelni a hordozókat a tesztszerveren. Ígéret volt, hogy ilyen-olyan változások lesznek. Bizonyára lettek. Például a def AA visszakerült a hordozóra, de a használatához megint el kell dobni egy támadásra előkészülő repülőrajt, mert még mindig nem sikerült megoldani, hogy ha úton vagyok egy rajjal, ami nem kevés idő és közben megtámadják a hordozómat, a javítást és a def AA-t nem lehet beüzemelni. Térképmódon egyáltalán nem, raj módban meg más van ahhoz a billentyűhöz kiosztva. Volt, hogy már rárepültem a csatahajóra és nem akartam veszni hagyni a rajt, mire végeztem a három rácsapással, félig leégett a hordozóm. Ugye skill pontok még nincsenek és sikerült négy helyen is felgyújtani az ellenfélnek a hajómat.

    Azt írták módosítottak a légvédelmen. Valóban, eltűntek az idióta "jobbra-balra áthordjuk a légvédelmi eszközöket" funkció és visszajött a def AA a hajókra is. Meg sem lehet közelíteni most már a cirkálókat, mert egy támadást sem lehet végig vinni.

    Írtak az irányításról is, hogy ilyen, meg olyan lett. Egy biztos. Jó nem lett. Idióta célkörrel és billentyűzettel próbálok elnavigálni a megfelelő pozícióba a rajjal és támadni, ami sajnos sikertelen többnyire. Semmi javulást a célzásban nem vettem észre. Ugyan olyan rossznak tartom, mint eddig. Itt a torpedó vetés a legrosszabb dolog. Semmi segítség nincs. A nagy semmiből kellene kitalálni, hogy mennyivel is kellene előre tartani dobáskor.

    A vadász kíséretről. Nos, itt kitettek magukért. Kapott két-két vadász kíséret lehetőséget minden raj. Ami fogyó eszköz megint. használat kb olyan értelmetlen maradt mint az előző teszt alatt. ha véletlenül ráakad az ellen rajára, akkor megtámadja. ha meg nem akkor csak úgy vakon repked. Most őszintén... egy hordozó parancsnoka nem irányíthatja a repülő rajait. Az eszem megáll.

    Összességében csalódott vagyok. Más hajóosztályok szerelmesei biztosan fognak örülni, ha ez a szörnyszülött valami megjelenik majd az éles játékban, de szerintem a komoly hordozó játékosok nem fognak erőlködni vele. Mint már korábban említettem, teljesen el lehet felejteni a hordozó játékával kapcsolatosan a felderítést, spottolást, támogatást. Semmi ilyesmit nem tud a tesztek alapján. Maga a hajó egy úszó platform, ami képtelen saját magát megvédeni, de legalább ezután támadó erőt sem fog tudni képviselni. Ha bevezetik, remélem tényleg lesz kompenzáció. Sokan elfogják adni a hordozó flottát.

    Azt csak csendben jegyzem meg zárszóként, hogy az én kikötőmben minden fejleszthető hordozó megtalálható jelenleg és egy premium Saipan.

  • Trucker39

    tag

    válasz olivera88 #35009 üzenetére

    Szerintem nem jól működik a MOD nálad. Nálam is fenn van egy MOD csomag, a hajó nézhető is, de nem vásárolható. Azt írja keressem a Premium shop-ban, ahol természetesen nem található meg.

  • Trucker39

    tag

    válasz olivera88 #35265 üzenetére

    Végül is nem lenne ez baj, ha kapna kis segítséget a BB is. Például a másodlagos fegyverzetnél - ahol még nincs átcserélve - áttenni HE lőszerre, majd odaadni az irányításukat a játékosnak. Annyira nem lenne forradalmi a dolog, másik játékban már évekkel ezelőtt is így volt. A lényeg az, ha a csatahajó bajban van, mert közel pofátlankodott egy romboló, akkor a főfegyverzet marad úgy, ahogyan áll(persze a töltés folyamat zajlik), billentyűzettel átváltani másodlagosra és amíg tölt a főfegyverzet, addig lehet pufogtatni a lőtávon belüli célokra. Még a lőtávon sem kell állítani. Nem lenne nagy munka elkészíteni a változtatásokat, csak gondolom a romboló játékosok telesírnák lepedőnyi zsebkendőjüket és az összes fórumot, hogy ők megint hátrányos helyzetbe kerültek.

  • Trucker39

    tag

    "Rules for premium aircraft carriers:
    • All old premium aircraft carriers at tier VIII are replaced with new premium aircraft carriers of the same tier. All ship XP and commander skills are transferred to the new carrier.

    • Premium aircraft carriers Saipan and Kaga (currently tier VII) are replaced with the new version of premium aircraft carriers Saipan and Kaga (now tier VIII). All the XP and specialization of the commander transferred to the new aircraft carriers.

    • Special permanent camouflage for Enterprise (Azur Lane Enterprise) will be removed from accounts. Its full cost in doubloons will be credited to player's account. If you wish, you can buy it again for the same amount of Doubloons.

    • Special permanent camouflage for Graf Zeppelin is transferred to the new Graf Zeppelin."

    [link]

  • Trucker39

    tag

    válasz ledgeri #35374 üzenetére

    Az éjszaka végig olvasgattam az idevonatkozó fórum hozzászólásokat. Számomra nagyon jól bemutatja, hogyan is működik a WG. Magas ívben tojnak a teszterek - mint kiderült, azoknak sem tetszett a CV-k átdolgozása - és a játékosok fejére. Az egyikük jól megfogalmazta a dolgot. A WG fejlesztői csak az orosz fórumot és az orosz játékosok véleményét olvassák el, a többi nem is érdekli őket. Egy idióta és nagyon gyenge lábakon álló magyarázatba kapaszkodnak, miszerint nem akarják, hogy szegény játékos le legyen azzal terhelve, hogy egy időben többféle dolgot kelljen csinálnia. Teljesen értelmetlen a megközelítésük. Ahogy olvasom a bili akkor borult ki végképp, mikor megfelezik a CV ágat és majd kompenzálják a játékosokat. Tíz hozzászólásból, kilencben elküldték őket a jó édesanyjukba. Láthatólag a WG fejlesztői ezt is leszarják. Pofátlanul megemlítik a videoban (Waterline), hogy sok mindenkinek tetszett a CV rework, de akadt NÉHÁNY!!! játékos, akinek nem. Ezzel szemben, csak bele kell olvasni az angol nyelvű fórumba.

    A lényeg az számomra, hogy ez már a harmadik teszt, ami elindult. Próbálnak a szarnak valami formát adni, de az attól még ugyanúgy büdös marad.

    Többen leírták, mit kellett volna tenni:

    1.Azonnali hatállyal beszüntetni a Strafe funkciót a vadászoknál. (meg szerintem aki kitalálta, ki is rúgni a cégtől)
    2. Elvenni a manuális célzást a bombázóktól és torpedó vetőktől.
    3. Újraegyensúlyozni a torpedók, bombák sebzésének mértékét, valamint a hajók légvédelmét.
    4. A vadász kiséretet átalakítani. Kísérő vadász raj és hordozót védő vadász rajokká.
    5. Átalakítani a CV kezelőszerveket használhatóbbá.
    6. Taktikai térkép átalakítása

    Továbbra is azt látom a hozzászólásokban, hogy a WG nem akarja megérteni, hogy a CV játék alapvetően taktikai játék és nem mezei pufogtatás a tengerszinten. Ehhez a játékmódhoz meg térkép kell és jól használható kezelőszervek.

    A fórum hozzászólásait itt lehet követni: [link]

  • Trucker39

    tag

    válasz FoxiestFox #35382 üzenetére

    Értem én, hogy a csatahajó fanok foggal-körömmel ragaszkodnak a - számukra kényelmesebb - játékmódhoz. Még akkor is, ha ez más hajóosztályok rovására megy. Nincs is kényelmesebb dolog, mint messziről osztani a salvo-kat más hajókba, a töltés közbeni időben meg malmozni, vagy posztolni valami képet a kedvenc fórumába. Bosszantó is, mikor nem hagyják a csatahajó játékost nyugodtan játszani. Zavarják a csíter CV-k, rombolók, cirkálók... és ahogy olvasom, már a tervbe vett tengeralattjárók is.

    Pedig annyira jó és kényelmes elhajókázni a böszme nagy csatahajóval és szemből is osztani a cit-eket bárkinek. Főleg ha még néhány játékosnál esetleg a warpack csomag előfizetés is feltűnik. Persze a fórum olvasói kivételek. Ők biztosan nem alacsonyodnának le arra a szintre.

    Azt próbáltam a korábbi hozzászólásomban érzékeltetni, hogy a játék fontos része a hordozó is. Nem, nem támogató fegyver, nem tüzet oltó repülőgép platform, nem füstölő gép platform és még sorolhatnám azt a számtalan hülyeséget, amit felsoroltak a WG-nél a tervek között.

    A hordozó, mint a hogyan a 2 világháborúban is volt, csapásmérő, főfegyverzet. Csatákat eldönteni képes, veszedelmesen erős fegyverzet.

    Bárménnyire is sértőnek tűnik - nem annak szánom - de a csatahajók már csak kisegítő, támogató szerepet játszottak a hordozó színre lépésével.

    Ha ez a játék valamennyire még szeretne hasonlítani a valósághoz, legalábbis küllemben, akkor rendbe rakja a hajó osztályokat. nem úgy hogy a hajó osztály felét kitörli és más hasonló marhaságok.
    Máskülönben mehet a fantasy, vagy a sci-fi világába és bármilyen szabályokat, skineket tehet ezekre a járművekre, sok értelme nem lesz.

    A történelmet ismerő és szerető játékosok messze el fogják kerülni ezt a játékot.

  • Trucker39

    tag

    válasz sith7 #37486 üzenetére

    Ezt javasolnám kezdésből. E mellé javasolt az is, ami itt korábban leírásra került, vagyis meg kell nézni, hogy az adott hordozónak melyik raj az erőssége és arra MOD-olni. Legalábbis addig, amíg kitapasztalod jobban.

    Másik nagyon fontos dolog, hogy a raj irányításánál lehető legtávolabbra ki zoom-olva kell próbálni támadni. Jobban észlelhetőek szerintem a légvédelem robbanásai. Nagyobb eséllyel kikerülhetőek. Amikor meg már közel a raj a célponthoz ott meg már nincs flak.

    Itt sem szabad két-három hajóból álló rajt megtámadni. Ahhoz nagyon jól irányítja az AI a hajók légvédelmét.

    Viszont egy hajó esetében lehet látni egy idő után a mintázatot, ahogy próbálja az AI megjósolni, hová lője a pamacsokat. Először csak egy - egy pamacs jelenik meg, ha nem változtat irányt a raj, tele veri az útvonalát pamacsokkal, ami instant halál a rajnak.

    Jelenleg itt tartok a "tudományommal". Nem sok, de ahogy nézem, nagyon sok volt CV játékos keresi a helyes utat.

    [ Szerkesztve ]

  • Trucker39

    tag

    Elnézést a dupla poszt miatt.

    Így gondolom a modulok elhelyezését. Ahol a bombázó raj az erősebb, azt támogatom, ahol a torpedó raj, ott meg azt.



  • Trucker39

    tag

    CV témához kapcsolódnék én is.

    Azóta csinálgatom... eleinte lelkesebben, később már sokkal kevésbé, a teszteket, hogy megkaptam az első zártkörű tesztre a meghívó kulcsot.

    Az elején meglepően sokan voltunk. Ezzel együtt nagyon hamar kiderült, hogy nem jó az irány. Irányíthatóság, egy raj, CV el van magában automatán, stb.

    Töltöttem, töltöttük szorgosan ki a kérdőíveket, de gyakorlatilag, alig- alig változtattak az eredeti elképzelésükön. Az pedig: Egy raj-automata CV verzió volt.

    E mellé jött, hogy jól meg is sértették a CV-s játékos közösséget. Azt írták szép szavakkal, hogy túl hülyék vagyunk ahhoz, hogy egyszerre tudjunk több rajt és még a CV-t is irányítani.

    Biztosan tudom, hogy nagyon sokan kértük, követeltük, hogy maradjon az RTS. Vegyék ki a manuális raj irányítási lehetőséget és gondolják újra a sebzés mértékét, valamint a légvédelmet. Semmi mást nem kellett volna tenni.

    E helyett minden maradt úgy, ahogyan elgondolták. Lement a második teszt is. Itt-ott csinosítgattak rajta, meg még több füst pamacsot beraktak a játékba. Többek között ezért laggol, akad a játék. Egyszerűen túl sok az információ egy kicsi helyre. Minden pamacsot mindenkinek meg kell jeleníteni a környezetben. Így látja a raj, hogy merre kerüljön és látja az is aki kilőtte, hogy ez most nem volt jó helyre lőve.

    Lement a harmadik teszt is. Végig csináltam, épp csak kitöltöttem a kérdőívet. Már látszott, semmi nem fog változni.

    Megjelent a public test. Maradt minden a régiben. Innen már láthatta mindenki, hová tart a játék.

    Oda akartam kilukadni, hogy minden tesztelő, aki tesztelni próbálta a játékot látta, hogy semmi érdemben nem változott, így hagyta is a fenébe a tesztelést. Volt, hogy 2-300 játékos sem volt a teszten.

    Csak coop-ban volt esély tesztelni, persze ott meg nem volt CV a túloldalon.

    A tesztelés hiánya miatt maradt benne a T10 japán CV bug kihasználásának lehetősége, stb.

    Mégis mit vártak a tesztelők? A CV-s játékosok nagy részének nem tetszik az átalakítás. A balanszírozás sem sikerült. Lett jó nagy felháborodás miatta.

    A rombolósok szinte meg sem mernek mozdulni, mert szanaszét rakétázzák őket. Persze itt is a jobb játékosok hamar rájöttek, mit és hogyan tegyenek ez ellen, de az átlag rombolósnak keserves az élete.

    Cirkálósok jól el vannak, mert értelmes CV-s csak rövid látogatást tesz irányukban.

    A csatahajósok is bajban vannak, de csak a magányos rambók. Aki felismerte időben, hogy nem célszerű úszkálni egyedül, az jól el van. Aki meg nem, az elsődleges célpont, úgy mint eddig is.

    Talán bepánikoltak végre a fejlesztők és a 8.1 javításban szénné nerfelik a hordozókat. Amivel meg az a baj, hogy akkor hiába fektettek bele munkát a CV átalakításba, még sem fognak játszani vele többen, főleg átlagos játékosok.

    Most valóban, a T4 elég vicces CV. Nekem a T6 is csalódás volt. T8 nagy hibája, hogy többet van T10 csatában, mint a saját szintjén. Egyedül a T10 érződik számomra használhatónak.

    Mindegyikkel el lehet lenni természetesen, ez csak az én tapasztalatom.

  • Trucker39

    tag

    válasz sith7 #37754 üzenetére

    Igen, igazad van. Az is kimaradt.

    Hirtelen ennyi jutott eszembe.

    Ja és még valami.

    Érdekes, meg újdonság ez az átdolgozott CV játék (most próbálgatom a Hot fix-t), de egy fontos dolog el veszni látszik. Ez a játék mód, már nem CV játék. Annak hívják, meg valahol úszkál is a térképen egy úszó platform, de azon kívül, hogy az ellenfél el tudja süllyeszteni, nem sok köze van a hordozós játékmódhoz.

    Egyetlen raj egy CV összes tudománya? Legalább egy kicsit próbálnának a történelmi tényekhez hasonlítani. Mennyi tervezés, gondolkozás, taktikázás szükséges egy hordozó hatékony működtetéséhez? Itt meg el van a dolog intézve egyetlen raj irányításával.

    Kicsit viccesre véve a dolgot... Hordozó kapitányból (Admirális), visszaminősültem repülő raj parancsnokká. Szép ívet futott be a karrierem.

    Komolyra fordítva a szót. Ezt így butaság volt megcsinálni. Valamit kitalálni esetleg, amivel sok-sok játékkal lehet skillezni a repülő rajokat, hogy bátrabbak, pontosabbak, stb. legyenek, de ne a játékos dobálja le a bombákat, meg a torpedókat. Maradjon ez automatikus feladat.

    Ez kicsit olyan, mintha a csatahajó irányításánál egyszer csak úgy döntene a WG fejlesztő csapata, hogy ezentúl a csatahajók automatikusan működnek, legfeljebb csak a térképen lehet irányítani őket. A játékos meg kapná mondjuk a második löveg torony irányítását. A WG meg megmagyarázná, hogy a játékos egy ilyen bonyolult gépezetet, mint egy csatahajó, úgy sem tudna egyedül irányítani, elég neki az az egy torony.

    Esetleg - bónuszként - megkapná a lehetőséget, hogy a három löveget egyesével is elsütheti. Utána meg - mikor felháborodik a játékos közösség - széttárná a karjait és mondaná, hogy ez így jó.

    [ Szerkesztve ]

  • Trucker39

    tag

    Hot Fix-ről első benyomások 5 csata után.

    Hajó: Shokaku

    T8 csata: 1
    T10 csata: 4

    CV egyedül: 2
    CV párban: 3

    A többit inkább kifejteném. A légvédelemről nem tudok nyilatkozni, mivel a T10 csata nem igazán tesztelhető. Érdemben nem tudtam T10 hajóknál sebzést bevinni. Sem a bombázók, sem a rakétavetők nem igazán értek célba. A torpedó vetőkkel lehetett, egy-egy gyors támadást bevinni, de: A gyorsan megközelítem és egyetlen támadást hajtok végre művelet elég gyenge eredményeket mutatott és meg is bosszulta magát. Mindjárt rá is térek.

    T8 és alatta lehet sebezni. Az egyetlen T8 csatában XP első lettem.

    Sajnos a pamacsok miatt, illetve a lehető legrosszabb pillanatban kilőtt repülőgépek miatt elég problémás nálam a rakétával célzás. Épp akkor lagzik, döccen egyet a játék, mikor kioldani kellene a rakétát, így nagyon gyakran elé, vagy mögé csapódik be az összes.

    Az "F" parancs. Igen itt lettek problémák. Meg is lepődtem. Most is vissza lehet hívni a repülőket, vagyis a parancs azonnal aktiválódik, de - és itt a probléma - a raj irányítását azonnal elveszítjük, viszont a gépek még egy ideig lőhetőek az ellenfél részéről. Ez azért baj a CV számára, mert a gyors támadás alkalmával, gyakorlatilag el is vesztettem a teljes rajt. A 4 T10 csatában hiába is vártam őket, egy sem jött vissza.

    Ebből egy dolog következett. Hosszú percekig tétlenül hajókáztam, mivel nem akartam 2-3 gépes rajokkal támadni. Esetleg felvihettem volna őket spot damage-t összeszedni, de sebezni nem tudtam volna.
    Ez bizony jelentősen lelassítja az eddig megszokott "pörgős" CV játékmenetet. Ültem és malmoztam.

    Nagyon lassan tölti fel a repülőgépeket, lehet ezen is történt változtatás, mert kicsit gyorsabb munkálatokra emlékszem.

    Mást nem teszteltem.

    Igen, sikerült csökkenteni a hordozók teljesítményét ezzel a javítással. Tehát a célt sikerült elérni. T10-t még nem próbáltam.

  • Trucker39

    tag

    A Shokaku még mindig jól használható a saját szintjén. Délután ez volt az első ilyen csatám vele. A többi sajnos T10 elleni.

    Elnézést a név törlése miatt. Egy kedves ismerősöm megkért, hogy segítsek neki CV fejlesztésében. Nem járult hozzá a név megosztásához.

    A lényeg így is látszik szerintem. Az a paca meg ott: Confederate.

  • Trucker39

    tag

    Kipróbáltam a teszt szerveren a hordozókat.

    Nekem a rajok mozgása, irányíthatósága - torpedókra koncentráltam inkább - visszatérése, illetve a feltöltési idejük úgy tűnt, mintha a 8.0 verzióval játszanék. A mai hot fix-nek nincs még nyoma.

    Nem egészen értettem meg, majd jobban átolvasom, minek is kellett volna változnia a CV osztályon.

    A feladat a cirkálók tesztelése lenne, de azokhoz nem értek, így kihagyom.

    Fox: Ha az anime-re gondoltál, akkor akár én is lehetnék a hunyó úgymond, mert bizony szeretem a jól elkészített, jó történettel megáldott, komoly hangvételű anime filmeket. Volt szerencsém látni néhányat és azt kell mondanom, történet vezetésben messze felül múlják az amerikai, agyon sztárolt, szuper CGI filmeket. Azok nagyon látványosak, de a történetük egy füzetlapra ráférne. A bonyolultságuk, meg kb olyan, amit egy 6 éves gyerek is kitalált volna. Nem akarom bántani az amerikai filmeket, csak nagyon el hajlottak a CGI parádé irányába és közben nulla történetük van. Néhány anime egész estés filmnek meg olyan a története, hogy még a sörömet is elfeledtem közben meginni, úgy lekötött. Persze ezek a filmek nem kisiskolások történetei, hanem felnőtt emberekről szólnak. Nem is ajánlott gyerekeknek megmutatni.

  • Trucker39

    tag

    Túl erős még ez a hordozó.

    További nerf-re lesz szükség, úgy látom. :)

    Amúgy én sem tudok nyertes csapatba kerülni az este, ezt kivéve talán.

    Nagyon, nagyon megszeppent játékosok vannak valami miatt az én oldalamon. Be áll csatahajóval a sziget mögé és nem hajlandó kijönni. Folyamatosan kérik a segítséget, de gyakorlatilag ott ácsorognak falkában.

    Ha nem kezdek el takarítani, ez is vesztes csata lett volna.


    Olvastam, nem tetszik az UI. Sajnálom, csak ez van. Nem értem, miért ezt a leányt favorizálja a Seagroup. Nem volt jelentős szerepe az Anime-ben. Ha Iona, Takao, vagy Haruna lenne, még érteném a dolgot. De Ő I-400 vagy I-402, ha jól emlékszem.

  • Trucker39

    tag

    Sírás - nem sírás, de most nagyon nehéz hordozóval magasabb szintű csatában valamit összehozni. Volt hogy a spot damage-m kétszer több volt, mint amennyi sebzést okoztam. Sajnos nagy hiba - ha már így döntött az MM - hogy sokkal többet rakja magasabb szintű ellenfelek közé a hordozókat. Tegnap megszámoltam és bizony így van. Aránytalanul többször.

    Mint korábban írtam, saját szintjén el lehet vele lenni, de nagyon meg kell dolgozni a pontokért.

    Íme egy példa. Vesztettünk, de annyi kárt okoztam az ellenfélnek, hogy vesztesként közel azonos XP-t kaptam a nyertes csapat második helyezettjével és az elsőtől sem nagyon maradtam le.

    Nagyon sok munka van benne, ami sajnos a lista alján lévő játékosokról nem mondható el. Folyamatos segítség kérés, közben tétlenkedés egy helyen. Ha sikerült egy pontot elfoglalni, akkor gyorsan beültek a foglalt pontra 4-5-n és vártak. Nem tudom mire.

    Végén kifutottunk az időből. Talán 1 perc kellett volna még. Ja igen, a baloldali három hajó, hat hajóval állt szemben, csak elfogytak szerencsésen. Mi maradtunk hárman.

  • Trucker39

    tag

    Szerintem ha a 8.0 és a legutóbbi hot fix között valahol félúton megállnának a paraméterek tekergetésével, úgy szerintem mindenki elégedett lenne, vagy épp fordítva. nagyon elégedetlen lenne.

    A T10 hordozókat most nincs időm nézegetni, de T8 esetében fontos lenne, ha tudnának valamennyit sebezni. Legyen meg a CV játékosban is az érzés, hogy tett valamit azért, hogy nyerjenek.

    Ezért írtam, hogy valahol a két javítás között lesz a jó beállítás.

    T8 saját szintjén jó, vagy ne menjen T10-be, ami szerintem újabb felháborodást váltana ki, vagy kicsit feljebb kell tekerni a paramétereit.

    Utána meg hagyni egy jó hónapot, hogy mindenki megszokja.

  • Trucker39

    tag

    Majd az... majdnem írtam, hogy az okosak meg oldják ezt a helyzetet, de úgy gondolom, hogy itt nem az ész fog diktálni, hanem a pénz.

    Szerintem nem fogják kivenni a CV-t, hiába álmodoznak róla - a kikötőikben - a csatahajós játékosok.

    Egyrészt azért nem, mert az orosz úgy sem fogja elismerni, hogy rosszul kezelte ezt a problémát, de sokkal inkább azért nem, mert sok munkával, ezzel együtt komoly költséggel járt az átalakítás.

    Másrészt ott vannak a kanyarban a brit hordozók. Még több munka volt elkészíteni, stb. Nagyon komoly bevételt remélnek a fejlesztők ezektől.

    E mellett biztos vagyok benne, hogy premium CV-ben is gondolkodnak.

    Ha ezt mind össze számoljuk mondjuk dollárban vagy Euro-ban, akkor lehet hogy nagyobb súlya lesz, mint annak, hogy mit szólnak a most elégedetlen játékosok.

    Jól írta Sith, majd meglátjuk. Pénz beszél-e...

    Amúgy lehet próbálkozni, sőt kénytelen a játékos - ha T10 CV-t szeretne - két szinttel magasabb csatákban is részt venni.

    Az alábbi egy jó példa rá. Az előbb volt "szerencsém" jó gyenge T10 csapatot kifogni. Meg is látszik az eredményen.

    Az egy kill, az egy Montana volt.

  • Trucker39

    tag

    Már miért ne érteném?

    Szerintem jelenleg senki nem tudja, mi is zajlik pontosan a WG háza tájékán.

    Az látszik, hogy még több bevételt szeretnének.

    Azt amit te és a barátaid befizettek ebbe a játékba már rég elköltötték. Nem is szeretném tudni, mire.

    Új bevételi forrás után kell nézni. A régebbi hajók erre a célra nem annyira alkalmasak, mert aki akarta, már költött rá. A másik meg, hogy a régebbi hajók elvesztik idővel a jó tulajdonságukat, "megromlanak" a WG háza táján. Különben nem fogynának az új hajók.

    Olvastam több helyen, hogy a Premium hajók "romlása" miatt többen perrel fenyegetőznek. Szerintem erre a dologra magas ívben tesz a WG csapata. Gondolom a sok játékos befizetett pénzének érték megőrzésével sem foglalkoznak különösebben

    Ismét csak új piac. Itt azokat kell nézni, milyen hajókat próbálnak behozni a játékba. Sok az acél, szén, free XP ellenében vásárolt hajó.

    Orosz csatahajókat emlegetnek, meg angol CV ágat.

    A végén csak azt tudom írni, nem lehet tudni, mi zajlik a WG háza tájékán. Mennyire kellenek a régi játékosok? Mennyire akarnak konzol piacra koncentrálni, stb.?

    Mint olyan sokszor itt a fórumon, én is csak azt tudom írni: Majd meglátjuk, mi lesz.

  • Trucker39

    tag

    Semmi sértőt nem írtam le ezzel. Van akinek telik rá és költ is rá. Van akinek meg kevesebb jut ilyesmire.

  • Trucker39

    tag

    válasz capulet75 #37869 üzenetére

    Elsőre is értettem. Csak a válasz nem ment át ezek szerint.

    Nem tudjuk, mit terveznek a WG háza tájékán.

    Bizonyára annak is meg van az oka, hogy ..."újpistike_22"-t is próbálják fizetésre bírni. Gondolom, van neki esetleg konzolja, vagy a haverjának.

    Azt sem lehet tudni, hogy olyan jól megy-e az üzlet, hogy elegendő-e a fix játékosok által befizetett éves összeg.

    Gondolom, nem csak úgy, hirtelen ötlettől vezérelve tolták végig az összes zárt beta teszten ezt a CV módot. Az elején se nagyon tetszett senkinek, mégis így került be a játékba.

    Ezért érzem úgy, hogy valamilyen formában benn kívánják tartani. Különben már az első teszt utáni felháborodás miatt meggondolták volna magukat.

    Még egyszer: Nem lehet tudni, mi zajlik a WG háza tájékán.

    Másik felvetésre: Sajnos, nem sajnos elég kevés összeget költöttem erre a játékra. Mint ahogy írtam, van akinek telik erre, van akinek kevésbé.

  • Trucker39

    tag

    Közben sikerült kifejleszteni és megvásárolni a Hakuryu-t.

    Sokkal több csatára számítottam, hiszen T8-ból kellett T10 fejleszteni.

    Igaz, minden bónuszt, ami elérhető volt, folyamatosan rá tettük a hajóra. Zászlók, festés, meg kaptunk 3 nap premiumot egyik küldetésből, illetve tegnap lett aktiválva az Első kampány utolsó küldetésének feladata, ami 7 nap premiumot adott. Ez elég lesz a fejlesztésekre meg egy kis kreditre a modulokra.

    Az átképzést is megúsztuk, még ma is ingyenes volt a kapitányképzése és a modulok leszerelése.

    Új account, kevés csata van rajta. Gyakorlatilag a japán T10 CV lett megcélozva már kezdésből. Így összesen kevés csata van a számlálón.

    Most örül a tulajdonosa, én meg fellélegezhetek. A szívességnek eleget tettem.

    Ő volt a negyedik T10 hordozó, amit féléven belül kifejlesztettem.


  • Trucker39

    tag

    válasz sith7 #37885 üzenetére

    Élménybeszámoló?

    Jelenleg még T9 repülő rajok vannak csak. Nem túl izmos társaság.

    Rakétával szokásos, minimális sebzés. Inkább csak idegesíteni, meg spottolni lehet vele.
    Bombázás komolytalan. Egy Hindenburg körberöhögi a rajt. Igaz, ha elnéz valamit, mindjárt kap egy citadellát.
    Torpedózni jó lenne, ha... nem két torpedó lenne egy T9 támadó rajban, vagy érdemben közelebb lehetne jutni egy - egy hajóhoz. A fejlesztésnél leszek gondban. Az egyik 6 km-s, a másik 8 km-s. Az egyik 600 m-n élesedik, a másik meg 1200 m-n. Az egyik 50 Kts, a másik 40 Kts. Az egyik marad két torpedós, míg a másik négy torpedós. Az egyikkel gyorsan lehet 2 torpedót célba juttatni, míg a másikkal lassan, talán négyet. Második fordulóra nincs esély, tehát jól meg kell gondolni a dolgot.

    T9 repülővel elég gyenge a sebzés.

    Ez egy jó körnek mondható nálam. 55K sebzés és 166K spot damage.

  • Trucker39

    tag

    válasz sith7 #37896 üzenetére

    A kétféle torpedó raj úgy tűnik teljesen más taktikát igényel.

    Az első nagyon hasonlít az alap torpedós rajhoz. Az meg már megszokott, mert a Shokaku-n is ilyen volt. Kicsit javítottak itt-ott a paraméterein, de kb. ennyi.

    A használni is úgy kell őket, mint eddig. Gyors megközelítés és oldás, majd még gyorsabb eltávolodás és vissza a hajóra. Egyedül hajózó célpontokra való. Ha nincs segítsége és nem sérült le nagyon a raj, lehet még egy kört támadni vele. Mint írtam, két torpedóval támad, ami elég kevés sajnos.

    A második torpedós raj már jobban különbözik. A repülő típus ugyan az, mint az előbbinél. A torpedó típusa változott. Ezzel együtt változott a használata is. Ez utóbbi fejlesztés kapott komoly nerfet.

    A torpedók lassabbak, csak 40 Kts sebességre képesek. E mellett jóval nagyobb távolság megtétele után élesednek. Rontottak a szórásképen is, de ezt megfelelő, óvatos megközelítéssel lehet orvosolni.
    Viszont már 4 gép támad egyszerre.

    Ez utóbbit fejlesztettem ki. Nem kevés fejvakargatást okozott, hogyan is kellene használni. Úgy mint az eddig használtakat nem lehet. A lassú torpedó sebesség, a szórás kép, valamint túl nagy az élesedéshez szükséges idő. E mellett messziről látják a célpontok is.

    Most úgy gondolom, hogy olyan célpontok ellen érdemes alkalmazni, akik közelről védik egymást a légvédelmükkel. Lehet még alkalmazni füstben rejtőzködő hajók ellen, valamint sziget mögé fészket rakott célpontok ellen. Lényeges, hogy valami miatt a célpont, vagy célpontok korlátozva legyenek bizonyos mértékig a mozgásukban.

    Mind a három helyzettel találkoztam és ki is próbáltam őket. Vissza vettem a kapitányi skill-ben a sebességet, hogy megmaradjon a lő táv. Így sikerült a raj veszteségeit támadás közben jelentősen lecsökkenteni. Dobási határról szépen el lehet engedni sorban mind a három rácsapást, amivel az első esetben jó nagy kavarodást lehet okozni az összezárt hajók között, mivel kicsit más szögből és aránylag gyorsan kerülnek a vízbe a torpedók.

    A füstben tartózkodó hajó páros ellen is volt hogy sikeres lett a támadás. Ha mást nem is, de azt elértem, hogy kijöjjenek a füstből. Elég volt ott hagyni egy vadászt és máris gyűlt a spot damage, mert a a csapat többi része leamortizálta őket. Azért írok hajó párost, mert többször tapasztaltam, hogy két füstölő hajó, cirkáló+romboló közvetlen egymást támogatva haladnak előre. Sok mindent nem tudtam tenni eddig ellenük.

    A sziget mögötti hajók ellen meg kifejezetten szórakoztató is lehet. Nem kell találatot sem elérni. Elég számára a tudat, hogy szemből egy halom löveg cső várja, hogy előjöjjön a sziget mögül, míg hátulról látja hogy jön 12 torpedó, jó nagy összevisszaságban. Eddig még mindegyik előjött. Igaz, csak két ilyen alkalom volt eddig.

  • Trucker39

    tag

    válasz sutyerák007 #37914 üzenetére

    Nem az én accountom és a tulajdonosa nem járult hozzá, hogy meg osszam a nevét.

    Én csak segítettem neki felhúzni T10-ig.

    Nem lesz több kép róla. Épp az előbb fejeztük be az utolsó fejlesztést a hajón. Minden modul, amit jónak láttam, készen van.

  • Trucker39

    tag

    válasz capulet75 #38275 üzenetére

    Azután meg csodálkoznak a WG kasszánál, ha ilyen megnyilvánulások után csökken a bevétel.

    Valami diplomatikusabb embert is megbízhattak volna a kommunikációval.

    Nem vagyok jó játékos sajnos, ezért örülök neki, hogy a profi, ismert játékosok próbálnak tenni valamit a játékosok érdekében.

    Ha őket ennyire becsüli meg a játék fejlesztője, akkor nem lepődöm meg semmin.

  • Trucker39

    tag

    válasz Solicidium #38280 üzenetére

    Már hogyne lehetne kikapcsolni, Nálam gyakorlatilag évek óta kikapcsolva van a chat ablak. Nem is hiányzik már.

  • Trucker39

    tag

    válasz Ted_Beneky #38283 üzenetére

    Még nem kellett egyszer sem újra visszakapcsolnom. Annyira intelligens a telepítője, hogy megjegyzi a korábbi beállításokat. Így legközelebb csak átfutom, hogy minden rendben van-e.

    Persze én több MOD-t is használok, de külön ki lehet ezt az egyet is választani és azt telepíti csak fel.

  • Trucker39

    tag

    válasz sith7 #38367 üzenetére

    "Increased preparation time for the attack, which will not allow instant attacks on destroyers.
    Changed the parameters of aiming: now planes get a large aim penalty when changing their direction during an attack and will not be able to accurately shoot rockets when maneuvering.
    All attack aircraft will have a reduced attack time. The aiming reticle now has a wider area when entering an attack, but the maximum reduction of the aiming reticle remains unchanged. Thus, this type of aircraft will reward players for choosing the right vector of attack and consequently leave less chance of a successful attack if carried out at the last moment.
    Maneuverability during the preparation for the attack and during the attack run is reduced, which will not allow Attack Aircraft to easily aim at a maneuvering destroyer if the approach of the attack was originally on the wrong vector.
    Thus, the destroyer, which actively maneuvers and takes into account in advance the attack vector of the squadron, will be able to successfully dodge the attack. The interaction of attack aircraft with ships that do not change their course or, due to their characteristics, cannot do it quickly enough, will remain at the same level.
    Visibility of all ships from the air is reduced by 20%. This will reduce the reconnaissance potential of СVs at the start of the battle and will help destroyers to remain undetected for a longer period, provided that their AA is turned off with the help of the P key.
    To improve the efficiency of the "Fighter" consumable, we changed its settings. Now, fighters quickly begin pursuing enemy squadrons in their area of influence.
    Also increased cruising speed, increased the number of aircraft called by consumable on the squadron from 2-3-4 to 3-5-7, respectively.
    We have also significantly reduced the hit points of fighters, which will emphasize their weakness against ships and low efficiency as an intelligence tool. In addition, the radius of patrolling fighters for squadrons has changed with tier progression: at tier VI it has been reduced to 2.5 km, tier VIII is unchanged, and at the X tier it is now 3.5 km.
    Due to the excessive efficiency on account to the large number of torpedoes in the attack flight, the attacking potential of Midway’s torpedo bombers is reduced: their torpedoes have been replaced with weaker ones (the maximum damage is now 4233 instead of 5367) and the chance of flooding is reduced. Other parameters remain unchanged."

Új hozzászólás Aktív témák