-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz DanielLong #3402 üzenetére
A frost op ebben a játékban. Igazából minden status effect op, az egész játék érzésre ekörül forog.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
válasz DanielLong #3402 üzenetére
Jó a hoarfrostot már nerfelték 1.03-ban, ugyanezzel a +8 halberttel az már csak ilyen 170-ket sebez, szóval szóló targetre az ice spear sokkal jobb.
Bad Pritt de igen felmerül a kérdés, hogy mennyire érdemes varázshasználóval menni, amikor ilyen erős fegyverképességek vannak. Mondjuk a faithban nekem a poison, rot eltávolítás, a heal, a buff tetszett meg elsősorban szóvl ilyen utilityre jó lehet még bőven, de a támadó varázslatok max akkor ha nem haszálnék ilyen erős asht, vagy olyan fegyverem lenne amire ezt nem lehet feltenni.
Egyébként most gondolkozom más fegyveren is, a sokak által emlegetett Bloodhound Fangot érdemes lenne felhúzni? Annak is elég erős képessége van, kb ugyanúgy sebez mint az ice spear csak ez ugye 2 ütést visz be miközben téged nem tudnak megsebezni. (hátra dodge aztán meg bloodbornos előre villanás)
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #3403 üzenetére
Nézz meg valami RL1 speedrunt, a serpent spearrel olyanokat sebeznek amit nekem a fő karim sem tudott
Tegnap szedtem fel, még kell egy 7-es és 8-as stone és megnézem én is a fire gianten mit tud a kicsikeUpdate: közben jött patch, egy csomó speedrunos cuccot kijavitottak (pl somber +7 volvanoban vagy ordina skip)
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3404 üzenetére
Bármivel érdemes menni, mindennel végigvihető a játék a kezdő kiskéstől kezdve buborékfújón át a Moonveilig.
Viszont a frost, bleed, rot magasan a három legjobb lehetőség ebben a játékban akár ash of war, akár varázslat, akár consumable cuccok adják az effektet.Bloodhound's Fang az egyik legjobb fegyver a játékban, hülyebiztos választás szinte minden esetben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #3403 üzenetére
Még a status effektek kapcsán:
Ez tényleg elég egyoldalú így, főleg olyannak mint én, aki eddig minden részben ilyen Claymore és Zweihander fagyverekkel nyomult. Most is azzal terveztem volna, de egész egyszerűen be kell látnom, hogy hatalmas hátrány ha egy fegyver nem rendezkezik semmilyen beépített status effekttel.Erre lehetne mondani, hogy de hát tudok rá tenni olyan ash of wart ami ad frost sebzést vagy bloodot, de az már akkor sem olyan, mert szétcseszi a fegyver skálázódását.
Példa:
Mondjuk ha a Claymorra akarnél bloodot tenni az alap sebzésem sokkal alacsonyabb lenne, ráadásul bejönne az arcane is a képbe mint skálázó tényező a str és dex mellett szóval bonyolult. Ezzel szemben ha megnézünk egy olyan fegyvert, ami alapból tud vérzést okozni, mondjuk az Uchigatanat, ott a fegyver csak str és dex skálázódású, szóval nincs 3. stat, illetve ezek magasabbra is skáláznak emiatt. Ez egy olyan plussz előny, amit nem lehet sehogyan sem kikompenzálni.Mert ha meg azt mondom, mint az eddigi részekben oké nem rakok a Claymorra semmit legalább több lesz a fizikál sebzése, ami kárpótol az extra status effektekért, az sem működik mivel túl hasznos vagy a frostot vagy a bloodot használni. Sokkal erőteljesebben kellene az olyan fegyvereknek skálázódnia, amik semmilyen status effekttel nem rendelkeznek, hogy életképesek legyenek. Ha az Uchi bleedes, akkor legyen max C a dex skálázódása, tehát ne tudjon annyi fizikai sebzést építeni, viszont a Claymore mivel semmi extrát nem tud, legyen A vagy S cserébe, ez talán helyretenné a dolgot. (többi fegyvernél ugyanez)
Szóval inkább egyfajta választássá kellene ezt tenni, hogy oké egy nagy sebzést akarok "proccoltatni" vagy a boss hp-ját folyamat csipegetve inkább konzisztensen akarok sebezni. A végül kiosztott sebzés viszont ugyanannyi lenne.
[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz Yodamest #3408 üzenetére
Biztos lesz erre még kis millió patch. Szerintem most adatszerzés van, a legmocskosabb dolgokat kiszedik és majd később nerfelik a status effektek, a többit meg buffoljál.
Én a GS-eket nem értem, hogy miért csak egy féle vágás van? A Slash meg Strike meg ezek oda vannak írva, de tök ugyan az mind. Max a sebessége más egy kicsit. Ezt jól érzékelem?
DS3-ban az UGS volt a kedvencem! Az a vágás volt a legjobb, előre egyet egyenesen majd vissza fel. Imádtam! Itt mindegyik csak oldalra vág kurva lassan.A másik a balance-hoz, Én már most sokszor nem tudom eldönteni, hogy jó helyen járok-e. Valami egyből megfekszik például "boss" 4 ütés. Utána meg jön a Beast például a Capital előtt és esélytelen vagyok.
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #3412 üzenetére
+10es spear axe talizmánnal+charge attackot boostoló löttyel valami 1700 körül sebez, speedrunoknál morgottot, mohgot majdnem 1 cycleben ölik meg, de elden beast is mire ellőné az első kör attackot negyed HP-n van maximum.
Nyilván hátránya hogy baromira be kell tanulni hol van akkora időkeret ahol meg tudod ütni az adott bosst úgy hogy működjön a dolog -
Bad Pritt
nagyúr
válasz ThySoul #3413 üzenetére
Nyilván hátránya hogy baromira be kell tanulni hol van akkora időkeret ahol meg tudod ütni az adott bosst úgy hogy működjön a dolog
És akkor itt vissza is kanyarodtunk az átlag játékos témájához. Míg egy Rivers of Blood meg Moonveil weapon artot orrvérzésig tud bárki spammelni nagyobb hátrányok nélkül, addig ennél meg kell találni a megfelelő időpontot.
Biztos erős fejlesztett karaktereknél is, lehet köré buildet építeni, nálam a GS többet sebzett akkor, úgyhogy ment a kukába.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
MikeWazowski
veterán
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz MikeWazowski #3416 üzenetére
Melyik az az armor?
TargothValamint ha az elején megolod Alexandert, mit ad?
Warrior Jar ShardÉn véletlen fiat öltem meg, az olelgetos asszonyt, így már a sárkányt nem tudom leolni?
Hogy a tökömbe tudtad megölni Fiát? A quest 90%-ában olyan helyen van, ahol nem is tudsz támadni.
Amúgy nem, így nem tudsz átlépni a sárkányhoz.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
siposz
aktív tag
válasz Yodamest #3408 üzenetére
Teljesen egyetértek.
Én is kezdem úgy érezni, hogy hagyom a francba a keen scimitart. Fogok valami bleed cuccot, rádobok egy fagyos Asht, Aztán feltolom az initeligence-t. Sebzés is lesz az INT skálázódás miatt, bleed is lesz, fagyás is lesz, és még varázsolgatni is tudok.
-
siposz
aktív tag
Tervek: Na most Rennalát tuti leölöm idézés nélkül.
Implementáció: Jó hát ha te is idézel, akkor én is. Nyasgem. -
Yodamest
veterán
Azt tudom igen, csak értelme nincsen, mert a frostra és a bloodra mint effekt szükség van, úgy meg romlik a skálázás. Még a frost valamennyire oké, mert egyelőre 20str/20dex-nél úgy látom a hozzáadott mágikus sebzéssel kb ugyanott vagyok, szóval nem sebzek kevesebbet, mintha pure heavy, keen vagy quality lennék. (magasabb statoknál már valszeg az arány romlana) Viszont a bleed egyértelműen legyengíti a fegyver ütésenkénti sebzését.
-
-
ThySoul
senior tag
-
Yodamest
veterán
Sajnos ezek az "alap" fegyverek kevesek, egy katanának is ugyanúgy megvan ugyanaz a sebzés/gyorsaság aránya (lassabb mint a schimitar, de nagyobbat üt), szóval eddig ugyanott vagy, viszont erre jön rá úgymond tök ingyen a bleed effekt, ami egyértelműen az ezzel nem rendelkezők fölé emeli.
Jelenleg egy kivétel van, amit most is használok "banished knight halberd", amit egyébként S tiernek írnak sok helyen, ezen meg is lepődtem. Ennek a fegyvernek semmilyen status effektje nincsen, viszont mivel rá tudom tenni az "ice spear" ash of wart így még ennek ellenére is megéri használni, szimplán a skill miatt. (meg amúgy jó a moveset is, de ha a skill nem lenne ilyen op gondolkoznék a végleges leváltásán)
siposz "át lehet úgy pakolni a pontokat arcanre, hogy a bleedes ugyanúgy sebez, de még pluszban van bleed effekt is."
De mindenképpen buksz valamit a természetes bleedesekhez képest. Azokat a statokat, amiket arra költesz, hogy hozd a vanilla bleedesek sebzését, egy bleeddel alapból rendelkezőnél tudnád mondjuk staminára tenni vagy vigorra, szóval ha sebzést nem de stat pontot fel kell rá áldoznod.
[ Szerkesztve ]
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #3411 üzenetére
"Kezded érteni, hogy mi a baj a játékkal."
Érdekelt a téma úgyhogy néztem pár kibeszélős videót, amiben azt ecsetelték, hogy mi a baj az endgémmel. Az, hogy spoileres nem érdekelt, a kíváncsiságom erősebb volt. Ha nagyon röviden kellene elmondanom gyakorlatilag a túltolt nehézség a probléma, amit gondoltam is. (minden résznél beleesnek ebbe a hibába szerintem hol jobban hol kevésbé)
Taglalják persze mélyebben, hogy a bossok túl gyorsak, a karakter túl lassú, folyamat ütnek és nincs holtidő, túl nagyot sebeznek, max 2 ütés vagy 60-as vigorral is nehézpáncélban stb. De egy szóval a nehézség a fő probléma, ami mindenki számára probléma. (azért emelem így ki, mert az ilyen boss újrahasznosítás stb. ezek szubjektív problémák csak, valakit tök nem zavarnak) Közben videóbejátszások is voltak, azokat elnézve hát teljesen megértem és igazat adok ebben, nem gondolom én sem, hogy a broken fegyverekhez és buildekhez kellene igazítani az endgémet.
Azt mondom aki valami one-shot builddel megy, mindennek utánanézett, minmaxolta a statjait inkább ő érezze "túl könnyűnek" az endgémet, minthogy az ő számára legyen úgymond "standard" a nehézség és mindenki más aki csak élvezi a szerepjátékot és éppenséggel valami tök alap builddel egy Claymorral felvértezve megy szopjon. Mintha arra alapozott volna a from, hogy a közösség miatt úgyis mindenki tisztában lesz vele mivel kell menni, mi a meta, mi a broken és ahhoz lőtték volna be a nehézséget.
-
Yodamest
veterán
Ú köszi, végignyálaztam gyorsba: hát a colossal buffnak örülök egyfelöl mert a Zweihandert szívesen használnám, másfelöl meg félek hogy ez annyira marginális buff, hogy ettől még ugyanúgy senki sem fog kedvet kapni hozzá.
Végig vártam, hogy a downgrade-nél mikor tér ki a status effektekre, de csak spelleknél valami staffra meg talizmánra vonatkozóan van említés róla. Lehet szerintük ez a része így rendben van.
-
_drk
őstag
válasz Yodamest #3426 üzenetére
Azért ennek a kommunitinek nehéz már megfelelni.
Egy ilyen szerte ágazó,1000 féle lehetőséggel rendelkezve nagyon eltérő és erős buildeket lehet összerakni. Aki kihívást vár, már pedig egy From játéktól azt várják nehéz megfelelni.
Közben meg a kezdő, meg a kevésbé figyelmes így is megszenved.
DS3-ra mondták, hogy könnyű, aztán kijött a 2 DLC ami meg sz*póroller -
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3426 üzenetére
A nehézség önmagában nem erény és nem hiba. Ahogyan elérték a nehézséget, az hiba. Tényleg nagyon jó videók vannak már a témában, és órákon át lehetne elemezni mindenféle szempontok alapján, de ami végső soron fontos lenne, hogy mennyire fun, ezt meg úgyis mindenki érzi.
Szerintem túl sok sebből vérzik a legtöbb boss ahhoz, hogy fun legyen.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Woodslave
nagyúr
múltkor RoB-al elsőre levertem az elden beastet. Alap végigjátszás és ending. Megnéztem most VRPistit aki mást csinált, de a vége gyakorlatilag tök ugyanaz volt. Semmi extra videó vagy valami.
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
Garsza
veterán
Az RoB -re nem jön semilyen nerf?
-
Yodamest
veterán
válasz Bad Pritt #3431 üzenetére
"lehetetlen tökéletesen balanszolni"
Ezt olyankor nehéz elhinni, amikor ilyen boss félhp-t leverő támadások léteznek, azt hogyan nem szúrták ki tesztelésnél? gondolok itt pl. a sword of night and flame támadására
közelítőleg csak fel kénne tűnnie nekik, hogy jah ez a fegyver 4 számjegyűt sebez miközben a többi 3-at
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Yodamest #3439 üzenetére
Legyünk őszinték, a From Software-ről beszélünk, akik nem csak, hogy benne hagyták az egyik játékukban ezt a hitboxot, de utána a kvázi remastered változatban sem javították pár évvel később.
Nagyon sok párhuzamot lehet észrevenni a DS2 meg az ER között, mindkettőről ordít a megfelelő play test hiánya és kiindulva a From korábbi patchelési szokásaiból, nem számítanék óriási változásokra, inkább finomhangolások lesznek a jövőben is.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
sp8787
addikt
válasz Yodamest #3426 üzenetére
Nem igazan ereztem, hogy egy sima Claymore-al sz*pas lenne a jatek.
PS5-on mentem eloszor Claymore-al a vegfele Iron Greatsword, PS4-es karakter Banished Knight Greatsword. E kozott a 3 kozott nincs tul nagy kulonbseg de az Iron a legjobb.
Abszolut nem ereztem ,hogy nekem itt most vmi gimmick marhasagra lenne szuksegem.A 3ik karakter Blasphemous Blade-el tenyleg egy vicc az egesz jatek.
Most a 4ik az Serpent-Hunter ez meg csak alakul, majd 5ik-nek egy Dragon Halberd-est akarok meg.
Szal sztem tulagyalod ahelyet ,hogy siman hasznalnad az adott fegyvert es kesz.
-
ThySoul
senior tag
válasz ThySoul #3442 üzenetére
Engem ami jobban zavar pl és ezer éve benne van, az a különböző tereptárgyak a boss roomban. Nem csak hogy beleakadsz és amiatt halsz, de pl most a fire giantel szenvedek és nem egyszer előfordul hogy konkrétan felgurul egy sziklára és cseszhetem mert nem tudom sebezni, de legalább lejonni se akar róla
-
kiserik
senior tag
válasz Yodamest #3426 üzenetére
Hehe. Inkább játssz. Én nagyon kevés From előélettel (még egy játékukat sem játszottam végig) gond nélkül, élvezetesen, RPG szerűen vittem végig 2 karakterrel. Az első egy szamuráj, csak katana és Ronin szett, a második meg egy paplovag duál greatsword sisak nélkül (sokáig a kezdő ruhában és az első talált karddal, csak meguntam, így felvettem egy jól kinéző köpenyt, meg a Blasphemous-t bedobtam offhandbe a heal miatt). Nem néztem op buildet, nem farmoltam, meg ilyen marhaságok, csak aprólékosan felfedeztem amit tudtam. Mindkét esetben lvl150 körül lett a vége és simán elég volt 45 vigor.
-
őstag
Sziasztok! Igaz már írtam ezzel kapcsolatban de semmi választ nem érkezett, gondoltam megpróbálom megint Szeretném
ha platina lenne a játék. Minden meg van, viszont jól tudom hogy kell még 2 végig játszás? Mert az a két trófea hiányzik ha jól értelmeztem. Van esetleg valami leírás,hogy a legrövidebb a végigjátszás? Én 200 órát töltöttem az első végigjátszással, és fogalmam sincs már mi volt a fő küldetés. Úgy értem hogy mentem ha elakadtam mentem másfele, mindent bejártam stb. De igy ng+ csak a fő vonalat lenne jó megcsinálni a platina miatt. Nagyon szépen köszönöm. Igazából már az is segitseg lenne, ha tudnám hogy kik a story bossok. Persze van amit tudok biztosan,de mindet nem. -
Garsza
veterán
Nem tudom ismered e de ezen az oldalon mindent meg kéne hogy találj.
Elden Ring Wiki ha beszélsz englis. -
ThySoul
senior tag
A legrovidebb út az valszeg a margit-godrick-wolf-rennala-dragonic tree sentinel-godfrey-morgott-giant-duo-malekith-utolsó 3 boss. Valami gyors builddel (én rivers of blood és egy +10es mimicet használtam, azaz az easy módot ) pár óra alatt végigszaladsz ezeken ha tudod merre kell menni.
A gond ott van ha nem a Ranni questet csináltad első végigjátszásban, az plusz 2 órát biztos rá dob ilyenkor bejön Radahn is, a nokronban bolyongás, astel, valamint a keresés neten amíg rájössz mit kell csinálni +ha a bad ending is kell akkor a capital alatti mohg és a platforming a végén[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
Nekem ez a loot rendszer nem kerek ebben az Elden Ringben.
Nem is a loot, hanem a cucc a keresés.
Eddig a kisebb-nagyobb terekben még jó volt minden sarkon benézni.
A Legacy dungeon-on is teljesen rendbe vannak, de kint a nyílt mapon, hogy Én hülye mindenhova benézek, már néha érzem az elvesztegetett órákat. Főleg ha csak 1-2 virág van csak a map szélén.
Tegnap is feljutottam a és megyek körbe az épületen teljesen feleslegesen.Ranni quest-es dombra
Néha azt érzem főleg a Dungeon-on, kripták miatt, hogy mintha guide-okhoz lenne kitalálva a játék. -
Yodamest
veterán
1.04 colossal változtatásokhoz:
Azzal kapcsolatban fejtegetnék kicsit, hogy a colossal fegyverek kétkezes sebzését és csakis azt növelték AR-túl függetlenül. Fura ez nekem, most ezzel ilyen asszimetrikus vonalba vitték el ezzel a sebzéseket. Egy Rusted Anchor (vagy bármilyen great weapon) alapvetően magasabb AR-el rendelkezik mint mondjuk egy Zweihander (ami colossal), az egykezes sebzése, ugró sebzése is ennek megfelelően magasabb, ez tiszta sor eddig. Az asszimetria abból következik, hogy a kétkezes colossal buff miatt, viszont az amúgy magasabb AR-el rendelkező fegyver konkrétan most kevesebbet sebez.
Mi ezzel a bajom? Én szeretem azt ha egy sebzés vagy bármi adat kiolvasható a játékból, a statokból, kiszámolható. Viszont ez a colossal kétkezes sebzés ilyen hidden feature jellegű, sehol nem jelenik meg, nem figyelmeztet rá a játék. Miből gondolná az ember, hogy egy alacsonyabb sebzésű fegyver két kézben fogva erősebb lesz egy többet sebzőnél, ez nem logikus. Ennyi erővel lehetne olyan fegyver is ami gurulás után támadva megnövelt sebzést okoz vagy ugrásból megnövelt sebzést okoz, de ez nem lenne leírva sehol.
Ha viszont feltételezzük azt, hogy a from ilyen űber reálisnak akarja láttatni a harcrendszert, el lehet ezt képzelni úgy, hogy valójában logikus legyen. Egy hatalmas hosszúkard mind a Zwei, valójában is nehezen használható egy kézzel, logikus hát, hogy alacsony az egykezes sebzése. Ugrálni sem gyakran szoktak vele valójában, szóval ugrásból sem sebez annyit. Két kézbe fogva viszont elnyeri igazi erejét, mert megvan hozzá már a kellő erő és így sokkal nagyobb pusztításra képes. Nyilván a "kisebb" great hammerek, axek, egy kézben is már viszonylag jól használhatók, így a kétkezes mód nem növel annyit már a sebzésükön. Szóval levezethető így logikusan is, csak ezzel meg az a bajom, hogy nehezen tudom elképzelni, hogy a from tényleg ennyire valószerűnek akarja bemutatni a harcrendszert, mert akkor sok más egyéb mechanika is létezne a játékban.
Egy szóval, akár érthető is, de aki nem gondolkozik full irl szemlélettel honnan kellene ezt tudnia? A rejtett statoknak, sebzés módosítóknak nem vagyok híve. Anyni kellett volna ha gyengének érzik ezeket, hogy a recovery time mellett egy +5-10% statokból is látható sebzést adni nekik azt csókolom, az skálázzon tovább, ne a semmiből kapjon + sebzést.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Közeledik az X Fold3 Pro
- Nikon DSLR topik
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- BestBuy topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs