-
Fototrend
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
3
senior tag
válasz e-newsee #211015 üzenetére
Csak modell van és textúra. A modellt borítják be textúrával. A modell adja az objektum vázát, a textúra pedig az objektum látható részét. Minden objektum alapvető formáját a modell határozza meg. (A hitboxokét is.) A textúra követi a modell felületét. Persze bonyolultabb a helyzet, de ennyi most elég.
A játékban a modellek formája és a hitbox általában nem esik teljesen egybe. A hitbox a modell legrészletesebb felbontású változatának egy kevésbé részletes változata, és mindig ugyanolyan, bármit is állítasz be a klienseden. A játékban a modell formájának részletességét tudod állítani, vagyis azt, mennyire hasonlít a képernyőn látott objektum modelljének formája ahhoz a formához, ami alapján a hitbox készült. A textúrának ehhez nem sok köze van.
A játékban állítható a textúrák részletessége. Ilyenkor a modell vázát borító képek felbontását állítod, illetve annak megjelenítési minőségét (mindig van valamilyen közelítési számítás, hiszen a modellen lévő kép nem feleltethető meg egy az egyben a képernyő egy képpontjának).
A növényzet részletességét majdnem hiába állítod, mert a játék maximum beállításokon is a távolság függvényében jeleníti meg a növényzetet. Ezért van az, hogy különböző távolságból nézve más alakja van ugyanannak a bokornak vagy fának. Bizonyos részletesség felett kezdenek el a fák igazán lengedezni a szélben. A maximális beállítás mellett is távolságfüggő forma és a szélben lengedezés miatt én alacsonyabb beállítást használok. (A lengedező bokor/fa hitboxa (vagyis ahol álcát ad), tudtommal nem lengedezik együtt a növénnyel.)
Minden objektum esetén a kamera és az objektum közti távolságtól függ, hogy a játék milyen modellt és textúrát használ az objektum megjelenítéséhez. Ha mindent maximumra állítasz, akkor sem teljes részletességgel dolgozik a játék a távoli objektumokon. De a hitbox mindig ugyanolyan.
Tudom, hogy nem pont így van, de ne hozzuk már fura összefüggésbe a textúrát és a hitboxot.
Létezik olyan textúra, ami megváltoztatja a modell formáját a modell háttértáron található változatához képest, de a WoT-ban nem ez alapján készülnek a hitboxok.
Le sem kellett volna írnom, mert van róla videó.
Ha a moderátor indokolja a döntését, korrektül tegye. Vicc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
***
- Linux kezdőknek
- xDefiant
- CASIO órák kedvelők topicja!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Router gondok
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Gyúrósok ide!
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest