Új hozzászólás Aktív témák
-
cucka
addikt
válasz Fritz Teufel #11 üzenetére
10-20%al olcsóbbak, mint a versenytársak. Azért a "dömpingár" kifejezést én túlzásnak érzem.
Az autók pedig borzasztó drágák lettek. Nyugat-európai léptékkel is nagyon drágák.
Ez amúgy meg is látszik a darabszámokon.
2017-ben az EU-ban 14.9 millió autót gyártottak. Tavaly 10.9 milliót.
2017-ben Németországban 3.4 millió autót vettek. Tavaly 2.6 milliót.Sorolhatnám, a lényeg ugyanaz, a magas infláció, a magas kamatok, és az autóárak pár év alatti 30-40%os növekedése megtette a hatását.
-
Bog
HÁZIGAZDA
válasz Fritz Teufel #11 üzenetére
Egy hasonlóan felszerelt e-Niro 18-19 milla. Ehhez képest a 14-15 meglehetősen jutányos. Az ID.4 (ami épp nem rendelhető) alap-fapad 20 millió. Ha valami 20-25%-kal olcsóbb (ami itt 4-5 millió forint), akkor az elég dömping.
A Dolphin éppenséggel az autónak csak fenntartásokkal nevezhető Dacia Spring után a 11 milliós árával a következő legolcsóbb e-autó a hazai piacon és ahhoz képest tökre autószerű. Kábé egy Mokka-e kategória méretben (ami 14 milla körül van).
Ettől még vannak fenntartásaim, de az árazással épp nincs gond.Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen