Új hozzászólás Aktív témák

  • Thunder8712

    újonc

    Sziasztok!
    Xbox garanciáztatással kapcsolatvan lenne kérdésem. 2018. Decemberében vásároltam egy Xbox One X-et Telekomon keresztül. Most április elején nem használtam, állt kb 2 hetet. Ma szerettem volna játszani, de be sem kapcsol. Senki más nem nyúlt hozzá, egyedül lakom, nem volt kihuzogatva a konnektorból és nagyon jól szellőző helyen van.
    Telekomnál azt mondták, hogy regisztráljam be a Microsoft oldalán és majd jön érte futár. Beregisztráltam, leírtam a problémát. Küldtek egy automata e-mailt, amiben csatoltan küldtek egy UPS-es levélcimkét és kerték, hogy csomagoljam be a készüléket és vigyem el a legközelebbi UPS depóba.
    A konzolt részletre vásároltam és nem szeretném ha valahol eltűnne a nagy világban, én meg fizethetek :D
    Valaki garanciáztatta a keszülékét már?

Új hozzászólás Aktív témák