Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
válasz Döglött Róka #127964 üzenetére
Igazából nem volt két hét az, mert egy idő után fel lehetett oldani (pár napig), Én akkor meg is csináltam, majd rá pár napra, egy bug miatt mindenki megkapta. Aztán pedig ezek át lettek írva 0G-re, illetve másért is kaptad őket (látogasd meg az összes Outpost-ot). Azután pedig újra berakták az S11-es achi-kat, de azokat újra meg kellett csinálni (és akkor is volt, hogy csak 3-4. alkalommal adta meg.
Vagyis ott a Rare rontott el valamit... ahogy pl. minden ilyen beragadó achi esetén az adott játék fejlesztője a balf*asz...“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz oriic #128008 üzenetére
Ez az a játék, aminek az egyik beta-ja után a twitter (akkor talán még az volt a neve is) feed-em, tele volt olyan írásokkal, hogy ennyi volt minden multi FPS-nek, mert ez az új király, és marad is örökké?
De amúgy tényleg minden, influencer/streamer kb. úgy nyilatkozott róla, hogy nem létezik ennél jobb multiFPS...
Mármint láttam és olvastam már sok fizetett promócióban agyon dicsért játékról, de ennyire felsz*pott játékról (termékről), se előtte, se utána!
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #128145 üzenetére
Kiegészítettem, hogy ha valakinek nem lenne világos (mármint, hogy milyen nap van ma)...
ps. amúgy bár mit itt Xbot-ok tudunk vele játszani, de azért nem csak egy remaster/remake lenne jó, hanem egy folytatás is.
Amúgy tényleg jó lenne tudni, hogy mit csinálnak, mert amikor megjelent a Psychonauts 2, akkor három project is már futott náluk.[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Mivel a világ nagy részén már elmúlt április elseje, így úgy tűnik, erről is hallunk hamarosan valami konkrétabbat (tegnap került fel az oldala ide, meg Nintendo eShop-ba):
A(z) Hollow Knight: Silksong megvásárlása[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Coming to Xbox Game Pass: LEGO 2K Drive, EA Sports PGA Tour, Harold Halibut, and More
Április 15-el elhagyó a konzol:
- Amnesia Collection (Cloud, Console, and PC)
- Amnesia: Rebirth (Cloud, Console, and PC)
- Back 4 Blood (Cloud, Console, and PC)
- Phantom Abyss (Cloud, Console, and PC)
- Research and Destroy (Cloud, Console, and PC)
- Soma (Cloud, Console, and PC)[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz 3L1T3 #128271 üzenetére
Viszont mind Series S-en, mind Series X-en, csak 30fps-el fut, dinamikus felbontás mellett! Nincs 60fps-es performance mod!
Senua’s Saga: Hellblade 2 preview: What Unreal Engine 5 can really do
On my visit, there was no sign or mention of Ninja Theory’s flamboyant founder and Hellblade writer-director Tameem Antoniades. An Xbox spokesperson later confirmed to Polygon that he is no longer with the studio. Antoniades was involved in Hellblade 2 in the early stages, but the game now has a trio of creative leads: environment art director Dan Attwell, visual effects director Mark Slater-Tunstill, and audio director David Garcia.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Remek... úgy néz ki, hogy aPS5 topik helyet, most itt megy majd a "30/60fps", a "miért sz*rok/gyengék a mostani konzolok" és a "nem fejlődik semmit a játékipar" hiszti...
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Párszor már ott is, meg a közös topikba is körbe lett járva, hogy miért van ez.
Írtad az RDR2-őt? Ott is elviikében megoldható lett volna a 60fps konzolon is. Abból a játékból te mit vágtál, mit butítottál volna vissza, hogy 60fps legyen? Mert kettő együtt működik ott sem, és itt sem, ha valós "nextGen" játékot szeretnél, és nem egy "PrevGen" alapokra építkező jelen generációra megjelent játékot.
homerhamm:
Bár ugye alapvetően az fps ezen módon történő leírása az a frame per secundum-ot jelent, míg az FPS leírásban pedig First Person/Perspective Shooter-t[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
És vannak is 60+fps-es játékok! De ennek ára van. Eztért hoztam fel az RDR2-őt, mert ott is lehetett volna 60fps PS4/One-on, de akkor valószínűleg ott a látvány, fizika, háttérszimuláció marad nagy része maradt volna X360/PS3-as szintű.
Minden hardver esetén vannak korlátok, amiket még szuper optimalizáció mellett sem tudsz megkerülni. Persze sok dolgot le tudsz úgy butitani, egyszerűsíteni, ami alapvetően nem tűnne fel, és ekkor meglehet a 60fps úgy, hogy baromi jól néz ki. De ezek egy része kb. olyan mintha egy "csúnya személyre 6 tonna sminket raksz" (jól néz ki, de valójában ne akard tudni, hogy mi van alatta).
El kell fogadni, hogy ha ki szeretnéd hozni a maximumot a jelenlegi UE5-ős engine-ből, akkor a mostani konzolok kevesek hozzá. És itt a tényleges maximumot kell érteni, nem csak a tudása egy részének a maximumát. Mert ugye a preview-uk azt írják, hogy ez az első UE5-ös játék, ahol látszik, hogy mindent ami jelenleg egy konzolon ki lehet hozni egy UE5-ös játékből, azt a Hellblade 2 kihozta.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
De pont ez a lényeg/gond. Hogy vannak esetek amikor az alacsony felbontás és a csúnya grafika se elég ahhoz, hogy a 60fps meglegyen! A stabil 60fps-el képfrissítéshez, kell egy bizonyos CPU erő is. Ha ez nincs meg (mert inkább valami más játékdizájnelemre fordították azt), akkor nem lesz meg a 60. Ráadásul ezt már ezen generáció elején is sok fejlesztő elmondta, hogy ha úgy alakul, akkor előbb áldozzák be a magas képfrissítést és felbontást, mintsem, hogy a tervezett játékmechanikán butítsanak.
Megint RDR2 cross példa. Ott pl. meg lehette volna oldani, hogy aláraknak egy AC1 szintű fizikai/AI/world behavior motort. Az így felszabadult CPU erőforrásokat meg a magasabb fps-re szánták volna (ami nem lett volna így se 60, mert ott a HDD is elég erősen visszafogta volna dolgokat).
Múltkor volt a PS topikban, hogy nem fejlődnek a játékok szinte csak grafikában, na ha tényleges fejlődést akarsz nem csak grafikában akkor annak pl. ilyen ára is van.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
No sh*t! Egy PS4/one-os játék egy sokkal erősebb PS5/X|S konzolon tartani bírja a stabil 60fps-t Hogy mik vannak és hol tart már ma technika . Főleg egy Death Stranding esetében, ahol maga a világ lényegében 0 interaktivitást mutat fel!
De a viccet félretéve. persze, hogy egy jelen generációs konzol, egy prevGen címet jobban tudna futtatni. De én nem erről "beszélek", hanem, hogy ott akkor annyit bírt ez (amúgy a DS az 30fps-es volt mind Ps4-en, mind PS4 Pro-n és csak PS5 esetében volt 60fps).
Igen, én is olvastam olyanokat, hogy igazából a mai konzoljátékok esetében már igazából nincs is szükség CPU-ra, mert mindent GPU-val oldanak meg (ott is pont a Zelda-t hozták fel).
De valóság az, hogy ez úgy ahogy van, baromság! Amúgy picit így gondolkodtak a One/PS4 generáció esetében, és ezért került beléjük Jaguar egység. Csak időközben kiderült, hogy a GPU-k sok dologban nem tudják helyettesíteni a CPU-t.
Az, hogy te nem láttál fejlődést a CPU-hoz köthető dolgokban az azért van, mert mint mindig a grafikai fejlődést sokkal könnyeb észrevenni, mint a háttérszimulációs dolgokat. RDR2 óta te láttál annyira komplexen és élően működő, reagáló open world világot?
De, hogy az egész téma elejére ugorjak vissza. Nem tudjuk, hogy miért lesz 30fps a Hellblade 2, lehet tippelni, de nem látunk még magunk a játékot, és nem tudhatjuk, hogy mi eszi ott annyira a hardvert. Nem biztos az se, hogy sok a CPU heavy dolog. Azt, se, hogy mennyire komoly pl. a geometry detail (pl. nem csak egy sima 1 pixel vastag textura egy faág, vagy fűszál, hanem lehet ki van dolgozva teljesen, mint 3D-s object. De lehet az is amit itt mond mindenki, hogy naplopó tehetségtelen senkik gyülekezet lett az MS alatt az Ninja Theory, akik semennyire sem értenek a fejlesztéshez. Ráadásul ez párosul a hulladék engine-ek királyával a Unreal Engine (ha maradtak volna a Sony-nál, akkor most jöhetne 8K/60-ban a csoda Decima engine-el ).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #128341 üzenetére
Az lehet, de azon felül (már ha itt pl. egy Catcher-el való harcok, vagy az építészes részt érted map változás alatt), eléggé élettelen az egyész világ egy standard (tehát nem is Rockstar) open world játékhoz képest. Illetve termesztésen ott van a nagyon szép bedigitalizált és átszerveztet izlandi táj...
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ezt nem rád értem, hanem úgy általánosan a témára
Az a baj, hogy ez a téma nem ilyen egyszerű. oké legyen 60fps! De ha már van 60fps akkor legyen már minimum 1080p (de inkább 1440p) felbontás, hiszen az upscale technológiák (jellemzően konzolon az FSR) ezekből tod jóbb eredményért elérni. De ha már itt vagyunk, akkor azért nem kéne low-poli textúrákat is használni. De ha már magasabba minőségűek a textúrák is (ne feledjük, hogy még mindig 60fps a cél), azért jó lenne a grafikai részletességgel (világban lévő grafikai elemek mennyisége, azok részletessége) is kezdeni valamit, mert azért ez, csak egy erősebb konzolgeneráció már. De igazából ha már itt vagyunk, akkor jó lenne kezdeni valamit a AI, fizikai és úgy az egész világ interaktivitásával is valamit....
És még lehetne sorolni elég sokáig, mire eljutunk oda ismét, hogy igazából bár ezek megvannak de egyébként maga a játék egy nagy sz*r. Mindig az lesz, mert mindig lesz valami amit majd kritizálhatunk. Maximum lesznek olyan játékok, olyan platformon, ahol ezt nem merjük majd hangoztatni (mert komolyabb virtuális fenekberúgást kapnál, mintha kimondtad volna az "N" word-öt.
Igen, írtad, hogy Neked, még ha ezért ronda is lenne a játék, akkor is megfele, ha cserébe van 60fps. Nos ezzel nem tudok és nem lehet vitázni. De attól még ha így lenne, attól még a neten szétszednék a Hellblade 2-öt, hogy csak ilyen rondán tud kinézni ez a játék (ennyire le van butítva), 60fps mellett.
Ez egy ilyen körforgás, ahol túl sokat várunk el egy $500-os, 4 éves hardvertől. Ha kell a fejlődés, akkor elképzelhető, hogy cserébe be kell áldozni a 60fps opciót. Esetleges alternatíva, hogy akkor lesz 60fps mód, de még 2-3 év fejlesztési idő lesz az.
Vagy alapból lesz 60fps minden játék esetében, de akkor komolyabb fejlődést (látható, és nem látható, de érezhető) ne nagyon várjunk egy-egy generációtól. Vagyis maximum annyit fog tudni mint az előző generációban, csak kicsit szebben, de legalább meglesz a 60+ fps.
És még egyszer. Én értem a Te és mindenki más problémáját, de nincs olyan opció nagyon, hogy a kecske is jól lakjon, és a káposzta is megmaradjon (vagyis ahogy már írtam, valahol, de legkésőbb valamikor áldozatott kell hozni).
Vagy pedig évenként, ké évenként jön egy új, erősebb konzol hardver, ami esetében nem lesz ilyen gond.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #128311 üzenetére
Ebbe csak most futottam bele (ezért is van OFF-ban), de állítólag már évek óta nincs ott. És szintén állítólag, a távozása, a toxikusnak tartott viselkedése miatt volt (elvileg azért sem hozták eddig nyilvánoságra, mert nem akartak negatív PR-t sem a cégnek, sem neki (ez a része ennek a történetnek ami kicsit megkérdőjelezi ezt a pletykát).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #128364 üzenetére
A poén (vagy nem?), hogy erre is írtak teóriákat, miszerint, bár már nem volt ott (vezető helyen), de nem akartak negatív dolgokat a játékhoz és a stúdióhoz társítani a Hellblade 2 megjelenésig, ezért kvázi pr okból még a studio közelébe maradt. De Twitter post-okban ahol erről van szó eleve megy a vita, hogy ez igaz vagy nem. Amúgy az interjú mellett még ott van az is, hogy az instájára kitette a 2023-as Game Awards-os részletet.
Amúgy bár itt kvázi úgy tűnik, hogy védem a játékot, egy kérdés hozzád és talán a topikihoz is. Bár a játék szépnek tűnik, nekem, valamiért még mindig olyan mosott a kép. Mintha 540p-ről lenne felskálázva AI által. De a textúrák esetén is mintha kicsit low-poli lenne az egész.
Na mindegy, mert a previewk azt állítják, hogy ilyen szép játék még Xbox-on nem volt. Erre meg jött ugye az, hogy: ez igaz, de várjuk meg a Gears 6-ot, mert az még ennél is jobban fog kinézni. Mondjuk a 'The Coalition' esetében az elég valószínű, hogy kimaxolják azt amit akkor az UE5 tudni fog látványba (más kérdés, hogy ez Xbox-on hogy fog majd kinézni).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz persil #128368 üzenetére
Pont ez a lényeg, hogy nem tudjuk, hogy milyen kompromisszumokkal járna egy 60 (vagy akár 40fps-es) performance mód. Lehet a fejlesztők úgy gondolták, hogy a játék művészi oldala csorbulna, ha olyan áldozatokat kell hozni, hogy fusson stabilan 40/60fps mellett. Nem tudjuk. Azt se, hogy mennyire stabil ez a 30fps és a frametime.
Ez már párszor már le lett írva itt is, hogy attól, hogy lejjebb veszed a felbontást, és grafikai részleteséget, attól még nem biztos, hogy meglesz a magasabb framerate. Vagy de, de az már olyan, hogy inkább játszanak 30fps mellett (mintha a FF VII Rebirth esetén is inkább azt mondják, hogy bár van 60fps mód, de ha jót akarsz akkor maradj a 30fps-es quality-nál.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Amúgy tervezte valaki itt megvenni a Hellblade 2-t, de így hogy nem lesz benne 60fps-re opció így inkább visszamondta az előrendelést, vagy mégsem veszi meg?
Mert ugye GP-ben bent lesz, így nem kell fizetni (max a sávszéleségünkkel, és az időnkkel). Tehát ha nem ránt 30fps-el akkor nem sokat veszít az ember (kivéve ha valaki pont emiatt vesz GP-t).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz persil #128372 üzenetére
Végülis tényleg lelehet butítani annyira a grafikát, hogy pl. a GTA V is menjen Switch-en *
*ez valójában nem switch gameplay“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz persil #128389 üzenetére
Lényegében PC-s gameplay, ahol configfileok által lejjebb vitték a grafikai beállításokat mint, amit alapból a játék engedne.
Amúgy pl. a GTA/RDR egy jó példa, mert ezeknél a játékoknál láthatóan a CPU a szűk keresztmetszet (vagyis pl. még PS5 Pro-n se várjunk 60fps-t a GTA VI-tól). Ahogy pl nem volt 60fps patch se a One X/PS4 Pro esetén se a GTA V-ből. Bár az RDR2, tört PS4 Pro-n, az alap 1080p-s kiadás, olyan 40-50 fps körül futott.
De én még azt mondom, hogy majd ha megjelenik és látjuk, magunk is, hogy milyen, akkor temessük majd a Hellblade 2-t. De majd biztos jön hamarosan a DF, akik majd elmondják, hogy valószínűleg miért tud majd csak 30-at (ennyit tud a gép, vagy béna az a 80 fős fejlesztői team).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Kíváncsi leszek arra, hogy ha tényleg olyan lesz amilyennek most leírták (hogy végre egy teljes egészében, igazi NextGen játékot kaptunk), akkor vajon marad ez a negatív hangulat (ami érthető), vagy megbocsájtják neki, a 30fps-t?
Amúgy bár ugye ez nem mérvadó, de minden játékuk, az ~30fps volt megjelenéskor.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Nem egészen, mert ebben az esetben arra értettem ezt, hogy ha tényleges megadja, a már sokat követelt nextGen élményt. Te is hallottál már ilyet, amikor azt kérdezik, hogy : hol vannak az igazi nextGen játékok, amik teljesen kihasználják a jelen generációs konzolokat? Nos, ha a Hellblade 2 ezt megteszi, megadja ezt az élményt audiovizuálisan, meg játékélményben, akkor is ugyan ennyi lesz-e 30fps miatt panaszkodók aránya.
Zelda effektus kicsit másképpen. Vagyis ha az a 8 óra körüli max játékidő beszippant, úgy mint más játék még sosem, akkor probléma lesz-e ugyan annyi embernél, hogy ezt konzolokon, kvázi "ingyen" csak 30fps-el teheted meg, mint ahánynak most probléma.
Amúgy én nem vagyok a 60fps ellensége meg minden. Én azok köze tartozok akik látja és érzékeli is a különbséget, és szívesebben játszik 60+fps-el, még ha az kompromisszummal is jár számára. Lásd, amit már korábban is írta, hogy én a Sea of Thieves-t, inkább játszom Cloud-ból, mert ott megvan a 60fps, míg One X-en csak 30fps (igaz ott meg sokkal, de sokkal jobban néz ki, hiszen ott 4k-ban a PC-s max grafikát használja).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz mcwolf79 #128444 üzenetére
Igazából eladtak akkor is, ráadásul akkor még nem igazán volt digitális értékesítés).
PS1 top 5 játék
- Gran Turismo: 10 850 000
- Final Fantasy VII: 10 022 228
- Gran Turismo 2: 9 370 000
- Final Fantasy VIII: 8 600 000
- Tekken 3: 8 300 000PS2 top 5 játék
- Grand Theft Auto: San Andreas: 17 330 000
- Gran Turismo 3: A-Spec: 14 890 000
- Gran Turismo 4: 11 760 000
- Grand Theft Auto: Vice City: 10 500 000
- Final Fantasy X: 8 500 000De ugye ezek már a CD-s korszakban voltak, ahol sokkal könnyeb és olcsóbb volt a játékok sokszorosítása.
Itt van a NES top 8 játéka (első 3-at a konzolhoz adták, tehát torzítja az eladásokat):
- Super Mario Bros.: 40 240 000 *
- Duck Hunt: 28 310 000 *
- Super Mario Bros. 3: 18 000 000 *
- Tetris: 8 000 000
- Super Mario Bros. 2 (nemzetközi változat): 7 460 000
- The Legend of Zelda: 6 510 000
- Dr. Mario: 4 850 000
- Zelda II: The Adventure of Link: 4 380 000Itt még cartridge volt, amiből direkt csak bizonyos mennyiséget gyártottak.
De ott voltak a Gameboy játékok is, ahol a top 10 mindegyike 10+ millióban ment el (és a Top 5-ben lévő kettő Pokémon játékből összesen elment 75 millió (46+29).[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Az tény, hogy nem ment el egy játékből 200+ millió példány (igaz ez 10+év alatt sok platformon), de mint megemlítettem, korábban nem is volt ennyire jelentős a digitális értékesítés (amibe bele tartozik még a különböző pár dolláros bundle csomagok is). Illative az alapfelvetés is ott volt, hogy manapság, még a $70-os játékárak mellett is, sokkal, olcsóbb lett a gaming (de közben meg sokkal drágább és kockázatosabb lett a játék fejlesztés).
Ugye egy PS1 játék olyan $49.99-be került (kvázi a AAA kategória), az ma olyan $102 körül van. Elviekben egy GT1 fejlesztése 5 évbe és 5 millióba került akkor, ami ma olyan 10-15 millióba kerülne... Viszont ma egy hasonló kategóriás AAA játék fejlesztése olyan $150-$200 körül van (vagy ha a Sony-t nézzük akkor akár 300 millió is lehet). De néhány kivételtől eltekintve nem adnak el belőlük tízszer-husszor többet.
Ezért is van, hogy a legtöbb fejlesztő, kiadó nem kockáztat és a biztosra megy. Vagyis folytatások, meglévő vagy licenszelt IP-k feldolgozása. Illetve az agyon fókuszcsoportozás (amit lehet jól is csinálni, mint a Sony címek többségénél, vagy rosszul mint... nos ebből nagyonsok cím van).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Bár ez alapvetően az Game Pass Ultimate tulajokat nem érinti, de ugye most jelenték be, hogy dragul itthon is az EA Play. Ami azt jelenti, hogy a 2014-es indulása óta meglévő, havi 990 Ft, vagy évi 5 990 Ft-os ár emelkedik... és racionalizálóik, mert eddig nagyon alacsony volt az ára, a többi régió árához képest. Az új árak: Havi 2 190 Ft vagy évi 14 990 Ft.
Bár ezt nem tudni, de kérdés, hogy ez befolyásolja-e majd a Game Pass árakat is.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Április 25-én jön a Fallout 4, Series X|S Update-je!
Fallout 4 is Getting Free Updates[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
PC-s Fallout 76 kódom nekem is van (PC-s MS Store-t már adták egyszer, tehát onnan az megvan).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Amúgy havi 899 Ft a Prime Video, amihez jár a Prime Gaming is (pluszban azt hiszem havi egy ingyenes sub is Twitch-hez). Ráadásul a csak 7. nap után vonja le a pénzt, vagyis ha 7 napon belül lemondjuk akkor nem kerül semmibe, és az ingyenes játékok is megmaradnak.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz parandroid #128827 üzenetére
Az érdekes, mert itt Nyugat-Mongoliában mindenhez van eredeti hang és felirat. Sőt az összes Prime Video-ra kiadott hang és felirat is elérhető. Vagyis lehet ez valami német hazafias szokás, hogy tiltva van a nem német nyelv és/vagy felírat egy alapvetően angol nyelven készült filmnél/sorozatnál.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Fallout 76
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #129352 üzenetére
Mondjuk elviekben a Fallout dream team, ott van az MS-nél, tehát ki is tudná szervezni. Obsidian, InXile meg a Bethesda egy-egy része talán tudna közösen csinálni egy új részt.
Amúgy meg, szép ez a 24 órán belül összesen 1 millió játékos (mégha ez a sorozat miatt is van föleg) egy olyan játékban amit még most is hulladék játszhatatlan mocsoknak tartanak (spoiler... nem az).
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Vannak azért jó AI alapú fordító rendszerek is. Persze lehet, hogy csak simán átnyomják egy DeepL-en, és azt rakják be, de sok fordítás (konkrétan maga Stöki is mondta, hogy így használja) úgy működik, hogy lefordítják az AI-al a szöveget, aztán meg manuálisan belenyúlnak (átírják) a magyartalan részekbe. Vagyis pl. ebben az esetben ha jól használják az AI-t, akkor időt takarítanak meg a fordítással.
De amúgy én nem egészen osztom az aggodalmukat, aggodalmakat, az AI előretörése kapcsán, mert sok esetben felgyorsít sok folyamatot.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Vagyis ahogy látom, akkor olyan Bethesda-s lett a Fallout 4 Update. Igazából annyira nem gond (bár kérdés, hogy One X-en is bug-os lett-e). Azt láttom, hogy a Patch Note-ban nem említik, hogy javítva lett-e a Cabot Hause-os bug, mert így mindenféleképpen kell majd még egy végig játszás (vagy ha úgy jön ki akkor több is...). Valószínűleg majd jön úgyis még patch. Addig meg befejezem a Fallout 3-at (4 karma achi hiányzik, meg 4 DLC... de a karmas achi-hoz van elvileg egy exploit, amivel gyorsan el tudom érni a 7 és 14-es szintet)
Utána meg jön a New Vegas, de ott meg most tudtam meg, hogy abban nincs Post Game opció. Mondjuk nem gond, mert a Hardcore mode-ot eleve külön terveztem végig vinni (meg eleve talán többször is kell azt végig vinni az összes Achi miatt... de a Hardcore Mode-ra meg van elvleg leírás, hogy hogyan lehet 2-4 óra alatt teljesíteni).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz NJanika #129531 üzenetére
Fallout 3 és a Fallout New Vegas esetén nincs mod támogatás Xbox-on, lévén ezek X360-as játékok. Fallout 4-nél sincs magyarítás, hiába van mod támogatás. Viszont, a Skyrim esetében van magyarítás Xbox-on, vagyis elviekben lehetséges lenne egy Fallout 4-es magyarítás is. Bár itt attól függ, hogy mit lehet és mit nem lehet modolni az Xbox-os Fallout-ban (hiába van szintén mod támogatás a PS4-es Skyrim-ban is, ott nem lehet magyarítani a játékot).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs