Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Whysperer #64257 üzenetére

    A mozgásról van felvétel, de nem valami 3d-s replay, hanem csak egy 2d-s, gombfoci-szerű felvétel. Arra nagyon jó, hogy lehet látni, hogyan állt fel a raid, ki merre mozgott, stb. könnyű taktikákat kimásolni belőle. Az egyes classok színkódolva vannak, illetve ha az adott kör fölé állsz, akkor kiírja a player nevét.

  • DrGonzo22

    őstag

    Szerintem a legnagyobb gond, hogy a pug-olás túlságosan kompetitív a guild-es progresszel még heroic szinten is, majd jön egy szakadás és a mythic mód már csak guild only. Ez megnehezítheti a guild-ek feltöltését, illetve sok, egyébként kifejezetten jó játékost kivon a mythic-ből. Szintén gond, hogy a flex miatt megszokottá vált, hogy nem nagyon ül senki kispadon, míg mthic-ben ez most is ugyanúgy megy, mint régen: tartalék emberek vannak/kellenek boss-onként, rendszeres a csere, az alulteljesítőket kiteszik... Sok ember annyira a flex rendszerben nőtt fel, hogy meglepődik, amikor raid alatt lecserélik. Mythic szinten a régi raiderek még inkább felértékelődnek, mert nekik ez nem szokatlan, sokkal jobb a hozzáállásuk (mi is már 2 recruit embert veszítettünk, mert képtelenek voltak feldolgozni, hogy a raidspot nem alapértelmezett dolog, hanem taktika- és teljesítményfüggő, és nem olyan értelemben, mint flexben, hogy ha nem vagy rossz maradhatsz, hanem úgy, hogy ha van nálad jobb, kiraknak, függetlenül attól, hogy egyébként összességében nem vagy rossz).

    A régi rendszer tarthatatlan, nincs értelme visszatérni. A mythic-et nem lehet flex rendszerben balanszolni, szóval marad a 20 fő.Talán kéne még egy szint a heroic és a mythic közé, ami lehetne 10/20, de enm lenne flex. Ezen felnőhetne sok 10-es guild, a játékosok nagyobb számban hozzászokhatnának a flex-től eltérő szabályokhoz, végül a kisebb guildek összeolvadhatnának 20-as raidek kezelésére alkalmas csapatokká. Mivel nem ez lenne a pro szint, nem lenne különösebben fontos a world 1st ezen a nehézségen, ezért a kutyát nem érdekelné, hogy a 10 vagy a 20 felállás-e épp a könnyebb.

    Amúgy csak most vettem észre, hogy a világ egyik legjobb fire mage-e magyar, és a Ragnaroson játszik, Shayande a karakterének a neve:)

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    Egy ismerősöm wow-hoz keres gépet, de továbbra sem sikerült lebeszélnem a notebookról... Valakinek van ezekkel a notebookokkal tapasztalata: [link] VS [link] VS [link] ? Mennyire fontos az i7-es processzor, illetve VGA-ból tényleg ez a 950M/850M a legjobb választás ebben az árkategóriában (150-220)? Felbontásból sikerült rábeszélnem a 1366x768-ra; nekem asztali gépem van (gtx750ti + i3 4150; 1920x1080 monitor) és még így is néha lemegy 30-40 fps-re egyik-másik boss alatt (pedig a raid-ek grafikai beállításait elég szépen visszanyestem, élsimítás sincs...). Ezek alapján szerintem egy notebooknál esélytelen a full HD, nem natívban játszani pedig rosszabb, mint eleve kisebb felbontású monitoron - szerintem.

    Köszi:)

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    Köszi a tippeket! Igen, nyilván belépő szint, viszont erre van számára keret:) Az i7 vs i5 kérdésben van valakinek közvetlen tapasztalata, nekem i3-asom van, de asztali (amúgy cpubenchamarks szerint a 3 processzor egyszálas teljesítménye közel azonos; az i3 4150-é a legjobb, pont ezért is esett anno erre a modellre a választásom).

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Viktor77 #64379 üzenetére

    Köszi, pont ilyen egyéni tapasztalatokat szerettem volna olvasni:)

    "A gond az 1366-tal van, nem fér el minden a képernyőn, nagyon nem ajánlom." - ezt nem teljesen értem; mi az ami nem jelenik meg?:) Mindkettő 16:9 arányú, szóval gondolom nem a 3:4; 4:5 arányú monitoroknál "levágott" oldalsó részekre utaltál. Vagy úgy értetted, hogy képaránytól függetlenül, pixelszám alapján megy a megjelenítés, és alacsonyabb felbontáson, mintegy beleközelít a képbe - tehát tulajdonképpen "körbevágja" a full HD-n megjelenített képet, és annak a belső 13366x768 pixelnyi részét jeleníti csak meg? (évek óta ugyanazon a monitoron, full HD-ban játszom, szóval nincs viszonyítási alapom)

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Viktor77 #64420 üzenetére

    Ah értem, ez így azért kevésbé ijesztő következmény:) de nyilvánvaló hátrány ez is.

  • DrGonzo22

    őstag

    Az 5 fős content átalakítása nagyon érdekesnek tűnik! Nekem ez jelenlegi CM rendszer nem volt a szívem csücske:) mert nagyon a trash-re helyezte a hangsúlyt.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz k.kristof #64457 üzenetére

    Ez is csak egy fegyver modell a több százból, akinek nem tetszik transzmogolja, akinek tetszik, az pedig nem. Amúgy úgyis mindenki mindig ugyanazt a fegyvert használja, most pl. az összes caster az Edict of Argust, sokaknak ez a staff nagyon tetszik, rengeteget látni minden fele, nekem speciel sosem tetszett (BC) alatt sem, viszont nagyon bejön az új rafting staff, szóval mostanában minden casteremet arra transzmogolom.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz BoneDragon #64473 üzenetére

    Én tanultam a WoD-ból sok mindent (WOTLK-kal hagytam abba a wow-ot 6 évvel ezelőtt, és WoD-ra jöttem vissza - igazából Panda utolsó két-három hónapjára, hogy visszaszokjam kicsit). Megállapítottam, hogy a WoW rengeteget fejlődött, és sokkal jobb játék lett, mint ami vanilla/BC/wotlk alatt volt - gyakorlatilag minden szempontból. A garrison kiváltotta az unalmas daily questelést; a raid-ek, class rotációk összetettebbek, mint valaha; a grafika is rengeteget változott és többnyire jó irányba; könnyen összejön sok gold, a repair bill már nem tényező, olyannyira nem, hogy egy TCG mountot is tudtam venni a kieg alatt... Számtalan skillt nem igénylő content érhető el azok számára, akik nem akarnak heroic/mythic módban raidezni. Pet Battle/transmog... nekem ezek mind újak voltak.

    Azt nem tudom, hogy a cata+panda kiegeket is végigjátszók hogyan élték meg a wod-ot, de az olyannyira túlértékelt classic (vanillna/bc/wotlk) időkből visszajövő játékosként szinte kizárólag pozitív változásokat tapasztaltam. A játék fővonala, a raidezés valódi forradalmon ment keresztül. Körülbelül akkora a minőségbeli változás, mint anno egy Ulduar Molten Core-hoz képest... egy más világ, egy sokkal nehezebb, összetettebb játékmenet.

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    MMO-n kint van az összes legendary fegyver: [link]. A kidolgozottság egy új szintjén képviselik, a class/spec tematika az általam játszott classoknál nagyon el lett találva. A pap staff-ok olyanra sikerültek, hogy komolyan elgondolkodtam egy rerollon:)

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz thomeef #64506 üzenetére

    A héten fogják az összes class/spec változást közölni egy blog formájában, valószínűleg abc-sorrendben:/ Amúgy class specifikus oldalakon már most is sok info kiszivárgott, nekem a mage a fontos, úgyhogy azoknak néztem utána:

    MMO/official hírek mage-ről: 1. arcane mage rework: Arcane Charge többé nem egy debuff, hanem egy resource, amit el lehet használni 2. új mastery: Savant: növeli a mana mennyiségét, és az Arcane Charge sebzését/erejét - a mana szint többé nem számít!

    unofficial hírek:

    Fire: Prismatic Crystal eltávolítva a játékból (legalábbis a fire nem fér hozzá); Combuston egy self-buff cooldown lesz, 8 sec-ig ad 100% crit chance-t;> Inferno Blast-nál a T17-es 2set bonus alap lesz, azaz 2 charge lesz ezentól; Flamestrike is buffolva lett

    Frost: haste alapú; lesz talent a Water Elemental kiváltására (azaz lesz pet nélküli build); Frostfire Bolt törölve (ez utóbbinak mondjuk nem örülök, szerettem az animációját)

    Általános talent változások (minden classra): 1. nincs többé movement/surv... tier, csak úgy talentok vannak 2. arányában több lesz a passzív talent, mivel ezentúl kb. minden egyes talent fontos lesz, ha mind aktív lenne, akkor minden specnek irányíthatatlanul bonyolult lenne a rotációja 3. nagyon kevés, vagy zéró class-wide talent lesz, majdnem minden talent spec specifikus lesz.

    Glyph-ok: az összes major glyph törölve, de új speciális glyph-ok jönnek, pl. 1 hétig +10% dmg adott bossra

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #64511 üzenetére

    Jó, de most már hivatalos, hogy az off-spec nem lesz olyan erős, mint a main... szóval technikailag hozzáférünk az összes spec-hez, de ezek közül csak egyet tudunk szinten tartani. Tulajdonképpen a relic-ek miatt már elég korán el kell dönteni, hogy melyik spec-cel akarunk játszani (mondjuk arra is volt utalás, hogy ilyen felállás mellett közel tökéletes lesz (annak kell lennie) a balance, így pedig szimpátia alapján lehet majd választani).

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz warcat #64516 üzenetére

    Példának a fegyver enchant-ot hozták fel. Ha valaki nem akarná átenchantolni a fegyverét, de 2 speccet játszik, nagyon más 2nd stat igénnyel, akkor van a main-je mondjuk egy 725-ös fegyverrel és haste enchanttal, illetve az off-ja egy 715-össel crit enchanttal. Azért -10 ilvl-t én nem szívesen áldoznék be az offspec miatt, pláne hogy elvileg minden spec dps-e elvileg közel lesz egymáshoz. Progress szakaszban pedig még inkább kiéleződik az egész, szóval még inkább 1 spec-re kell beállni. Persze 2-3 hónap után simán összejön most is a két fegyver (nekem van egy 725-ös mythic daggerem, és egy 726 wf staffom, ami gyakorlatilag nem különbség), ugyanúgy össze fog jönni a kellő mennyiségű relic is, de ez már csak arra lesz jó, hogy kipróbálja az ember, hogy milyen a másik spec.

    Az egyes tier-ek között könnyű lesz spec-cet váltani, de az adott tier progress szakaszában szerintem hozzá leszünk kötve egy spec-hez, ami nem is feltétlenül olyan nagy baj.

    K-mester: ez a classic realm egy olyan dolog, ami ha megvalósulna, kb. két hét alatt dőlne be (de lehet, hogy a két héttel kicsit túl is becsültem azt az időt, amíg egy ilyen szerver érdekes maradna).

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    nem lesz itt off-spec váltogatás semmilyen szinten:

    In the Darkmoon Faire Interview thing, Blizzard said some things about changing speccs in Legion:

    "Hopefully you won't want to change specs with the new class fantasy fulfillment!"
    "We don't want players to change specs - we want players to stay loyal to a spec."
    "We would prefer now if people swapped talents for each encounter rather than two whole specs."

    Talentokkal lehet majd megoldani a ST/cleave/AOE váltogatást és remélhetőleg minden class/spec dps-e közel lesz egymáshoz. MMO-n régóta írogatom, hogy ez lesz a jövő, és tényleg így lett:) aminek nagyon örülök, mert ez egy nagyon jó irány, gyakorlatilag a spec lesz az új class.

    Ez viszont nekem nem annyira jó hír:) -> "It used to be a bigger problem to have a melee heavy raid in the past. The problem isn't solved right now, but it is better than it used to be. Having lots of melee does make it a little harder to learn a new boss. The data shows that people switch specs more from melee to ranged than ranged to melee because of that perception. Melee does need to do more damage than ranged on Patchwerk style fights to deal with the problem." - ez végső soron egy jó nagy hunter buff lenne, ha nem lehetetlenítik el a spec váltást, hiszen PW fight-on átmegy melee-re, sok mozgásos alatt meg ranged... szóval ez is egy újabb érv a spec váltás lehetősége ellen.

  • DrGonzo22

    őstag

    Szerintem az eddigi nyilatkozatok alapján szinte biztosra vehető, hogy két azonos szintű artifact-et képtelenség lesz progress szakaszban fenntartani, de ez a megkötés viszonylag kevés embert fog érinteni. A hasonlat, amit felhoztak is nyilvánvalóvá teszi, hogy ez egy normal, de még heroic szinten raidező embert sem fog különösebben érinteni - mai nyelvre lefordítva kb. 10-15 ilvl-el lesz az offspec artifact elmaradva a main-től, ha valaki ugyanannyi energiát fektet egy offspec artifactjének készítésébe is, mint a mainjébe. De ami ennél is fontosabb, hogy a "félrement" speccelést nem lesz olyan nagyon nehéz kijavítani (de meggyőződésem, hogy minden spec nagyon közel lesz egymáshoz dps/hps tekintetében), hiszen innentől az eleve kis lemaradásban lévő fegyverbe kezdi az ember bepakolni a relic-eket, így aránylag gyorsan az válhat main speccé. nem hiszem, hogy több idő, energia kell majd két azonos szintű relic beszerzéséhez, mint most két Edict of Argus-hoz (csak persze relic-ből, lehet, hogy 4-4 kell majd, stb.)

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #64569 üzenetére

    Az igazán nagy probléma, hogy csak pár hetünk lesz az újragondolt spec-ek kipróbálására... Én legalább egy, de akár két hónapig is tartó 7.0-ra számítottam...

    14:00-kor idult a pap blokk, bármikor jöhetnek az új info-k, MMO-champ viszonylag gyorsan lehozta a huntert is. Este 8-kor mage :DDD késő éjjel/hajnalban pedig paladin.

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz thomeef #64579 üzenetére

    Este 8-kor jön végre a mage is:)

    Wolverine: nekem még bétára soha nem sikerült bejutni, így nem is számolok vele; mondjuk tényleg sok lesz a guide, stb. de azért az igazi mégis első kézből megtapasztalni a dolgokat:)

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz warcat #64586 üzenetére

    A warlock a 13 HFC bossból 9-nél van top10-ben, ebből két esetben teljesen kiszorítva minden más class-t (a a warlock az egyedüli class, ami egyeduralkodó top10-ben!!!). A demonology warlock 2 bossnál jutott top10-be, Mannoroth top10 kill mind demo lock... [link]. Ezen kívül a wlocknak mind a három specce ott van top10-ben.

    Mage: 8/13 top10; 0 egyedüli top10; 0 kiszorítás; Frost egyetlen top10-ben sincs.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz warcat #64595 üzenetére

    Mitől lenne abszurd a top10? Oda a legjobb játékosok jutnak csak be, ha végignézed szinte mindig ugyanazok a nevek jönnek elő. Nekem heroic top10-be többször is sikerült bekerülnöm BRF alatt, és valóban azokon a fight-okon nyújtottam a legjobb teljesítményt. Egyébként a top10-en kívül is iszonyat jó jelenleg a lock, elég, ha belekattintasz bármelyik boss-ba, mindenhol ott a lock top10-100-1000 szinten is...

    Mage változások kint vannka MMO-n: [link]

    A fire elveszítette a gear alapú crit függését, ami jó hír. Nincs több Pyroblast bankolás, erre kicsit nehéz lesz az olyanoknak átállni, akik régebb óta benne vannak a spec-ben, egyébként semmi jelentősége. Ignite magától terjed(het) 2 sec-enként, az Inferno Blast már nem terjeszti - ez nem egy túl szimpatikus változtatás, de feltételezhetően ezzel együtt jár majd a Living Bomb multidotolása.

    Arcane mana-háztartása sokkal izgalmasabb lesz, Legion-ben nyugodtan lehet majd mini-burst szakaszokat beiktatni priority addokra, proccoknál, stb.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #64603 üzenetére

    Érdekes, hogy a kommentelők többsége ugyanezt írta MMO-n is, pedig semmiben nem változik a rotáció, pont ugyanannyi spell marad, ugyanannyi keybind, csak másképp kell őket használni - kettős FB+Pyro helyett gyakoribb IB. A fire ezentúl nem tekinthető RNG (és főleg nem extrémen 1 stattól függő specnek), hiszen nem kell dupla critre utazni, mert az IB mindig kéznél lesz, ugyanakkor a dupla Pyro "magától" nem nagyon fog jönni. Az új Combustion a maga 10 sec-jével egy kellemes és megbízható burst damage-re lesz képes, de mivel ez a sebzés tovább már nem hatványozható majd, ezért irreális (és meglehetősen szerencsefüggő) burstre nem lesz lehetőség.

    Amúgy azt hiszem tökéletesen értem az új game designer csapat irányvonalát. Kb. 1-2 hónapja írtam MMO-n arról, hogy mennyire problémásak a burst buildek, mert ezek idővel (ahogy egyre jobb az ilvl) teljesen kiszorítják a sustained dps buildeket, ami ugye a logokból is teljesen nyilvánvaló mára - tök egyértelmű volt, hogy a fire ki fogja szorítani a frostot, ami a wod végére "életképtelen" lesz. Ez így is lett, magas ilvl, és gyűrű ilvl mellett az arcane és a fire a két csúcs, mert ezeknek van komoly burst potenciáljuk. A most bejelentett változtatások csökkentették mind az arcane, mind a fire burst potenciálját, a frost pedig kapott egy burst talentot, tehát igyekeznek azonos szintre hozni őket. Meggyőződésem, hogy speccen belül meg fogják oldani a 3 dmg type-ot (ST/cleave/AOE), és a kitartott, illetve burst buildeket is. A fire-nek visszanyesték az alap AOE képességét, ezzel megnyitva az utat a FB/Pyro nagyobb alapsebzése felé, ami pedig elősegíti a jobb target váltást (amiben a fire most nagyon gyenge), mert ezek mind direkt sebzések. Az arcane jelen állapotában nem tud prio add-ot burstölni, csak a conserv rotációjával mehet addra, ami elég gyenge dps-t jelent az adott addon (nem véltelen, hogy olyan bossra, ahol add dmg kell, progress szakaszban Arcane orbbal mennek, és nem PC-vel), a mostani változtatások ezt orvosolják. Az arcane teljes burst potenciálja így is kimagasló marad - szinte biztos, hogy a PC kuka lesz, elvileg személyesen mondta egy dev az altered-time egyik elég megbízható fórumozójának. A PC kidobása is az arc/fire burst-jét csökkenti, míg a frostnak nem olyan komoly veszteség. Továbbá nem láttam az Arcane Power-t a listán (ami kb. az új Combustion megfelelője lenne), nem lepne meg, ha a spell egyszerűen eltűnne, hiszen az arcane a puszta AB spamből is ki tud hozni egy fire/frost (legion) mértékű burst-öt, ráadásul az APower miatt a prio addokon való mini burst dps esést jelentene a boss only, AP-vel kombinált "faceroller" bursthöz képest, ami újfent bosstunneling típusú játékhoz vezethetne (bár nem olyan extrém mértékben, mint most).

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #64622 üzenetére

    A Heating Up és Hot Streak szerintem nehézség szempontjából nem változik, a bankolás is eleve nagyon könnyű volt. A mostanival néha felül lehet írni egy Pryoblast! proccot, de ez nagyon ritkán eshet meg bárkivel is, és inkább belagolástól van, mintsem player hibától van. Az új rendszerben elméletileg sem lehet felülírni az instant Pyroblast-ot, viszont épp ezért azonnal el kell használni + az Inferno Blast off-GCD, ami talán gyorsítja a dolgokat - régen ugye az IB-t az ember a Fireball castbar végéhez csapta hozzá. Persze ki kéne próbálni, de nem hiszem, hogy skill-t érintő különbségek lennének.

    A Combustion-nel teljesen igazad van - főleg, ha beleveszem a PC használatot is - az tényleg tervezést, trinket proccok figyelését, PC-vel boss mozgási szakaszának belövését, targetváltásokat... jelentett, szóval kifejezetten a nehezebb dolgok közé tartozott. Ugyanakkor, és főleg BRF alatt, amikor az alacsonyabb ilvl miatt nem lehetett 100%-os crit-et elérni még trinket proc esetén sem, meglehetősen RNG függő is volt, azaz mondjuk hiába csináltál mindent tökéletesen, ha a PC-n behalt a crit chain-ed, akkor egy gyenge Ignite-ot tudtál csak építeni, amit ugyanakkor a már elhasznált PC cooldown miatt kénytelen voltál 2x a bossra másolna, majd erre Combustolni; ezzel szemben egy ilyenkor bemákoltT17 4p proccal pedig igazi godmode Ignite-ot lehetett létrehozni... Szóval annyira a szerencse befolyásolta a teljesítményt, ami már nem egészséges, persze nyilván az eleve jó játékosoknak volt igazán jó a teljesítménye, de nagyon nagy szórással. Nekem nem fog hiányozni az ilyen szintű véletlen faktor, inkább legyen kicsit kisebb a dps, de az reprodukálható módon. De mivel a fire-ben tényleg egyedül az Ignite megértése, és a Combustion használata volt nehéz, a Legion-ös fire tényleg valahol a mostani Frost nehézségi szintjére fog lemenni, de hát valamit valamiért:) Az új fire többet fog castolni, szóval mozgás/castolás/helyezkedés fontosabb lesz, ami bőven elég lehetőség arra, hogy a skillesebb játékosok számokban is többet hozzanak.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Skyhunter #64638 üzenetére

    Heroic HFC bossokat kell hozzá ölni:) de a számot nem tudom, talán 16. A mythic-hez 8 mm bosskill kellett. Mindegyik killnek loot-ot dobónak kell lenni, azaz az a boss, amit a héten már megöltél nem számít bele, hiába tudod technikailag akárhányszor megölni egymás után.

    A BRF-es küldetéseket 1 szinttel lejjebbről is lehet unlockolni, ott pl. 21 heroic kill kellett a mythic cache-hez.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz adamgreen #64976 üzenetére

    Azért ezeket a talentfákat inkább csak iránymutatónak érdemes venni. IF és RoP külön tierben, ez ütközik egy erre vonatkozó (friss) dev tweet-tel... meg úgy egyébként is elég meredek:) Az egész mage talentfa a hihetetlen kategóriába tartozik +15% flat dmg talent versenyez movement talenttal? Amúgy nekem tetszik ez a mostani felállás, és főleg az új talentok lettek nagyon jók, de szinte biztos, hogy nem fog így maradni.

    Minden class elveszítette az aggro redukáló képességeit? A wowdb-s spellek közül hiányzik az Invisibility a mage-nek, a Soulshatter a warlock-nak.

    Végre kivették a buffolást, hogy én ezért mit össze kampányoltam az elmúlt egy évben:)

  • DrGonzo22

    őstag

    329 guild ölte meg a mythic archimonde-ot, szóval még mindig nagyon korai arról beszélni, hogy nincs pve content... Igen ennek a 329 guildnek valóban nincs már mit csinálni Legion-ig, de a többieket ez semmilyen szinten nem érinti.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #64985 üzenetére

    Az, hogy a mythic raidezés sok időt visz el, egy teljesen hamis legenda (ok, annak a pár guildnek, akik 2 hét alatt végigmennek a teljes raid contenten, azokak arra a 2 hétre sok idő, de azon kívül még nekik sem). Engem is ez a legenda tartott vissza a mythic-ezéstől, de mióta beléptem egy rendes guilde, és mythic-et raidezek, kevesebbet vagyok belogolva, mint előtte!
    Az sem igaz, hogy a mythic-hez egetverő skill kellene, két hónapja mythic-ezem, és már van egy legendary logom is. Egyéni szinten nem kell hozzá sokkal több (több target váltás, több target macro, szigrúbb prio add dps), mint a heroichoz, a nehezítést a szervezés, a raid-szintű dolgok hozzák főleg. A jobb szervezettség miatt sok dolog könnyebb lesz (Prysmatic Crystal/Rune of Power használat pl. mythic guildben egy vicc, a nagyfokú szervezettség miatt), mindig lehet tudni, ki/mi hol lesz, mikor mi fog történni. Ez az adott classok dmg-ében is jól látszódik, a szervezetlenebb raid-ek császára a hunter, mert legkevésbé őket sújtja a szervezetlenségből eredő többlet mozgás/spell beszakítás..., egy jól szervezett raid-ben visszaesnek más classokhoz képest.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #64989 üzenetére

    Kis realmen, ez biztosan így van, de egy nagyobb esetében már nem. Sok helyen nem elvárás a 100%-ot megcélzó jelenlét sem, van guild, aki már 50%-tól felvesz, és 75% már többnyire bőven elég. Nagyobb mythic team esetében még a rendszeresség (mindig ugyanazokon a raid napokon legyél elérhető) sem feltétlenül igény, csak egy jól vezetett fel/leiratkozási napló kell, így biztosítható, hogy minden este elindul a raid. Vannak kifejezetten hétvégi guildek is, én is szívesebben lennék olyanban, de most ez így alakult.

    Amíg a normal/HC fight meglehetősen hasonló, addig a mythic azért eléggé át tudja variálni a dolgokat, többnyire nem azt érzi az ember, hogy ugyanazt a boss-t öli, csak nagyobbat sebeznek a dolgok, mindennek több hpja van... hanem azt, hogy egy új fightot tanul meg. Persze vannak kivételek (Council és Killrog mage szempontból nem sok újat tartogat, de a healerek biztos más véleménnyel vannak a Councilról:) )

  • DrGonzo22

    őstag

    Ezek a wowhead-en nemrég közzétett 940-es legendary cuccok milyen módon érhetőek majd el? Látom mind BoP, szóval szerencsére nem lehet őket megvenni, de ha ezek a random world droppok, akkor valami nagyon el lett rontva:) egy ilyen itemen konkrétan raidspotok fognak múlni...

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Lirion #65004 üzenetére

    Igen pont erről van szó, hogy ezek a BiS itemek RANDOM world droppok. Pont ezért őrjöng a raid-ező community az MMO-champion több topikjában is. Még ha nevetségesen alacsony is a droprate-jük 1:100millióhoz, akkor sem kell ilyesmi a játékba. Ha egyetlen esetben is azért kerül valaki ilyen komoly előnybe másokhoz képest, mert egy mackó dobott neki egy olyan minőségű itemet, amit a többiek majd 1-2 évvel később fognak csak beszerezni az utolsó raidtier mythic fokozatából, akkor ott valami nagyon nincs rendben... Szerintem, akik most nem mozgatnak meg minden követ azért, hogy ez a szégyen ne történjen meg a wow-ban, azok fel sem fogták, hogy miről is van itt igazából szó. Minden egyes Pyroblast cast 3 másodperccel csökkenti a Combustion cd-ját, és mindez egy nyak itemben? Ez egy komolyabb power, mint a talent verzió, azt ugye pedig senki nem gondolhatja komolyan, hogy az normális dolog, hogy a vakszerencse / bot használat miatt legyenek olyan emberek, akik +1 (de inkább 1,5) talentponttal játsszák a játékot, ez szimplán őrület. Vagy korlátozni kell ezeket az itemeket (rated bg/aréna; raid; CM alatt nem működnek), vagy (irányítottan) megszerezhetőnek kell lenniük mindenki számára - azaz 1 darabnak, utána pedig már nincs esély egy második beszerzésére. Még egy 1:1milliárd droprate mellett is lesznek emberek, akiknek kiesik ilyen, mivel összességében rengeteg mobot ölünk meg, így pedig előáll ez a nemkívánatos helyzet. Ezt egyszerűen nem szabad hagyni, hogy megtörténjen.

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz warcat #65010 üzenetére

    World 1st guildeket semmilyen szinten nem fogja érinteni, hiszen nagyon alacsony droprate mellett egy kis számú csoportban várni dropra, kb. ugyanolyan, mint egy egyéni dropra várni. Itt arról van szó, hogy lesznek emberek, akik rng alapon nagyon komoly előnyhöz jutnak, és ez elfogadhatatlan.

    tpedro: így van, nézd meg hány embernek van mythic Edict of Argusa... igen, akiknek van, azok megérdemlik. Na de, gondolj bele, hogy lvlup alatt ölt disznók dobnák ezt a fegyvert kis eséllyel. Akkor is kevés embernek lenne meg, csak éppenséggel egy őrület lenne az egész.

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Cathfaern #65013 üzenetére

    Én elfogadnám akár a lvl100-as verziót is:)

    Warcat: az lényegtelen, hogy az egyébként nem raid-ező (vagy HC-ig raidező embereknek, ahol nincs raidspot a flex miatt) van-e ilyenje, vagy sem. De egy mythic guildben ezen raidspotok fognak múlni. A wf+gem rendszer is rossz. Hozzánk most jött egy igen közepes képességű mage 6db gemslottal és wf class trinkettel, meg talán wf még egy gyűrűje is. Nekem 1 db gemem van, és egy wf fegyverem. Néha elég komoly kihívás ledpselnem, pedig ahogy néztem a logokat gyenge az activity-je, vannak elvesztett proccai, stb. a prio addokra pedig gyalázatos milyen keveset visz be - magyarul facerollozik... Épp elég hiba, hogy már most így meg lehet élni a random geareződésből a gem/wf miatt, nem kéne ezt tovább tetézni. Például, ha ez a mage csak egy kicsit lenne jobb, vagy én rosszabb, akkor könnyen változhatna a guilden belüli rangsor pusztán az rng jutalmazás/geareződés miatt! Ez szerintem egy nagyon rossz irány, ahogy az sem normális, hogy milyen erejű trinketek vannak jelenleg... Egy PoF/class trinket nélküli mage eláshatja magát, egy wf bármelyiken akár +1k dps-t is hozhat... Ilyen itemeknek nem lenne szabad létezniük. A fokozatosan építgethető artifact ennek pont az ellentéte, hiszen mindenki megkapja, és az ő döntésein múlik majd a fegyver ereje, ez egy kellemes design, na de ezek a random droppok...

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Viktor77 #65016 üzenetére

    Régi (BRF) mainem: [link]
    ezzel csak HC-ot raideztem; realm 8. legjobb firemage-e voltam Silvermoon-on HC difficulty-n: [link]

    Új main: [link] akivel elkezdtem a mythic-et is pár hónapja. Direkt olyan guilddel, akik szintén akkor kezdték a mythic HFC-t, nem akartam carryztetni magam jobb progressű guilddel, mert annak semmi értelme, saját magam elől venném el a minőségi játék lehetőségét. Most Gorefienden vagyunk, volt egy 14% és több 20% körüli try, sajnos többen elég gyengék prio addokon, de szerintem szerdán lejön:) A mythic logjaim nyilván elég bénák: [link] gyakran eleve olyan taktikát követünk, ami dps eséssel jár, vagy pl. Kormrok-on rúnáznom kell, mert nincs elég rogue-unk, stb.Killrog-on melee-k mennek vision-be. de azért látszik egyfajta emelkedő tendencia, egyre inkább farm boss-ra kezd emlékeztetni az első néhány, szóval fejlődik a guild, nyílnak a lehetőségek a jobb logok felé. Szerintem lesz jövője ennek a guildnek, mert Gorefienden még a 10ilvl-es nerf előtt megvolt az áttörés alig 80 pull után, egyszerűen későn kezdtünk másokhoz képest; az első bosskill per addig eltelt pull-ok alapján elég jó társaságot sikerült összeállítani.

    Amúgy amit a legendary-kről írtam, az minden olyan raiderre vonatkozik, aki limitált számú raidspottal üzemelő guildben van (minden mythic-et raidező guild ilyen, de túl népes normal/hc guildnél is előfordul). Szerintem senki nem akarná elveszíteni a raidspotját rajta kívül álló ok(ok) miatt; a raidspot mentalitásért/megbízhatóságért/skillért/motivációért járjon, a geart a guild adja, nem pedig a játékos hozza. Ha kiveszik a gearezést a guildek kezéből azzal egy nagyon súlyos hibát követnek el; az én gearemet adja a RL az EP-m alapján, ne meg egy lvl106-os outdoor mackó... ehhez ragaszkodom. (már így is épp elég baj van a gem/wf miatt...) Az, hogy a nem raidező, xy milyen gearben van, engem teljesen hidegen hagy, tőlem legyen ilvl10.000-es gearje, ha ő attól érzi jól magát, csak az a gear ne működjön normal/hc/mythic raidben, ahova ő amúgy sem járna. Mert, ha működik, akkor azzal engem a Blizz rákényszerít ezekre trash contentek-re. pl. ez a Legion-ös medve farmolás, vagy most a Valor pont... Minden mythic guild siker orientált (azok is akiknek, hozzánk hasonlóan rossz a progress-ük), tehát ha a Blizz behoz egy olyan mechanizmust, ami növeli a siker esélyét, azzal rákényszeríti ezeket az embereket ezekre a farmolásokra. Gondolom pvp-ben is hasonló lesz majd a helyzet, de ott van reális lehetőség arra, hogy valaki találjon 2-5 olyan embert, aki azt mondja, hogy ok, mi rendesen akarunk arénázni, de nem fogunk napi 2 órában medvét farmolni egy nyakláncért, és ezért nem a ladder 500. helyét, hanem a 2500. helyét célozzuk meg - már ez is egy lehetetlen kompromisszum, de talán járható, ugyanez 30-40 emberrel már utópia.

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz malacka87 #65023 üzenetére

    Pont ezért nem kapsz kódot; túl megbízható fogyasztó vagy. Tudják, hogy béta nélkül is megveszed majd ezt a kieget is:)

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Lirion #65084 üzenetére

    99% hogy csak az adott class mehet be. Ez még nagyon korai változat, mage hall-ról is volt hasonló, és az első nagyon sivár volt, az újabbak már jobbak, mert több dolog bekerült már (lámpák, könyvepolc..) de ezek még mindig nagyon messze vannak a végleges verziótól.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz whitezo88 #65090 üzenetére

    Ez folyamatosan aktív zóna marad teljes Legion alatt, AH-ba pedig legfeljebb enchantolni járnak a DK-k. Itt lesznek class questek, daily-k, feltehetőleg a legend droppokhoz is köze lesz, artifact, stb. Nekem tetszik az ötlet, mert könnyű lesz buildeket nézni, stb.

    Ma este végre ledőlt a Wallfiend mythic-ben:) A Socretar annyira könnyű volt, hogy fél óra múlva lehetett azt is lootolni (9 try-ból megvolt), úgyhogy első 2000 guilden belülre kerültünk. Remélem innen sétagalopp lesz Manno-ig:)

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Dragovich #65117 üzenetére

    PvE warlock-ból erős hiány van Silvermoon-on, de a pugok alapján máshol is - alliance oldal.

  • DrGonzo22

    őstag

    A Legendary World droppok nem fognak működni BG-ken és arénában! A PvE részéről még nics info, de gondolom ott sem.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #65197 üzenetére

    Azt írták, hogy csak world pvp-ben fog működni: "Legendary effects will not work in instanced PvP (like Battlegrounds or Arenas). They *will* work in World PvP." Gondolom ugyanezen elv szerint fog PvE-ben is működni, azaz se CM-ben, se raid-ben nem lesz használható:) Szóval úgy néz ki a Blizz mégsem teszi tönkre a wow-ot:)

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #65202 üzenetére

    A PvE részét már nagyon részletesen megvitatták mmo-champion-ön. WoD-ra fordítva: lettek volna emberek, akik első napon ilvl730 legend gyűrűvel indulnak, ezzel mennek Highmaul-ba, stb. nyilván kompetitív PvE-ről innentől fogva nem lehetett volna beszélni.

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz warcat #65208 üzenetére

    Semmiféle ferdítés nem történt: "gondolom" "szerintem" kitétel minden esetben ott szerepelt. Amúgy 99,999999999% hogy nem fog működni semmilyen instanciált PvE-ben, ebben szinte teljes az egyetértés az összes jelentősebb MMO-champion fórumozó között (azokról az emberekről beszélek, akik például a simcraft programot készítik az egyes classokra, stb.). Frosted szimulációja szerint Fire mage-re 20-30% dps növekedést hoz csak a nyaklánc! Ilyen item nulladik napon biztosan nem fog bekerülni úgy a játékba, hogy az CM-ben, raid-ben működjön, mert erre képtelenség balanszolni + hazavágja a wow pve kompetitív részét, ami az egész játék (egyik :F ) alappillére. Lehet majd vele daily-zni, world pvp-zni, stb. de másra nem lesz jó. teszem hozzá: szerencsére.

    "A Legendary World droppok nem fognak működni BG-ken és arénában! A PvE részéről még nics info, de gondolom ott sem." - áruld már ebben hol van a ferdítés.

    [ Szerkesztve ]

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #65210 üzenetére

    Például mert borulna tőle a teljes pve ladder... Mi egy átlagos pve guild vagyunk 9/13 MM progress, 1600 world rank. Ha az első héten esne mondjuk 2-3 ilyen item a guildünkben, amire van matematikai esély, még ha kicsi is, akkor akár top10-be is kerülhetnénk az első raid tier-ben. Na ezért nem fog ez az item működni raid-ekben. Mert statisztikailag lesz egy olyan raidguild 1-2000 között, ahol esik 2-3 ilyen, de az szinte biztos, hogy nem a jelenlegi top10 guild lesz, mert annak nagyon kicsi az esélye, hogy pont ott essen, és mivel egy 2000 alatti (kék) guildben nem idióták vannak, hanem többnyire jó játékosok, ezért képesek lesznek kihasználni ezt a jelentős esélyt, és több 100 helyezésnyit előznek. 2-3 demigod emberrel már mechanizmusokat lehet megkerülni...

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #65213 üzenetére

    Ebből a hozzászólásodból is látszódik, hogy nem igazán érted a pve ladder működését. Mi nem 5 hónapja kezdtük HFC-t, hanem alig 10 hete, a roster még csak 6--8 hete állt össze (azóta tudunk fixen 20 embert kiállítani), azaz 1,5-2 hónap HFC MM progress van mögöttünk. Ennek ellenére bejutottunk az első 1600-ba; azaz a közel 3 hónap lemaradás ellenére. Ez pedig csak három módon lehetséges: 1. nagyon magas ilvl - HC-ból nem lehet magas ilvl-t építeni... 2. a többiekénél jobb 1st kill/try mutató 3. nagyon intenzív raidezés, azaz sok try. Nálunk a 2. lehetőség állt fenn, mivel a raidek időtartama rövid 3x 3,5 óra, és az átlag ilvl sem volt valami magas, lévén senki nem raidezett mythicet előtte, és még most sincs meg a +10ilvl raid szinten, mert nem ér mindenki rá Valort farmolni!

    Vannak a progress guild-ek, akik a guide-ok megjelenése előtt megölik a bossokat, ilyen a Paragon, Method... kb. 10-20 guild, értelemszerűen ezek a legend/epic guildek. Ezek után jönnek a progressz orientált guildek, akik már guide-ok alapján, de a ladder-en való helyezést figyelembe véve, "sietősen", de limitált (heti 2-3-4 x 3-4-5 órában) raid-mennyiséggel haladnak. Nálunk ez a limit például 3x 3,5 óra, nyilván ilyen feltételek mellett nem lehet olyan ütemben haladni, mint egy limitálatlan, azaz progress guildben, mivel amíg ők lenyomnak 200 try-t egy nap alatt, addig nekünk ez egy-két hétig is eltarthat; ezért fontos mutató a 1st kill/try. Az igazi progress guildeknek nagyon rossz a 1st/try kill mutatójuk, mivel: 1. nem ismerik a live mechanizmust, csak a PTR-t, nincsenek igazán jó guide-ok, nem világos még, hogy melyik a legjobb taktika 2. nagyon fáradtan is mennek a try-ok. 3. valamivel alacsonyabb ilvl-en vannak (-5-10 ilvl kb.) az első killjüknél, bár ez nem mindig igaz. De vannak dolgok, amik viszont segítik a top100 guildeket: kiapadhatatlan emberanyag, ami miatt bármilyen raid setupot meg tudnak valósítani, ha egy bossra a legoptimálisabb dps felállás 7 druida, akkor szereznek 7 druidát és úgy mennek. Korlátlan pénz a craft gearre az első tierben - sok ember bele sem gondol, hogy egy MM Gorefiend dead save-et mennyiért lehet eladni... és abba sem, hogy a ladderen hány olyan guild van, aki ilyet vett...

    Azt mondani, hogy a ladder 500. vagy 1147. helyezése érdektelen kicsit naiv hozzáállás, mivel ezekért a helyekért szintén komoly verseny folyik; tulajdonképpen a top50 sokkal extrémebb, mert az átlag raider nem tud kivenni 2 hét szabadságot azon az alapon, hogy kijött egy új raid... márpedig progress raiding másképp nincs... azaz a progressz orientált játékos a maga heti 3-4 raidnapjával eleve a 50+ helyekért indul. Az igazi progress guild olyannyira ritka, hogy nem is minden realmen van ilyen... például a silvermoon a legnagyobb angol nyelvű, alliance oldali EU-s PvE realm, és nincs rajta progress guild - de ennek ellenére realm ladderen kielőz olyan realmeket, amiken van progress guild, de azon kívül szinte semmi, mivel rengeteg progress orientált guildünk van.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #65220 üzenetére

    Ez egy ugyanolyan ladder, mint a pvp ladder, ha x+y+z a szezon vége felé kreál egy 3v3 teamet, és 90-1 winrate-tet mennek, akkor ugyanúgy feljutnak a tetejére. A PvE ladder annyiban más, hogy 13/13-nál zár a helyezés, és a későbben érkezők már csak a szabad helyekért versenghetnek. Persze lehetnek olyanok is, akik rossz játékosok, és 5-6 hónapig progresselve érik el a 667. helyet, de ez elég valószínűtlen, mivel 1. a később kezdő, de jobbak beelőznék őket 2. az elakadó progress általában felbomláshoz vezet, az ilyen ladderre befagyott guoldek, valójában már szétestek, nem léteznek - ha léteznének, akkor emelkedne a helyezésük 3. később kezdő, de jobb guildek jobban kihasználják a plusz 10 ilvl-t, motiváltabbak... szóval kiszorítják a toporgókat.

    Az is tévedés, hogy jelentős ilvl előnyben lennének a később érkezők. Egy mythic guild (és főleg az igazi progress guildek) mindig ilvl cappig mennek, BRF-ből 705-710 körül jöttek ki, erre jött egy hét HC HFC, majd a mythic... A legtöbb progress orientált mythic HFC guild nem az, hogy nagyobb, de gyakran kisebb ilvl-ről indult ezekhez képest; mi biztosan nem voltunk 710-en sem, és még most is van tag, akinek 755-ös a gyűrűje! A top100 guildek gear előnye a kiegészítő alatt folyamatosan nő, egy HC guildben közel gearcappelt karakter 695 körül volt BRF után, egy mythic guild-ben lévő 705-710 körül. A 10-15ilvl előny miatt az utóbbi facerollozzta a HC-ot, és tovább növete az ilvl különbséget, majd első héten megkezdte a mythic progresst. Egy mythic-re váltó HC guildnek elég komoly idő ezt a lemaradást behozni, és elérni azt az ilvl-t, amivel az utóbbi 1. héten megkezdte a maga progressét.

    Ugyanez logokban is nyilvánvaló; BRF alatt még csak pugoltam, és Silvermoon 8. legjobb firemage-e lettem HC-on warcraftlogs-on (nem ilvl szerint, hanem összesítettben!). Egyszerűen még nem nyílt annyira szét az ilvl olló két vége, így versenyképes helyzetben voltam a mythic-et is raidezőkkel. HFC-ben ezt nyilván képtelenség lett volna megismételni, mert addigra annyira szétszakadt a mezőny. Most pedig már gőzerővel megy a log gyártás; "mezei" loggal itt már senki nem rúg labdába. 730-740-es raidteam áll 710-re vetkőzött BiS emberek mögött, akik ráadásul 3 trinkettel mennek, fight alatt megölik magukat a 2x heroism, 3x pot miatt, stb. Szóval, aki a valódi buildeket keresi, jobban teszi, ha az első pár száz helyezést átugorja, aki azokat copyzza, az egy valódi raiden nagyot fog koppanni:) Amíg BRF alatt még bárki kipróbálhatta magát egy Combusty-hoz, Nocni-hoz képest a heroic ladderen, addig HFC-ben erre már esély sem volt. BRF HC-ban márciusban lehetett olyan logot csinálni, ami összevethető volt ezen emberekével, vagy akár ki is lehetett őket előzni, mert ugyanazt a játékot játszottuk, úgy, hogy nekik volt egy kisebb előnyük; júniusban, júliusban már nem egy ligában voltunk, elméleti esély sem lett volna egy összevethető logra. 2016 januárjától, februárjától én újra mehetek majd olyan logokat, mint ők, de pontban már nem tudom őket behozni, míg BRF hc-ban egybeesett a progress szakaszunk, ezért zárhattam kb. ugyanannyi ponttal a tier-t.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz warcat #65214 üzenetére

    Az eredeti kérdés kifejezetten PvP-re vonatkozott: fognak-e működni a legend droppok pvp-ben ("Can you confirm that the legendary effects will, or will not, work in rated/non-rated PvP?"); erre jött a válasz, hogy world pvp-ben igen, instanciában nem. PvE-ről ilyenkor még szó sem volt, azt csak a dev válasza után vetették fel, szóval abból, hogy a dev a PvP-re kihegyezett kérdésre PvP-re vonatkozó választ adott nem vonnám le azt a következtetést, hogy PvE-ben működni fog. Sokkal inkább következtetek arra, hogy kompetitív körülmények között nem fognak működni, hiszen a kompetitív PvP-ből már lehet tudni, hogy kizárták, mivel borítaná az egész PvP laddert... De ugyanezen okból - borítja a PvE laddert is - onnan is ki lesz zárva. Sem a pvp-t sem a pve-t nem lehet ilyen erejű random droppokra optimalizálni, és ezért a kompetitív részből mind pvp mind pve esetében ki lesznek zárva. A fixen beszerezhető és lassan fejleszthető gyűrű megfelelője az artifact weapon, nem pedig ezek a legendary-k. Az egyedüli esély arra, hogy raidekben működjenek, ha a beszerzésük nem lesz random + a számuk limitált lesz (max 1, esetleg kettő). Ilyen feltételek mellett lehet rá balanszolni, és az egymás után jövő raid tierek gear igénye is eltérő maradhat; hiszen ne feledjük: teljes kieg alatt BiS itemet kapunk első tierre! - pont ezért nem fog működni, mert ez a második feltétel akkor sem megoldható, ha nem random a beszerzésük.

    Nehéz eldöntenem, hogy egyes dolgok alatt mit értesz; például mire használod a kompetitív pve kifejezést, a top10 guildre? az első 100-ra, stb. Kompetitív pve alatt a wowprogress kék guildeket szokás érteni, ez kb. 60.000 embert jelent, ők a wow pve motorja, de az összes raider-nek még így is csak kis részét adják. A kompetitív pvp sem a ladder top10-et jelenti... egy ladder 953. pvp team tagjai is kompetitív pvp-t játszanak.

    Szintén nehéz a személyes élményeidből információt kihámoznom. Azt mondod, hogy nincs veszélyben a raidspotod, jöhet akármennyi ilyen legend drop, de sehol egy progress/guild/bnet info. Így egyszerűen nem tudom hova tenni ezt a megállapítást, nekem is van altom 13/13 HC guild-ben, annka sincs veszélyben a raidspotja, de ennek semmi köze a legend droppokhoz, mert olyan guildben van ahol nyilván sneki nincs veszélyben.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Lirion #65227 üzenetére

    Tudom, hogy trollt nem szabad etetni, de azért ajánlom figyelmedbe a következő két listát: [link] [link]. Ezek is mind megtévedt szerencsétlen lelkek, akik azt hiszik, hogy létezik kompetitív PvE.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz Viktor77 #65229 üzenetére

    Pontosan ezt írtam le én is pár hsz-szel előbb. A pve ladder-ben, ha valaki clearezi az adott tier-t, akkor fixálja a helyezését. Method-é volt az első 13/13 MM, ezért az első hely már fix volt 2 hét után - aztán feloszlottak, és most a Serenity az első, de ez egy lényegtelen kérdés. A lényeg, hogy még most sincs meg az első 500 guild, még mindig megy a harc az 500-ba kerülésért. Az első 2500 guild kap kék színt wowprogressen, hivatalosan ezek a progresszorientált raidguildek. Egy működőképes MM roster 25-30 emberből áll, tehát 62.500-70.000 között vannak a progresszorientált raiderek, ezek olyan emberek, akik 5-6 MM HFC boss-t öltek ebben a tier-ben, tehát szűkebb kör, mint a MM-ot raidezők. Ez körülbelül a wow előfizetők 1,5%-a. Ezekbe a guildekbe kizárólag olyan emberek kerülnek be, akiknek fontos a helyezés (nagyon fontos). Ha ezt a 70.000 embert megkérdezed, akkor 99,99999%-uk azt fogja mondani, hogy a random legend drop nem maradhat a játékban. Tehát azok az emberek, akik kompetitív pve-t játszanak nem hajlandóak elfogadni ezt az ötletet (ami egyébként csak egy félreértés, mert nem fognak raid-ekben működni). A többi játékosnak teljesen mindegy milyen a pve gearje, mert nem játszik olyan tartalmat, ahol számítana a gear, így az ő beleszólásuk abba, hogy a Blizz felborítson-e egy olyan pve tartamat, amit ők amúgy sem játszanak több mint nevetséges igény.

    Hogy mennyire komoly dolog az 500-be jutás, arról csak annyit, hogy a most 12/13-as guildek is kickelnek, folyamatosan próbálják beszervezni a jobb embereket a pár bossal lejjebb lévő guildekből. Hatalmas a tempó, a feszültség; a raidspotokért ugyanakkora a harc, mint bármikor máskor. Egy 500-ba (vagy 1000-be; 2000-be) jutott guild egészen másképp tud majd recruitolni Legion elején. Egy jobb bosskill dátummal könnyebb lesz jobb guildbe jutni, stb. Meg úgy egyébként is, ezekben a guildekben motivált emberek vannak, akik ugyanúgy harcolnak az 778. mint a 1123. helyért. A top20-50-ről már írtam; ők tényleg nagyon kis százalékát teszik ki az MM raid community-nek, és ők valóban kivesznek 2 hét szabadságot, stb. tehát extrém esetnek számítanak.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz warcat #65231 üzenetére

    Végre jönnek a valódi info-k, a valódi okokról... Szóval megakadt a progress MM Gorefienden, kielőztek a $ guildek, és ezért ez a nagy keserűség most...

    Valóban bosszantó lehet, de egyrészt Gorehoz nem feltétlenül kell 1,5 hónap, másrészt ha árultatok volna HC Archi boostot, akkor ti is vehettetek volna Gore save-et... Minket 4 hétig tartott fel a nyomorult, de utána visszaelőztük az összes fizetős guildet. 4 boss van hátra, az 1000-be nagyon jó lenne bejutni, és látok is rá esélyt; az 500 szerintem már nem reális cél, túl sok a 12/13 guild.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz nonsen5e #65234 üzenetére

    Pedig az a 99, és még sok 9-es elég közel van az ellenzők arányához az MM-et raidezőkön belül. A teljes guildünk+az összes raider ismerősöm hevesen ellenzi, ami ugyan 100% de a kis mintavétel miatt torz eredmény. MMO-champion-on az összes ismert és sokra tartott fórumozó ezen a véleményen van; AT-on szintén. A bnet-en US/EU az összes nem vicc karakterről író ember ellene van, és egyre másra nyílnak a "nerf lgendaries or unsub..." stílusú topikok is. A híres/hangadó... pve játékosok is ellene vannak. Azért nincs még nyílt petíció, mert a többség úgy gondolja, hogy úgysem lesz ebből gond. Amint rendes bétába jut a dolog, anélkül, hogy nerfelnék/fix rewarddá tennék/lenémítanák ezen itemeket, abban a pillanatban flagship emberek vezetésével lesz telespammelve az összes wowos felület. Ennek hatására úgyis bedarálják a random drop + BiS elgondolást.

  • DrGonzo22

    őstag

    válasz warcat #65235 üzenetére

    Mondjuk titkolt karakterrel, progresszel, realmmel... alkotni véleményt egy olyan témában, amiben könnyen lehet, hogy nem is vagy kompetens; olyan viselkedés, ami után nem várhatod el, hogy komolyan vegyelek. Ha valaki anonim módon megy ennyire szembe az adott community-n belül megszokott dolgokkal, akkor azért elég gyorsan felmerül, hogy trollkodás áll a háttérben, nem pedig valós tapasztalatok. Ne így legyen, de azok alapján, amiket itt leírtál, nem tudok másra gondolni...

Új hozzászólás Aktív témák