Új hozzászólás Aktív témák
-
Graphics
Jómunkásember
Nem tudom ki hogy van vele, de nekem mindegyik BYD bejön, a Dolphin kellemes városi cucc, simán venném is.
Nem fenyeget a tény, de aki itt ezt nem venné, szerintem alapvetően sem venne autót 10 milla körül..
Évek óta emelkednek az új autó árak... Jön egy gyártó, aki alacsonyabb árakat kínál, erre mi a magyar reakció, ez egy fos, meg szar, meg hogy néz ki...
Miközben a BYD jelenléte erős EU_ban is..
De a szűklátókörűség miatt nem a magyar lesz a fő piac.
Fél éve próbáltam egy vadiúj MG ZS-t, az oké, nem egy magas kategória.
De nem kevés rohangál belőle, mert nincs várólista, kb azonnal kapod az autót, és olcsóbban is.
A-ból B-be vesznek emberek autót, sokan meg itt kergetik a vágyálmot, hogy huhh nekem majd új Passatom lesz... Ja mire lesz, már Passat nem lesz...
Realitás meg a végén egy Lodgy lesz vagy egy Jogger az ilyen nagyot álmodóknak... Meg a 4-6-os... Nem kéne a bilibe lógatni a kezet, hanem valós igényekhez autót venni.
Szerintem az utóbbi évek legkomolyabb résztvevője lehet a BYD... Emellett ugye a Geely már régesrég betette a lábát...
A SAIC is az MG-vel...
Javarészt minden "nyugati" autógyártó rá fog kényszerülni keleti iparra...Egyszerűen későn ébredtek az autógyártók, és elhúz mellettük mindenki... Ez van.
[ Szerkesztve ]
-
-
Graphics
Jómunkásember
-
Graphics
Jómunkásember
Tényleg ennyire hasonlít?
Két szélét összekötik középen egy csíkkal... Másolták, plágium...
Az összes autógyártó ezt teszi már egy ideje, nem is tudom ki kezdte...Mondjuk valamilyen látászavart kell megélni, hogy a cicakarmokat össze lehessen keverni a tengeri motionnal... Cuprát hamarabb megértettem volna...
Mi vagy Te, designerguru? Nincs homogenitás... Jesszusom..
Nézd körbe a modellcsaládot, mire épülnek fel... Mondjuk a "szépség" szubjektív.
Kíváncsi lennék, számodra mi a szép autó?
Te is valami 15-20 éves csodában ülsz mint én, és onnan pislogsz az autógyártásra
[ Szerkesztve ]
-
-
Graphics
Jómunkásember
-
Graphics
Jómunkásember
-
Graphics
Jómunkásember
válasz atiska007 #40 üzenetére
Valaki gazdagodni fog...
De annyira szűken látjátok ezt... Szerintetek mi kerül a villanyautók nagy részébe, ha épp nem LG Chem aksi ?
BYD... Az autóipar, a nyugati is úgy épült fel, hogy erősen támaszkodik a keleti "blokkra"... Csak ezt nem veszitek észre.
A Mahindra a VW-től vett volna aksit, de hát nem sikerült nekik... Mert nem készült el időben a VW... ehelyett honnan vett? :....
[ Szerkesztve ]
-
-
Graphics
Jómunkásember
Nekem tetszik, nincs vele bajom, simán betenném a ház elé..
Főleg, mert nem akar sablon villanyautós pofát mutatni, normális autó.Lada Vestában nem ültem.
Én nem vagyok villanyautó párti, de egy ilyen ha tudja a hatótávot, örömmel ülök bele..
4,5 milláért kapsz egy használt Zoé-t és talán elmész vele valamennyit...
Újan az még ennél is drágább.
Ez meg 11-ért értelmezhető távot mutat fel.[ Szerkesztve ]
-
-
Graphics
Jómunkásember
3 modellt hoznak, ezek listázva is vannak az euroNCAP-n.
Félsz, hogy szarul törik? De miért én keressek töréstesztet, ha téged érdekel.?
Egyet linkeltem, minden oké veled. Szerinted idehoznak egy szarkupacot?
Ez nem egy CEO szar...meg a 15 évvel ezelőtti kínai autó gyártás.. lemaradtál.
[ Szerkesztve ]
-
-
Graphics
Jómunkásember
Akkor miről beszélsz?
2023 van. Nem 2013.. miért írsz hülyeséget?
Mi volt az, ami 2013-ban fasza volt és mindent beleraktak meg design. De mindenki meghalt.
??
Rég olvastam ilyen baromságot bakker...ez elég komolytalan így... Nem nagyon vagy jártas ebben, ugye?[ Szerkesztve ]
-
-
Graphics
Jómunkásember
-
Graphics
Jómunkásember
Yutong.
Amúgy szépen kiragadtál úgy részeket, ahogy a média szokta
...hogy annak, hogy a busz lehajtott felüljáróról, „semmi köze ahhoz, hogy elektromos”...
Ez kimaradt. Ha már idézel, akkor forrás."súlyos katasztrófa óta az is kiderült, hogy korábban is volt egy balesete ennek típusnak. Ez még júniusban történt, és a sofőr azt nyilatkozta, hogy jármű fékasszisztens rendszerében érzékelt problémát, amely fékezés helyett egyfajta gyorsítást végzett, emiatt ütközött. A vizsgálatok nem tárták fel ezt a körülményt, és a sofőrt azóta elküldték a cégtől."
Kicsit úgy idéztél, hogy neked megfelelő legyen... A többit kihagytad...
[link][ Szerkesztve ]
-
-
Graphics
Jómunkásember
Hidd el nem várom.
Várom a versenyképességet, meg azt hogy ne ilyen pofátlan árazással legyenek egyeduralkodók az európai autógyárták.
Én versenyt várok, és nem a vadkapitalizmust... A fogyasztói társadalom normalizálódását.
Na ezt "vágyom én".
@spect80: Videós linket köszi, ez jól mutatja a technológia fejlődést... Neki a 15 évvel ezelőtti állapot maradt meg.
Pedig 15 éve ültem egy CEO-ban, mekkora egy szarrakás volt.. fél éve teszteltem az MG ZS-t, ami egy belépő cucc, de már az bejött.
Nem venném, de ár-értékben teljesen rendben volt.[ Szerkesztve ]
-
-
Graphics
Jómunkásember
És mi a valós ár, mennyi az autógyártó vaskos haszna?
Nem biztos, hogy az a 25-30 millió a reális értéket tükrözi, miért tekinthető az mércének és "origonak" az árazás tekintetében...?Én értem, hogy ez most a hangzatos itt , hogy mesterségesen alacsony árazás, meg ilyesmik... De azért lehet a másik oldalon is kéne kicsit gondolkozni...
Ez egy 2016-os felmérés, ahol egy Skoda 1500 eurót keres autónként... [link]
Egy Merci-Audi-BMW akkor 3000 Euró felett keresett autónként átlagosan.
Nem sajnálom tőlük, gyár, infrastruktúra stbstb... De ez nem csökkent az utóbbi időszakban...
[ Szerkesztve ]
-
-
Graphics
Jómunkásember
Olvasd már el, mielőtt beleállsz valakibe.
3 modellt hoznak, ezek listázva is vannak az euroNCAP-n.
Nem azt írtam ,hogy tesztelve van. 1db tesztet pedig linkeltem is neki.
Ez most mire jó? Ja persze, hazug vagyok, mert még az oldalt is belinkeltem... Ahol egy listából ki lehet választani modelleket...
Simán kiforgatod a szavaimat... De befejeztem, nekem ebből kezd elegem lenni, hogy normálisan leírt szavak, érvek mentén fórumozni már nem divat, hanem ha valami nem tetszik ,akkor a másik a hülye és hazug...
[ Szerkesztve ]
-
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Juhaszatti #91 üzenetére
2016-os, tehát 7 éves, nem mondtam, hogy referenciapont.
Keresni kell frissebbet.
-
-
Graphics
Jómunkásember
Nem tudom, a NIO-nál mondták ezt. A BYD-nél pont nem erről szólt a fáma.
A Tesla hány évig ment veszteségesen amúgy? Az ott nem okozott gondot?
" Érdemes persze megjegyezni azt is, hogy más, az iparágba kezdőként lépő cégek is jó ideig veszteségeket halmoznak (lásd: Tesla), tehát természetes folyamatként is értékelhető ez. Sőt, a NIO esete sem általános a kínai márkák között, a BYD például már komoly nyereséget produkál. "
PErsze alapvetően felmerül a kérdés, akkor minek csinálják , és miért nem hagyják csődbe menni...
[ Szerkesztve ]
-
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Donki Hóte #142 üzenetére
A Daewoo Racer egy Opel Kadett ( Pontiac LeMans)
Mi volt a gond?
Rengeteg típussal ez megy a mai napig[ Szerkesztve ]
-
-
Graphics
Jómunkásember
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 4
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Projektor topic
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...
- Komplett igényes gamer PC (Monitor, alaplap, cpu, ház, táp,ssd, vga)
- Samsung S34BG850 G8 - 34" Ívelt Smart OLED - 3440x1440 175Hz - 0.1 ms - TrueBlack 400 - FreeSync
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB Phantom Silver
- HP 255 G8 15.6" FHD IPS Ryzen 7 5700U 16GB DDR4 512GB NVMe SSD gar
- Latitude 7420 14" FHD IPS i7-1185G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs