-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Geresics #108048 üzenetére
Gokart stadion szomszédja a nagybani piac, vagy a Meki-Jyisk-nél látok placcot még. [link] [link]
Persunak mond meg, ne húzza annyira.Jó versenyt, majd gondolok rátok 1-2 sör, golonka és a medence széléről.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Jakab66[hun]
senior tag
Én úgy 10-12 évig dohányoztam, és kb. 4 hónapja nem gyújtottam rá. Igaz helyette szívogatom az elektromos gőzgépet de már nikotin mentes lötyivel.
Gipsz Jakab
-
#45302528
törölt tag
Én soha nem dohányoztam, még a szagát is utálom a bagónak. Gondoltam, leírom.
-
Jakab66[hun]
senior tag
Fazer 800 nem igazán értem, minden fullos ABS meg nuku?
Gipsz Jakab
-
Geresics
addikt
válasz
Bogyó bá' #108057 üzenetére
Menetrend:
Június 14.
- Este hattól lehet érkezni a pálya mellé, ekkor indul a kitelepülés. Korábban ne gyertek. Tényleg ne, mert el fogunk küldeni.Június 15.
- 8:00-tól gépátvétel
- 11:00-tól eligazítás
- 12:00-13:30-ig szabadedzés, a rajtsorrend megállapítása
- 15:00-kor rajtJúnius 16.
- 15:00-kor leintjük a versenyt
- 15:30-tól a motorok ellenőrzése a parc fermé-ben
- 17:30-kor eredményhirdetés(#108058) emre
Ooops, ezt (is) elb@sztam!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
emre
veterán
válasz
Geresics #108062 üzenetére
Én sajnos még nem tudok menni (jönni sem), pedig érdekelne. Ha lenne olyan alakulat amelyik youtube-on tol egy élő közvetítést szólnál róla ha lesz rá időd?
Azért majd figyelem a csatornákat, totalcart stb...
A Lemans-i 24 óráson kívül még ezt szeretném követni amennyiben lehetséges.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
nTom
aktív tag
Sziasztok
Vennék egy Sena sisakkamerát, [link]. Kicsi, nem fogja úgy a szelet mint a nagyobb kockák . Megéri az árát vagy van hasonló olcsóbban?
-
baboss
őstag
Nagy bevásárlás, elhoztam.
Végre nem a hirdetési oldalakon kellett a használt ruházatok között keresgélnem.
A párom elküldött, hogy az Auchanba vásároljak be, de előtte beugrottam a PLUS Racing Gear-ba.
A ruha, kesztyű, csizma, sisak, kényelmes, nagyon jól szellőzik motorozás közben. A bevásárló központban 20 perc után kezdtem érezni, hogy kezd melegem lenni, és a csizmában is kezdett kényelmetlen lenni a járás. Ha a túrák alatt nagyobb sétát tervezek, akkor érdemes lesz vinnem egy utcai cipőt. Összességében az egész ruházat kényelmes, praktikus, és nagyon tetszik.
A váltó karon majd állítanom kell, mert nehezen tudom aládugni a csizmát, magasabb mint a régi.Ja és hogy a dohányosokat húzzam, 3 havi cigaretta árából van meg a komplett új ruházat.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
érdemes lesz a bemutatkozóban linkelt FB oldalat nézni, mert elméletileg egy minimális szintű közvetítés kötelező. Nálunk ez esélyes, hogy minimális lesz!
(#108064) nTom
Ha GoPro alakú kamerát találsz, akkor azt is fel lehet rakni az álladhoz, és akkor nincs szélellenállás.
Ha nem szimpi, akkor találsz SONY kamerákat használtan és újan is jó áron!
Amúgy a jobb kamerák sem nagyon bírnak többet 2 óra folyamatos vételnél, ezt érdemes észben tartani!(#108067) V.Stryker
Az elektromos motorok durván mennek, legalábbis az a csapat, akik akkor voltak kint a pályán, amikor mi is(#108068) nTom
Jah, csak most látom... akkor én SONY-t néznék a helyedben.
A sisaknak felnyitva annak nagyobb a légellenállása, mint egy gopronak ám!(Kivéve a Sharkot, mert azt hátracsapod!)
Amúgy érdemes tudnod, hogy felnyitva a legtöbb gyártó sisakja nem biztonságos. A Caberg, a Shark és a Shoi asszem, aki ilyen esetre is minősíttette!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vlevi
nagyúr
Kezd bennem is érni a gondolat, hogy kellene valami nyári ruházat. Mugenrace nyári kabátot ismeri valaki? [link]
Azt látom a képről is, hogy valamivel rövidebb, mint egy rendes, 4 évszakos kabát, a gallérja sem olyan magas, vízállóságában nem bízok, de a mostani kabátom sem vízálló már, mindíg van nálam esőruha, ez nem gond. -
Micsurin
nagyúr
-
Jakab66[hun]
senior tag
Így is lehet az asszony vinni...
Gipsz Jakab
-
vlevi
nagyúr
válasz
baboss #108073 üzenetére
Jól néz ki, tényleg, sajnos nekem messze van. Mugen ruha még itt van a szomszédban. De ha eléggé megkergulok, lehet, hogy feldobozolom a motort, és arrafelé tervezek egy túrát...
Jól látom, hogy van benne valamilyen vízálló bélés?
Nem az özönvíz, de egy rövid zápor ellen jó ha van valami védelem feleség.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
-
Jakab66[hun]
senior tag
runner 125 [link] ez megfelel a kritériumoknak?
Gipsz Jakab
-
dellfanboy
őstag
válasz
Jakab66[hun] #108081 üzenetére
azt tudtad, hogy minden egyes vfr matrica +3le?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
dellfanboy #108082 üzenetére
Nemáár, akkor ez még jobban is megy mint a többi?
azon lehet segíteni, levesz -> polir
Gipsz Jakab
-
runner 125
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #108081 üzenetére
Csak a kedvedért nyitottam meg a többi képet.
Ahogy megláttam a műszerfal körüli fehér színt, én már azonnal dobtam volna. Bár gyakorlatilag az azon 1 kép alapján leszűrt véleményem a többi fotó csak igazolta.
Lehet nekem vannak egyedi és túlon túl magas igényeim, de az ilyen agyonfújt, agyonmatricázott, barkácsmotorokat én élből számításba sem venném. Nyilván csúszás miatt kapott új fényt. Az akksi takaró műanyagja is félbe van törve az ülés alatt, nem is értem miért.
Meg ez a mindentfújjunkakkomále elv kb arra emlékeztet, mint amikor falun úgy fújnak lemezfelnit, h a gumit nem szerelik le, de még csak le sem maszkolják... látszik h minden műanyag ótvarul kifakulva körülötte, elhanyagolva, de az iszonyú fontos volt, h az egyébként nyers, műszerfal körüli műanyagot is fehérben lássa. Hozzáteszem arról pár év és lejön a festék. Nyers, gyárilag "zsíros" műanyagot bármivel csiszol, alapoz az ember, a fújt festéket soha nem fogja tartósan megtartani.
Noh meg oké, h a blokkját nehéz kinyírni, de ez a gyártás elei példány, 2003-ból. 16 éves.. azért 4k euro (1,3M) szerintem pofátlanul magas ár érte.
Gyári motort keress! Gyári színben, gyári állapotban. Olyat, mint az ezüst volt, csak ABS-szel."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
2thletme2day
őstag
Üdv
Voltam ma sisakot próbálgatni (Nolan N100-5-t és Schuberth C3 pro-t) de az M-es méret mindegyikből kicsi volt az L-es meg már lötyögött a fejemen. Az M-es zavaróan nyomta a homlokom végig. Ilyenkor van az, hogy a két sisak pont nem az én fejformámhoz való és más márkát kell próbálni?
-
Burt1793
veterán
válasz
2thletme2day #108087 üzenetére
A C4es Schubert pont a vékonyabb fejűeknek való, próbáld meg azt.
Ugyanazt tudja, mint a C3, van belőle basic és pro is.[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Burt1793 #108088 üzenetére
Közelről nem mertem!
Normál állapotú, abban bízom hogy műszakilag sokáig jó lesz.
Ha küllemre nem teljesen patika az a kisebbik baj.
Annyi biztos hogy valaha külföldi volt, mivel látni a felniken, egy ideje már magyar tulajdonban van.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zolee5016
őstag
Hali srácok
Elhoztam az xj-t a szerelőtől
Állat lett.Köszönöm még egyszer a segítséget,és rá os jöttünk,4-5 perc múlva harap a kicsike rendesen.No problem.
Runnernek.:
Kicsit lesújtó volt a hsz-ed a fújt,alakított motorral kapcsolatban.én pedig most fogom megfiatalítani a pacim
Matt fekete fólia,body kit,ledes cuccok........na majd mutizomHa meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
#31733248
törölt tag
válasz
baboss #108073 üzenetére
(#108073) baboss
Ez tényleg nagyon jó ár-érték arányú cucc. Én Modeka Mesh 2 EVO hálós dzsekit vettem, kifejezetten örültem a világosabb színének (a fekete nagyon "szívja" a napot). Teljesen átjárja a levegő, még a mostani kánikulában is száraz maradt alatta az ingem. Ehhez külön felárért kapható egy membrános bélés, de ez a megoldás számomra egyáltalán nem szimpatikus. Ki akar egy nyári dzsekit átáztatni, majd kivenni belőle a bélést és úgy folytatni az utat egy csuromvizes dzsekiben? Inkább felveszek hozzá egy decathlonos olcsó esődzsekit, városon belül (kis tempó, rövid táv) ez elég is, de nemrég közepes esőben, országúton is jól teljesített. Hosszú távra, túrázásra azért nem merném ajánlani, sem a vízállósága, sem a szabása miatt.
-
runner 125
nagyúr
válasz
zolee5016 #108092 üzenetére
Nos, azért általánosítottam mert a módosítgatós emberek 98%--ának nincs ízlése és e mellé jellemzően szépen kialakul egy kényszeres barkács függőség, amiből ritkán sül ki jó. Ezen nincs mit megkérdőjelezni, elég megnézni a hazai használtpiacot. Az "egyedi' motorokon a létező összes aliexpress-es kínai giccstől, a házibarkács nyomokon át, az ízléstelen matricahegyekig, csupa olyan jel fedezhető fel, ami mind az esztétikai, mind a műszaki állapotot negatívan befolyásolja..
Nem állítom, h minden motort úgy kell hagyni ahogy kijött a gyárból, nyilván vannak olyan utólagos opciók (mint pl. kis index, vagy fehér búrák, led-esítés, kisebb rendszámtartó, 1-1 ízléses matrica..), amelyek a jóízlés határain belül fiatatlítják az adott motort.
De itthon mint írtam fent, ez egy általános kényszer a motorosok körében. Kényszerből vesznek a motorjaikra minden évben 5x valami értelmetlen fasságot. Amitől azt hiszik, h szebb, jobb, "egyedibb" lesz. Persze a cserélt gyári alkatrészt a legritkább esetben tartják meg, azt szépen eladják. A pár extra felszerelésén felbuzdulva pedig kezdik elhinni, h már komolyabb szerelésre, javításokra is képesek. Na ilyenkor látunk olyna furcsaságokat, mint a linkelt VFR-en kettétört akksitakaró műanyag ( aminek megvan a technikája, h a kulccsal történő nyitás után, merre kell forgatni levételhez), ilyenkor születnek az elnyalt, vagy beletört csavarok, hiányos elemek, letört és ilyen olyan módon ragasztott / pótolt alkatrészek és végőzdik az ámokfutása "mostmármind1jóvanazúgy" elvén.
De visszakanyarodva az "extrákra", nagyon sokan hiszik, h ezzel az egész módosítgatással nő motor értéke..., de az esetek többségében az ellenkező hatást érik el, csökken.
Jó pár éve olvastam a TC-on egy nepperűzős cikket, most nem állok neki megkeresni, de a Kopasz nagyon jól összefoglalt egy beszélgetést ami egy "tuning" autót (body kit, kipufogó, egyedi szín, bla bla) eladni kívánó srác és közte zajlott.
A gyári autó piaci ára volt X., emberünk X + 3 egységet szeretett volna kapni érte, mert h a body kit, egyedi fény, meg a szárny és az összes tuning mennyibe volt. Majd a becs.nepperünk levezette neki, h ez az autó ebben az állapotában X - 3 egységet ér. Ugyanis neki ezt vissza kell alakítania gyárira, h belátható időn belül értékesíthető legyen.Ettől függetlenül természetesne úgy alakítod a motorod ahogy szeretnéd, nem kötelező velem egyetérteni, de azzal számolj a későbbiekben, h az "egyedi" motorokat a piac mindig makacsul be fogja árazni.. negatív irányba.
Gaboman
Grat. Neked a helyi okmányirodában már bérelt helyed van bszki és előre köszönnek. Évi 3-4 motort tuti mész átiratni.
Ez meddig lesz meg? Míg meg nem szorul?
ui. Igazából ez is lehet egy függőség. Van aki elszívja, van aki kifizeti átírásra.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #108094 üzenetére
Igen, ismernek már!
Hogy meddig lesz meg?
Ez attól függ milyen lesz, ha nem lesz vele gondom akkor sokáig, ha bajos lesz akkor biztos hamar megy a háztól, mert nem szeretnék szervizbe járni vele, használni vettem.
Bizony, ez is egy függőség, 2007 óta ez a 20. motorom.
Ebből 3 volt olyan amit azért adtam el mert megadta magát, a többit meg valahogy meguntam, másra vágytam.
Újabb típust szerettem volna kipróbálni.
Az átírási költség egy dolog, több esetben eladáskor beleszámoltam azt is, és totál árában adtam el a motort, van hogy jobb áron van hogy buktam rajta.
Igazából 3 gépen buktam nagyot, mivel azokat felújítani kellett.
A többinél nem, persze ha az egészet nézzük akkor nem vagyok pluszba.
De kinek mi, én nem iszom, nem cigizem, helyette motorozom, típusokat váltogatok, tapasztalatokat szerzek sok motorral.
Valaki szerint jól teszem, valaki szerint hülyeség![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
zolee5016
őstag
válasz
runner 125 #108094 üzenetére
értem én persze.....
de mivel én most, hogy ledobtam a virtuális világot , inkább újra a való világ, eladtam az utolsó gépemet is,kormányt monitorokat mindent,hiányzik a modding...
A gépekkel jól ment,remélem ezt"gépet" se csesszük el.
tulajdonképp a mattfekete fólia már megadja ,a többi csak minimális vérfrissítés...Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
emre
veterán
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
#31733248
törölt tag
Srácok, tudnátok egy-két tippet adni? Van egy Nolan N44 sisakom. Nagyon szeretem benne, hogy óriási a látómezője (lefelé is) és a hatalmas légbeömlőknek köszönhetően fenomenális a szellőzése, valamint UV-sárgában, fekete plexivel nem csak jól látható, hanem irgalmatlanul jól is néz ki.
A zajkomfort azonban nem tartozik az erősségei közé. A (plexire szerelt) állszellőzőt a melegebb napok beköszöntével részben emiatt, részben a még jobb szellőzés érdekében el is távolítottam, így a menetszél közvetlenül a lecsatolható állvédőre érkezik és nagyon kellemesen, a szem zavarása nélkül jut a sisakba. A billenthető állszellőzővel ennél jóval kevesebb levegő jön be és hangosabb, dübörgőbb is a sisak tőle. Jó lenne viszont elkerülni, hogy a leszerelt állszellőző miatt valami bogár bejusson a bukóba. Tudtok erre valami hálós megoldást? Rosszabb esetben leragasztanám a plexin levő nyílást fekete szúnyoghálóval, de lehet, hogy tud valaki ennél kulturáltabbat is javasolni.
A másik kérdés a sisak nyaknál történő tömítése. Télen, amikor neoprén maszkkal motoroztam, a bukó zajkomfortja számottevően javult, vélhetően a nyaki részen történő hatékonyabb tömítés révén. Van erre valami jól bevált megoldás? Más bukóknál is felmerülhet a kérdés, sokak számára fontos lehet egy jól bevált praktika.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mesterséges intelligencia topik
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- SSD kibeszélő
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Posta, csomagküldés
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó