Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HellGreg

    őstag

    válasz Patrick76496 #13362 üzenetére

    Igen, orosz nyelvű írást találtam róla, majd alkalom adtán elolvasom, talán le is fordítom (legalább felelevenítem kicsit a nyelvet).
    Akik megértik:

    http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%A2-1

    a lap alján külső hivatkozások vannak, azok részletesebb leírások.

  • Dobi 562

    addikt

    válasz Patrick76496 #13362 üzenetére

    Ne foglalkozz annyit a számokkal, csak játssz amivel jólesik és ahogy jólesik. :)

    Nekem sokkal jobban megy a játék 6-8-ig, de mégis imádom azt a pár 10-es tankomat ami a garázsomba van. Bár lehet nem érem el vele a másik topikban megfogalmazott 2500-as átlagsebzést, de én nem akarok ott senkinek megfelelni, úgyhogy csak simán játszok.

    Én elsősorban azért szeretem a 10-eseket, mert mindig top tank lehetek és imádom a brutál pontos és nagy átütésű ágyúikat.

    Pont tegnap sikerült ezzel a vassal mennem egy ilyet (3 sz@r kör után):

  • LZs?!

    aktív tag

    válasz Patrick76496 #13362 üzenetére

    @patrikgtaivs

    Ezzel azt szeretném mondani, hogy egy T5-ös tankban sokkal könnyebb lesebezni már csak a saját HP-t, mint egy T10-esben (eltekintve az ellenfelek és a csapattársak játékostudásától). Nem véletlen nem látni olyan statokat, ahol az ember egy T10-es tankkal a saját HP-jának 2x-esét sebzi átlagban (mint T5-ben pl). Valaki érti mire gondolok?

    Azt hiszem igen...

    1. Játékosállomány + 2. Metagame + 3. Hard stats & main roles, thus "team work" (sic!)

    Szerintem a fenti három nagyobb halmazba szét lehet osztani a játék összes jellemzőjét, és ezek jól korrelálnak a Tier kiosztással is (inc. DPM & HP scales)

    1. T4/5-ig a játékosok képessége dominál és döntő többségében deatmatch minden battle

    2. T5/6-tól jönnek elő igazán a különböző nemzetek és osztályok közötti különbségek, és már nem csak az számít mit csinálsz, hanem azt hogyan teszed. El lehet ökörködni továbbra is, de ha az ember figyelembe veszi és kihasználja a gépek eltérő tulajdonságait (+ crew & equipment), illetve a rendelkezésre álló háttérinfókat ("alapok" by Diegho), akkor hatványozhatja a teljesítményét és ebből kifolyólag a sikerélményt; és ez utóbbi kell ahhoz, hogy az ember élvezze a dolgot.

    3. T8/9-től 'shit just gets real' - ahhoz, hogy itt jól érezze magát az ember már nem elég, hogy csak játsszon, hanem képben is kell lennie, hogy mi történik, miért történik, kivel történik és emiatt val'sz'eg mi fog még történni, és ebből kifolyólag nekem mit kell tennem, illetve mástól mire számíthatok. Ideális esetben a másik 14 csapattag is így gondolja, optimális esetben legalább egy része. Nos, legtöbb esetben még az optimum is csak egy ködös derengés a horizonton...

    Felvetésedre a rövid válasz: szerintem igazad van. T5-T7 játszani, T8/T9 komolyabban játszani, és T10 tartósan csak azoknak, akik tudják mit és miért csinálnak.

    [ Szerkesztve ]

    Nevermind...

Új hozzászólás Aktív témák