Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    Elég furcsa dologba ütköztem bele, de aki majd többet garanciáztatott az majd ugyis kijavít.

    Szóval a One X-hez kapot gyári kontrollert nem igazán használtam ezért odaadtam ismerősnek, hogy használja akkor amikor ketten játszanak a gépével. Ma szolt, hogy nem akar bekapcsolni a kontroller (játék közben egyszerűen kikapcsolt neki és azóta se kép se hang. Szoval mivel a tartozékokra járó egy év gari még él a gépemhez ezért gondoltam mint eddig a géphez kapott kontrollert, ehhez is weboldalon keresztül kérem a javítás megrendelését (FAT/S-nél eddig mindig működött). Nos most nem hajlandó ezt megetetni a gyári kontrollerrel, mert nem ismeri fel mint tartozék.

    Viszont próbaképpen megadtam neki a PUBG-s kontrollerem számát (persze külön a speciális kontroller választottam ki a szerviz igénylésekor) mert amúgy is vissza akartam küldeni a hangos és beragadó "A" gomb miatt. És ott gond nélkül végigfutott az igénylés a javításra, aminek 0 Ft az ára. A UPS-es szállítási címkét is megkaptam hozzá. Vagyis elviekben így vissza tudnám küldeni?

    A poén az, hogy megnéztem mi van ha a Play&Charge kittemet adom így hozzá és ahhoz is meg tudnám rendelni a ingyenes szervizt.

    Amúgy mind a kettő még számlával igazolhatóan garanciális (a PUBG-s kontroller ráadásul még egy éve sincs a piacon...)

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák