Új hozzászólás Aktív témák

  • Atlantis

    veterán

    válasz jano_77 #1477 üzenetére

    Én egy ideje nem teszek töltésgyorsítót a medekre, T10-esen is inkább optika van, mint gyorsító. Inkább a venti legyen, az mindenen segít kicsit, vert.stab meg meden éri a legtöbbet, szerintem erre a legérdemesebb tenni. Ha gondolod a vizes cucc helyett tehetsz rá gyorsítót is, ízlés kérdése, de vices rekesszel jóval kevesebbszer lőtték el a sérülékeny rekeszt rajta.

    Napfénysüti: hátja, már gondolkodtam, miért van így, de nem jövök rá. Szinte mindegyik T9-es meddel 47% a win rate, gondolom a végére majd a T-54-gyel is erre áll be (vagy kevesebbre). Holott T8-asokkal mind sikerült a nálam átlagos 51%-ot elérnem. Pedig többféle stílust igénylenek a T9-esek, mégse megy egyikkel se, ugyanazt csinálom, minta T8-asokkal és mégse. Több med ágat már biztos nem indítok, elég lesz ez a 4.

    Angel1981: Nem nehezebb a német HT-vonal, egyszerűen csak értelmetlen a végcélt tekintve. A köztes gépek viszont egészen jók. Orosz vonal: az IS7 ágat csinálom ugyan, de csak azért meg CW-n elvárják, hogy legyen legalább egy IS7-esed, magamtól neki nem álltam volna. Lassan töltő, pontatlan, lassan célzó ágyúk jellemzik, amik ugyan sebeznek, de ez mégsem a kedvenc kombinációm. Most esedékes az IS3-IS8 váltás, kíváncsi vagyok, milyen lesz, az IS3 nem a kedvenc T8-as vasam, de nem is utálom. Sokan mondják, hogy gyúlékonyak a német tanok (és valóban azok), de engem tankból annyiszor nem szedtek ki full életről, mint ebből. Simán robbantják szemből, ami eléggé idegesítő. Amúgy orosz vonalon élesebbek a különbségek: az IS7-vonal mozgékony, lapos, kemény tornyú, de érzékeny testű tankokból áll, a KV-vonal meg kicsit németes, nagy méretű, nehézkes, vastag, merőleges páncéllal rendelkező gépeket tartalmaz, ágyú legtöbbször kb. ugyanaz, bár ugyanaz a puska gyorsabban céloz/tölt az IS7-vonalon(pl.: IS8 vs ST-1). Amúgy az ST1-IS4 nekem jobban tetszik, mint az IS7-szál, ezért előbb-utóbb azt is kihúzom majd, jópár modul úgyis meglesz már hozzá.

    [ Szerkesztve ]

    >>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

Új hozzászólás Aktív témák