-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz csongi #139150 üzenetére
A motoros ruhazattal való kinlodast meg végképp nem .
amit illik ilyen szintű használat mellett 2 évente cserélni, egy olcsóbb közepes terméknél.Hja. Belépőnél egy fokkal jobb mugenrace kesztyűm 2.5 szezont bírt, kb 15000km alatt szét foszlott a tenyér része. Sityakom se lesz meg 10 évig Arról nem beszélve, hogy pl. a kabátom 1.5 év után kihíztam.
-
JoinR
senior tag
válasz tboy93 #139154 üzenetére
Hát a picivel drágább relatív, bár nem tudom, pontosan hogyan számoltad a motor költségét, egy random C Corsa nálam kb. így néz ki évi 10e km-rel (a teljesség igénye nélkül):
5L fogyasztás: 32 Ft/km
Biztosítás, műszaki: 4 Ft/km
Gépjárműadó: 0.7 Ft/km
Karbantartás (amit lehet, otthon, ebbe belefér kisebb kopó csere): 8 Ft/km
Gumi: 2 Ft/km
Tőkeköltség (r=13%): 7.8 Ft/km
Ez már ~ 55 Ft/km, és akkor sose romlik el a 20 éves autó, amire azért nem fogadnék.Gyorsan nekem a tavalyi CB500X, ha ugyanúgy 10 ezret mennék:
3L fogyasztás: 19 Ft/km
Biztosítás, műszaki: 2 Ft/km
Teljesítményadó: 1.2 Ft/km
Karbantartás (gari végéig márkaszerviz, majd otthon): 3 Ft/km
Gumi: 2 Ft/km
Tőkeköltség (r=13%): 32 Ft/km
~ 58 Ft/km[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz JoinR #139158 üzenetére
"a tőkeköltség nem elhanyagolható"
Esetemben kb az.
Corsa értéke 500k, 13%-on évi 65e Ft, ~havi 5.500Ft.
Motornál nem is számolok vele, mert bőven többért eladható most a CBR mint amennyiért vettem.
Céges autómat is 8-ért rendeltük, mire megjött már 10 volt az ára. Átvételkor már pluszos volt a sztori, pedig régen pont az ellenkezője volt a jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #139148 üzenetére
Mer' hüjje jappánok.....
Létezik forgódugattyúsra is speckó kidörrenő.... de az nem ilyen....
-
JoinR
senior tag
válasz tboy93 #139159 üzenetére
Igen, általában mindenki meg tudja magyarázni, miért nem fontos a tőkeköltség.
Azért a Corsa tőkeköltsége valóban nem magas, bár néha összemérhető a gondosan vezetett karbantartás mértékével, és valóban nem voltak ekkora hozamok korábban, ezt én is elhanyagolnám. A Honda viszont érdekesebb, oké, hogy most "többért eladható", de csak kíváncsiságból kiszámoltam neked, mennyit is hanyagolsz el pontosan, a 2026/I papírral összasonlítva az 1.4M bekerülési költség:
2022: 2021-i 5.3% infla + 1.5% prémium = 95k
2023: 2022-i ~14% infla + 1.5% prémium = 230k
Jelenleg 1.7M körül 30 ezret futottak vannak hahun, úgyhogy a tiednek az értéke valahol 1.5-1.6 körül lehet, tehát kb. 175k-tól estél el 12e km alatt, ami 14.5 Ft/km költséget jelent. Ez a változó költségeidnek a közel harmada, így én nem hanyagolnám el.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Sajnos 10k km kevés összehasonlítási alapnak. Minimum 50-60k jelen esetünkben.
10k km 5 hónap alatt megvan. Minden második évben gumicsere. Főleg a technikás egyenesekben kockára kopottat. És Deb-Nyhaza között nem sok dontogetos kanyar van.
Nem mindegy a start sem, használt jármű mellé új jármű...stb.
Autóknál sokkal szélesebb a választék alkatrészekből a szereloig. -
veterán
válasz Topiccsendőr #139163 üzenetére
1.2 16v 2004-es twingoval 5.6 volt az atlagom 42k km alatt. 5 kornyeke az, amikor igy rendesen hasznalgatod ezeket, nem 1200-on nyekteted a fogyasztas miatt.
Everybody lies.
-
fattyu
veterán
te Persu
MIAFASZ
megnéztem hogy férek hozzá a 12es ninján az akkuhoz
mi a cukros fasz?a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
duni84
aktív tag
válasz fattyu #139167 üzenetére
jól érzem a kommentből, hogy fél óra csavarozgatás, meg matatás kell hozzá? az fz6-on is jól hozzáférhető. ha jól emlékszem talán a légszűrő házat nem kell hozzá levenni, miután a tankot felhajtottuk (természetesen az idomok lecsavarozása után) és levettünk valami légcsatorna/kábel rendező förmedvényt a tetejéről, de lehet, hogy tévedek és legalább a légszűrő ház tetejét is le kellett venni, ami kb 10-13 csavar bónusznak a végére az első telemen kivezettem egy SAE csatlakozót, hogy csepptöltőre dugdossam időnként, mert hogy ki nem szedem minden télen ezek miatt, az tuti. japán barátaink szeretik, ha sokáig turkálunk a motorjainkban! lehetőleg csak ceruza vékonyságú, ellenben 20 cm hosszú ujjakkal!
#metszéspontok
-
fattyu
veterán
válasz duni84 #139168 üzenetére
suzi: Két csavar ülés le. ott van alatta
zrx: Kulcs- ülés le. egy műanyag fedél lepattint ott van alatta
Husky: nemtom mert még nem kellett hozzányúlni.
Ninja: Hátsó ülés kulcsal nyit levesz. Első ülés csavarok old levesz. Tankborítás levesz. Oldaliom levesz. Egy konzolt amin valami hat kábelkorbács meg csatlakozó van (mindent széthúz ) levesz és egy fiókból a vázból elő is tudod húzni az akkut.
Mi az anyátokszintén lelkes tulaj aki oda van a kawa mérnökökért
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
őstag
Sziasztok,
Nem találtam releváns infót a neten, ezért hozzátok fordulnék tanácsért.
Oldaldobozokat szeretnék feszerelni, de útban vannak a gyári hátsó indexek.
Mivel nagyok is, így inkább kisebbre cserélném őket, de csakis azután, ha már felraktam a dobozokat.Van arra bármilyen jogszabály, hogy milyen indexeket és milyen pozicióra szerelek fel?
Dobozokkal + más indexekkel, műszakin elfogadják?Cserélnék tükröket is, nem tetszenek a gyári műanyagok, erre vonatkozóan van bármi elvárás, hogy műszaki kompatibilis legyen?
Előre is köszi
-
pepucs
tag
[A képen látható HifloFiltro] néven kaptam ZS+U-ból egy fehér dobozt és benne egy leköszörült márkajelzésű szűrőt. Szerintetek mehet a motorba nyugodtan vagy rendeljem meg máshonnan ahol Hiflos dobozba jön rajta a márkajelzéssel? [KÉP] (sv650)
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Micsurin
nagyúr
válasz pepucs #139174 üzenetére
Nem látom mi a bajod ezzel a szűrővel...
[link] CMSNL-en dettó ua ilyen...ZSU nem fog neked eladni semmi olyat ami kárt tenne a motorodban
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #139167 üzenetére
Sajnos nem tudok segiteni a haragudasban
Bar valoban nem ket csavar az ules alatt, de nekem nem tunik tulzottan extremnek.A lelkes youtubertol akkor megkerem, hogy legyen szives fogjon a kezebe egy ceruzat, aztan rajzoljon gyorsan jobbat, kuldje el a kawasakinak, ha ott ennyire faszok dolgoznak. Biztosan tudna jobbat csinalni, hiszen jol tudja, miert van eppen ott az akku. Nem csak egy egyszeru ember, aki eleteben eloszor ugrik neki ilyen jellegu feladatnak, aztan varatlanul eri, mert meg soha nem latott ilyet, aztan azonnal szamon keri a mernokot. Te jo isten bzmeg, hogy mennyire magabiztosak es mellette mennyire egyszeruek az emberek.
ott van a fantasztikus pelda, a vfr. Nyilvanvaloan jo osszehasonlitas, bar en akkor inkabb az etz t hoznam fel, mert ott csak egy csavar az egesz, es hozzajutsz az akkuhoz, bezzeg azok a jo ndk-s mernokok tudtak a dolgukat. Egy youtuber sem lenne kiakadva.
A jo vfr en a nyereg alatt az akku, fantasztikus! A kawanal az ules alatt a tank van. Vegre egy normalis japan motor, ahol jo helyen van a tank.Szoval nemtom. En cserebe az egesz csomagert nem nagyon izgatnam fel magam. Sztm nagyon jo motor.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #139174 üzenetére
Azert nem hiflo dobozba jott, mert nem hiflo a gyartoja.
Ezt monjuk jeleznem felejuk, hogy ne hiflo neven adogassak el ezeket a szuroket.
Altalaban az utangyartott szurokben valamit kisporolnak a gyari szurohoz kepest.
Pl mas anyagok hasznalata es biztonsagi megoldasok elhagyasa. Konkretum: cbr sc59 nel lesporoljak a legszuro betetnel a csavarok biztositasat, ami miatt ha esetleg meglazulna a csavar, akkor beszivhatja a motor. Gyari legszuroben ezt a hibat kizarjak a betet kialakitasanal. A csavar nem tud kiesni belole akkor sem, ha kilazul.
Vagy rn22 r1 nel a halo helyett perforalt lemezt hasznalnak, ami lecsokkenti a feluletet, amin keresztul lelegzik a motor, tehat az meg loerocsokkenest is okoz a sporolas miatt.
Termeszetesen ez nem minden motornal jatszik akkora szerepet, eleve a legszurohazak kialakitasban akkora kulonbsegek vannak, hogy nem mindenhol vannak ekkora kockazattal jaro sporolasok, de egy utangyartott szuro sosem lesz olyan minosegu, mint a gyari.Roviden. Sv 650 nel belerakhatsz barmit.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
JóGéza
aktív tag
válasz Kiki18 #139172 üzenetére
Szia!
6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet a közúti járművek forgalomba helyezésének és forgalomban tartásának műszaki feltételeiről. -
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #139176 üzenetére
Nem ezt vitatom.
Csak nem szerelokent ennek nem erzem a lelkesedest nekiugrani.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #139176 üzenetére
"A lelkes youtubertol akkor megkerem, hogy legyen szives fogjon a kezebe egy ceruzat, aztan rajzoljon gyorsan jobbat..."
Ez a világ baromsága! Nem ő kap fizetést érte, hogy csináljon jobbat! Nem ízlik az étteremben az elb@szott kaja? Ne reklamálj, hanem csinálj jobbat? Ez hülyeség! Nem így működnek a dolgok!
A mondandód többi részét nem vitatom, ettől még a motor lehet zseniális (vagy akár sz@r is), nem ez a lényeg...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #139180 üzenetére
Az éttermi rész is hülyeség...az egy szolgáltatás,fizetsz azért,hogy azt kapd amit elképzelsz vagy az étlapon szerepel,nem pedig azért fizetsz hogy rosszabb esetben összefosd magad a hátad közepéig.
A motor téma nehéz ügy,amikor megveszed nem azért fizetsz hogy Te otthon nagyon könnyen tud szerelni,minden motor más és más más tervezéssel.
Nem sikerülhet minden úgy ahogy a user szeretné....a rántottát is könnyebb elkészíteni mint egy spékelt vadnyulat.
Viszont képezheted Magad hogy gördülékenyen menjen....
De be is lehet menni egy márkaszervízbe kicseréltetni hogy ne kelljen szopni.
Mikor kezdtek szitkozódni hogy nehéz a vezérműtengelyhez hozzáférni ?Mr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #139180 üzenetére
Atgondolnad ezt a teljesen nem ide illo es nem mukodo hasonlatot megegyszer? tenyleg errol van szo?
Egyebkent errol jut eszembe. A motoratepitesek a custom racer kategoriaban errol szolnak. Kapsz valamit a penzedert, ami a hozzanemerto, feluletes emberek miatt lett kifejlesztve, olyanra, amilyen. Ezt te atepited minosegi alkatreszekkel, es jobbat csinaltal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #139182 üzenetére
Írhattam volna azt is, hogy ha nem tetszik egy videóm, akkor csinálj jobbat!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
duni84
aktív tag
válasz fattyu #139170 üzenetére
azaz! szerintem ez egy yamaha-kawasaki együttműködés szerelemgyermeke
#139169 zgospel: most nekem is ilyenek vannak ülés le --> 1 csavar és már kint is van! a héten kicserélem, mert már power bank-kel a hátizsákomban járkálok egy ideje. remélem 5 perc alatt megleszek vele és közben a megboldogult fz6-ra gondolok#metszéspontok
-
duni84
aktív tag
válasz Kiki18 #139172 üzenetére
oldalról is látszania kell az indexnek ---> ezért is vannak hosszabbító adapterek az oldaldoboz konzolokhoz. ha pl monokey oldaldobozokat tennél fel, akkor garantált, hogy ha rövidebb indexet is teszel fel, a konzol doboz nélkül is ki fogja takarni oldalról (dobozzal meg egyértelműen kitakarja).
nekem is egy ideig rövidebb indexbúra volt fent, ami befért a konzol alá, soha nem szóltak érte semelyik országban, de azóta pár évet öregedtem és úgy vagyok vele, hogy ha csak egy barommal több veszi észre az indexemet, akkor már nem kell a műlábbal vacakolnom reggelente, szóval szerintem használd a konzolhoz járó index adaptert#metszéspontok
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #139183 üzenetére
Nem raktad tul magasra a lecet.
Bar most ezzel a sajat video peldaval ertem, hogy a kritika zavar a kollegaddal szemben. Amit nem ertek, mert nem veled szembeni a kritika, de sikerult magadra venned valamiert.
Engem zavar ez a fajta gondolkodasmod, amit az ilyesmi tartalomgyarto kepvisel. Megmutatja, hogy egy masik motorban hogy van az akku peldakent. (Ezert mereszeltem irni azt, hogy akkor talalja ki, a kawaban hogyan lenne jo az akku sajat kutfobol, ha mar ott a pelda elotte.) Egyszeru, csak le kell masolni. Talan akkor egynel tobb szempont is megfordulna a fejeben, ha elkezdene megfejteni a problemat, nem csak hisztizne egy ilyen huszadrangos dolgon, egy ilyen kaliberu motoron.
emlekeim szerint te is vmi olyasmit irtal nemreg, hogy te tudod h hulye vagy a motorokhoz, de leszarod. Ez a fajta hozzaallas sincs tul tavol az effajta feluletes tartalmaktol, de nem neked ment ez a fajta kritika. Bar az is problema, kovetkezteteskepp ha vmihez hulye vagy, akkor nem nagyon latod at azt a temat, ez pedig hatassal van a tartalomra.
hamar hitelben magadra vetted a kritikatszamomra, aki (szerenyseg, alazat!) tobbet felejtett ebbol az egesz motorozasbol, mint egy ilyen youtuber tudott valaha, ezt nem igazan tudom hova rakni. (Nem konkretan rad ertem, mielott felreerted, hanem a legtobb, motoros tartalmat eloallito, valoban egybites emberekre)
Es en sem vagyok toppon, de legalabb mindent elolvastam amit csak tudtam, es mindennek utanajartam aminek csak tudtam.
Es sok mindenhez meg mindig hulye vagyok, de azt nem mondom vedekezeskepp, hogy leszarom. Mert ez nem ereny.Hogy ennel jobbat csinaljak? a gopro app altal mobilon automatan osszevagott videom ennel jobb. Amit reszegen toltottem fel. Szoval ez is pipa.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #139186 üzenetére
mondjuk a hátsó ülés alatt a zxen pl pont elfért volna. másra úgyse jó amennyi hely ott van.
és érted. nem fikázom a motort. azt is értem hogy oda magasra tenni 2-3-5 kilót nem feltétlen tesz jót a kormányozhatóságnak stabilitásnak bárminek.
de egy 2-3 évente megdöglő akku nem lenne baj ha ostoba egybites user által is elérhető helyen lenne.
én csak ezen bosszankodom.
főleg azért mert a 20 éves műanyag idomok azért ha nem rutinnal nyúlsz hozzá könnyen törnek porladnak-
szóval most vagy megpróbálok betolni egy 1200es sornégyest vagy tréler...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz fattyu #139187 üzenetére
Hat nem igazan. Nem veletlenul nem rakjak oda. 4 kilogramm leghatulra erezheto valtozast okoz a vezethetosegben.
Azonkivul csinalnak egy monocoque vazat, a benzint az ules ala melyen benyulva taroljak, hogy minden tomegkozpontositva legyen. Ilyet megoldast manapsag a panigale v4 en latsz, vagy akkoriban a superbike sorozatban. Majd kurjak el az egeszet azzal, hogy leghatulra kiteszik?
Ertem, hogy ket csavarnal tobbet kell csavarozni. Illetve nem. En tovabbra sem ertem mi ezzel baj
Fel lett aldozva nemi szerelhetoseg annak az oltaran, hogy a motor egy kbaszottjo motor lett.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #139186 üzenetére
Véletlenül nem te írtad anno az Applenek a kommunikációt, hogy hülyék a júzerek mert rosszul fogják a telefont amikor az iPhone 4 (vagy 5, nem tudom már melyik volt) folyton eldobta a hálózatot?
Az itt válaszul adott kommentek alapján végzett teljesen reprezentatív felmérés szerint az újabb, utcai használatra szánt motorok többségében az ülés alatt van az akksi, 1-2 csavaros és perces mulatság a hozzáférés.
Tehát nyertek a "hisztiző" vásárlók és az ő igényeik, és a mérnökök is meg tudták oldani.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #139189 üzenetére
Nah azt nem en irtam de megint nem jo hasonlat, mivel ez a hasznalathoz hozzatesz, nem pedig te hasznalod szarul a motort, ugyanis ez karbantartas. Ha azt irtam volna hogy a telefon szetszedesehez vki hulye. Az lett volna jo hasonlat.
Valamit fel kell aldozz valaminek az oltaran. Ez egy ilyen dolog.
En ezt ertem, hogy az ules alatt nagyon jo. De elolvasnad, miert nem lehet az ules alatt ebben az esetben?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #139188 üzenetére
én is leírtam hogy nyilván ezért került da ahova.
nem vitázom semmivel. bosszankodom.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #139188 üzenetére
Te értesz félre, és magyarázol bele megint dolgokat. Semmit nem vettem magamra, csak engem meg ez a "ha nem tetszik csináld jobban" beböfögés zavart mindig is (nem csak Nálad, hanem konkrétan mindenkinél)! Pedig rohadtul nem így működnek a dolgok! Írhattam volna példának azt is, hogy "Nem tetszik, hogy a parlamentben mi történik? Ne ugass, csináld jobban!" - ugye mekkora baromság ez? Attól, hogy valami nem tetszik, még nem kell jobban tudnod, hogy hogyan kell csinálni, mert ez nem a Te szakterületed! Nekem sem tetszik, hogy a légszűrőcseréhez le kell vennem a tankot! Ja, akkor fogjam be a pofám, és tervezzem újra a 1190-t? Na ne már!
Én nem vitatom, hogy a szóban forgó motornál okkal van ott az akku, ahol van (ahogy okkal van a 1190-en a légszűrő ott ahol van), de ettől még ha olyan kedvem szottyan, akkor igenis telesírhatom a párnám, a youtubeot, és a fórumokat is vele, hogy ez sz@r, legfeljebb
a.) senkit nem érdekel;
b.) mindenki hülyének néz miatta;c.) egyetértenek velem;
d.) elkezdenek 1000 más nem kapcsolódó, de hasonlóan nem tetsző dologról panaszkodni!Mondom még egyszer, és ezúttal lassan gépelem: azzal a hozzáállással van bajom, amikor azt mondják, hogy "csináld jobban, vagy ne reklamálj"!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #139190 üzenetére
Az utód ZX14-ben sokkal könnyebbé lett téve az egész folyamat, tehát megoldható volt a feladat, és jogos volt az elvárás.
Nem kell automatikusan hisztinek meg rinyának minősíteni a kritikát / nemtetszést.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #139193 üzenetére
Jo ertem, hogy azzal van bajod, hogy valamihez erteni kell
Mentsegemre legyen szolva, hogy amint a szakteruleted lenne, meg sem fogalmazodna benned eleve az egesz hulyesegA video cime az volt, hogy megkerdezhetem, mire gondolt a kawasaki? Ekozben bemutatott egy peldat, hogyan kellene megcsinalni. Mintha ez egy megoldas lenne. En ezert irtam, hogy ha ilyen egyszeru, akkor csinalja meg, mert a kawasaki-t tul hulyenek kepzeli hozza. Bemutatta hogyan kell ezt csinalni. Erted? Ezert irtam, hogy akkor uccu, hiszen ott a pelda.
de most mit vitatkoztok velem, ha mindenki erti, miert van ez igy?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
3800+
őstag
Bedobok egy technikai kérdést én is hátha lenyugszik a csapat. Az mitől lehet, hogy a kis CBR125-öm hidegen csak úgy indul be, hogy szivató és az alapjárati csavart jól kitekerem? Így működik a szivató, és szépen pöfög, ahogy melegszik tolom vissza szivatót és csavarom be az alapjárati csavart, mindezt addig míg teljesen be nem toltam a szivatót és ekkor már szépen beállítható az alapjárat és pöcc röff. Persze ez jó pár perc. Tulajdonképpen a melegen beállított alapjárati csavar és szivató együtt hidegindításnál lefojtja a motort. Beindul, felpörög és le is fullad. Szivató nélkül ebben az időben nem indul. A levegő elzáró membránszelepet cserélték, át volt szakadva, emiatt nem volt alapjárat azelőtt. Most végülis van, de csak melegen.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #139197 üzenetére
Nem volt itt semmi izgalom. Nem kell lenyugtatni senkit.
Azert van, mert a karbis cbr 125 ost is uzemmelegen kell beallitani, mint minden karbis motort. majd hidegben szivatoval kell hasznalni addig, amig uzemmeleg nem lesz, mint minden karburatoros motort, es nehany szivatoval rendelkezo befecskendezost is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #139198 üzenetére
Értem, viszont ez hidegen, szivatóval annyit csinál hogy beröffen 4-5ezres fordulatra majd leáll.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Fotók, videók mobillal
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Jövedelem
- Google Pixel topik
- Synology NAS
- YouTube
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Android szakmai topik
- További aktív témák...