Új hozzászólás Aktív témák
-
Alaaf Pi
aktív tag
Digitklíma előnye: reagál a változásra. Pl. Szuttyos időben ablakot leengeded valami miatt, amikor felhúzod, elkezd párásodni a szélvédő, de a klíma már azelőtt kapcsol, hogy neked bármit állítani kéne. Nem valami űrtechnika, 2003-ban hülye olaszok már alkalmazták.
Nem tudom merre és hogy szoktál utazni, de nekem van, hogy igen gyakran kell állítani, mert oda süt a nap, vagy nem, egyik nagyon meleg, másik esetén fázom a klíma azonos pozíciója mellett.
[ Szerkesztve ]
-
Alaaf Pi
aktív tag
Az autógyárak nem jókedvükben kezdtek downsizingolni. Nem jókedvükben aggattak minden szart a dízelmotorokra, és újabban a benzinesekre is. Idióta politikusok döntése miatt jöttek ezek a lépések. És az árképzés sem úgy megy, hogy mennyi profit kell termelniük összegre, hanem mennyibe kerül az autó, mi a megcélzott ár, mekkora százalék profit mekkora volumen mellett kell keletkezzen, figyelembe véve a befektetést a gyártásba, fejlesztésbe. Na ezt a döntést SOP -6-8 év időpontban kell meghozni. Azzal együtt, mi kerül bele, milyen felszereltségi szintek legyenek stb.
Profit a gyárnak nem fog hozni a karbantartás, pótalkatrész. -
Alaaf Pi
aktív tag
válasz Döglött Róka #58 üzenetére
Az Alföld sztyeppésedését, szavannásodását már a nyolcvanas években mondták tudósok. Szóval eléggé késő minden.
-
Alaaf Pi
aktív tag
Ha szeretsz a valósággal folyamatosan érintkezni érvelés közben, akkor jelenleg is el kéne kezdened, de nagyon gyorsan. A reális autó fejlesztésről beszélek úgy, hogy több területen is érintett voltam, vagyok már benne, lévén 15+ éve vagyok autóipari mérnök, voltam fejlesztő, gyártás oldalon is, beszállító és OEM területen is.
"6-8 évekről Te akkor beszélhetsz egy cég élén, ha ott van a szám a lapod tetején a mai napon. Ha nincs ott, akkor meg úgy beverik a részvényeid árát a tőzsdén, mint a sz@rt. Mehetsz Te a sunyiba a 6-8 éves meséddel együtt. Ennyit erről szerintem."
Ebből látszik, csak süketelsz, fogalmad sincs semmiről, de valóságot vársz el mástól.
Eme információk eleve nem mennek ki a részvényesek el´, mert a napi operatív működés részei. Ami egyedül megjelenhet az a megcélzott profithányad, és volumen. Semmi más, de a volumen sem szokott közzétéve lenni, csak komplett gyártói összessítésként, éves mennyiségként.
"A politika a tőkét szolgálja ki. Indiában észrevehetően ott tud lenni a "régi" Suzuki Swift halogén lámpával 3-4 milla közötti áron, mint új autó simán.
Szerintem nálunk azért van hybrid ledes Swift 10milláért, hogy a német idehozhassa a roncsát, de a zöld bolygó az persze jobban hangzik."
Hülyeség, érvelni sem kell ellene, akkora sötétséget mutat. Egyetlen márka sem abból él, hogy Béla és Joci, meg Mehmet romokat árul a magyaroknak. Csak a te fejed kényszerképzete ez.
"Írhatnám, hogy érdekelne, hogy ha az új Swift "indiai felszereltséggel" már ha kapható lenne nálunk is 3,5m-ért újonnan, akkor vajon ki adna egy 10 éves német autóért ugyanennyit vagy még többet csak, mert félmillióról vissza van tekerve kétszázezerre?
Nem sokan."
Rengeteg dologban nem felel meg az a Suzuki a jelenlegi előírásoknak, amit teljesíteni kell, anyagok, alkatrészek, műszaki követelmények mentén. És nem az autógyártók követelték ezeket. Nem az autógyártók követelték a totál értelmetlen CO2 alapú flottaátlag kibocsátási kényszerítést, nem az autógyártók követelték a kisautók kinyírását, nem az autógyártók követelték az eszetlen EURO7-et.
"Az nem úgy van, hogy a gyártónak semmi köze a gyári alkatrészhez, ha azt egy beszállító gyártja. Mindig a gyártónak kell elismerni, hogy az alkatrész gyári minőségű és hiába gyártasz Te jobb minőségűt random kisvállalkozóként, attól az még nem lesz gyári. Azért nem, mert nem a minősége miatt lesz az, hanem attól, hogy pl. a márkaimportőr azt mondja és melyikre mondja? Az általa forgalmazottra. A márkaimportőr, a márkaszervíz benne lehet a zárt láncban, amíg a gyártó megengedi és szépen mindenki tejel. A dolgok már csak így működnek."
Atya ég! Nem az importőr mondja meg, mi gyári alkatrész, hanem a gyár. Amelyik a gyár által előírt követelményeket teljesíti, a gyár által előír teszteken bizonyítottan átment, a gyár által hitelesített és elfogadott- és egyébként a gyár által a sorozatgyártásnál is használt. Még akkor is, ha esetleg más cikkszámon. És olyan alkatrész ez, amit jogszabályi kötelezettség miatt a gyártás befejezése után 10-15-20 évig még biztosítani kell a gyárnak.
"A márkaimportőr, a márkaszervíz benne lehet a zárt láncban, amíg a gyártó megengedi és szépen mindenki tejel. A dolgok már csak így működnek."
Kurvára nem így működnek a dolgok, nem tejelnek a népek. És nem ebből élnek az autógyárak.
Egyébként el tudnád mondani, honnan tudsz fél oldal karosszériát venni javításhoz, mert megzúzzák a küszöböt, random autóhoz?
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Avata 2 Fly More Combo (Three Batteries)
- -59% HP EliteBook x360 830 G7:i5 10310U,16GB,256GB,vil.MAGYAR bilI.,IR,13.3" Touch,100%sRGB,WWAN 4G
- Sony PS5 (1116A) + 2TB Samsung SSD bővítés a gyári 825GB mellett, két karral + venom töltőhub
- HP Laptop 15-fd051ne - ÚJ - 15,6" FullHD IPS notebook - Core i5-1335U, 8GB, 512SSD, Win11
- Brother DCP-L2532DW wifis, multifunkciós lézernyomtató
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen