-
Fototrend
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz szilchi #33587 üzenetére
Ne felejtsd el, hogy fejlődés közben pár másodpercig tartanak csak a fightok, és két fight között a rövid cd-k lejárnak. Ez elég jelentősen befolyásolni tudja azt, hogy konkrétan fejlődni melyikkel gyorsabb (és ha ehhez hozzáveszel még olyat is, mint instant ghost wolf, akkor még másabb lehet a kép). Másként fogalmazva, fejlődéskor sokkal többet számít a burst, mint a hosszú távú dps.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz DebilEvil #33775 üzenetére
Tegnap este változott ez a lista:
LK25 HC: 1 TN, 2 Ragnaros, 1 BS es 1 Arathor
Artum Inferniti Arathoron behúzta LK25 HC-tEgyébként számszerűleg amúgy se biztos, hogy szerencsés ezeket így összehasonlítani, mert pl. BS-en jelentősen több magyar van, mint Arathoron (TN-ről nem is beszélve). Tehát több emberből jöhet össze 1-1 kill.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
Elnézést mindenkitől, benéztem a dolgot, nem vettem észre, hogy az új bossokról van szó
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz mistixx #34338 üzenetére
Meg itt előjön az is, hogy mi számít "hibának", és mi "tartozik hozzá" a régihez? Pl. Hunter focusa az "hibajavítás" (hisz eredetileg ez lett volna neki mana helyett), vagy legyen neki mana mert régen az volt? Heartstone 30 vagy 60 perced CD-je is pl. hozzátartozott-e a régi feelinghez? Biztos lenne aki azt mondaná, hogy igen, másik meg azt, hogy nem. Szóval egy alapból is szűk rétegnek készülő dolog még jobban feldarabolódna... egyszerűen értelmetlen.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz kovsol #34349 üzenetére
Igazából a jelenlegi talent rendszer előnye, hogy nagyon elrontani nem tudod a talentezést. Ha kb. random szórod ki a pontokat, akkor se tévedhetsz sokat, ha meg el is olvasod mik a talentek, akkor egyértelmű, hogy mik a kötelezők. A fentmaradók meg vagy úgyis utility talentek, amik egyéni preferencia, vagy 1-2% dps (vagy threatet vagy akármit) számítanak csak.
Ráadásul több nagyobb theorycraftos neki se állt még igazán semminek azzal a felkiáltással, hogy Cata előtt úgysincs értelme. Szóval józan ész alapján ha kiosztod a pontokat, az megfelelő lesz[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Wolverine #34731 üzenetére
Igazából ez, hogy országonként változó, nem a Blizz saját ötlete, se nem érdeke, de az országok jogi szabályaihoz kénytelen igazodni. Blizznek az az érdeke, hogy bárki elérje ezeket. De kénytelen kikötni szabályzatba, hogy tilos hamisítani, mert ha nem teszi meg, ugyanúgy szembe megy az adott ország törvényeivel. De gyakorlati érdeke nem fűződik ennek a betartatásához. Tehát szerintem valós esély akkor van a banra, ha valamilyen magyarországi hivatal felszólítja a Blizzt, hogy XY személynél van ilyen, és csináljanak valamit. Ennek az esélye meg...
-
Cathfaern
nagyúr
válasz H.O.D. #34844 üzenetére
Én eddig (igaz nem vagyok túl magas szinten), csak a 60 alatti területeken találtam ásatási helyeket.
Szerk: mármint az archeologym nem túl magas szintű, a karakter 85-ös. Amúgy 60 alatt szerintem felesleges vele foglalkozni, legfeljebb olyan szinten, hogy ha épp van azon a helyen ásatás ahol amúgy is jár az ember, akkor megcsinálja... de repülő mount nélkül direkt archeologyt húzni hülyeség.Main vs. alt kérdés:
Nekem gyakorlatilag 2 mainem van... igazából mit számít ez?F-ECT$:
Régen sem kellett fishinggel sehova sem menni. Annyi volt csak a megkötés, hogy a skillednél magasabb helyeken nem horgászhattál, de SW vagy OG vizeinél megállva mindig is fel lehetett húzni max. szintre.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Dantenero72 #35007 üzenetére
Megkérlek, hogy ebből a stílusból vegyél vissza, semmi szükség rá. Azzal semmi gond nincs, hogy ez a véleményed a pvp-ről, de ezt finomabban is elő lehet adni.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz parandroid #35086 üzenetére
Szvsz 4.0 óta már azokat se éri meg. Korábban jó volt, mert ki lehetett farmolni őket még 80 előtt, és akkor a resilience még adott crit esély csökkentést, ami a def miatt még kellett... de mivel az már megvan talentből, és a resilience se adja, ezért nem igazán éri meg.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz aclandiae #35108 üzenetére
1. Tökéletes
2. Totál mindegyIgazából szintezéskor a jelentős változásokat hozó talenteket leszámítva (új spell, egy spellt jelentősen átalakító talent) teljesen mindegy mire rak az ember. Egyszerűen nincs jelentősége annak, hogy 5%-al többet sebez egy spellje, mert a túl rövid ideig tartó harcok miatt az rng-nek iszonyat nagy szerepe van. Szintezéskor még a régi talentrendszerrel se lehetett nagyon elrontani a dolgokat (ha nem kezdett párhuzamosan különböző ágakra pakolni az ember), a jelenlegivel meg képtelenség.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Wolverine #35120 üzenetére
Próbáltad a mostani focusos huntert endgame-ben? Főleg mondjuk MM talenten
Azazello-:
Húztam már fel pár kasztot, de a warlock volt az egyetlen (afflin), amelyikkel folyamatosan 3-4 mobot öltem egyszerre. Mindezt úgy, hogy sose ültem le enni vagy inni. Lvl20 előtt mondjuk rosszabb volt, de ott majdnem minden kaszt az volt régen, jelenleg meg bármelyik faceroll.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz aclandiae #35175 üzenetére
EJ-n ott van a magyarázat is
Az elsőben ott van a raidsebződést csökkentő talent (erősebb raidutility)
A második jobb aoe threat
A harmadik nagyon erős threat, de cserébe suvivalityt felad valamennyire.
Az utolsó pedig erősebb self heal.Szvsz kis instákba az utóbbi, és healer nélkül is lehet tolni (tapasztalat, sunkent végigtankoltam úgy hogy csak az utolsó pár bossra volt healer)
-
Cathfaern
nagyúr
Lényegében akkor lennél megfelelő gearben a 70-es HC instákhoz, ha nagyrészt lvl70-re való kék (rare) cuccok lennének rajtad. Ettől mindenképp nagyon messze állsz. Alapvetően több hétnyi farmolás kellett annak idején ahhoz, hogy HC instákba betehesse az ember a lábát.
Ráadásul az első northendes questekből ezerszer jobb gear jön, mint ezekből.
A kihívás része érthető lenne, de jobban jársz, ha azt majd 85-ön keresed.Vein, herb node-ok respawnja állandó, szóval igen, a kiesőbb időszakokban jobb farmolni őket.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ViTaZi #35316 üzenetére
Arathor alli részemről.
Amúgy jó tanács, azt mindenképp döntsd el szerverválasztás előtt, hogy PVP vagy PVE szerverre akarsz-e menni. Elvileg nem sok a különbség (megtámadhatnak-e bárhol, vagy csak külön pvp-zésre kialakított helyeken), gyakorlatban elég sok frusztrációtól megkímélheti magát az ember, ha zavarja hogy random nekieshetnek az emberek. -
Cathfaern
nagyúr
válasz ViTaZi #35369 üzenetére
Arathoron alli oldal népesebb, főleg magyarok terén. A hun channel alli oldalon kissé sajátos, de ez ízlés kérdése (horda oldalon lvl50-ig húztam egy karit kb. de szinte 0 aktivitás volt rajta, így ott nem tudom milyen) De alapvetően nem hiszem, hogy bármelyik oldal jobb vagy rosszabb lenne.
Kezdőkarakternek mára már szinte mindegy melyiket választod, bármelyikkel könnyű fejlődni az átalakított területeknek és quest rewardoknak köszönhetően. Egyedül talán a priest ami kicsit nehezebb, mint a többi. Én azt javasolnám, hogy olyat kezdj mindenképp, amelyik dps mellett tud más szerepet (heal vagy tank) is betölteni, egyrészt mert könnyebben lejutsz instákba úgy, másrészt meg mert ki tudod próbálni azokat is anélkül, hogy más karaktert fel kéne húznod. De alapvetően nézd meg a kaszt leírásokat, meg a spelleket/talenteket, és amelyik a legszimpatikusabb (és amelyikből van olyan faj ami bejön... ezért vagyok meglőve én a paladinnal)
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Healbacsi #35371 üzenetére
Szvsz nem az a probléma a gankeléssel, hogy nincs ki visszacsapjon. Hanem az, hogy ha én fejlődni / farmolni / nézelődni akarok, akkor ne menjen el 10-15-X percem azzal, hogy valami hülye betalált. Ha arról lenne szó, hogy csak kb. az emberrel egyszintűek támadhatnak be, akkor egyetértenék a hard mode-al, így inkább csak zavaró. Persze szerintem.
"Viszont ha ugyanarra a mobra, banyara, questre hajtotok mind a ketten, akkor kenytelen leszel kivarni a sorod amig ujra spawnol amiert jottel."
Viszont PvE szerveren csak rajtad múlik mikor érsz sorra, és nem azon, hogy jön-e mindig egy néhány szinttel nagyobb, aki lecsap hogy ő legyen az elsőAzért az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy PvP szerveren sem gankelik le az ember folyamatosan megállás nélkül, ott is van amikor a másik frakció segít, vagy csak simán békénhagy.
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz F-ECT$ #35473 üzenetére
Nagyon egyszerű oka van annak, hogy a PvP realmeken több top-guild van, mint PvE-n: WotLK előtt PvE realmről nem lehetett PvP-re transzferelni, innentől kezdve féltek az emberek PvE-re menni, nehogy "ottragadjanak". Épp emiatt könnyebb volt PvP realmen recruitolni, így aki top-guildben gondolkozott, az szinte biztosan PvP realmen próbálkozott. Ez így ment sok éven keresztül, ezért a hatása nem szünt meg teljesen, de szvsz már látni, hogy kezdenek népesedni a PvE realmek is ilyen téren.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Healbacsi #35546 üzenetére
Nyilván lehet 8-10 fps-el is raidelni, itt inkább arról van szó, hogy kinek milyen látvány tetszik. Amúgy a probléma az, hogy ha elméletben, stabil szinten 24 fps-t produkál az ember gépe, akkor nem lát akadást. Ez egyszerűen fizikai, biológiai tény. Viszont. Amikor neked 24 fps-t ír ki az fps jelző addon vagy program, az egyáltalán nem biztos, hogy azt jelenti, hogy minden frame pontosan 250ms-enként követi egymást. És a probléma itt kezdődik, mert ha valamelyik ettől már elcsúszik, azt darabos mozgásnak fogja érezni a szemed. Ez filmeknél egyszerűen nem probléma, mert nincs mitől elcsúsznia (illetve filmeken mindig alkalmaznak motion blurt, ami tovább javít ezen), de ahogy a gép rendereli a jelenetet, ott ez nem biztosított. Továbbá ha 24 fps-ed van, az biztos néha lentebb fog menni, még 30-ról is becsúszhat időnként 24 alá.
Szóval összeségében: nem azért jó a 60 fps, mert ha kevesebb, akkor már akadozást lát az ember, hanem ha van ennyi, akkor van elég tartalék a rendszerben ahhoz, hogy ha kicsit megcsúsznak a dolgok, akkor sem érzi meg az emberi szem. Tulajdonképpen amikor valaki úgy érzi, hogy ő látja a 60 fps-t, akkor valójában nem a 60 fps-t látja (biológiailag nem képes rá az idegrendszere), csak azt, hogy ezek a beakadások, röccenések nincsenek. Nyilván ettől még úgy fogja érezni, hogy a 60 fps simább, mint a 30. -
Cathfaern
nagyúr
Szerintem ha van pénzed (és/vagy időd), akkor mindenképp érdemes egy enchantert felhúzni, legalább arra a szintre, hogy disenchantolni tudj vele. Illetve azért bőven van olyan enchant, ami olcsóbb alapanyagból, mint AH-ból. Főleg később, ha majd az alapanyag árak leesnek.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Healbacsi #35718 üzenetére
Ebből kb. semmi sem igaz ebben a formában
1. Néhány patch óta a dodge-n és a parry -n ugyanannyi diminishing return van. Tehát 1 parry rating megegyezik 1 dodge ratingel
2. Az előző pont utolsó mondata csak akkor igaz, ha ugyanannyi pontod van. Ha egyikből több van, akkor a másikat jobban megéri növelni, hiszen több %-ot fogsz kapni 1 ratingért. Ebből következően fontos az arányuk, az össz. avoidance-od akkor lesz a legtöbb, ha a dodge és a parry értéke körülbelül megegyezik.
3. Elnevezések:
Avoidance = elkerülöd a sebzést. Azaz miss, dodge, parry
Mitigation = csökkented a sebzést. Azaz armor, block
Az avoidance + block chance össz értékének kell 102,4%-nak lennie. -
Cathfaern
nagyúr
válasz parandroid #35779 üzenetére
Lényegében 1 talentet ki lehet rakni tank és melee dps-re is feralnak, talán 1-2 talent ami hiányzik az egyik vagy a másik ágról, ráadásul azok is marginálisak. Glyphek miatt megérheti a 2 külön talent, de igazából a tank glyphek annyira nem életbevágóak... szóval ha valaki nem törekszik 110%-ra, akkor tökéletesen elég lehet 1 build a két specre.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Megjött az Arctic Liquid Freezer AIO-k új nemzedéke
- Távcső topik
- Mobilhasználat külföldön
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest