Új hozzászólás Aktív témák

  • Beniii06

    őstag

    válasz Madoc #173756 üzenetére

    Már lett linkelve két napja is, látod milyen hatása volt az elmúlt ~200 hsz alatt.

    (#173759) l.skywalker

    Azért az utolsó sor durva, bár tény, hogy ki kell fogni az ügyintézőket. Nekem pl. nem most, hanem már pár hónapja szintén azt írta az összes(Revo, TW, magyar) kártyámra, hogy a megadott adat nem egyezik a kártyán lévővel, ergo tiltott az MS bármilyen kártyát hozzáadni. Természetesen a magyar kártyámat akartam hozzáadni és ez ügyben írtam a supportnak. 2 nap alatt 3 emberrel beszéltem, de egyik sem tudta mi a probléma, azt írták a chat nem biztonságos privát adatok megadására, így minden áron telefonáltatni akartak velem ügyfélszolgálatra, küldtek is linket az automata felhívásomhoz, de az MS rendszer csak amerikai számot akart elfogadni, hiába adtam meg magyarországot, elvárta a +1-et az elejére, továbbá javasolt a support, hogy hagyjam el a szolgáltatói azonosítót(20/30/70), de nem akarták megérteni, hogy anélkül nem fog tudni felhívni, persze mindig csak este értem rá foglalkozni és a magyar telszám ugye nem volt hívható, vezetékes telefonom nincs és manuálisan sem tudta beírni a supportos a számot, csak linkkel működik, amerikába pedig nem akrtam saját költségen nemzetközi hívást indítani.

    A vége az lett, hogy írt valami feljegyzést az accountomra és kb. 36-48 óra elteltével hozzá tudtam adni a kártyát. A 3-ból kb. egy volt segítőkészebb, a másik kettő csak tettette, hogy csinál valamit és kb. 30-30 perc chateles ment a levesbe.

    [ Szerkesztve ]

    "Got any other secret weapons?"

Új hozzászólás Aktív témák