Új hozzászólás Aktív témák

  • Stevenstyle

    senior tag

    válasz hackeeeee #112724 üzenetére

    Ugyanez volt nálam is, két illetve három probléma volt, a bankom és az oldal ügyfélszolgálatával közösen végül kiderítettük, az okokat:

    a; a webshop, profil beállításoknál a telefonszám nem volt megerősítve! Erősítsd meg, küldeni fog SMS-ben egy kódot, azt kell beütni!

    b; a paypallon 2 kártyám van bereggelve és hiába van megadva a két kártyához 2 külön cím a paypall az alapértelmezett kártyához tartozóval hasonlította a seagm-es bereggelt címet, nem ahhoz a kártyához tartozó címmel amivel a paypall tranzakciót indítani akartam.

    c, ha ezek már mind stimmelnek és sokat próbálkoztál, akkor flaggelt a rendszerük és 24H-t várj, mire lejár a tiltás. (vagy reggelj egy másik telefonszámmal, mail címmel egymásik accot,)

    Szerk.: nem a paypall hasonlította, hanem a webshop, és elvileg az ő rendszerük dobta vissza. 2-3 próbálkozás után beflaggel és kapsz pár óra tiltást, ha közben még próbálkozol akkor 24H-t. Ilyenkor bármilyen kísérletet eldob a rendszerük fizetéskor. Ilyenkor, ha sima bankkártyás fizetést akarsz az oldalukon csinálni (ez paypallos felületen történik szintúgy, csak nem kell regg hozzá, hanem bank kártyaadatok), akkor a paypall a próba 1$-t vagy €-t még leemeli, a tényleges összeg leemelésével viszont meg sem próbálja, csak cancel-re dobja a próba összeg leemelését.

    Nyilván nem banknál dolgozok, nekem ezt rakta össze megoldásként a két ügyfélszolgálat, a kérdéses dolgokat javítottam, a 24H-t kivártam és azóta működik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák