Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Acheron

    őstag

    válasz Spizzi #63 üzenetére

    Forrást tudnál linkelni?

    Ez:
    "-Az MW2 2009 majdcsak összes térképét felújítva megkapjuk megjelenéskor. (Össz. 16 db)
    Tehát: Afghan, Derail, Estate, Favela, Highrise, Invasion, Karachi, Quarry, Rundown, Rust, Scrapyard, Skidrow, Sub Base, Terminal, Underpass, Wasteland."
    roppant mód figyelemreméltó, ha 6v6 pályákra értelmezik, és nem valamelyik GW vagy Invasion pálya részei lesznek.
    A jelenlegiben is van Afghan, de sajnos csak nyomokban tartalmaz MW2 (2009) -t, mert csak egy nagyobb pálya része.

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz nutella1 #65 üzenetére

    Igen, közben olvastam cikkkeket, még nem hivatalos. Megvárjuk a bejelentést.
    #66Spizzi: Erős pletyka is csak pletyka, amíg meg nem erősítik hivatalosan. Már az MW II (2022) -re is pletykálták, hogy az összes MW2 pályát hozza magával. Link továbbra is hasznos lenne, ha van erről cikk a CI -n. Esetleg erre gondolsz?
    De úgy legyen, ha csak ennyit hoz, nálam már elővételes.
    Bosszantó lesz a régi pályákat az SBMM -el fűszerezve játszani, de a nosztalgiafaktor felülírja - ha valóban multi, és nem valami "nagypálya részei" lesznek.

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz Spizzi #70 üzenetére

    Ahogy mondottam: legyen úgy :K
    Korábban említettem, engem igazán csak az érdekel, hogy ne valaminek a részeként, hanem önálló pályaként legyenek ezek elérhetők a multiban. Az már elég ahhoz, hogy bizonyosan zsákoljam a részt (Nem mintha egyébként nem, a hülyeségeivel együtt is (amik azért sokszor csípnek) még mindig találok benne szórakozást.)
    Már önmagában a 16 induló pálya, mint szám, egy jó kezdet. Ha még nosztalgia pályák is, nos, az külön öröm.
    Remélhető, hogy holnap hivatalossá is válik mindez.

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    38.706 HUF volt (Vault edition), köszönhetően az elmúlt évek sikertörténete által biztosított EUR / HUF forintárfolyamnak... ;] :P

  • Acheron

    őstag

    válasz bager13 #119 üzenetére

    Őőőőő... Szóval azért, mert most ez így megy, és nem úgy tűnik, hogy ez egyhamar változni fog, mindenki fogja be a lepénylesőjét, és szó nélkül idomuljon a rendszerhez...
    Hmmm... nem ide tartozik, de erős hazai párhuzamokat vélek felsejleni... ;]

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz Spizzi #116 üzenetére

    Nos, érzésre sokminden lehet. Akár lehet sokkal kiforrottabb játék az MW3, az MW2 minden betegségének a javításával, sőt, akár a broken meták is megszűnhettek (jelentsen ez bármit is számodra ;] ), de a gamer közösség erre nagy ívben tett, és mivel itt tény adatok állnak rendelkezésre, ezen nem is nagyon lehet vitatatkozni.
    Az MW3 soha nem volt annyira népszerű, mint az MW2. és mivel itt nem volt WZ, ami bezavarjon és torzítsa a képet, és ez a két játék még a Steam alatt volt elérhető, elég hiteles felhasználói adatok állnak rendelkezésünkre:
    MW2 játékosok száma: link
    MW3 játékosok száma: link
    Vagy ha úgy jobban tetszik, egy grafikon arról, hogyan alakultak a játékos számok a két játéknál:

    Az elég világosan látszik, hogy az MW3 pár (az induláskori, és talán a mostani MW III hipe miatti) hónapot kivéve messze alulmaradt (maximumban soha meg sem tudta közelíteni) az MW2 -höz képest, ami a valaha volt legjátszottabb MW és egyben COD játék volt 2019 -ig.
    Jómagam 2019 -ig (az MW 2019 megjelenéséig) játszottam az MW2 -t, akkor még több ezres játékosbázisa volt, míg az MW3 -ban már alig - alig lehetett meccset találni...
    És ez nem azért volt, mert az MW2 világmegváltó újdonságokat tartalmazott, óh, nem.
    Egyszerűen csak remek pályák voltak, pörgős játékmenet, nem voltál rákényszerítve killcamok nézésére, hanem amint vége volt egy játéknak, mehettél a következőbe instant, nem volt buta AI (amit ma SBMM -nek csúfolnak), hanem mindenki tolta, ahogy tudta, ha kikapott, tanult bnelőle, ha nyert, élvezte a korábbi tanulás (100x bukott meccs) gyümölcsét. És nagyjából ennyi a titka egy jó játéknak - legyen egy jó alap (jó pályák), és hagyd élni a játékosokat (ne kényszerítsd rájuk a saját kiadói szabályaidat).
    Itt szerintem sokan csak ennyit szeretnének visszakapni, és lenne boldogság, elégedettség.
    A TTK, SBMM, ismétlődő játékok témájában nehéz mit mondani, amit írsz, az alapján mintha te egy teljesen más játékot játszanál... :U A core -ban a TTK már most is sok (még hogy gyors... :Y , rengeteg a panasz a fél tárnyi ólom pumpálásra, mi lesz itt, ha kap egy 1,5 szorzót), az SBMM messze nem az azonos képességű játékosok egy meccsbe sorolását végzi, ha pedig beakad a lemez, akkor bizony nem kétszer, hanem négy - ötször is ugyanabban a meccsben találod magad (ha a fent említett SBMM épp így dönt) Ez amolyan "kinek hiszel, nekem vagy a szemednek?" tétel, és bocs, de én a szememnek hiszek ;] :P

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz oriic #129 üzenetére

    Prisoner 627? :DDD
    #132zozika84: Nincs egyedül. Az MW II az MW2019 után elég rajzfilmszerűnek tűnt, nehezen szokott hozzá a szem...
    #133Linem: Ebben van valami, jó lenne látni a multi játékmenetéből is egy részt - az sem baj, ha nem sötétben játszódik :D ...

  • Acheron

    őstag

    válasz Spizzi #168 üzenetére

    Jól néznek ki :)
    Fura így látni felvillanni pár pálya néhány olyan részletét is, amikhez rengeteg élmény (jó és rossz is :D ) kötődik, Afghan sziklapárkány (ha jól láttam, itt is meglesz), a Highrise -on a daru felfüggesztmény, ami majd a gáztartályig ér (te jó ég, mennyiszer robbantották rám - később én másokra azt a tartályt :DDD ) és még jópár apróság.
    Várós.

  • Acheron

    őstag

    válasz Dave567 #173 üzenetére

    Innen is lehet nézni.
    De...
    - Ezek tényleg jó kis mapok voltak, anno tényleg sok munka lehetett benne.
    - Ha a pálya részletekbe nagyon nem nyúltak bele, de kap egy jelenlegi motoral hajtott szép grafikát, remek, nosztalgiával átitatott helyszíneket kapunk. Akinek nem nosztalgia, mert fiatal hozzá / nem játszott anno ezeken, talán tetszeni fog pár pálya azokból az időkből, amikor még nem a skineken volt a hangsúly a játékban (bár azért kaptunk már ilyeneket pl a Rust, Scrapyard, Crash, Vacant személyében)
    - Legyünk naivak optimisták, és bízzunk abban, hogy mivel kevesebb időt kellett a pályák tervezésére fordítani, több idő jutott a játék egyéb részeire - emiatt az sokkal kiforrottab lesz, mint pl a jelenlegi rész.
    - Legyünk naivak optimisták, és bízzunk abban, hogy a régi pályák felújítása közben ráérezek azok esszenciájára, és az új 12 ennek hatására époly jó, vagy még jobb lesz.
    - Élvezzük ki a pillanatot, hogy a fejlesztők (legyen rá az okuk bármi is), de tesznek egy gesztust a régi részek kedvelői felé, és adnak egy szép pályacsomagot, a 2019 látványvilágát idéző köntösben, de fejlesztett mozgásmechanikával. És ha minden igaz, jönnek vissza anno közkedvelt perkek, mechanizmusok. Nem utolsósorban áthúzhatók az előző játék szerzemémnyei, legyenek azok fegyveerek, vagy skinek.

    Én már elengedtem azt is, hogy miért új rész, amikor megígérték, hogy...
    Meg.
    De mivel lenne jobb most, ha csak egy pályacsomag DLC érkezik? Maradnának a mostani pályák (amik kedveltsége eléggé megosztja a játékosokat) és lennenek a régi újak. Most meg lesznek a régi újak, és lesz még egy tucat új (meglátjuk milyen). Plusz kapunk egy kampányt is pluszban, amit a DLC biztosan nem adna.
    A csillivilli skinek, a golyóhegyeket igénylő killek (ami mondjuk kit érdekel, ha van HC) meg SBMM és társai pedig olyanok lesznek, mint amit a 2019 óta megszokhattunk... Ezzel már együtt kell élni, sajnos ez már a jelenlegi játékok része. Meg kell tanulni kezelni fejben.
    Szerintem nem rossz ajánlat ez.
    Én innen nézem, ide várom az új részt. És most tényleg várom.
    Azután majd meglátjuk, nyilván.

  • Acheron

    őstag

    válasz LackoMester #290 üzenetére

    +1 :K

    #291Deck: Aki kempelni akar, most is bárhol tud (ahogy fentebb írták, akár Shipmenten is) - egyébként pedig (szvsz) messze nem csak kempelős mapok, aki rusholni szeret, épp úgy megtalálta / megtalálja a számítását (no meg nem utolsósorban majd minden kemp hely bevehető valahonnan)

    #294nutella1: Ez sajnos így van. Bár a 2019 annyi év MW kihgagyás után nem volt azért rossz. De nem véletlen, hogy az eredeti MW2 -vel a 2019 megjelenéséig napi szinten játszottam. Pedig ott már szűkült erősen a játékosbázis, naponta találkozott ismerős nickekkel az ember :D

    #289Linem: A képvilágról egyelőre nem vonok le következtetést, megvárom a bétát, de főleg a teljes játékot -és megnézem, mit tudok kicsiholni belőle saját gépen.
    Egyébként az eredeti MW2 -nek sem a színtelítettség volt a védjegye, de emiatt sosem éreztem hiányérzetet játék közben :N

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz gyuribácsi88 #372 üzenetére

    +1
    Ez ilyem egyszerű.
    #369Mr X: Szerintem higgadj le, és ne próbáld leoltani a nálad kicsit régebb óta játszó közösséget. Tiszteletben tartva, hogy a te véleményed is egyet ér a nagy kalapban, próbáld megértemi, hogy aki kicsit régebben tolja ezt a játékot, talán "picit" máskép látja a jelen felhozatalt.

  • Acheron

    őstag

    válasz markknight #380 üzenetére

    Nem pont ezen indult el a diskurzus, és nem is csak az hangzott el, mit gondolnak a fejlesztők (főleg, mert ez nem a fejlesztőkön múlik). Egyébként meg miért élne a múltban mindenki, aki régebb óta tolja? Én kifejezeten élvezem a grafika és a mozgás fejlődését, ezért (is) gyűjtögetem a sorozat részeit.
    Épp csak alma és körte kerül összehasonlításra, teljesen feleslegesen, de legalább nem túl kulturáltan. "Lefosozni" az egyik játékvonalat a másik ellenében épp olyan buta flame, mint GPU vagy CPU gyártó alapján párbajozni a fórumokon.
    Az nem kérdés, hogy a WZ népszerűbb, mint a klasszik multi. De nem azért, mert az egyik jobb, vagy mert a másik rosszabb, hanem mert ebben több a pénz. Az ingyenessége okán nagy tömegeket vonz be, és a sűrű fillér sokkal jobb, mint a ritka forint alapon a haszon is sokkal nagyobb rajta. A multi tulajoknak pedig külön frusztráció, hogy ezen okból az ingyenes WZ kannibalizálja a klasszik (és nem kicsit fizetős) multi erőforrásait.
    (Kíváncsiságból azért megnézném, a WZ mennyire lenne népszerű, mekkora lenne a játékosbázisa, ha ugyanúgy 100 EUR -t kellene kicsengetni érte, mint pl a multiért - persze ilyen sosem lesz :N )
    Én a magam részéről korábban leírtam, mit várok az új résztől - semmiképp nem a régit, de erős nosztalgiafaktort. Ezzel én pl jól elleszek.
    #383bager13: Nem evidens. De te tapasztalatból tudsz dönteni egyik vagy másik irány mellett, és tudsz róla véleményt alkotni, a másik oldalról pedig olyasmiről alkot valaki véleményt, amit nem ismer, nincs tapasztalata vele. Valljuk meg, utóbbi kevésbé hiteles.

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz Spizzi #417 üzenetére

    Hogyne lett volna az eredeti MW2 -ben AK47? AR list.
    #416Mr X: Ok és okozat, a WZ kapcsán ez a kifejezés szerintem időrendi sorrendben később került elő. Egyébként meg mindenkinek szíve joga, hogy mit szeret, mit nem, ezt el is lehet mondani, azért van a fórum. A kérés annyi, hogy kulturáltan, egymásra tekintettel tegyük ezt, no meg főképp érdemes szem előtt tartani, hogy ez egy játék, aminek elsődleges célja a szórakoztatás, és nem az indulatkeltés lenne. Ez a száll is egész normális hangnemben indult - maradhatott volna akár abban is, épp úgy elmondható, ki miért és mennyire nem kedveli ezt vagy azt benne.
    Persze ez is csak magánvélemény :)
    #423Mr X: Ahogy érzed, bár a keresővel gyorsan utánajárhatnál :D
    De én itt elengedtem ezt szálat, ha meg nem haragszol, meddő és céltalan vitatkozásba ne menjünk bele :N

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    Még csak most értem gép előtt, érdekes volt olvasni az eddigieket, nem látok osztatlan sikert. Mindjárt megnézem magam is - de azért én még csak bétára hangolom magam, a teljes játékot majd meglátjuk novemberben.

  • Acheron

    őstag

    válasz lowzor #489 üzenetére

    Alap fegyókon gyenge nagyon - de ez minden utóbbi részben így van, rengeteg fegyver hajítófát sem ér az elején, felszerelve viszont roppant hasznos holmik is kisülnek.
    De a Default loadoutokból lehet már eleve pimpelteket válogatni.
    Az alap fegyóknál ugyanezt éreztem, ami tírsz, de pl a Default 3 csomagból a Sniper és az AR -is nagyon jól adta (a Sniperek itt is nagy kedvenceim lesznek, úgy érzem, futva sem tűnt túl lomhának, relatíve gyors ADS (quick scope -al lehet majd játszadozni), pontos - és főleg erős, nem egyszer one shot - one kill)
    Kíváncsi vagyok, a recoil így marad -e, mivel jelenleg alig van. A színvillág ismét érdekes az MWII után (az meg az MW 2019 után volt az) - szokni kell. Viszont a pályák nagyon adják - pl a Favellán tekeregni egész felüdítő élmény az új részek némely lehangolóan egyszerű pályája után - itt aztán van minden, szűk , aprólékosan tagolt terek a reflexharcosoknak, nagy magasságok és távolságok a snipereknek.
    Határozottan nem a régi MW2 jött vissza, de a pályák miatt azért erős az áthallás, nekem eddig tetszik. Valamiért grafikailag hiányérzetem van, de hagyok még időt, hogy több benyomást szerezzek vele kapcsolatban. Kíváncsiságból lehet rápróbálok egymás után a három részre, ha mindhárom részben közös pálya nincs is, de azért kb összehasonlíthatók vannak (MW2019 -ben volt Rust és Shothouse, MWII -ben volt Shoothouse, MWIII -ban pedig van Rust. )
    #490MikeWazowski: Csak az alap pályák (az mind), de a DLC pályák nem.

  • Acheron

    őstag

    válasz laceszgamer #527 üzenetére

    Töltött az mindent :K Hasznos perk volt ott, sokat használtam. Manapság jóval kevésbé használható / van jobb.
    A GL -t én csak néha használtam. A fenti hármast pedig sokáig kifejezetten gyűlöltem - utáltam. Utána rájöttem, hogy ha mindenki használja, csak szívok, ha én nem. A végére az egyilk slotban a G18 állandó társ lett a Barrett mellé - előbbihez kellett a tudás (ott kezdődött az aztóta is tartó nagy sniper szeretet, és nem, nem fekve vártam az elém kerülőket ;] ) , de szűk helyen, vagy ha valahonnan megleptek, az akimbo G18 -nál kevés jobb támadó / védekező fegyver volt :)
    A tegnapi teszt alapján mondjuk a sniper itt is jó lesz.

  • Acheron

    őstag

    válasz lowzor #503 üzenetére

    Ha eljutok odáig, szívesen. Most még csak próbálkozok - és ugyanazt tapasztalom a "kezdő szettel", amit te is leírsz. Ellenben a default -ban felajánlott konfigok már messze nem ilyen harmatosak. Tény, sok skuló kell az ellenbe, de ilyenkor két út van - vagy végigszenvedi az ember, amíg felpimpeli a kedvencs fegyvert, vagy eleve nagy sérülést okozót (LMG, Sniper) választ, és azzal csapja az ellent (nyilván kinek mi fekszik jobban)
    A HC viszont nyilván kell majd, ez ilyen elmebaj, hogy fél tárakat kell pumpálni az ellenbe az exitus lethalis -hoz. Nem múltbarévedés, de az MW2 Core módja kb összemérhető az MW 2019 és MW II HC módjával, messze nem kellett ennyi skuló egy halálos kimenetel előidézéséhez. OK, hogy ez nem egy szimulátor, de a Core mód komoly elrugaszkodás a valóságtól.
    #529BerserkGuts: Azt azért ne feledjük, hogy ez csak egy béta. A korábbi tapasztalatok alapján a végleges játék jelentősen eltérhet (sajnos ahogy pozitív, úgy negatív irányba is)

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz lowzor #541 üzenetére

    Pont emiatt fognak felértékelődni a sniperek, shotik, az egy lövés - egy halál beállítások core módban. Anno az MW2019 -ben pl piszkosul lehetett haladni a Rytec robbanó töltényeivel. Nagy volt és lassú, a lövéstől a célba érésig egy másodperc is eltelt - de ha talált, akár csak egy kilógó végtagot is, az instant halál volt.

    #540laceszgamer: LMG -kből nekem Holger elég jól adta (vicces neve van egyébként, mindig Nils Holgersson apja, Holger Nilsson ugrik be róla :DDD )

    #544huby80: A látványvilág nekem is csalódás eddig, nem érzek előrelépést a korábbi részekhez képest. OK, nem számítottam egy UE5 grafikára (pedig nem lenne rossz, pl az eredeti COD 2 itt, vagy itt, vagy akár a Nuketown demo ), de több részlet, természetesebb színvilág jobban esett volna. Lehet csak a brutál fárasztó hetemnek tudható be, de tegnap viszonylag hamar abba is hagytam játékot - nem kötött le annyira, mint vártam.
    A pályák nekem nagyon adják, érzésre azt mondanám, ezek nem csak vizuálisan felpimpelt MW2 pályák, mert amellett, hogy a régi megszokott helyek továbbra is jól funkcionálnak, olyan helyekre is fel / be lehet jutni, ahova az eredeti pályákon nem (ezt most érzésre mondom, azért 4 éve nem játszottam azokkal). De a nosztalgiafaktor működik. Persze kérdés, ez elég lesz -e elvinni a játékot?
    Várom a véglegest, addig nagy energiákat nem akarok fegyverhúzásba ölni, inkább használom a kész Loadoutokat.

  • Acheron

    őstag

    Ez a három "pillangóaknát" dobó "koszorú" mi akar lenni? (a default 3 loadoutban érhető el első körben)
    Mert Lethal equipment biztosan nem. Az eddigi próbák alatt egyetlen ellent sem sikerült likvidálni vele, pedig számosan belesétáltak.
    Egyáltalán, milyen lethal equipmentek várhatók a végleges játékban, elérhető ez már valahol?

  • Acheron

    őstag

    Ma jött valami nagyobb frissítés indításkor, és nekem érzésre sokat javult a tegnapi állapothoz képest. Mintha világosabb és kontrasztosabb lenne minden - javítottak volna a textúrákon? (Vagy csak kipihentem magam :DDD )
    Valami fátyolosság még folyamatosan jelen van, ami kissé zavar, megpróbálom kilőni a megjelenítési beállításoknál - és remélem, a teljes verzióban lehet még tekerni a látványon is.
    Érdekes, hogy a TTK nem nőtt drasztikusan a 100 -> 150 váltással - ennyivel erősebbek lennének az MW III fegyverei? Pocsék, pocsék, mint a core mód általában, de nem érzem sokkal pocsékabbnak, mint az MW II -ben (ma toltam egy MW II core meccset, érzésre - nekem - ez sokkal rosszabb volt, mint az MW III beta.)
    Nagyon érdekes lesz kipróbálni, hogy szuperálnak az MW II fegyverei az MW III -ban. Arra is kíváncsi vagyok, hogyan mennek át? Teljesen felhúzva, úgy, ahogy most az MW II -ben van? Vagy minden fegyver ott lesz, csak alapon? (én még egyszer ki nem húzom azokat, az bizonyos :D) .

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    Nálam nem volt kérdés, marad -e az előrendelés, de a nosztalgiafaktor egyébként is meggyőzött volna. Ez csak öt pálya volt a 16 -ból, nagy kedvencek, mint a Wasteland, Afghan, Scrapyard , no meg a sokak által várt Terminal még be sem mutatkoztak (és sorolhatnám a többit is, nem nagyon tudnék olyat említeni, amire kifejezetten rossz szájízzel gondolnék.) Kis időt szánva a grafikai beállításokra egész érdekes látványvilágot lehet előcsalogatni, a mosott, filmszerű élménytől a szinte már zavaróan tűéles kontúrokig.
    A színvilággal így a végére én teljesen megbékéltem - erős a gyanúm, hogy szándékosan húzták el az MW2 poros tónusai irányába.
    A hangok - nos, azok néha tényleg furcsák, a fémes hangok néha inkább "lézeresek" - de engem ez zavar a legkevésbé - az ellenfél közeledést fel lehesen ismerni, illetve a térhangzású technológiák jól mutassák majd a irányt, ki merről jön az, hogy a fegyver hogyan szól, nekem másodlagos (a lőtérre sem a hangért megyek...)
    A TTk az olyan amilyen - nekem azzal együtt, hogy 150 -ről induliunk, nem tűnt rosszabnak, mint akár az MW2019 -ben, akár az MWII -ben). Arra nagyon kíváncsi leszek, hogy az MWII fegyverek milyen sebzéssel bírnak majd az MWIII -fegyverekhez képest.
    No és főleg kíváncsi vagyok, milyen arzenált kapunk a jelenlegi MW II felhozatal mellé.
    Van erről már valahol megbízható infó?

  • Acheron

    őstag

    válasz kENNYkEEE #727 üzenetére

    Jah, nagyon magyar, ez tény.
    Kell a cucc, de pénzt nem adnék érte. Ha valaki szóvá teszi, én sértődök meg. Még ha az, aki ténylegesen pénzt is áldoz rá, külön rám is szól.
    Jepp. Ez full magyar mentalitás, jó az észrevételed. :K
    Aztán csak bátran, tökösen, anonim a fórum, küldj el engem is melegebb égtájakra, pls, hogy szörnyen meghatódhassak :DDD

    #726Norbi8712: Majdnem minden sör márkával kiegyeznék :DDD
    Remélem lecseng már ez a (reklám) Monster őrület, szólhatna a játékról is a fórum, végül is pár nap van a kampányig, csütörtökön nyílnak a lehetőségek.
    Rá egy hétre (plusz egy nap) pedig indul a multi is.

  • Acheron

    őstag

    válasz lowzor #730 üzenetére

    Az valóban fontos, a Core elég nehezen élhető - bár nekem nagyon furcsa volt, hogy a megemelt "életerő" mellett sem tűnt rosszabnak, mint pl most az MW II Core módja.
    Rossz érzésem van, hogy esetleg az MW III fegyverei ennyivel erősebbek lesznek az MW II -ből átvitt fegyverekkel szemben - ne legyen igazam, nagyon rossz irány lenne.

    #731kENNYkEEE: Szép lenne, ha igaz lenne, de ne ferdítsük már a tényeket a saját szájunk íze szerint. A fórum azért őriz dátumokat - időpontokat is, és bár volt egy több órás futam, de az elsőt 10, a másodikat 7, a hatodikat 20 perc után vitted, és mindössze a hetedik volt, ami cirka nem egész másfél órára sikeredett (milyen két óra?!)... Szóval ne állítsuk már be magunk áldozatként, amúgy jó magyar szokásként... :( Nem ekéznek itt senkit ok nélkül.

  • Acheron

    őstag

    válasz Dave567 #736 üzenetére

    Lehet, de szívesebben olvasnék a várakozásokról (vagy pont a nem - várakozásokről :D ) mint a fenti hajcihőről.

  • Acheron

    őstag

    válasz lowzor #741 üzenetére

    Igazad van, nem tudjuk, hogyan viszonyul majd a tényleges játék (és főleg a tényleges játék néhány hónap múlva) ahhoz, amit most a bétában láttunk. A Core mód sajnos nagyon elment - az eredeti MW2 ben a Core mód volt kb egál a 2019 HC módjával, nagyon rossz volt ott váltani - az újabb kiadások Core módját azóta sem szívelem.
    #739kENNYkEEE: Öreg :DDD 2017 -es reggel és ilyen stílussal. Ugyan... :N
    Olvasd vissza az előzményeket. Ha nem találod meg a pontot, ami kiverte a biztosítékot néhányunknál, akkor nem az én készülékemben van a baj. :N
    És igen, elengedhetjük egymást, bemutatkoztál, köszönjük :R
    Részemről téma zárva.

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz nutella1 #743 üzenetére

    Anno a 2019 is valami "Realism" móddal kezdett, azután csak visszaadták a playereknek, ami jár, vagyis a HC módot. Ámbár ez a HC már nem az a HC, mert itt is van, hogy némely fegyverből kettő, urambocsá három lövés is kell (főleg, amikor SBMM koma is bejátszik játék közben), de még mindig ez a legélhetőbb játékmód. Szerintem is beteg dolog, amikor "tunkolni" kell ólommal az ellent, hogy elvigye az ördög...

  • Acheron

    őstag

    válasz nutella1 #773 üzenetére

    Jól gondolod, tuti elírás, lévén a CEST 10.29 -ig tartott, most már CET van nálunk.
    Most 5 óra eltérés van a keleti parti időhöz , tehát ha az ET szerint 1pm (13 óra), akkor itt 6pm (18:00) lesz.
    Már csak két nap.
    Esténként még nagy duzzogva ledarálom a napi küldiket, de őszintén, már rég vártam ennyire a vérfrissítést (mégha ez "régi vér"is részben (vagy talán pont azért?))
    #771zozika84: reméljük a Sony is lép valami hasonlót - kár, hogy PC -n erre esély sincs.
    #774oriic: Az oldalon lévő képen már CET van, csak a képet külön ablakban megnyitva egy régebbi kép, a CEST feliratú jelenik meg. Gondolom amikor a designer megalkotta, még nem volt ez eszében (pláne, ha amerikai - ott még nem volt óraállítás.)

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz sixpak #790 üzenetére

    Előtölltés holnaptól lesz az előfizetőknek (GMT 17:00, vagyis nálunk ez is 18:00), mindenki másnak Nov 8 GMT 16:00 (vagyis nálunk 17:00).
    #779oriic: Nem te tévedtél, akkor még ez volt a honlapon. azóta módosították, most már az "alatta" lévő képet is (az is CET lett)

  • Acheron

    őstag

    Nem tudom, mikor kezdte, de azt mondja a Steam letöltőközpont, hogy ma 17:37 -re lleszedett 47GB -ot. Gondolom ez már a Single frissítése lehetett, mert belépéskor mindenféle, ez első játéknál szokásos agreement -et és Policy -t fogadtatott el velem (plusz a szokásos, "frissités után újraindítás szükséges" szöveg (ezt mikor oldják már meg, végtelenül idegesítő...))
    Az MW III Campaign / Single Player indító csempe a játékon belül már aktív - bár messzire nem jutottam - Login servers are currently undergoing maintenance. :D

  • Acheron

    őstag

    válasz Szellem. #806 üzenetére

    Úgy tűnik ugyanaz az indító felület lesz, akinek nincs meg az MW II, az bár látni fogja az MW II indítóikont, de nem lesz aktív (pontosabban annyiban aktív lesz, hogy közli - vedd meg a játékot :D)
    Így van nekem pl a BattleNet -en, a WZ fel van installéálva (néha jól jött, ha épp a Steam vacakolt, de maga a COD ment), látom az MW II ikont, de a multiplayert nem tudom használni.

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz nutella1 #905 üzenetére

    Egy régi Muppet Show poén jut eszembe erről, amikor a két öreg a páholyból nézi a műsort (épp a Manamana (eredetiben Mahna Mahna) szám megy), és az egyik öreg megszólal: The question is: What is a manah manah?
    Mire a másik:
    The question is: Who cares? :DDD
    Szóval ha lesz HC, kit érdekel a Core? :DD

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz nutella1 #907 üzenetére

    Meglátjuk, a bétából nekem semmivel nem tűnt nehezebbnek leküzdeni a 150 -es életerőt, mint az MW II -ben jelenleg a 100 -ast, sőt.
    De a core a nagyiknak való szerintem. A HC sokkal direktebb: elsőre ölsz - vagy meghalsz - és pont.

  • Acheron

    őstag

    Nos, Oscar -t nyilván nem fog kapni ez a Campaign, de nem is feltétlenül film (jó film) élményt vár el az ember. Valóban megcsapott a "voltmár" érzés itt-ott, (A "volt már jobb is" és a "volt már rosszabb is" egyaránt) A katarzis viszont tényleg elmaradt - a nagy elődök katartikus pillanataiig messze nem sikerült felérni. Szóval aki nagy sztorit vagy csattanót várt, az valóban csalódhatott (Azért egy Tarantino rendezést megnéznék ;] :P )
    Én lineáris lövöldét vártam (nem mondom, örültem volna, ha tényleg csavaros, és itt ott érzelmekre ható módon fűszerezik (láttunk már ilyet COD MW -ben is), de hát ez csak extra kívánalom volt - nem jött be.), és azt kb hozta is a kampány.A veterán módnak ami az előnye (a nagyszámú ellenfél miatt nem unalmas), az a hátránya is (a nagyszámú ellenfél miatt unalmas). Utóbbi nyilván annak okán, hogy a kapkodást, oda nem figyelést gyorsan megtorolja a játék - és mivel némely pályán ritka kincs volt a mentés, ezeken bőven volt alkalom memorizálni a sarkokat, fordulókat... :B
    De taktikusan, kis odafigyeléssel azért simán hozható volt minden pálya - az AI azért csak amolyan COD -osan megszokott AI itt is :D
    Szóval bevezetésnek teljesen jó volt ez, jöhet a lényeg, a multi.
    Ambivalens érzés lesz a régi, jól megszokott pályákon együtt élni az SBMM okosságaival és a meccs végi céltalan várakozásokkal. De ezzel egysütt is inkább várom, mint nem.
    Még két nap. Egyet - kettőt még lehet puffantani a jelenlegi multi pályán, aztén jöhet a régi élmény új köntösben.

  • Acheron

    őstag

    Jujj, mi megy itt...
    Nem egyszerű....
    Még mindig Nutella fórumtárssal tudok egyetérteni: #1014nutella1
    Egyébként pikk - pakk letöltötte a frissítést (csak nem sávszélesség (előfizetés?) függő - oh, my god... :Y )
    Még mindig nincs meg, mi a sok negatív hozászólás lényege?
    DLC -t vártak egész játék helyett fél - negyed áron?
    Csókolom.
    Piacgazdaság van.
    Ma ennyibe kerül egy branded rossz játék - vagy egy jó DLC. Ennyi. Aki nem nyitja ki a bukszát, az nem játszik, ezen nem kell sírni :N

  • Acheron

    őstag

    válasz H14 #1050 üzenetére

    Most mondjam, mit gondolok "ócsójóska" véleményéről a játék kapcsán?
    Nem releváns...
    Vegye meg az egyszeri user, utána alkosson véleményt. Az ingyenes tartalmak köpködése minimum szánalmas :(

  • Acheron

    őstag

    válasz Mr X #1052 üzenetére

    Kicsit sem akarom védeni a "döntésem" lévén én minden COD verziót megveszek a megjelenése óta, mondjuk úgy, gyűjtöm őket. Ha jó, ha nem jó. Nem egy rész van, amit megvettem, de egy percet nem játszottam vele. Ez van. Azt viszont piszkosul unom, hogy hozzánemértő senkiházi sosemjátszó user leteszi a negyesküt, hogy ilyen sz@rt még sose látott. Majd ha lesz mögötte tizenX év COD tapasztalat, akkor nyilatkozzon. Addig kicsit viszafogottabban kellene fogalmazni.
    A játék sajátossága, hogy van ingyenes, és fizetős része.
    Ha valaki az ingyenes részről akar értekezni, ám tegye.
    De ha a multit akarja oltani - tegye meg, hogy lecsengeti a 70 (jobb estben 100) ejrót, mielőtt kilnyitja okos kis száját, pls. Utána lehet bármit nyilatkozni.
    Kibicelni - na az a szánalmas.

  • Acheron

    őstag

    válasz Mr X #1054 üzenetére

    Nem érted, vagy nem akarod érteni a lényeget. Nem azzal van a baj, hogy valaki kritikát fogalmaz meg. Van rá bőven alap, nem egyet magam is meg tudnék fogalmazni Engem egyszerűen az zavar, amikor az egyszeri WZ user-ek nulla COD tapasztalattal osztják az észt arról, mi jó vagy nem jó a multiban. Közük nincs hozzá. Tessék belépni a multi userek közé, szerezni néhány év tapasztalatot különböző kiadások különböző multi játékaival - és akkor majd lehet hitelesen osztani az észt, hogy mi jó, mi nem jó.
    Addig csak kibicelés megy - nulla hozzáadott értékkel. Nem akarom megvenni? Semmi gond, nem kötelező. De akkor pofa alapállás, nem fogalmazok meg véleményt olyasmiről, amihez lövésem sincs, áldozni meg nem akarok rá, hogy legyen. Ezen sokat kell ám gondolkodni...

  • Acheron

    őstag

    válasz H14 #1097 üzenetére

    Legyen hát, a szóhasználatért ugyanazon a fórumon kérek elnézést, ahol a degradáló kifejezést tettem. Ez valóban nem helyénvaló ezen a felületen, az erre vonatkozó észrevételek jogosak akár részedről akár más részéről.

    Abban is tudnánk közös pontotkat találni, hogy baj van a multival, hiszen tényleg van, többször, többen leírták, leírtuk már.
    Ezzel együtt a véleményem mit sem változott.
    Egyrészt a multi minőségi hibáiért és az irányért, amely felé halad, erősen okolható pont az az ingyenes modell, ami bár meglehet, stílusát tekintve neked épp jobban tetszik, de a tömegtermék mivolta és az ezzel járó minőségi hiányosságok miatt meglehetősen károsan hat a sajnos kapcsolt termékként kezelt, de az előfizetők által (épp a plusz költsége miatt) prémium terméknek várt multira.
    Objektív mércékről ne beszéljünk - ez egy játék, két külön stílusban, kizárólag szubjektív megítélés létezik: szeretem - nem szeretem.
    Másrészt pedig igen, az a létező jelenség kifejezetten zavar, amikor (jellemzően egy -egy ingyenes multi teszt időszak után) kinyilatkozások érkeznek az egyébként WZ -ban utazó játékostársaktól, és megtudhatjuk, mi miért nem jó a multiban, és miért nem ér ez egy hajítófát sem. Épp csak ez vagy értelmezhetetlen (mert ha egyébként valaki nem szeret a multival játszani, akkor miért akar vele játszani?), vagy amolyan savanyú a szőlő kategóriaként jön le.
    Többen leírták már ezt is, senki nem kényszerít senkit a multi megvételére, és bár valóban túlárazottbak mondható, de ez ma, 2023 -ban ennyiért is eladható, ha pedig eladható, ennyiért is fogják adni. Na ez objektív.
    Annak pedig, hogy a pályákkal kapcsolatban leírtakat miért nem tartom relevánsnak, egyszerű oka van: bőven 1000+ órát játszottam ezeken a pályákon még anno az MW2 -ben, meglehetősen jól sikerült kiismerni őket (ugyan egyet sem négy óra alatt :D) és határozott véleményem is van róluk, melyik, mire és miért jó avagy nem jó.
    Ilyen formán olyasvalaki véleménye, aki alig találkozott ezen pályákkal (tapasztalatom szerint a WZ és Large Scale pálya verzió sosem teljesen ugyanaz, mint az eredeti, nézegettem már őket pont az ismerősségük miatt) számomra nem sokat nyom a latban. Magánvéleményként simán elfér, de számomra ez közel sem "objektív" igazság... :N
    Az meg hogy 44 vagy, szép és jó, élvezd, én is ezt tettem anno :D
    De ahogy mondani szokták, a kor nem érdem, csak állapot. Szóvel ez nem súlyoz semmit semerre.

    A többi, a témában született bejegyzésre nem reagálnék, nem éleszteném fel ezt az off vonalat - mitöbb jelzem, részemről zárva is ez a szál.

    Hamarosan PC -n, ebben a régióban is játszható:

  • Acheron

    őstag

    válasz nutella1 #1196 üzenetére

    Érdekes, mert meccs után kiírta, hogy kész van a feladat. Viszont utána meccsre várás közben a bal oldali panelen valóban minden küldetést 0 -nak jelöl.
    Emellett a Stat sem megy még - MWII -nél körülbelül egy hónapig nem ment...
    Várható volt, hogy leszenek bugok az elején.
    De a játék jól fut.
    És ott van az érzés is - hazaértem :DDD
    Huhh, nagyon jó újra ezeken a pályákon futkorászni.
    Ahogy látom, SBMM koma próbál rögtön bekavarni - az első pár remek meccs után rögtön kezdi az okosságait - de rá ugye megvan az ellenszer, így nem oszt, nem szoroz.
    Most már a saját fegyverekhez is lassan hozzáférek - ha végre meglesz az ezekhez a pályákhoz legjobban illő két - három loadout, akkor lesz majd az igazi, de kezdésnek már így is jó. Nyilván csak HC eddig. Core -t is bepróbálom majd, de oda különösen kell a jó felszerelés - egy nagyon erős, pontos, one shot - one kill főfegyver és egy nagyon durva golyóköpködő másodlagos közelharcra. Majd elválik, mi lesz erre a legjobb.

  • Acheron

    őstag

    válasz nutella1 #1198 üzenetére

    Terminal még nem jött meg nálam - de ami késik, nem múlik. Wasteland például beköszönt - köszöni szépen jól van. Pont ugyanúgy szednek ki messziről a kemper játékostársak, mit régen. Nincs ezzel sem gond, amint meglesz a megfelő fegyver, majd lesz ez így sem . Sokmindenre van már kipróbált ellenszer. ;]
    Az SBMM csak érdekesen tarkítja a mintát - van, amikor beadja a trükköket a pálya, van amikor meg semmi nem jön össze - de ezt a 2019 óta már megszokhattuk (és lassan tényleg megtanul együtt élni vele az ember, még ha nem is könnyű)
    A Rust adja magát - nem sokkal nagyobb, mint a Shipment, de kicsit technikásabb annál (3D -ben kel gondolkodni, nem csak kettőben) Az elején piszkosul utáltam, a legrosszabb statjaimat ott szedtem össze :B
    De kiismerve nagyon megkedveltem - fegyverhúzásra remek. 24/7 biztosan lesz :K

  • Acheron

    őstag

    Határozott előrelépés, hogy a játékok után nincs fél perces holtidő, statisztikák vagy egyszerűen csak egy záróképernyő kényszerű nézegetésével, Jóval hamarabb megy a következő játékra. Valamire csak odafigyeltek. Nem rossz ez eddig.

  • Acheron

    őstag

    Ajjajj, lesznek bajok.
    Level 38 -tól elérhető az RGL-80 gránátköpködő. Ha anno az egylövetű gránátvetőt utálták, ezt vajon hogy fogják szeretni...? :DDD

  • Acheron

    őstag

    A tegnap éjszakai pár órás próba alapján eddig továbbra is többnyire pozitív tapasztalataim vannak. (eddig csak HC -t próbáltam, arról tudok nyilatkozni, Core -ban nyilván lehetnek más tapasztalatok)
    HC alatt is elindult a napi challenege -ek számolása, így ez mégsem bug.
    Level 10 fölött elérhetővé vált a Stat vagyis itt is visszavonom, hogy bug lenne - az MWII -vel ellentétben itt első naptól él - szupi.
    A hangok valóban nem tökéletesek. Egyrészt a megszokott (pl MWII -ből áthozott) fegyverhangok is változtak, másrészt a környezeti hangokban is vannak csúszások (pl egy trafó zúgása kb 1,5 - 2 méterrel a tényleges tereptárgy mellett van - még el sem értem, de már a "másik oldalamról" zúgott. A hangmérnököklnek még lenne mit csiszolni.).
    Az SBMM egyelőre különösen agresszívnek tűnt számomra, néhány remekül lehozott meccs után (már cheater is voltam egyesek szerint, ez nagy dícséret ám :DDD ) azonnal "szuperlobbikba" dobott (most mondjuk azt, hogy csak annyit csinál, hogy erősebb lobbiba tesz ;] ), ahol úgy kaptam hat találatot sorban, hogy az ellenfelet még nem is láttam :D És ezt zsinórban, több meccsen keresztül - no de ez csak a szokásos patern. :)
    Viszont ugyanúgy kezelhető, mint korábban ("jó" és "rossz" meccsek számát tekinti a trigger alapjának), tehát ez sem para.
    Az MWII arzenál azért jól jött, hogy egyáltalán plusszos stattal zárhassam a napot - az Overkill perk persze még hiányzik, annyit nem játszottam, hogy az is meglegyen. Talán ma vagy holnap.
    Az viszont érezhető, hogy az MWII fegyverek némi hátránnyal indulnak - jóval nagyobb a recoil, már lövés előtt is nagyobb elmozdulások vannak, mint akár az MWII -ben (EBR-14 -el pl, ami ott szinte "lézerfegyver" volt most oda kell figyelni egy - egy távolabbi lövésnél.)
    Biztosan kell pár hét, amíg kiforrja magát, melyik fegyver lesz a legjobb itt számomra - de választék azért bőven van, arra nem lehet panasz.
    Én grafikai oldalról sem tudok nagy negítívumokat mondani. az fps teljesn OK, stabilan jön a 144Hz amit a monitor bír (2K) A megjelenítés maxra tolt grafikával teljesen rendben van - szerintem hozza a korábbi játékok szintjét - az eredeti mW2 vel összehasonílítva pedig akár pazarnak is mondható (azzal együtt, hogy ott sem a látványért játszottam, és itt sem az a legnagyobb chill faktor)
    Szóval eddig az össz benyomás inkább pozitív, mint negatív.
    Külön dícséretes, hogy a megjelenés napján nem futottam bele zavaró bugokba, akadásokba, kilépésekbe - ez mindenképp nagy piros pont (nem vagyunk ehhez hozzászokva az utóbbi pár év COD -jai kapcsán :B :P )
    Hosszú idő óta most megint várom, hogy este legyen és legyen is időm leülni elé.
    #1216Dave567: Én is alapból lelövöm a Voice chat -et, nem bírom az ordenáré óbégatást, bebüfögéseket, háttérzajokat (időnként valami bolond zene...) Pláne jó, ha nem hallom, ha beszólogatnak :D
    #1208oriic: Legyen így, emlékszem anno a China Lake körül mi köpködések mentek anno - pedig az csak egylövetű volt :D

  • Acheron

    őstag

    válasz Lifer092 #1222 üzenetére

    Nyugtató helyett én inkáb Charlie receptjére szavazok - Jég dupla whiskyvel :DDD
    Viccet félretéve én egy egyszerű, bár elég megosztó módszert használok - ha nagyon érezni, hogy több kettőnél az SBMM hatása a játékra akkor kilépek az adott meccsből. Félreértés ne essék, ez nem jelenti, hogy minden bukó meccsből ki kell lépni, messze nem. Csak az extrém vállalhatatlan meccsekről beszélek, amikor sorban jönnek a spawn utáni azonnali halálok 1- 3 másodpercen belül, kvázi esés - kelés meccsek.
    Így is bukott meccsként számolja el (pl 2 - 6 K - D -vel), és végig játszva is (pl 10 - 35 K - D -vel). És mivel valahol az éppen aktuális teljesítmény vezérli, idővel visszavesz és lehet megint játszani normálisan. Utána persze kezdődik elölről.
    Kilépni persze nem feltétlenül szép dolog - épp ezért megosztó ez a módszer. De szerintem az is kérdéses, mivel teszek jobbat a csapatnak - ha 4 death minusszal lépek ki, vagy ha maradok a végéig, és 25 minuszt tolok a közös kasszába a fenti példánál maradva. (Már ha egyébként eltekintünk a saját idegrendszer viseletességének növelésétől :D )
    Én úgy érzem, nekem bejön ez (a napi szinten vezetett statom elég jó visszajelzés magamnak), de biztosan van, akinek ez kevésbé, vagy egyáltalán nem jön be. Kipróbálni ki lehet, azután mindenki eldönti magának, működik -e, avagy sem :D

    #1226Linem: Tény, ezeken a pályákon sok a nagy tér, és számos hely kempelésre ad lehetőséget. Viszont nagyon kevés olyan hely van, ahol ezt nyugodtan, és hosszú távon lehet megtenni - könnyű oldalról, hátulról megkerülni a pihengetőket.
    Én pont a nagy terek miatt (is) kedvelem ezeket a pályákat, szeretek sniperezni (nem kempelni, sniperezni, nem ugyanaz), ez is egyfajta challenge, egylövetűvel a golyóköpködők ellen. Nem is jön be mindig :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz SZKEBE75 #1231 üzenetére

    Ha jól értem, nem a "sniperezéssel" van gondja a fórumtársnak, hanem a kempelésel.
    Eléggé össze van mosódva a köztudatban a két fogalom.

  • Acheron

    őstag

    Korábbi részekben volt olyan perk (Resupply), ami bizonyos időközönként újratöltötte a lethal és non lethal equipment -eket. Itt most van ennek megfelelő "ruhadarab"?
    Tárgytalan, megvan, Demolition vest.

    [ Szerkesztve ]

  • Acheron

    őstag

    válasz oriic #1241 üzenetére

    Cikkeztek róla a béta alatt / után, hogy a bétában biztosan nincs jelen.
    Könnyen lehet, hogy így a véglegesbe sem került át (még?).
    A fenti resupply perk is másképp működik, ugyan rövidebb idő alatt tölt vissza, de nem lehet két primary fegyver mellette.
    Kell majd kis idő, míg az új összeállításokból kialakul a legjobban használható csomag, szerencsére egetrengető változások nincsennek.

  • Acheron

    őstag

    válasz nutella1 #1244 üzenetére

    A Gear kategóriában van Mission Control Comlink néven.
    #1245adrian94: Ilyen már volt korábbi részekben is, a kezdőponton maradva egy idő után kidob a játék inaktivitás miatt. Vagy ez most menet közben csinálta?
    Rémlik valami régi verzió, ahol a sokáig egyhelyben tartózkodó (kempelő) játékos füstöt kezdett eregertni, ami mintegy jelölte a helyét :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák