Új hozzászólás Aktív témák

  • hibavissza

    veterán

    Bocsi, én végigjátszottam már egy ilyen témát. Az az eljárás, hogy te az eladóval állsz szerződésben, tehát meg kell nézni azt, kint hol veszed. Amennyiben kint a hivatalos disztribútortól, adott esetben a Canon swiss (vagy mittomén) től veszed, akkor a garanciádat a Canon hung. és a Canon anyacég közt létrejött megállapodás szabályozza. Ad absz., ha mo-n nem lenne Canon hivatalos disztribútor (importőr), akkor csak a vásárlás helyén tudnád érvényesíteni a garanciát.
    A kint, a sarki fűszeresnél vett Canon termékkel vissza kell fáradni a sarki fűszereshez, vagy a sarki fűszeres mo-i képviselőjéhez kell fordulni (biztos találsz...)
    A Canon swiss-nél vásárolt termékre vonatkozó garancia a Canon anyacég és a Camera Kft. alkuja alapján alakul ki. Mivel nem tudom ki a Camera Kft tulajdonosa, ezért az eljárás nem egyértelmű. Minimálisan elfogadott az, hogy az alkatrész díjtalan, de a szervíz rezsijét ki kell fizetned. Szvsz egy gyártót nem lehet arra kényszeríteni, hogy minden porfészekben tartson fel disztribútort.
    Más kérdés az, ha a gyártó kiad világgaranciát, megnevezett szervízpontokkal, ha bármelyikbe beviszed a géped a lepecsételt garilevéllel, akkor ott díjtalanul javítaniuk kell a készüléket, mert ha nem, akár meg is foszthatják őket a forgalmazás jogától....

Új hozzászólás Aktív témák