Új hozzászólás Aktív témák
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz MasterMark #7863 üzenetére
Nézd, én hiszek ezeknek az embereknek és hiszek neked is. Szerintem valahol megvan az arany középút. Hogy konzolra fejleszteni eddig lineáris volt, de a félgenerációs ugrások óta felborult ez a dolog. De csak tippelek. A lényeg, hogy nincs konszenzus, valahol valami elment egy ilyen irányba. De én is azon vagyok, hogy ha a One/PS4 szériában is tudtak 2-3 gépváltozatra fejleszteni egyes cégek tökéletes minőségben, akkor másnak is sikerülnie kell.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
NyMRooD
őstag
válasz MasterMark #7863 üzenetére
khm... Cyberpunk khm...
De egyébként valószínűleg a játékfejlesztők jobban tudják mint bárki ezen a fórumon, más kérdés, hogy ettől függetlenül részben igazad van kétféleképpen is meglehet oldani 1. kompromisszumokkal (nem csak felbontásban hanem fps-ben és grafikailag is gyengébb lesz 1-1 játék) 2. több pénzt és időt kapnak a fejlesztők, mind a két esetben a kiadón múlik majd, hogy mennyi pénzt és időt tol bele (esetleg van egy 3. lehetőség is, droppoló rosszul optimalizált játékokat kapunk).
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen