Új hozzászólás Aktív témák

  • l.skywalker

    Topikgazda

    válasz #10186752 #180859 üzenetére

    Én is matematikáról beszélek. A bevételi oldalon nem a konzol eladás a fő mozgató rész. Persze ahhoz, hogy a szolgáltatásokat használják kell a user oldali jelenlét is, egy konzollal minimum. De többtízmillió felett már eljut oda a dolog, hogy profitábilis legyen a "vállalkozás". És ez pedig a másik, és tényleg lényeges dolog, hogy nem végszámokat kell nézni, hogy XY cég SOK bevétel SOK eladás, YX cég pedig KEVÉS bevétel KEVÉS eladás, hanem a profit számít és az, hogy az adott évi elvárásokkal szemben ez mennyire valósult meg: aka. mit fognak reagálni a részvényesek. Mind a Sony és mind az MS esetében pedig ott van, hogy nem önálló, hanem anyacég által finanszírozott márkák egy többtagú családban, ahol nem egyetlen márka teljesítéstől függ a cég sorsa, hanem maximum 1-1 divízióé. És mindkét cég mondhatja azt, hogy lenyeli ezt vagy azt a nehezebb időszakot, invesztál még kicsit bele és lássuk mi jön ki: de előbb erre akarnak látni egy megfelelő üzleti tervet. A 2010-es XO nyitást úgy néz ki elszámolták, de jelenleg az MS és a részvényesek elégedettek. Az üzletág bevételei profitábilisak, egyedül a piaci részesedés rémisztően kicsi, de a mai világban láthatóan nem kell a piacot uralni, hogy jól csengjen a neved, még akkor sem, ha a piacod összesen 2-3 szereplős. (illetve pontosabban a jelenlegi generációba tartozik a Nintendo 3DS és a PS Vita is, tehát 5 szereplős - ha a Nintendo WiiU-t nem számoljuk)

    Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

Új hozzászólás Aktív témák