Keresés

Aktív témák

  • (Kolombusz)

    veterán

    válasz tiv83us #16332 üzenetére

    A Fight Night 3 a legjobb, ha film szerű szórakozásra vágysz. Olyan, mintha egy boxmeccset néznél a tv-ben. Nagyon fasza.

    Btw, neked megvan az amerikai állampolgárságod? Gondolom marha nehéz megszerezni.

  • heihachi

    addikt

    válasz tiv83us #16332 üzenetére

    Én a DOA4-et és a SC4-et próbáltam, ezekről tudok nyilatkozni.

    A DOA4 annak ellenére, hogy régebbi, gyönyörű, a pályák hatlamasak, sok a törhető elem a pályákon, vízben, magas fűben lehet verekedni, van élet a pálya szélén is, vannak a pályán akadályok, amik mögé el lehet "menekülni". SC4-ben ezzel szemben elég statikus a dolog, gyakorlatilag van egy meglehetősen kicsi küzdőtér, annak a szélén egy két dolog törhető, de általában statikus a cucc. Viszont itt ez a játékmenet része, a pályáról ki lehet lökni az ellenfelet, rögtön nyertél egy menetet. Azért itt is vannak érdekességek, pl. a havas, hideg pályán, látszik a karakterek lehelete, változik a küzdőtér mérete (a sorfalat álló katonák közelebb jönnek pl.).

    Karakterekből több van SC4-ben, és saját karaktereket gyárthatsz (persze csak olyanokat, amelyek küzdőstílusa megegyezik valamelyik másik karakterével), tehát biztosan lesz szimpatikus karakter. A DOA4-ben kevesebb karakter van, de azok elég markánsan különböznek egymástól, cserébe nagyon-nagyon japán karakter mind. A karakterek a SC4-ben egyértelműen szebbek, a mozgások is kicsit simábbnak tűnnek nekem. A karakterek öltözékét "le lehet verni", mellesleg ez a játékmenetnek is szerves része.

    Mozgáselem mindkettőben rengeteg van, talán a SC4-ben kicsit több van szerintem. Nekem a SC4 rendszere tűnik átgondoltabbnak, logikusabbnak és könnyebben kezelhetőnek. Biztosan a DOA4-is tanulható és jól felépített (annak kell lennie, mert azért komoly versenyeket is szerveznek belőle), de nekem akkor sem jött át. Talán azt róhatnám fel a SC4-nek, hogy kicsit kevés az "előre beépített" kombó (ha Tekkenhez hasonlítom, mindenféle képpen), viszont elég könnyű j kombókat találni. Nagy ötlet továbbá, hogy nem lehet a végtelenségig védekezni a SC4-ben, mert gyakorlatilag büntetés jár érte (nem ilyen egyszerű, de kb ez a lényeg). Az SC4-ben érdekes még a "8 way run" mozgások, nagyon hülyén működnek... Továbbá az SC4-nél nagyon fontos, hogy az ember személyre szabja az irányítást, mert sok olyan mozgás van, amit több gomb egyszerre lenyomásával lehet előhívni, ez szerintem nem jó, mert minden karakterhez mást kellene beállítani.

    Az mindenképpen a DOA4 mellett szól, hogy sokkal több játékmód van benne, és "felhasználóbarátabb". Pl. nem lehet a SC4-ben team-battlet játszani egymás ellen se neten se offline, ami azért elég gáz, mert hogy a story mód meg épít a csapatmunkára, sőt a tornyos játékmód is épít erre. Érthetetlen (vagy csak én vok láma, ebben az esetben megköszönném, ha valaki felnyitná a szemem). Továbbá pl. a training módban nem írja ki, hogy milyen gombokat nyomogat az ember, ha bejön valami, fogalmam nincs, hogy mit nyomtam. nem írja ki a mozdulat nevét sem, ami megint gáz, mert hiába nézem meg a mozgáslistát, nem tudom, hogy azt sikerült-e összehozni. Ez nagyon megnehezíti a gyakorlást. SC4-ben mindkét rádugott gamepad ugyanannak a profilnak a karaktereit használja, szóval ha átjön haver, nem tudja használni a saját custom karaktereit. Szóval úgy érzem, hogy az SC4 sok helyen átgondolatlan.

    Online megy az SC4-ben, csak sajnos sokszor lagol, nem tudom, hogy ez az ellen netje miatt van (az enyém elég erős, azzal szvsz nincs gond). De ott is nagyon kevés a játékmód.

    Az teljesen természetes, hogy mindkettő tökéletesen szaggatás és akadásmentesen magas framerattel fut, ez nem akadályozza a bunyót sehol sem.

    Svsz mindkettő remek játék, szerintem kizárólag az alapján érdemes dönteni, hogy melyik harcrendszere jön be jobban. Nekem az SC4 jött be jobban.

    "Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

Aktív témák