Új hozzászólás Aktív témák
-
callmeakos
veterán
Na visszanéztem mindkét futamot. Hát sajna nagyon beárnyalja a végeredményt ez a két futam. Tulajdonképpen hatalmas mákunk van azzal hogy D'aste romhalmazzá törte a BMWjét, Oriolát meg egyszerűen fejbe kéne csapni párszor hogy nem bírt magával. Plusz a közvetítés sem volt a helyzet magaslatán mert állandóan Huffot mutatták (ami persze érthető) de azért Norbiékat is párszor meglehetett volna mutatni (azon az egyen kívül).
Ezt a videót már a Zengős srácok csinálták. Látszik Norbin hogy majd felrobban a méregtől az első futam után, de a végén sem az az öröm van rajta amin egy bajnokon kellene lennie. Mind1 a végeredmény számít és az az hogy NORBI PRIVÁT BAJNOK!
All→M8
-
vlevi
nagyúr
válasz Sandormaster #2600 üzenetére
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy megvan a Race07, és abban benne van a Macaoi pálya (is). Természetesen köze nincs a valósághoz, de az tény, hogy Monte Carlo ehhez a pályához képest lófütty...
Monacoban legalább a célegyenes végén, és az alagút után van bukótér, ahova ki lehet gurulni, és onnan folytatni a versenyt, néhány másodperc elvesztegetése árán. De itt semmi. Annyira, hogy ha lejtene egy kicsit, akkor bobpályának tökéletes lenne. -
Sandormaster
aktív tag
A pálya nagyon kemény tényleg, de a versenyigazgatóság, úgy unblock a WTCC-ben nevetséges, amennyire következetes és szabályokhoz ragaszkodó az F1, annyira ellentéte ennek a WTCC. Hihetetlen mik voltak megint, elfelejtettek piros zászlózni, vagy egy SC-t beküldeni, úristen!
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #2591 üzenetére
Azért olyan nagy szerencsének ezt nem lehet nevezni szerintem, hiszen mindkétszer vétlen volt a balesetben, amiben kiesett, ellenben az másodikat pont a(z akkorra már egyedüli) VB ellenfele okozta.... és ekkor még pont a privát első helyén ment Norbi.
Akárhogy is: Nagy gratula neki is és a csapatnak is! Szép év volt, csak így tovább!
-
vlevi
nagyúr
válasz Sandormaster #2603 üzenetére
Az első futamban tényleg kijárt volna a piros zászló.
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
callmeakos
veterán
válasz Integra #2606 üzenetére
Hihetetlen jó érzés ezt látni hogy mindenki szeretni Norbit. És nem csak a Tanár úr, hanem Huff is, meg a többiek is. Azt hiszem a privát bajnoki cím után erre lehetünk még büszkék. Na meg arra hogy tényleg 100%os magyar csapatként milyen messzire jutottak el a srácok. És innentől már csak jobb lehet. Több szponzor jöhet ami után később már akár további sikerek jöhetnek. Hosszú lesz ez a téli időszak, nagyon beleszerettem ebbe a sportágba.
All→M8
-
Sundesz
őstag
válasz callmeakos #2607 üzenetére
Norbi szerény, tisztelettudó, kedves srác, nem lehet nem szeretni.
Hörcsög Powa'
-
proof88
addikt
válasz callmeakos #2610 üzenetére
csak ezen mindig elgondolkodok hogy ... jó-jó, oké-oké hogy szeretjük a Norbit meg hogy milyen kis szerény és kedves, udvarias, de tényleg meg kell adnia annak a szép lánynak, ami jár, különben ott lesz hagyva
-
Z0C!
őstag
Hírekben persze most sincs Norbi, bezzeg a foci...
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
callmeakos
veterán
A Morning Showba a Balázsék most beszéltek a Norbival és a Zolival.
Egyébként tegnap este az M1en F1 elötti sporthirekben sem volt benne a hir bezzeg a magyar foci... Tulajdonképpen ezzel minöalsitette magát az egész csatorna.
Ráadásul elég égönek tartom hogy a Mezei meg a Wéber Gabi a futam közben beszéltek erröl amikor ott is voltak történések...All→M8
-
-Mike-
addikt
válasz callmeakos #2615 üzenetére
Az esti F1 futamok mindig is a legnézettebbek voltak Magyarországon. Kanada mindig is az volt, most az USA is. Még szép, hogy ott is megemlítik. Alap.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz callmeakos #2615 üzenetére
Szvsz semmi rosszat nem tettek azzal, hogy beszéltek róla, és azt hiszem, semmi fontosról nem maradtunk le.
rip and tear, until it is done
-
callmeakos
veterán
válasz zoo8800 #2617 üzenetére
Kicsit rosszul fogalmaztam. Nem azzal volt a gáz hogy az F1 alatt beszéltek erről. Sőt szerintem jó is votl hogy a Wéber Gabi valahol eltudta mondani a véleményét aki benne volt ebben az egészben. Az már gáz hogy a rendes sporthírekben az egészet meg sem említették.
All→M8
-
AMD Power
titán
Király vagy Norbi!
Huff!
-
callmeakos
veterán
All→M8
-
dudikpal
senior tag
válasz callmeakos #2620 üzenetére
Pici könnycsepp megvolt, de csak mert konzervatív volt a neveltetésem
-
Integra
titán
éééééssssssssssssssssssss.....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
IreN!CuS
őstag
Egy feledhetetlen vasárnap: Michelisz Norbert, Hungaroring 2012
Szerintem egy baromi jó videó
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
dudikpal
senior tag
"Sokat fikázzák a WTCC-t" - Köztük én is.
A betétfutamaik HOSSZABB etapot mennek ERŐSEBB autókkal! Miről beszélünk?!
Persze örülünk Norbinak, de ha nem vált bajnokságot, akkor neki annyi. Illetve a karrierjének.Azt azért ne felejtsük már el, hogy ez az egész agyrém bajnokság az ETCC-ből nőtte ki magát! Ami mellett ott volt a BTCC, STCC stb.
De az akkori etcc gondolt egyet(merthogy qrvára a béka segge alá került a nézőszám), és aszonta, h innentől most ő a wtcc. Azérmer van amerikai(kontinens) verseny is. Készvége.
Az az aprócska tény, h az stcc, btcc futamjai egyenként izgalmasabbak(1 7végén 3(!) verseny!!!) mint a wtcc fél szezonja, az kit érdekel?! A nézőt? Ha izgatná, akkor az a szánalom wtcc nem is létezne!Aki valaha látott akár 1 percnyi V8 Supercars-t, az tudja miről beszélek. Na AZ! túraautóbajnokság, nem ez.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz dudikpal #2627 üzenetére
Akkor azt kell nézni.
Én néztem, tényleg jó..az más kérdés hogy teljesen más az egész. Sokkal kevésbé érdekli az embereket ez az egész, sokkal inkább egy családi program mint nálunk.
Nálunk ez az egész szurkolás szinte személyes ügy. Ott letojják. Kint voltam NZ-n Taupo-ban V8 platós futamon..Aaron Slight volt a bemondó amin én lehidaltam, nagy lelkendezve kérdem a szomszédtól hogy hűha, aztán azt sem tudta ki az.
Mondjuk az a futam egy rakás szr volt. mert azok nem versenyautók, hanem egy nehézkes erőltetett valami.
teli fék és kuplungszaggal.
Szal ha úgy érzed hogy a V8 sokkal inkább túraautóbajnokság, akkor nézd azt, ezt egy időben eljátszottak páran az F1-l is, mert az sz@r bezzeg az IRL..
Mindig lesznek akik fel akarják találni az okosságot, és hirdetni az igét.
Sztem Norbi teljesen jó helyen van ott ahol, jobban örülnék ha Kiss Norbi-ként lenne egy csapattársa,...és hiszem hogy komoly sikerek után átmehetnének a LMS-be..
De ezt Zengő teljesen jól intézi, nem könnyű amit csinál, de csak összehozza. -
Bozso68
őstag
válasz dudikpal #2627 üzenetére
Hát igen, ne felejtsük el, ha Norbi nem lenne a WTCC-ben, akkor Magyarországon feleannyian se tudnák, hogy mi az. Ott van, és ott bizonyít. Nekünk kevés nemzetközileg ennyire elismert autóversenyzőnk van, tehát rá koncentrálhatunk, mint szurkolótábor, neki örülünk. Nézd meg a különbséget egy magyar és egy másik futamhétvége között. Itt Norbi miatt teltház van, máshol meg üresek a lelátók, személytele(ebb) az egész. Tökéletesen igazat adok az előttem szólónak, személyes okokból szeretjük a WTCC-t. Ez adatik meg.
Zengő Zolinak sincsenek olyan forrásai, hogy válogathasson, hol indít csapatot. Már az is csoda, hogy pár év óta nemzetközi porondon tudja működtetni ezt a csapatot. Méghozzá gyári támogatás nélkül. És privát világbajnok nőtt fel a kezei között. Le a kalappal előtti is, legalább annyira. -
#70869248
törölt tag
..hát ha ezért varrattad magadra az nem okos dolog Egy versenyző nagyon ritkán márkahű, inkább a versenytechnika versenyképessége az ami számít.
Ém magam is bömös párti vagyok, de ha a Honda jobb és van rá lehetőség, akkor Honda-val kell menni.
...még egyébként a Honda oké, komoly sportmúltja van, és van súlya az ottlétüknek. -
callmeakos
veterán
Díjözön a srácoknak.
AZ MNASZ (Magyar Nemzeti Autósport Szövetség) idei szezon díjátadóján Norbi lett AZ év legjobb autóversenyzője, a Zengő Team pedig az Év Legjobb Csapata.
@Zengő Motorsport FaceBookKözben párhuzamosan Németországban átadták a BMW SportTrophy (Minden BMWvel versenyző privát csapat járó díj) melyen Norbi a harmadik helyet szerezte meg.
@Michelisz Norbert FaceBookGratulálok(unk) a fiúknak!
All→M8
-
callmeakos
veterán
válasz dudikpal #2627 üzenetére
Hát elég fura és valahol értetlen (számomra) ez a hozzáállás.
Miért lenne izgalmasabb mondjuk a V8 Supercars versenyek csak azért mert ott erősebbek az autók?
Meg mért lenne unalmasak a versenyek? Megy rendesen a keménykedés, lökdösődés, ezzel párhuzamosan vannak tiszta előzések és balesetek. Nem mellesleg Norbi példájából kiindulva, nem csak a gyári csapatoknak lehet esélyük a végső győzelemre. És legvégére azt mondanám, ez a legnézőbarátabb széria a világon. Mert nem kényszeríti a pályákat arra hogy brutális jegyárakat szedjenek (lásd Hungaroring => 1500ft), cserébe élményt kapnak.All→M8
-
dudikpal
senior tag
válasz callmeakos #2638 üzenetére
Ez a sorozat akkor volt utoljára izgalmas, amikor Giovanardi meg James Thompson még itt vitézkedett.
Utána annyira untam, hogy teljesen száműztem a sorozatot a programomból. Akkor fordultam a V8, GT, A1GP, BTCC stb felé, és így végre ismét izgalmas versenyeket láthattam hétvégente.
Egyedül Norbi miatt nézem megint.
Hiába a legnézőbarátabb széria az alacsony jegyáraikkal, mégis töküresek a lelátók a legtöbb helyen.
Közvetítéseken ezt nem szoktad látni?!
Ahol vannak, ott is csak azért, mert nem csak wtcc megy a saját betétfutamaival(persze a hungaro-slovakia ring nem tartozik ide). Lásd macau, ahol a wtcc csak 1 betétfutam, amikor a nézők elmennek wcre-büfébe. Zengő oldalán olvasd el a tavalyi beszámolójukat. -
dudikpal
senior tag
válasz callmeakos #2642 üzenetére
Csak ennyi?
Jah, idefirkantanál CSAK még1 bajnokságot, ahol ez az anomália van érvényben?!
-
IreN!CuS
őstag
válasz dudikpal #2644 üzenetére
Először is szerkeszd a hozzászólásaidat.
Másik elviekben tervbe van véve,hogy 2014-től hozzányúlnak a motorokhoz(1.6 T továbbra is ~320->~360 le) és az aero-hoz(nagyobb hátsó szárny,szélesebb kerékjárat...stb stb) is.Ergo gyorsulni fognak ha nem is sokat de fognak.
Bár megnézném,hogy fogja azt a ~360 le-t kezelni az fwd hajtás,de ez már a jövő zenéje illetve jelen állás szerint nem is a BMW gondja
És ha ez így lesz -a tervezet elméletileg a FIA előtt van már,hogy 2015 helyet 2014-ben legyen a változtatás- nem biztos,hogy érdemes megvenni a kék autóját vagy egyáltalán váltani.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
dudikpal
senior tag
válasz IreN!CuS #2645 üzenetére
2 külön embernek válaszoltam, ne mondd már meg milyen formában tegyem, köszi.
Mindaz amit leírtál szép és jó, de az a 10-15% plusz lóerő is bolhafing lesz a végeredményt tekintve.
Nem tudom észrevetted e, de nem vitatkoztam, mindössze leírtam h más sorozatokban hogy is megy ez.
Wtcc addig érdekel amíg Norbi van, ez az ENNYI, nem az amit írtál.
Az az érdekes h az autóverseny sportban elfoglalt helyükkel Zengőék is tisztában vannak(olvassátok a posztjait), csak ti nem[ Szerkesztve ]
-
callmeakos
veterán
válasz dudikpal #2644 üzenetére
Parancsolj. Ott van pl. a Forma 1.
Bármennyire is a szívem csücske az F1, nem vitatom hogy fordult már elő ebben a szezonban nem egyszer, hogy a 60-70 kör nagy része unalmas körözgetésbe ment át, mert a csapatok nagyon nagy százaléka nem meri felvállalni a kockázatot egy előzésre, inkább biztosra mennek. Ezen pedig az sem segít hogy bevezették a DRSt ami az előzéseket hivatott könnyíteni, de erre is kaptunk bizonyítékot hogy nem működik mindenhol. Tehát ha a pálya karakterisztikája (gumigyilkos, közel vannak a falak, sok a jó előzési pont stb) illetve az időjárás nem szól közbe, unalmas körözgetésbe fullad a futam ami egy másfél órás futamnál erősen előjön az elkapcsolási faktor.Nem azt mondom hogy a WTCC tökéletes. Korántsem. Pl.: a Chevyk detronizáló fölénye sok esetben irritáló, illetve a futam közbeni boxkiállások is hiányoznak mert az is tudna kavarodást okozni. De az általad emlegetett két ok, miszerint erősebb autók illetve hosszabb futamok nem garantálják azt hogy élvezetes futamokat látunk. Végszóként mutass egy olyan bajnokságot ahol előfordulhat az hogy a komplett élmezőny kiesik defekt miatt, és az első hely az utolsó kanyarban dől el. (WTCC 2012 - Salzburgring)
All→M8
-
IreN!CuS
őstag
válasz dudikpal #2646 üzenetére
Nem én mondom meg hanem az alapelvek.
Az meg,hogy te mit meddig miért nézel egyedi...Amúgy meg még is mit vársz,milyen fejlesztések legyenek amik vonzzák is a gyártókat,hogy beszálljanak a WTCC-be és neked is megfeleljen?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Mavic 2 Pro drón két távirányítóval- 2 akku +Smart Controller +szűrőkészlet +táska +landing pad
- DJI Mavic 3 Pro RC - drón szett új állapotban - Garanciával
- DJI Air 2s FMC (Fly More Combo) drón - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 3 akku (2S2)
- DRÓN ALKALMI ÁRON! Újszerű Hubsan Zino Pro drón+AJÁNDÉK HORDTÁSKA
- Fallout társasjáték eladó
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest