Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz AMD Power #77005 üzenetére

    Igen, nekem ez úgy jött le, hogy van autó, amivel simán nyerek magasabb szinten is, meg van autó, amivel az istennek nem bírom a mezőnyt sem behozni. Úgy tűnt, mintha az egyes kategóriák lettek volna félrebalanszolva. Persze én amúgy béna vagyok, csak szeretek zümmögni a játékautókkal.

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

  • Bep

    senior tag

    válasz AMD Power #77005 üzenetére

    Írtam a Forza topikban anno, mert csal a játék már régebbi verziók óta folyamatosan:

    "Amúgy a "csalás" megvan már rég a Motorsport verziókban is.
    Ha megtalálod a saját szinted, ahol nem nyersz könnyen, de nem is az utolsó vagy (nekem ez minden off mellett pont 100%-on volt az pl. FM7-ben., éppen ezen a határon, ráadásul én a komplett táblát "long" hosszúságon maxoltam ki, kivétel a 3 és 4 órás "showcase" futamokat), akkor ugye megfigyelhető, hogy a mezőny mindig ugyanarra a szisztémára oszlik szét rajt után. A mezőny eleje kicsit kisebb távolságra követi egymást, számszerint az első, második és harmadik, picit-picit lemaradva. Majd kb. az ő közöttük lévő távolságuk 1.5x, 2x-re követi őket az öldöző boj, ők közelebb vannak egymáshoz, mint az elől haladók egymáshoz képest.
    Ez már csak a drivatar rendszer miatt is érdekes.
    Viszont ezután jön csak az érdekes része a dolognak. Mivel mindig ugye a mezőny közepéről indulunk, ca. 1-1.5 körön belül fel kell érni a 5.-6. helyre (bármi áron), ekkor nagyvonalakban könnyebb dolgunk van beérni az elsőt és megnyerni a futamot. Ha viszont beragadunk, sokkal jobban "vért" izzadva lehet csak felkerülni a top versenyzők közé, nem lehetetlen természetesen, csak mintha egy szintet ilyenkor rádobna, jóval pontosabb irányítást kíván meg.
    Persze ez az általános eset, nem amikor a fél mezőny kiüti magát, stb."

Új hozzászólás Aktív témák