-
Fototrend
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
válasz Patrick76496 #16890 üzenetére
Nálad nem, nálam meg simán. Jól nyomtad vele, elismerésem.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Steelheart2
senior tag
válasz #43783936 #16894 üzenetére
Én is használom napi szinten,de tegnap pld a 1 es szerveren nyomtam 8 csatát és a többit a 2 esen.A program csak a 8at számolja,pedig 30 csatát lenyomtam.Söt a planetWot is csak a 8 csatámat számolja.Ezt nem értem.A 2. szervert nem számolja bele?
Iphone 13 pro,Xiaomi Mi 10 Pro 8/256,; Xbox Series X,Asus TUF Gaming FX 505 DT
-
Angel1981
veterán
válasz GrooveHero #16772 üzenetére
"A 8.8-as patch egy érdekes újítást fog hozni: a játékosok, akik elvesztik a csatát, de szereznek egy medált, vagy kitüntetést (tudod, sniper, steel wall és a többi) ugyanannyi xp-t és kreditet kapnak, mintha nyertek volna."
Ez határozottan tetszik!
A kedvezőbb MM besorolás a frissen kifejlesztett tankoknál magasabb tierben kb. 10 csatát, míg alacsonyabb tierben 3-5 csatát jelent.
Ez milyen máááár!
Kilóg a lóláb!
Innentől fogva már tényleg nem tekintem paranoiás téveszmének a nyerő / szopóágat, és az összes ezzel kapcsolatos "elméletet"![ Szerkesztve ]
-
Enzolord
addikt
válasz Djuree #16884 üzenetére
50MP a töltési idő?
Akkor ennek simán megéri a Biát fejleszteni..
Két lövés közt mennyi a Cool Down?(#16904) Angel1981 Akkor innentől az AT2vel megyek, minden második csata Steel Wall, szóval azzal fogom degeszre keresni magam..
Vagy a kis T18 top gun plecsnijeivel..[ Szerkesztve ]
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
Enzolord
addikt
válasz Djuree #16907 üzenetére
Elvileg 10% az annyi, akkor az azt jelenti, hogy 45 mp lenne...
Ha jól sejtem..Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
cifram
csendes tag
AMX 50 100-on is 47sec a töltési idő.
Ezt akkor a BIA levinné 42 körülre? És a fokozott szellőzés mennyit csökkentene még rajta, ha csökkentene?
kösziWoT: NorHasso
-
CptMisi
őstag
válasz GrooveHero #16866 üzenetére
"A "győzelmi bónuszok" a vesztes csapat esetén csak "hős" tetteknél alkalmazhatók (pl. Kolobanov, Radley-Walters, stb.)"
Nem találtak volna jobb kitüntetést példának, mint egy olyat, aminek az a feltétele, hogy megnyered a csatát?Egyébként
[ Szerkesztve ]
You reap what you sow, Artyom: force answers force, war breeds war, and death only brings death. To break this vicious circle one must do more than act without any thought or doubt.
-
Enzolord
addikt
válasz CptMisi #16912 üzenetére
Ez mekkora..
(#16911) cifram Ha jól emlékszem, 40 körül van Bia+Ventivel..
+ a két lövés közt eltelt idő is rövidül...[ Szerkesztve ]
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
Atlantis
veterán
válasz Djuree #16907 üzenetére
Venti sincs rajta? Mert alapból 50s asszem annak a tártöltési ideje. Egyébként szerintem is ennél már érdemes venti+BiA-t használni, itt már másodperceket érne. Most fejből nem emlékszem, hogy az 50 100 töltési ideje mennyi, annak is 50s a tártöltése...
Többieknek: Nem ad 5%-ot a venti és a BiA, ezt már többször leírtuk, ez csak a legénység alapképességi szintjéhez tesz hozzá 5%-ot, ami nem azt jelenti, hogy 5%-kal csökkennek/növekednek az értékek. Kb. 2,2% mérhető változást jelentenek külön-külön.
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Enzolord
addikt
válasz [HUN]Dani #16914 üzenetére
BIA 10%ot ad, nem?
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
Djuree
félisten
válasz Enzolord #16910 üzenetére
az nem rossz, rá kéne gyúrni, 3 skillesek a legínkék.
Atlantis: nincs venti, álcaháló, csigaszem, célzásgyorsító van. lehet a célzásgyorsítót megérné cserélni.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
[HUN]Dani
őstag
válasz Enzolord #16916 üzenetére
The Brothers in Arms (aka "BIA") Perk increases by a fixed 5%, the Training Level of each one of the crew members in their Major Qualification and in any of the common Skills (Repair, Firefighting, and/or Camouflage) they may have acquired. It also improves the Commander's Mentor Skill by 5%.
magyarsrac
-
Enzolord
addikt
válasz Djuree #16917 üzenetére
Azt hagyd fenn, inkább fesd be, és vedd le a hálót... Oda mehet a venti..
(#16918) [HUN]Dani A picsuszba..
Köszi az infót...[ Szerkesztve ]
Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
Angel1981
veterán
válasz GrooveHero #16876 üzenetére
Vajon szemmel láthatóan javulni fog a stílusa, ha lesz komoly konkurenciájuk?
Ha esetleg egyszer majd Serb fog sírni valamiért, hány százezren fogják visszaírni, hogy "Milyen szörnyű!!!" -
Fel
addikt
válasz Enzolord #16913 üzenetére
Zöldség... A lövések közti időt semmivel sem lehet rövidíteni. Azt úgymond a mechanika végzi, nincs köze a legénységnek hozzá.
A BiA ad 5%-ot a képességekhez, ami a töltésidőkön kb. 2,5%-os javulásként jelenik meg. Szóval még ha ventin és BiA-n felül kávét is kap a legénység, akkor sem lesz 40 sec az újratöltés 50 100-on. Talán olyan 45s-ra le lehet vinni. -
Enzolord
addikt
Milyen szépen fogalmaztál...
Ez a Zöldség angolul Bullshit?Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
cifram
csendes tag
Köszönöm a válaszokat, akkor ez felejtős.
Ti milyen modulokat ajánlanátok az 50 100-ra, valamint mit a legénységnek?WoT: NorHasso
-
forras2
őstag
A tigrisről van már valami hír? Sebesség növekedésen kívül kap még valami buffot, vagy ennyi lesz?
-
dfsz34
őstag
válasz Angel1981 #16904 üzenetére
"Innentől fogva már tényleg nem tekintem paranoiás téveszmének a nyerő / szopóágat, és az összes ezzel kapcsolatos "elméletet"! "
Ezen nincs mit csodálkozni, máskülönben siemka rambo vérpistának hogyan lenne sikerélménye? Ha folyamatosan veszít, akkor nem fogja a játékra költeni a szülei pénzét.
Nyilván előfordulhatnak sorozatok is egy véletlenszám alapú rendszerben, de törvényszerűségek nem, pont azért véletlen.
Ha stock tankod van, eddig bizony kegyetlen mm-t kapott, hogy érezz késztetést a szabad xp költésére, ezen most finomítanak kicsit. Szerintem csak visszarakják normálra Továbbá egy véletlen rendszerben nem fordulhatna olyan elő, hogy mondjuk valakinek csak 40% nyerési esély alatti csatákba kerül egymás utána 15-20 alkalommal. Velem már számtalanszor előfordult ilyen. Az ellenkezője ritkábban, valószínű, hogy a sok noob miatt az már nagyon telített, kell nekik a sikerszéria és még így is elvesztik néha.
A csata elején pár messzire leadott lövés után megmondom, hogy nagyjából mire számítsak, nyeretni vagy veszíteni akar a játék éppen.
A vesztes körökben meg elképesztő dolgokat tud csinálni, 10-15m-ről obj704 mellé lőtt, ok, mozgás közben, de visszanéztem és a célzókörben teljesen benne volt az ellenfél, kb 5-10% nem és persze odalőtt az üres részre. De az egész csata erről szólt, 1,5-2-szer több lövést kellett leadnom, mert vagy mellé vagy a lánc benyelte.
Biztos, hogy belenyúlnak az RNG-be, meg a csapat összeállításba is és sokan azért vannak sokáig a cumiágon, mert a rengeteg noobnak kell a hely a jó csapatokban, hogy valamennyire kompenzálja a program őket.
Mást mondok, miért van az, hogy éjszaka, amikor sokkal kevesebb a noob, a csaták jobbak, a győzelmi arányom belesimul az átlagomba és nincsenek ilyen sorozatos bukó szériáim? Csak nem azért, mert nincsenek ott a noobok, akiket kompenzálni kell és az mm hozza a ténylegesen véletlen eloszlást?
-
AlexWolf
senior tag
Én abbahagytam megint egy időre a WoT-ot. Lehet megnézem majd a 8.8-at, de egyelőre értékelem, hogy nem idegeskedek (bár éppen a Borderlands 2-vel küzdök, ott is van idegeskedni való )
AW (WoT: AlexWolf78///MWO: AlexWolf78///BF3: AlexWolf55///Steam: AlexWolf(HUN)) /// Az ÉLET egy olyan betegség, mely nemi úton terjed és 100%-ban halállal végződik!///War. War never changes!
-
Atlantis
veterán
válasz Angel1981 #16930 üzenetére
Bennem az maradt meg legjobban a tervezett változtatásokból, hogy végre valahára kiderült, hogy képesek befolyásolni az MM-et. Eddig mindig az volt a szöveg, hogy véletlenszerű, de ezzel elismerték, hogy annyira mégsem az....innentől fogva én sem vetem el a szopóág és egyéb összeesküvés-elméleteket. Felmerülhet a kérdés, hogy ez a "kedvező besorolás" vajon milyen paraméterek alapján történik, mit néznek? Esetleg a spot és találati-rendszer működése is részrehajló tud lenni? Eddig azt gondoltam, hogy ennek lekezelése irgalmatlan számítási kapacitást igényelne, de valahogy csak megoldják a "kedvező besorolást"....
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Angel1981 #16904 üzenetére
És olyan mikor lesz, hogy a győztes csapatban a nulla teljesítményűek annyit kapnak, mintha a vesztes csapatban lennének?
Ez a legnagyobb rákfenéje a WoT-nak, hogy nem kényszerít rá arra, hogy fejlődj, tanulj, teljesíts. Szó se róla, semmi bajom a kezdőkkel, de aki sok ezer csata után is noob annak végre elvehetné a kedvét a játéktól. Még aki segghülye, az is elér 40% győzelmi arányt, ami a nulla vagy értékelhetetlen teljesítmény mellett is elég ahhoz, hogy bár lassan, de biztosan eljusson magasabb szintekre. Ezért játszhatatlan magasabb tierben a játék, alacsonyabb esetében meg hamar megunod, hogy valódi kezdőket gyilkolsz tucatnyi halmokba és már sajnálod őket, mert nem ők tehetnek róla.
-
Angel1981
veterán
válasz Atlantis #16931 üzenetére
"Bennem az maradt meg legjobban a tervezett változtatásokból, hogy végre valahára kiderült, hogy képesek befolyásolni az MM-et."
Pontosan, ezért is írtam előbb, hogy kilóg a lóláb!Stauffenberg: igen, szerintem sem jó az a győztes csapatnak +50% xp, mert nem ritka, hogy a vesztes csapat legjobbja kap annyit, mint a győztes alsó harmada, akik szinte semmit sem csináltak...
A kapott kreditet sokkal igazságosabban számolja a program, az XP-nél is hasonlóan kéne.De nem "sírok" az arty nerffel boldog vagyok!
[ Szerkesztve ]
-
Bingisz
addikt
válasz cifram #16924 üzenetére
Én a veti, vertikális stabilizátor, célzásgyorsító kombót ajánlom. Nekem ezekkel nagyon jól működik.
Legénységnek meg fontos, hogy legyen 6. érzék, javítás valamint a vezetőnek és a célzónak a menet közbeni valamit a toronyforgás közbeni pontosságot növelő skillek.
Ha már van 3 skilles legénységed hozzá, akkor mehet bele BIA is."-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
-
dfsz34
őstag
válasz Atlantis #16931 üzenetére
"Felmerülhet a kérdés, hogy ez a "kedvező besorolás" vajon milyen paraméterek alapján történik, mit néznek?"
Szerintem egyszerűen azt akarják, hogy a játék adjon sikerélményt, mert a sikeresség érzése üzletileg vastagon megtérül.
Nem hagyja a program, hogy valaki durván és sorozatosan veszítsen de legalábbis megpróbálja eltéríteni. Aztán van, hogy még így sem sikerül neki, berakja rambo pistát top tanknak mondjuk hetzer-el és mellé tier2-3 tankokat, hogy legyen kit kiirtani. Aztán mondjuk egy tier3-es kilővi oldalról, már volt ilyenhez szerencsém, megyek sokat a pzs35-el és ha ilyen van már tudom, hogy a rendszer kompenzálni akarja az ellenfél néhány tier 4 vagy tier 5 tankjait, aztán néha sikerül megtréfálnom őket. A legszebb, mikor egyedül maradok kv1 meg matilda meg hetzer meg ilyenek ellen. Ha a hátukba tudok valahogy kerülni, akkor még sebezni is tudom őket, mielőtt kilőnek, ha nem, akkor meg vége.
Magasabb tier-ben ugyanez, bár azt nehéz megértenem, hogy tier10-ben is olyan buta noobok nyüzsögnek, hogy az iszonyat. 5 tank volt ott és nem kezdte el a foglalást és vesztettünk. Előtte vért izzadtam, hogy 4-5 ellenfelet feltartsak és kényelmes foglalási időt biztosítsak nekik és nagyon ideges voltam, ezek tényleg retardáltak, erre nem lehet mást mondani. Ok, csinálja, amit akar, de legalább a foglalást ne csessze el. Azt elfogadom, ha mellélő, ha elbénázza és kilővik, bármit, de amikor ott vannak teljesen egyedül, a minimapon meg ott az összes ellenfél tőlük 5-600m-re, akkor miért nem kezd el foglalni, ráadásul támadó módban voltunk és végül is lejárt az idő, úgy veszítettünk.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Atlantis #16931 üzenetére
Én eddig akárhányszor érveltem a szopóág létezése mellett, mindig el lettem küldve a vérbe. Bár én a többséggel ellentétben nem értettem egyet azzal, hogy ez egy szándékos dolog, szerintem valami nem jól működik az MM algoritmusban és a WG túl nyuszi könyékig beletúrni. Ez kicsit olyasmi, mint egy pénzügyi, gazdasági rendszer, ahol hiába vannak lefektetett szabályok és előre deklarált "ügymenet", ha közben a "userek" behatására az máshogy kezd viselkedni, mint papíron kéne.
Na meg az olyan baromságokat is elvetem, hogy szopóág alatt direkt mindig mellé mennek a lövések vagy semmi sem pattan le rólad aminek le kéne. Én ilyet sosem figyeltem meg, inkább csak az idegesség hatására látnak sokan rémeket. Velem volt nem egyszer, hogy a nyerő szériában voltam és olyan lövések mentek félre, hogy el sem lehet hinni (volt, hogy szinte 95%-os fedésben volt a célkeresztben a tank, mégis négy egymás utáni lövés ment el mellette).
De azt nem tudom puszta véletlennek nevezni, hogy 15-20 alkalommal egymás után kerülök borzalmasan hasznavehetetlen csapattársak közé, majd megfordul és utána meg csak és kizárólag jó és kiváló játékosokkal vagyok együtt, akikkel pillanatok alatt leradírozzuk az ellenséget. Persze lehetne ez a véletlen műve ami nagyon ritkán előfordul, de nem úgy, hogy az elmúlt 1,5 év alatt kifejezetten sokszor lezajlott ez már és nem csak nálam, hanem közel mindenkinél.
Aki meg azzal érvelt, hogy a szopóág-mechanizmust (már amennyiben szándékosságról beszélünk) erőforrás igényessége miatt nem lehet kidolgozni, annak itt a jó példa, hogy mégis. Egy pusztán eff/WN6 vagy más alapján működő match making változó sokkal kevésbé összetett, mint nézni azt, hogy mennyire stock a tankod.
Bár szerintem ezt eddig is nézte valamilyen szinten. Például scout tankot (ami nem a scout ágban van, csak pusztán gyors és van egy jó rádiója) alap rádióval, motorral és felfüggesztéssel szívesebben sorsolja tier társak közé, de amint megvannak a scouthoz szükséges felszerelések, már egyre többször kerülsz valódi scout szerepkörbe (pl: Pz I C, stb).
-
Enzolord
addikt
válasz Stauffenberg #16932 üzenetére
Nem bánom, ha valaki növény, csak ellenem legyen...
A kezdőknél benne van, hogy bénák az elején, én is az voltam sokáig, most sem vagyok Elit, de 10k csata fölötti piros és narancs egyéneket nem igazán kultiválom..
Szerintem, kis odafigyeléssel, gyakorlással elérhető az átlagos szint...Lehet rosszul játszani, de lélektelenül soha! Van úgy, hogy az embernek rossz napja van és a pályán semmi nem sikerül. Nem számít, a lényeg az, hogy lássák rajtad az emberek, hogy megszakadsz a klubért, a szurkolókért és akkor a vereség is meg van bocsátva. Ilyen egyszerű!”
-
csapee
senior tag
válasz Stauffenberg #16936 üzenetére
A scoutot alatamasztom, ahogy meglett a top agyu hirtelen nem csak tier 6-ig sorolta be Elc Amx-et hanam tier8 a min. Biztos figyeli a tank fejlettseget, mi van kifejlesztve ra.
Csapee
-
dorka16
aktív tag
Én is úgy tapasztaltam, hogy ahogy rakom fel az erősebb ágyút úgy kapok egyre erősebb ellenfeleket.
Tök jó amúgy nézem: SU100 legtöbb XP 2299. Csak nem emlékszem, hogy mikor. 2 napja még nem volt az fix. Azzal már mehetek az aranyért vajon??[ Szerkesztve ]
-
bullseye
addikt
A kedvező MM szerintem azt jelenti, hogy kevésbé valószínűleg dobja a tankot 2 tierrel magasabbra. És erről már korábban is volt szó, nem újdonság.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz Enzolord #16937 üzenetére
Ez a normális. Én sem vagyok egy kiemelkedő pro játékos (1300-1400 között alakulnak az eff/WN6/WN7 értékeim, meg 52-53% a W/L), de a WoT nagy bakija, hogy nem ösztönzi az átlagos játékost arra, hogy ha el akarja érni a nagyobb vasakat, akkor fejlődjön (és bánom is én, hogy pénz költésre is rá akar venni, nekem is van prémium fiókom). Ott van a sakk, kártyajátékok, komolyabb társasjátékok amik gondolkodásra ösztönöznek, de ma már senki sem játszik ilyenekkel, mert hát ugye abban gondolkozni kell... a gondolkozás meg egy leprás undorító betegség, amit feltétlenül kerülni kell.
Mondjuk nem csoda... a legtöbb ember szerint az a szórakozás definíciója, hogy az agyad még véletlenül sem használod gondolkozásra, csak teljes szellemi összezuhanásban, nyáladat folyatva bámulsz egy képernyőt. Ezt az igényt meg bőven kiszolgálja a média, filmipar, zeneipar, videójátékipar. Elvégre elhülyülni és butulni egy emberi jog, sokan szívesen élnek is vele.
-
Bingisz
addikt
válasz Angel1981 #16941 üzenetére
Az egy dolog, hogy a MM látja az új tankodat, és az első 5 körben mondjuk felrak a lista felső részére. De ez a szopóágas dolog, hogyan működne? Rengeteg adatot kellene feldolgoznia a WG-nek és több percig kellene várni az embereknek a várakozóban.
Arról nem is beszélve, hogy így is folyton túl vannak terhelve a szerverek. És mi alapján szűrne? Ha túl sokat nyertél akkor bedob a vörös hadseregbe? De akkor miért dob be akkor is amikor nem nyertél előtte? Egyesek miért kerülnek ki a szűrő alól?Szerintem ha a WG belenyúlna ezekbe a dolgokba, akkor nem lennének ekkora eltérések a játékosok statisztikái között.
"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
***
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...