-
Fototrend
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmények:
World of Tanks - MMO - Archívum I.
World of Tanks - MMO - Archívum II.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Plasticbomb
addikt
Victory
Siegfried Line
ISU-122S
Experience received:10 884 (x5 for the first victory each day) Credits earned 83 826
Battle achievements Top Gun, Mastery Badge: "Ace Tanker"Javítás: -3 268
Lőszer: -18 450
Total: 62 108 WN8: 8 299 (100)ISU-122S T9ben. T7 TD
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Ezen meglepődtem, főleg, hogy csak ennyire is beadta:
És még nincs meg rá a nagyágyú és a nagymotor. Kicsit ugyan lassúcska, de a T95ötöt még dombon felfele sem tudja überelni. Maximum az ágyúra haragudhatok, túl sokszor csak kritikust lőtt sebzés helyett.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
-
Plasticbomb
addikt
válasz DonCosta #114887 üzenetére
A T110E4el meg első körben lett meg, szóval azt hiszem, az jobban kézre állt. (És az már az E4 nerf után volt! ) Ja, és ugye, ez Ferdi valahol még stock ám. (az E4 meg még most is az, de az T10 ez meg T8. )
Tudatosan nem a JPII felé mentem, legénység szempontjából nem lett volna jó választás. Így most rengeteg ideje van aminden legénynek elérni a 3ik skillig, mire meglesz a JPE100 (lesz az talán 4ik is. ). Majd csak át kell pakolnom a skilleket, amik már megvannak, E25ben képeztem eredetileg őket, és oda camuflage volt az elő, bia a második. Maradék kettő, a rádiós meg az egyik töltő azok a med ágról jönnek, éppen a P8.8ban csücsültek, és alig játszottam most azzal a tankkal, így hopszgyertekcsakidemostazonnal stílusban át lettek ültetve.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Volt ma egy csatám, ISU-122Sel, aminek a végén baromira meglepődtem. Első két-három csatám baromi szarul alakult, elsőben az első pillanatban elszállt a net, mire visszaértem, a pálya túlfelén füstölgött a gép, a másodikban szintén nem tudtam hozzátenni a csatához, nem volt szerencsés a helyezkedésem, na, de végül ez mindenért kárpótolt:
De, hogy hogy alakult így, azt ne kérdezzétek, az elején én csak mentem, sodródtam az árral, aztán már a túlélésért küzdöttem....
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
-
Plasticbomb
addikt
válasz lacibacsi #115091 üzenetére
Ez sajnos nem igaz. A térkép nálam mindig vagy 2-3 szorosan fel van nagyítva, mégis, szinte az összes replay-t kicsi minimappal játsza le.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Sebestyen01 #115098 üzenetére
És az L61et is elveszik tőle, vagyis kap egy új, gondolom valamiképpen gyengébb ágyút.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
-
Plasticbomb
addikt
válasz jr1994 #115127 üzenetére
Crush régi nevén cruel mchiken. (lehet már rosszil emlékszem, de volt egy idő, amikor a vezetők felvették a mchikent a névbe. De rég is volt, tényleg el kellett most gondolkoznom azon, hogy vajon jól emlékszem-e...) gizmo rémlik, Apollonak örülök! Jól tolta akkor is, jó volt vele is nyomulni.
Azért voltak érdekes esetek abban az időben is, azt nem mondom, hogy top30as klánokat vertünk, de igen meglepő eredmények jöttek össze. Jehoss. Nem, nem tudom mikor lépett be. Én lassan másfél, két éve nem voltam aktív, aztán kellett a main klánban a hely, így kiraktak inaktivitás miatt, akkoriban lett alakítva az MBZ2. Mostanában sokat gondoltam rá, hogy ha más nem, legalább ts-re feljárni a régiekhez, és jókat játszani, ökörködni velük, szóval öröm és boldogság, van itt valaki "otthonról".
Van most akadémia a klánnak? Rákérdezek majd Zolmánál.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Sebestyen01 #115203 üzenetére
A grafika maga nem változik, csak az, ahogy működik. Ha szebb grafikát akarsz, akkor javítasz a tartalmon, ha működésen akarsz változtatni, megváltoztatod az api-t. Ez az, amit sokan félreértenek a dx12 okán is. A játék nem lesz szebb, csak több erőforrást használhat szabadon, vagy több erőforrás marad meg más feladatokra.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Ez a kis Lefhb arty eszméletlen.
Egyből teljesítettem is két artys küldit vele.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Piti1 #115314 üzenetére
1: megnyitod a WoT telepítési mappádat, ott kitörlöd a log fájlokat. A modokat is szedd le, később egyesével visszarakod.
2a: Elindítod a játékot, ha működik, örülsz.
2b: Ha nem működik, megnyitod a log fájlokat, és bemásolod a tartalmukat pl ide.
3: Mi megnézzük a logfájlokat, és abból talán ki tudjuk olvasni, mi a baja a játéknak.0: Érdemi infó nélkül nem tudunk következtetni.
Pont mire beírom, megszületik egy megoldás....
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Az igen. Azért spammelik a goldammo-t mindenből, mert úgy fun play with a tank.... Anélkül már játszani sem tudnak?
(Első csatám ma, és egy MT-25 darált le ge*iammoval, mert az úgy fun......
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Sok. Túl sok. Jól fel is dühített, hogy egyrészt hülye voltam, és berambóztam, és az is, hogy baromira nem tudtam elkapni a seggét.....
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Szard le, hogy győzelem lesz, vagy sem, inkább sebzésre menj. Maradj picit hátrébb, van elég hülye azokban a tierekben, ahogy egy fórumtársunk is mondta, használd őket, mint fedezék, ne lökdösd őket, de állj be mögéjük, és sebezz minél többet. Tegyél be valami nyugtató zenét, ha olyan rohanok előre tipus vagy, és csak a sebzésre (és a killekre) koncentrálj. Az a wn8 nagyon alacsony. Tudom, van olyan csata, amikor nem jön össze, de inkább úgy fogd fel, hogy farmolsz, és közben élvezed, ha akad jó lövés, vagy olyan ellenfél, akivel élvezet össze akasztani a bajszod. Szard le a winratiot, ha folyton vesztes csatákat fogsz menni, akkor is a sebzésre koncentrálj.
(Lehet érdemes lenne effyciencit is berakni mellé, vagy beírni az atlagos sebzés hozzájarulást is, ugye wn8ban ez kb semmit nem szamít...)
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz h1mpi #159144 üzenetére
Gondolom full hd felbontásra gondolsz.. 4kban nálam 60 max-max-maxon. De valami nem kerek, a garázsban 20 fpseket kapok, és valahogy az az érzésem, hogy a VEGA sem megy igazán, mintha csak pörgetné valami, de nem húz... Test esetében meg a instagold minden féle tanktól alap. Szal lightoztam. Legalább meglestem a 10es lightokat végre, haladok feléjük élőn, de csak azért, mert nagyon ráuntam az armor?press2forpen módra...
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz ooloo #159763 üzenetére
Hangulat fűggő, de van, hoyg egész nap csak németekkel tolom.... Vannak, akik a tankos játékban a páncélt is keresik, és nem azért, hogy "instapress2" legyen a vége... Egyedül E100 boomstickben van 5nél több goldammo készleten, de azon is van, hogy elfeledkezem róla, és végig puffogtatom APval meg HEvel a napot...
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Megölted a lorraine-t, és onnantól meg csak rongyoltál vissza egy egyszerű útvonalon... Amig spot van rajtad, mozogj kiszámíthatatlanul. Akkor még rajtad volt a spot. Nem nehéz ráérezni az ilyen "mozgásra".
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Aha. Előfordul, hogy azt se tudod, hol vagy, de ez nem az artista hibája...
A CikkCakkban helyszin elhagyáshoz sem kell ész.Mert úgy egyébként bármi is fair az életben? Az meg, hoyg mi férfias, na az aztán végkép nem tartozik ide. A háború alapból nem az. Sőt...
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Pont most játszottam ezt:
Crusader SPvel, nekem csak átlagos volt, próbáltam segiteni, illetve készültem arra, amit ping alapján gondoltam, hogy történni fog, de a T-54 lw-nek isteni game-t hoztunk össze! 9 kill, 5700 dmg wotreplay.eu
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
-
Plasticbomb
addikt
válasz jimmy74 #160145 üzenetére
Ma már ennél jobb képet kapnak, ha kell.
De azért a pontos találat eléggé messze esik az artiktól.... Az esetek nagyon nagy többségében mellé megy, főleg a nagyobb kaliberű artiknál, pl a T92 szórásképe olyan nagy, hogy mausok csoportja fér el benne kényelmesen....
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz jimmy74 #160148 üzenetére
Biztos vagy ebben, hogy jóval rövidebb lett az újratöltés? Én az S51en még mindig ugyanazt érzem, hogy elmegyek kajaszünetre, mire betölt, és azért már beleraktam párszáz csatát ezalatt a 6 év alatt.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
-
Plasticbomb
addikt
válasz Jadro #160235 üzenetére
Mentem vele pár rankedet is, tényleg az. Azért ebben a formájában annyira nem fáj, higy a yolowagon helyére rakták...
A meglepő eset az volt, amikor a badger hesh-el trackan tartott és szétlőtt. Csak a láncot látta, igy azért fájt...
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Dr.Én #160775 üzenetére
2011 december óta játszom ezzel a játékkal, más játékok annyira nem tartanak sokáig meg... 1-2 hét általában, és a legtöbb játék megy a háttérbe, max néha elinditom őket, amikor annyira nincs kedvem WoTozni, de játszhatnékom van. Minden más alkalomra ott a WoT (meg a MasterCard ).
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz ooloo #160632 üzenetére
Most futtattam megint, plusz végre meglestem az FPS-t is radeon overlay-en...
VEGA64 gyári beállitásokon, FullHD 138-180FPS
VEGA64 HBM 1GHz +50TDP FullHD 146-190FPS
VEGA64 HBM 1GHz +50TDP FullHD No AA 149-240FPS
VEGA64 HBM 1GHz +50TDP UHD 46-71FPS
VEGA64 HBM 1GHz +50TDP UHD No AA 56-90FPS
Legutolsó beállításhoz hasonlón (max NoAA) fut a 9.22 71-101FPS-t.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz po1son #160643 üzenetére
• A Dragon’s Ridge egy érdekes kísérlet volt, de nem működött. A pálya nehezen volt játszható, a domborzat túl meredek volt és kicsik voltak a megkerülő utak
Aha. Ezért imádtam azt a pályát, mert nehéz volt játszani.. aha....
Mellesleg azon tanultam meg artyzni, élmény volt. Pont tegnap néztem Jingles régi videóját ahogy az akkori Lorraine 40Tvel (ami T8as volt) mit alkot a pályán.. Azok a hangok, az a grafika, olyan nosztalgikus érzésem támadt...• Vannak terveink a szándékosan megfulladó artyk büntetésére.
Nekem is. Felkötni!• A kedvezményes MM-ű tankok valószínűleg buffokat kapnak, hogy a Tier X-es járművekkel is harcba tudjanak szállni
• A Wargaming nem akarja ezeket a járműveket OP-vá tenni, csak azt szeretnék, ha kényelmesen lehetne velük játszani az új MM-benSzuper, mikor esedékes, Type59em várja. (A T34emet meg nem érdekli, mindkettőt 2012 március körül vettem.. Pontosabban a T34et szinte rögtön azután, hogy T9 helyről kivették a fából, a Type59et meg valamivel előtte.) Jó lenne megint úgy játszani vele, mint amilyen volt.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz h1mpi #161094 üzenetére
Az előbb majdnem abbahagytam. ob268v4 mentette meg a napot...
artival nem sikerül kettőt lőni, már összeomlott a csapat, fv183al 3 l9vés 0 találat....ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
-
Plasticbomb
addikt
Most meg egy rosszul elsült döntését firtatod. Mindenkivel előfordul. Az ELC egylövéses volt (akár csak rammolhatta volna is), és egy eléggé sneaky tank 3 lövedékkel a tárban, ha kikapta volna, akkor esetleg nagyobb az esélye, hogy nem lövi picsán, miközben a skorpg-t kezeli, illetve a skorpgvel szemben nem volt jó pozicióban.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Jó, hát a type4et én is prioritással kezeltem volna, viszont, ha a másik oldalról nézed, a kv3 volt a safest kill. -1 ágyú az ellennél. Azt én sem értettem, miért vonult vissza akkor, amikor a puha részét kapta a type4nek, és mákja volt, hogy meglett neki ahogy meglett.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
mármint kocsonyás a felvétel? vagy az fps ugrál nagyon?
Azon a gépen azért én nem erőltetném a felvételt, annyira nem izmos se a proci, se a gpu, és az igp-t meg nem tudod erre befogni.Az nem XVM hanem a játék saját paneljeinek kapcsolgatása. A players panel fölött van pár kis gomb, ha ráviszed az egeret, akkor ott tudod átkapcsolni őket.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
ATI(AMD) driverben nem is fogsz, külön csomag hozzá, relive néven fut. Ha felteszed a full adrenalint, akkor kérdezi is menet közben, hogy fel akarod-e telepiteni.
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
Na, szóval elkezdtem kipróbálni, épp akad 150GB hely a wincsin, általában nem szokott...
Nekem az jött elő, hogy egyrészt random megakad a kép játékban, felvétel közben, majd pillanat múlva megy tovább, ahogy akkor kell mennie, szal van egy kimerevitett képem x ideig, illetve volt valami hülye hang is, mintha visszahallottam volna pl a motorzajt. nincs mikrofonom, szal érdekes volt, most viszont már átnyomtam separate microfon trackra, igy ez megszűnt. Most megy fel youtube-ra, 4k felvétel, szal meglátjuk, hogy meddig tart. 7 perc-4GB.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
válasz Plasticbomb #161164 üzenetére
Az akadást is megszüntettem...
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
-
Plasticbomb
addikt
külön mikrofon hangsávot tedd bekapcsolva-ra, most neked is rátette a nemlétező mikihangot...
Nekem most olyan bajom van, hogy olyan a felvétel, mintha 30 fps-el ment volna végig a játék...
Nálam elérhető a hevc, de nekem vega64 van a gépben (meg egy rx480), szal it meg kell legyen. nálad a 270-en nem lesz hevc, szerintem.
[ Szerkesztve ]
ArchLinux, Star Citizen, Subnautica+BZ, ASTRONEER, Grounded, DRAG, VOLCANOIDS, Space Engineers, Elite:Dangerous, Beyond Blue (TK-Glitch Proton)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Figyelem!
Rengeteg scam/phising próbálkozás van a játékban! Privát üzenetek formájában küldenek üzenetet, miszerint feltöltöttek rólad egy replay-t valahova. Ezekbe jellemzően be kell lépni a WoT accounttal, de a probléma az, hogy nem az igazi Wargaming oldalon léptet be, így gyakorlaitag ellopja a WoT accountodat. Akárki küld neked privát üzenetet egy website-tal kapcsolatban, soha ne nyisd meg az oldalt!
Ezeket a próbálkozásokat lehet jelenteni itt: https://eu.wargaming.net/support/hu/products/wot/help/29691/29692/29706/ (ezt a linket is ellenőrizd)
[ Szerkesztve ]
***
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen