Keresés

Aktív témák

  • heihachi

    addikt

    válasz szaszlaci #32786 üzenetére

    Ha csak az egyik konzolra írják meg, akkor nyilván jobban van optimalizálva a játék, ez általában igaz. Az azonban már nem, hogy a PS3-ra írnák csak meg, akkor így-meg úgy menne, mert ez baromság. Eddig egy olyan játék sem jött ki a PS3-ra, ami tökéletesen bizonyítaná, hogy abban a gépben olyan tartalékok vannak, ami az Xbox 360-ban nincs meg. Az meg, hogy a Microsoft pénze áll a dolgok mögött (mármint, hogy nem szebbek a PS3 játékok), az szintén elég hihetetlen, mert a Sonyt sem nevezném éppen csórónak vagy ártatlan báránykának.

    Az, hogy ilyen, meg olyan erős a PS3 hardware, csak még kihasználatlan a megjelenéskor 2006 végén még hihető volt, utána egy évvel is az volt, de két évvel a megjelenés után már kicsit kamu szagú volt, hát még most, majd 3 évvel a megjelenés után. Főleg annak tudatában, hogy ami igazán kihasználja a PS3 erejét, az már meg is borítja a gépet, és rögtön kompromisszumokat kell kötni, lásd MGS4.

    A multiplatform játékokat sem csak úgy ripsz ropsz portolják egyikről a másikra, éppen azért, mert annyira eltérő a két architektúra. Ezért az nem az Xbox 360 hibája, vagy a Microsoft pénzének kérdése, hogy ha egy multiplatform játék boxon fut jobban. Sokkal inkább annak az egyszerű következménye, hogy gyorsabban, egyszerűbben, ezáltal olcsóbban lehet boxra ugyanazt a szintet összehozni. Amúgyis, ha Xbox 360-on fut jobban, akkor arra írták, PS3-ra csak portolták, de ha PS3-on fut jobban, akkor az PS3 hihetetlen ereje miatt van. Ez nekem sántít.

    Szerintem egész egyszerűen arról van szó, hogy kb ugyanazt tudja a két rendszer. Egyik ebben jobb, másik abban, de átlagban ugyanaz a grafikai színvonal. Egyik sem jobb a másiknál, csak ugye a tulajok szeretik a sajátjukat jobbnak hinni. Abban azért biztos vagyok, hogy fog még mind a két gép meglepetéseket okozni, legalábbis a Forza3 is és a GT5 is elképesztő grafikát mutat, olyat, amit eddig még nem láthattunk. Meglátjuk milyenek lesznek futás közben.

    Esetleg azt el tudom képzelni, hogy ha egyszer egy csapat veszi a fáradtságot és időt és pénzt nem kímélve megír egy játékot úgy, hogy valóban kihasználja a PS3-számítási kapacitását, összes magját 100%-ra járatja, akkor azt fizikai számításokra lehet felhasználni, ami azért sokat dobhat az élethűségen. Ilyen játék lehet a Heavy Rain, vagy a GT5, reménykedjünk legalábbis benne.

    [ Szerkesztve ]

    "Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság" by NOD

Aktív témák