-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Napfénysüti #274744 üzenetére
2021-es.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
rétisün
veterán
"Bár azt nem tudom, hogy így akkor a féknyereg jó helyen lesz-e."
ha ugyanakkora tárcsát veszel, mint amekkora most van rajta, jó lesz. de akár elég venni adaptert is, akkor nem kell új tárcsa.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
itouchfan
senior tag
-
Ringman
nagyúr
egy fékadapter kb annyiba kerül, mint egy új tárcsa (rt-54 darabját valami 5,3€-ért vettem).
itt a hivatalos anyag, hogy a dt felnikhez mekkora külsőt ajánl a gyártó: [link]
a p1800-as 18 mm-es, így használható 40-es külsővel: javasolt a sötétszürke (de erről megoszlanak a vélemények, régebben keskenyebbek voltak a felnik), gyártó szerint a lehetséges a világosszürke.
-
MC Pite
veterán
Havi 18€ nem is olyan kevés (3-4 hónapig nem a világvége).
Tin: Ok, de milyen pedálfordulattal mész egy átlagos edzést?
Nekem 30km/h körül kényelmes síkon, ami most a 3. fogaskerék. 40 felett nem nagyon megyek tartósan síkon, lefelé meg a 46/11 sem kevés.
Nem tudom most mekkora külsővel mész, de a nuroadon az átmérő is számít még egy kicsit (én 30mm GP5000eseken gurulok).ZolkoW: Köszi, majd így is futok egy kört, montiban volt olyan Fulcrumom, ami 20as átütös volt, és adaptere válogatta milyen tengellyel használom.
Szóval Van Rysel, abból is ha valahol látom D100?
Eredendően a fogaskereket használós (nem tudom hogy hívják, direct drive?) görgőket néztem, gondolom csak kerék be ki azt csók (9es sor).
Amit nézek meg vezérli; simán elég hozzá a telefonom (vagy laptop)?
Ha van erről valami szösszenet, utánalesek, sose görgőztem, csak most a betegség meg szar idővel úgy leépülök hogy ihajj.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
dom1n0
senior tag
Nekem ezzel az RA 1.9-es szettel jott a Cube, a remelt eladas miatt nem is vettem ra mast, de szerintem rohadt nehez es suta kerek is, a masik outin levo Vision Team 30 szett (ami ugyancsak alsopolcos arban), sokkal jobban gurul erzesre.
En ha belefer, tuti egy fasza szettre cserelnem helybol, ugy meginkabb meglesz a huha faktor -
mauimagic
aktív tag
válasz MC Pite #274755 üzenetére
Én csak annyit tanácsolnék, hogy mielőtt egy komolyabb összeget görgőre költenél, próbálj ki egyet! Ha nincs ismerősnek, akkor akár bérelni is lehet.
Nálam elég hamar kiderült, hogy nem játszik, 3 edzést csináltam rajta. 1 óra volt a max amit kibírtam rajta maradandó agykárosodás nélkül.
Sorozatot, filmet nézve is baromi unalmas, de az igazi agyhalál számomra a zwift voltNem flame-nek szánom, mielőtt a virtuális riderek nekem esnének, csak nem mindenki bírja a monotonitást, ahhoz meg drága cucc egy DD görgő, hogy a sarokban álljon.
-
nagyúr
válasz Dark Archon #274751 üzenetére
Ha a gyári sárvédő nem túl jó akkor meglesném az SKS megoldásait hátha ott akad valami rá való.
Més que un club!
-
parandroid
nagyúr
válasz MC Pite #274755 üzenetére
Mint kiderült, csak 15 eur. Direct drive görgő, ennyi, igen: kerék ki, hátsó villa görgőre rátesz. Bármilyen eszközzel használhatod, ami tud bt-t (általában btle-t), vagy ant+ -t. Nekem a régi laptophoz kellett egy ant+ adapter, garmin árul ilyet, de már nem emlékszem, hogy csak a régi pulzusöv miatt, vagy a btle-t nem tudta? Aztán vettem egy hrm dual övet, azóta ipad-del használom, ahhoz semmilyen adapter nem kell. Telefonon is elmegy amúgy a gwift, természetesen. Ha meg csak edzeni kell, akkor a görgő adtait, teljesítményt, távot, pedálfordulatot, sebességet a garmin edge (gondolom más computer) is mutatja, sőt, a garmin órák is (fenixek, újabb forerunnerek legalábbis mind tudják).
Szuper dolog, mondom ezt úgy, hogy most a télen én is mélyponton vagyok, és alig használom, de edzés szempontjából utánozhatatlan. Én a zwift + netflix párossal, egy zacskó sós mogyoróval, 2 liter vízzel, meg egy padlóventilátorral fél napokat elvagyok rajta, közben nem kell kimozdulni, nincs defekt, nem kell szerelni, nem tűz a nap, nem fúj a szél, nem mennek a szemedbe a bogarak, nem csíp a darázs, nem ütnek el, nem esel át egy kátyún, ha kimerül a ch, nem kell hazavánszorogni, szerintem ez abszolút főnyeremény. Persze értem, ha valaki nem szereti, vagy nem bírja, nem vagyunk egyformák, és szinte biztos, hogy én valami elcseszett módon szarul vagyok bekötve, mert én egy futópadon is simán elfutkosok napi egy órát, zwift, zene, tv, minden egyéb külső inger nélkül…
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
f_sanyee
senior tag
válasz MC Pite #274755 üzenetére
nézz szét jobban szerintem, yt-n számtalan teszt van. nem csak zwift létezik amúgy, nekem pl nem jött be ez a virtuális világ. mióta kipróbáltam a rouvy-t, vissza sem néztem zwiftre, még lemondani is elfelejtettem ha érdekelnek a szimulált útvonalak, akkor a decathlonos görgő 6% max emelkedő kevés lesz.
minden appnál van kb 2 hét próba, érdemes kihasználni az elején. -
Tin
veterán
válasz Ringman #274754 üzenetére
Köszönöm a táblázatot, így világos. Látom, hook-os a felni, szóval megtart az szélesebbet is. A fékadapterben egyetértünk, írtam is, hogy valószínű egyszerűbb venni két új tárcsát, így a másik kerék is viszonylag egyszerűen használatba vehető, ha mondjuk veszek rá valami olcsóbb kazettát.
Még egy kérdés, tegnap keresgéltem ezt az 1800/1850 különbséget, de elvileg ugyanaz a felni, a DT Swiss oldalán nincs is külön a két típus.
- ezt az 1800-as első kereket ajánlottátok elsőnek, most 66,45€
- ez az 1850-es első kerék meg elvileg ugyanaz, csak olcsóbb, most 51,30€
- az 1850-es hátsó kerék pedig ez, most 70,30€Mi a különbség a két első kerék között? A súlyt látom, 40g az 1800-as javára, de vajon azon kívül? Gondolom ezek gyártóknak készített, csak aztán fel nem használt kerekek, azért is nincs gyári csomagolás.
#274752 rétisün: vízszintes irányban értettem, vagyis hogy a tárcsa a két fékbetét közé esik, vagy még finomhangolni kell a nyergen is. Ahogy Ringman is írta, nem hiszem, hogy adapterezgetek, inkább veszek két új tárcsát, árban kb. ugyanaz.
#274753 itouchfan: igen, köszi, néztem Ringman táblázatát, és mivel hook-os a felni, azzal sem lehet gond, a 40 meg nagyon nem a "vége", és a Cube saját felnije is "csak" 1.9-es. Maximum 40mm fér el a vázban, így fölé nem megyek, de lehet, hogy végül 35-ös lesz.
#274756 dom1n0: hiszek nektek, és nem akarok pimpelgetni. Két kérdésem volt a bringa kapcsán, a hajtókar-hossz megoldódott, a másik meg a kerék volt. Nem akarok szezonban szívni, csak használni, szóval már most elsőre összeraknám "véglegesre". A saját felnije meg jó lesz télre vagy tartaléknak, vagy ha tudom, eladom.
#274755 MC Pite: lejtőn lefelé nem pörgetek. A jelenlegin a 48/11-et komfortosnak érzem, nem mennék alá, fölé viszont szívesen, így marad mozgástér. Itt vannak szép nagy emelkedők, én pedig hosszú távra tervezek, fogyok is még, erősödök is, szóval visszafelé nem lépnék. Inkább a mászós vége (34/32) lesz az elején necces, de majd beleedződök.
-
HEAHEA
tag
-
Ringman
nagyúr
a p1850 és p1800 azonos, az első OEM - talán a 1750-es is ugyanaz.
azt hiszem a p1850-hez nem volt a csomagban tubeless szelep.
a súlykülönbség véleményes, lehet az egyik felniszalaggal van mérve, a másik nem, etc, kb egál lehet a kettő.aszfaltra elég a 35c (32 is), azt nézd meg, hogy sárvédő esetén elfér-e a 35-ös. (cube saját vagy sks speedrocker
A saját felnije meg jó lesz télre vagy tartaléknak, vagy ha tudom, eladom.
mehet rá gravel külső, hátha kedvet kapsz hozzá, kb apróért menne el a kerékszett. -
Tin
veterán
válasz Ringman #274764 üzenetére
Akkor most a fenti két linken a 2 első kerék tök ugyanaz, csak az 1800-as 15€-val drágább a szelep (meg esetleg a ráragasztott szalag) miatt? Mert akkor inkább venném a 1850-est, legalább ugyanaz a felirat lesz az első és a hátsó keréken, meg az olcsóbb is. Felniszalagból gondolom úgyis valami jobbat érdemes venni hozzá, meg gondolom TL szelepből is. Majd rákeresek itt.
A saját Cube-os sárvédőjét veszem hozzá mindenképp, mert ez van a Hyde-on is, és tökéletes, ha az ember rájön a felrakás fortélyaira. 40-essel jön a bringa, szóval elfér a 35-ös.
A saját felnijén amúgy épp gravel gumi van: Schwalbe G-One Allround, Kevlar, 40-622. Az ebay alapján igen, nem túl sok pénzt lehet kapni a szettért, talán 50€ körül, annyira meg azért nem lehet rossz, és mivel a Cube sok bringát szerel ezzel, valószínűleg javítható is, ha gond lenne az aggyal. Szerintem így, ahogy van, télen fogom használni, szezonban meg egy normális országúti gumival a DT Swiss kerekeket.
#274763 HEAHEA: első évem volt, és már feljebb lépnék. Országútin gondolkoztam (Canyon Endurace 7), gravelen is (bár ott ritkán megyek), meg egy "rendes" fitneszen, mivel nagyrészt a környéken tekerek mindenféle úton. Most épp a fitneszt árazták le annyira, hogy feljebb lépjek, de idővel majd lesz ebből még országúti is, emellé.
Asszonynak is kéne bringa, de ismerem, az nála évi párszáz km, és csak szezonban. Arra meg új bringa felesleges, és úgyis el akarom adni a Hyde-ot a márciusi bringabörzén, ott tudunk lőni neki valami használtat.
-
Ringman
nagyúr
a felniszalag is rajta van a p1850-esen, egy hátsó kereket vettem én is. ez a felniszalag jó és tubeless-kompatibilis, érdemes rajtahagyni.
szerintem vedd meg a 32 gp 5000 S tr-t vagy AS (all season, ebből van 35-ös is) tr-t, ha épp 45-50€ körül kapható darabja. az AS-ből van reflexcsíkos is, én azt venném, ha kb ugyanannyi, mint a sima "S". az AS jobban tapad nedves körülmények között és picit vastagabb azt hiszem, mint a sima S
tl-szelepből majd jjeahh kiokosít, de érdemes venni tartalék szelepmagot (akár aliról), mert eltömítheti idővel a folyadék.
ennyiért valóban nem érdemes eladni a gyári szettet. a gyári külső az drótperemes sajnos, elvileg tubes-only.
-
parandroid
nagyúr
Amúgy én nem nyúlnék a kerékhez... A sajátomat is hagytam, pedig tudom, hogy nagyon alap. Konkrétan semmiben nem fog befolyásolni, ha meg tényleg valami fasza, könnyű szettet szeretnél, az nem fog kijönni párszáz euróból. Ha meg már az ember cserél, akkor olyanra cseréljen, ami tényleg komoly előrelépés. ondjuk valami 1,5 kg körüli/alatti szettre... De az meg többe kerül, mint az új biciklid. 40-50-100 grammért szerintem tök fölösleges nekiállni rendelgetni, szerelni, aztán meg kerülgetni a leszedett kerekeket. Gyakorlatilag nem kapsz be egy szelet csokit, amit kinéztél magadnak, és már jobban jártál súlycsökkentésben.
Szóval ha rám hallgatsz, ezt a projektet meghagyod akkorra, amikor majd valami fasza karbon országútit nézegetsz magadnak...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szimpláncsak
tag
Annak ellenére, hogy köhögök nem bírtam megállni ,hogy ne tekerjek ebben a karácsonyi 13-14 fokban kb a rövid nadrágot is be lehetett volna vállalni így síkon.
-
őstag
Nekem jó fej volt a jézuska..... hozott egy Castelli hosszú gatyát amim még nem volt, szóval holnap én is tervezem a beavatását, ha már ilyen jó időt jósolnak....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #274767 üzenetére
a cube gyári kerékszettje több mint 2 kiló (nálam 2075g volt), a drótperemes külső + belső darabja 680g volt.
ez így kb 3,4 kg, p1800-assal, 100g folyadékkal és 32c-s conti gp5000-rel le lehet faragni belőle 7-800 grammot, azért az jelentős különbség forgó tömegnél és kerül kb 400 €-ba az egész.
---
20 eur a 160-as icetech RT-MT800 tárcsa darabja [link][ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Ringman #274766 üzenetére
Megnéztem a gyártó oldalát, a cikkszámokat és a leírást, és igazából a 1850-es első nagyjából a szelepben különbözik az 1800-astól, mert a szelep önmagában kb 10€. De mivel a hátsóhoz sincs, és úgyse most fogom összerakni, szerintem rámegyek a 1850-esre az elsőből is, és akkor az elsőn-hátsón ugyanaz a felirat lesz, meg így olcsóbb is.
A gumi tippet is köszönöm! A Continental Grand Prix 5000 AllSeason Black Reflex TR 35-622 egy jó gumi lesz a szezonra, és a szélességből sem adtam annyira alább. Addig meg kitanulom a TL rejtelmeket, aztán tavaszra összerakom az egészet fékkel-mindennel úgy, ahogy kell. Nem versenyzésre kell, de ez a gumi, ahogy látom, eléggé ott van a szeren.
A gyári kerékszett meg jó lesz novembertől márciusig. Mivel a köreimben vannak ilyen erdei-mezei mezőgazdasági utak, ahol sok az odarohadt lehullott falevél-pempő, oda úgyis jobb a gravel gumi. A belső mivolta nem zavar, a mostani is az, télen meg úgyse megyek olyan sokat.
#274767 parandroid: egyelőre a sajátjával fogom használni tavaszig. De a Cube saját felnijei nem a teljesítményről és a megbízhatóságukról híresek (és pl. szezonban mennyit kellhet várnom akár egy garis javításra?). A Hyde-ban semmi sem teljesítmény-optimalizált: lassú felnik, nehéz gumik, olcsó hajtás, de "menni" jó. Viszont ha már veszek egy Ultegrás bringát, akkor nem a felniken akarok spórolni, főleg, hogy gumit meg úgyis cserélnék. Így lenne egy tartalék szettem télre, meg egy elsődleges, amiben nincs igazán kompromisszum. Nyilván nem a grammokra hajtok (a két DT Swiss felni 1700 g), hanem arra, hogy menjek, és ne kelljen egy idő múlva a daráló agyat hallgatni. A Nulane SLX-nek egyedül ez a gyenge pontja.
Az országúti vásárlás meg így eltolódott egy évvel, de amúgy ez a felni (és gumi) tökéletes országútiba is, legalábbis olyanba, amilyet én vennék.
-
dom1n0
senior tag
Igazából az Ultegra és a 105 közötti legnagyobb és jelentősebb különbség a súlya, könyebb az ultegra.
parandroid: Viszont a RA szett összesen kb 2600 gramm, ha a DT-SWISS csak 1700, akkor majd 1 kilóval könyebb a két kerék amit hajtás közben simán érezni, főleg amíg felgyorsítod a haladó tempóra, minden egyes fékezés, kanyar, bármi után, az bőven érezhető.
-
Ringman
nagyúr
Az országúti vásárlás meg így eltolódott egy évvel, de amúgy ez a felni (és gumi) tökéletes országútiba is, legalábbis olyanba, amilyet én vennék.
35c-s külsőt a régebbi outi modellek nem igazán fogadnak, ott jobban körbe kell nézni majd vásárlásnál. de 2-2500€ alatti bringák nagyrészt rosszabb kerekekkel jönnek, mint a p1800 -
Maximum1
őstag
válasz parandroid #274767 üzenetére
Van gyári cube kerekem és van P1800, ég és föld a kettő, nem sokat jelent a súly ebben a kategóriában, de itt mindig a számokkal jöttök.
P1800-nak érzésre 2x több reteszelése van, azonnal megindul, nincs kecmec, és még a küllői is aerok, megy mint a meszes. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #274760 üzenetére
A darazsakkal tényleg nem tudom mi a bajod!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #274766 üzenetére
Igazából nekem csak annyi az elvárásom, hogy vagy legyen high flow, vagy legyen a s*ggén nagyobb a lyuk az átlagosnál, hogy tudjon rendesen áramlani a levegő, erre jó példa a Schwalbe új szelepe (a jobboldali). A másik, amit észrevettem, hogy az aluminium szelepek hajlamosak letörni, a réz nem.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tin
veterán
válasz Fall-N #274772 üzenetére
Lehet, hogy rosszul írtam, de jól gondoltam. És ahogy írod, nem fogok szórakozni az adapterezéssel, sokkal egyszerűbb vennem 2 jó tárcsát, és akkor csak a kazettát kell átrakni kerékcserekor.
#274773 dom1n0: de ha már Ultegra van rajta, nem fogok a kardomba dőlni És igen, a könnyű TL gumi és a Schwable belsős gravel között is van jelentősebb különbség, szóval az a minimum 1 kiló érezhető lesz. Mondjuk a mostani Hyde-hoz képest (EX21 felni + 55-622 belsős gumi), már az RA 1.9 a 40-es gumikkal is érezhető előrelépés kell legyen.
#274774 Ringman: az Endurace 7-et néztem ki, az elviszi a 35-öst. Abban Fulcrum Racing 900 DB kerekek vannak, annál a DT Swiss valószínűleg jobb. Ugyan eredetileg a 12 sebességes Canyont akartam, amiben DT Swiss Endurance LN kerekek vannak (szerintem az vagy ez vagy az 1600-as OEM változatban), viszont akkor inkább az olcsóbb 11 sebisre mennék majd rá, mert úgy mindkét bringa 2x11-es lenne, a kerekek meg teljesen csereszabatosak.
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz parandroid #274767 üzenetére
Ne is mond. A ruhászekrényben dekkol a két 26-os kerék, gumistól, mindenestől, mert nehéz eladni. Lehet fel kéne rakni apróra, mert nem fog elmenni olyan gyorsan sajnos.
-
Tin
veterán
válasz Ringman #274782 üzenetére
Igazad van, tényleg az E széria lesz az, bár valószínűleg csak felniszélességben különbözik. De abban gondolom egyetértesz, hogy egy 2x11-es Ultegra fitnesz bringa mellé célszerűbb egy 2x11-es 105-ös országútit venni, hiszen így gyakorlatilag teljesen csereszabatos az összes alkatrész meg kellék, lánc, kazetta, vagyis még a kerekeket is cserélgethetem a bringák között.
-
MC Pite
veterán
Köszi srácok!
A teszt karcos lesz (vidék, + egy isminek sincs).
B terv egy olcsó dörzsis mágnesfékes görgő tényleg vész esetére, mert rühellek bent futni/tekerni. Amíg szemereg, inkább kimegyek, szél meg sötét nem izgat.Igen, a 6%ot néztem hogy karcsúnak tűnik, ennek minimum duplája a legtöbb körömben benne, de ez ár függvénye is mennyire akarom reálisan.
Illetve a plussz pakolás/cucc/rákészülés igénye a másik szempont, nincsenek óráim erre, kislányom fél órás futás alatt is kijön néha 6-8x hozzám .
Futópadhoz elpakolni, rákészülni 8-9p, még nem tudom a görgőnél hogy tudom kivitelezni (bringa fészerben, bevinni a garázsba, kerék ki, helyet csinálni, telót meg ventit felapplikálni valahova - asszony szerint tekerjek a teraszon, lesz hűtés, szél, több a hely ).Szal A verzió egy DD meg egy előfizu (használtan lenne főként jó találni valamit 50-60 körül) és ezek szerint a görgő rákakad a Garmint Instinctemre, meglesznek a virtuális szintek, stb. Ehhez keresek típust/típusokat amit már megéri megvenni, de nem is akarom szórni feleslegesen a kesst.
B meg egy sima görgő+yt, aztán kézzel húzom mint anno a szobabringán.
Tin: Igen, azért is gondoltam először hogy a 30/32 jobban esne, nekem jól jött a 30/34 a 34/34 helyett (most megnézve 15-16% grade van a meredekebb részeken). De ha így is megy, patent.
Szezonra nem az AS-t venném hanem a simát (kivéve ha 35mm miatt más nem jöhet szóba).
Pont azért is szeretem a GP5000et, mert télen, hideg, nyirkos körülmények között is egész jó - nyilván még jobb lehet az AS - nyárin meg a legjobb amit próbáltam.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
nagyúr
meghozta a jézuska nekem is a p1800akat. nálam is az a terv, hogy veszek rá 1-1 tárcsát, és egy sort. elvileg félfémes shimi betétek vannak a fékekben, de nem tudom, hogy tárcsából mi javasolt hozzá, van tippetek? a másik, hogy a felniszalag és felrakás milyen minőségű ezeken? szemmel verve nem láttam hibát, de nem értek hozzá.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
MC Pite
veterán
Szerk: sebesség meg távolság adat legalább azért jól jönne (vagy az egyik pfsz át kéne raknom sebességre, nem tudom távit tudna e kettőből...)
Szal a dörzsis (megint nem tudom hogy hívják) fajtából is inkább szenzoros lenne jó, pl Tacx Boost Bundle, meg nem árt ha halk, hogy akár reggel is csinálhassam hétvégén.Szerk2: Baszki, bele se gondoltam, hogy a DD görgőhöz kell vennem sort is, és szerencsére mind3 bringa más rendszerű, úgyhogy csak egy lesz vele használható. Logikus a monti lenne (esős évszakban/tél az erdő elesett), de azért kellene a plusz sor, mert ha van fagy, lehetőség, azonnal suhanok ki 1-2 órát (hétvégén, alatatásidőben főként).
Szerk3v D100ra azt írják nem megy telefonnal, meg a kerékpárcomputerek/órák sem.ismerik. Nem értem, utóbbi jellemzően ANT+, előbbi jellemzően BT, akkor mi a fenével kapcsolódik mihez?
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MPowerPH
félisten
Helo topic. Szeretnek venni magamnak egy szep, hasznalt orszagutit. Befelyeztem a vergodest az AM -el, egyszeruen a jelenlegi lakhelyemen, a jelenlegi uzemanyagarak mellett nem kivitelezheto, irrealis, hogy 70km -et autozzak oda-vissza minden alkalommal. Most mar elengedem...
Orszagutikhoz tok hulye vagyok, a meretezesuket sem ertem, es a geometriakhoz sem konyitok. Endurance, vagy race, semmit nem mond. Nem tudom, mennyit tudok maszni, kornyeken nem sok emelkedo van, de egy Komlo/Pecs kort siman eltudok magamnak kepzelni, az meg emesztheto tav orszagutival, es van benne szint is.
Tahat, 173cm -hez milyen vazmeretet nezzek, es honnan tudom, hogy a bicaj geoja mihez jo?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szimpláncsak
tag
válasz MPowerPH #274788 üzenetére
Mennyit szánsz rá? Gondolom akkor már karbon és tárcsafékes legyen A magasság itt is, mint az AM-nél csak az érem egyik oldala, a másikon ott van a belsőlábhossz Amúgy leginkább a virtuális felsővázcső hossz amit nézni kell, mert a nyeregvázcső hossz erősen függ, hogy milyen bicajról van szó. Pl. Az én bicajomnak 560mm-es a nyeregvazcsöve, ellenben a virtuális felsővázcső hossz meg 554 mm, mert ez egy cyclocross bicaj. De mivel most kezded az ismerkedést, mindenképpen endurance geo-s bringát néznék, hogy ne legyél annyira döntött pózban. Amúgy ekkora magassághoz általában 530mm körüli virtuális felsővázcső hossz lehet jó. Nyeregvazcsőben általában 490-510mm között vannak az endurance geo-s gépek ekkora méretben.
[ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz parandroid #274767 üzenetére
+1.
Az olcsó kerékszetteknél általában úgyis az agyakon van a plusz súly nagy része.
A legolcsóbb tuning €/g alapon az mindig a külső gumi, gördülő tömeg is úgy csökken a legjobban.A témában egyébként van egy fasza videó, asszem GCN. Alpe D'huez-re mentek fel asszem egyszer fullos verseny kerékkel, egyszer meg +2-3 kilóval a keréken, nem volt egetverő különbség.
Ennek ellenére vettem műanyag kerekeket a montira, mert nagyon kellett
A 300g-al könnyebb külsőket jobban "megéreztem", de lehet az is placebo -
MPowerPH
félisten
válasz szimpláncsak #274790 üzenetére
Annyit, amennyiert talalok egy normalisat, rendes hajtassal, es ha lehet, karbon vazzal, karbon kerekszettel. Jo, ha tarcsafekes, de ha nem az, akkor nem sirom el magam. Most uborkaszezon van, ki lehet fogni jo veteleket.
Belso labhosszt nem neztem a montinal, megvettem az M -es vazat, az pont jo volt mindketszer. Outinal azert latok olyan ertekeket, amihez nem tudok hozzaszolni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
lsebestyen
addikt
Tegnap meg ma is toltam 3-3 órát kint, botrányos állapotba került a bicó a végére. Jó is, hogy van ez a decás bringa, legalább ezt eszi szét a só és nem a drágábbat. Tegnap nem volt időm a ride után letisztítani, ma indulás előtt álltam neki, jól be is rozsdált a lánc 24 óra alatt. Mai után inkább egyből letisztítottam láncmosóval. Valami középszar fékpofa van most rajta, víz megeszi pikkpakk, rendelhetem is kb az újat.
Magyar aszfalt: 3x fagyhatott az elmúlt 1 hónapban, brutális kátyúk lettek. -
MPowerPH
félisten
válasz Ringman #274797 üzenetére
Piszkosul hajlekony vagyok, es nem problema, ha elore kell dolni, nincsenek hatproblemaim, amiota mellozom az eroemelest.
A kerdes, hogy mit merjek le magamon, ami fontos lehet a helyes meret kivalasztasaban?
Anno egy race geos -s aero Bianchi -val mentem par orat, ami kenyelmes volt. A tulaj 2cm -el volt csak magasabb.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Napelem
- Politika
- Milyen SSD-t vegyek?
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Hobby elektronika
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- LEGO 75379 - R2-D2
- Balaton Sound napijegy - szombati napra
- NIXON Sentry Solar napenergiával üzemelő, letisztult, elegáns karóra // Teljesen ÚJ // ÁR ALATT
- Daniel Wellington Classic Mesh Onyx Black karóra // Teljesen új // ÁR ALATT // Ingyen posta
- DJI Air 2s drón - 5,4k video, 1" SONY CMOS +Garancia +Care Refresh biztosítás