-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Boxer001 #3602 üzenetére
Honda Hornet nagyon jó motor, a CBR600R blokkja dübörög benne némileg visszafojtva.
Csak nagyon fiatal példányokat nem találsz belőlük.
Én ha adtatok egy tippet érdemes a Hyonál is körülnézned, nagyon kellemes V2 650cm3 blokkal rendelkeznek, futómű és fékek rendben.
Viszonylag fiatal példányokat 2005-2006os 600ért már lehet venni kevés kilométerrel.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
Daywalker
addikt
válasz Boxer001 #3604 üzenetére
Hát, ha tizenévesek között akarsz vagizni, akiknek a szájuk nagy, de még életben nem ültek motoron, akkor igen, lehet, hogy kiröhögnek.
Én speciel nem röhögök ki senkit, akármilyen motorja is van. Ne gyerekeskedjünk már! Az a lényeg, hogy neked bejön-e, együtt tudsz-e vele élni. Szerintem Hyosungból is van olyan, ami faxán néz ki (GT650R, de ez nem naked).[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Boxer001
veterán
Dehogy akarok én vagizni xarzsákok közt. Csak nem tudom, hogy ez a motor mennyire megbízható, stb...nem ismerem, ezért írok hülyeségeket. Árban meg már annyira jó, hogy gyanús.
-
Daywalker
addikt
válasz Boxer001 #3609 üzenetére
Van klub, érdemes utána nézni...illetve van itt Hyo tulaj is, esetleg tőle érdeklődj. Fiatal motorral kevésbé nyúlhatsz mellé, mint egy sokat látott, széthajtott szarral. 600-ért pedig nagyon sok ilyen van, szerencse kell hozzá.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
-
alvaro
senior tag
Ez komoly fenyegetés
De tényleg teljesen OK gépek, anno sokat néztük/rágtuk, vegyünk-e Hyót, végül nem bántuk meg. A 250-esünk legalábbis problémamentes. Egy dologra érdemes figyelni, ha nem kopófogyó kell hozzá, azt nehézkes lehet beszerezni, az idei baleset mutatta ezt meg (kellett kormány, fordulatszámmérő, kipuf, lábtartó, meg a fene tudja, mi még) Célszerű jóelőre felderíteni a csatornákat.
Magától viszont nem nagyon lesz baj vele.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Boxer001 #3599 üzenetére
ha nekem 600 papírom lenne a projektre, bőven nem esnék kétségbe.
végre kipróbálhatnám az nc 30 ast és maradna 200e forint a zsebemben (ezt mondjuk nem ajánlanám senkinek, csak fanatikusoknak), nem is, inkább egy 900RR t vennék, ugyanígy maradna ennyi elpályázásra, vagy vennék 350 ért egy 650es SV t és azt utcára is sokáig és élvezetesen tudnám használni, vagy vennék egy ZXR 750es, vagy ZX7R t és maradna még 100e forintom. Vagy ha túrázni akarnék, akkor vennék egy K100as volt rendőrmotort és maradna 150e forint benzinre olajra. Ha pedig igáslovat akarnék akkor GS500ast vennék 250 ért, és leszarnám, hogy nincs rajta idom, meg Aból B be motor.
De ha az a baj, hogy az első lámpa hogy néz ki, akkor még nagyon az elején vagyunk a történetnek. meg nem is motorozni akarunk annyira.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #3614 üzenetére
azért az fontos hogy tetszen a motor. nem hiszem hogy neked tök mindegy hogy néz ki, csak menjen. én nem is tudnék úgy nézni a motoromra, ha nem tetszene. ahogy a barátnőnél, akinek mind1 csak lyuk legyen, az se teljesen normális felfogás sztem akármilyen jó egy motor, ha nem tetszik nem venném meg, hiába paramétereiben jobb mint ami tetszik.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Gaboman
nagyúr
Ezzel én is egyetértek, meg kell hogy fogjon kinézetre is a motor.
persuader:
Na ne hogy neked csak a prémium kategóriába van motor ami tetszik, ha igen akkor rossz neked.
100 szép motor van ami elérhető áron kínálnak.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
TayRol
veterán
a naked kategoriabol eleg keves olyan motor van, ami tetszik is es kéne is, a k1300r, az 1050-es triumph, az 1.3cb es az mv van kozottuk.
szoval Kedves Jezuska, ez volna az a bizonyos lista... -
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #3617 üzenetére
nem érzem rossznak a helyzetemet. Bármivel elvagyok, szeretem az összes kétkerekű járművet. akármi is van alattam, jó érzés menni vele, vagy teszek róla, hogy jó legyen. De hogy mi a szép, az más kérdés. Sokszor alapvető igényeimmel nem tud találkozni, mondjuk műszaki megoldásai miatt, fenntarthatósága miatt. Ezért kompromisszumot kell kötni. Különben meg egyhelyben topog az ember.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #3618 üzenetére
az nekem is nagyon tetszik.
engem a fazer elsőre megfogott, utána nem is néztem mást, pedig 850-ért lett volna jobb, erősebb, gyorsabb motor, de a szerelem az szerelemLEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #3618 üzenetére
Huhh, hát én motor tekintetében egy elégedett ember vagyok, ha most kéne venni, valószínűleg akkor is F650CS lenne belőle, akkor is, ha korlátlan keret állna rendelkezésre Elég kényelmes, kezes, kissé különc (ez fontos! ), még doboz nélkül is pakolható valamennyire, kellemesen alacsony (rázósabb helyeken csak jobb, ha kéznél a láb - ja, hogy ez nem terepmotor? nem baj), bármeddig elvisz, viszonylag kevés benzinből. Igáslónak épp úgy megfelel, mint a GS500, csak szerintem érdekesebben néz ki
Ha mindenek előtt mennék rá a fogyasztásra, akkor egy 125-ös Honda lenne valószínűleg, akár újonnan. Hogy CBF vagy CBR, azt szerintem kipróbálva dönteném el. Esetleg eggyel nagyobb, a 250-es CBR is valamivel kevesebbet eszik, mint az F650, és annak már 12 ezres a szervizciklusa, szóval sokat használni és hosszabb utakra kényelmesebb (kevesebbet kell egyeztetni a szervizt és a túrákat, meg egyáltalán, nem kell állandóan az olajat ki-be lötybölni). Ülni viszont nem tudom, milyen rajta... szerintem csak hangosan gondolkodok (főleg, hogy ha csak kicsit eszik kevesebbet, mint az F650, akkor már mégse kell annyira, praktikusabb a CS, és annak is 10ezres szervizciklusa van)
Az új, sorkettes F650GS is érdekes darab, pillanatnyi fogyasztásmérővel is ellátták, jó játék lenne (a "fullos" F800GS nekem túl magas) De alapból nem olyan "tehetséges" ebben a műsorszámban, mint egy 125.
Érdekes lehet még a Honda új NC sorozata, valamelyiknek a'sszem van elöl egy sisaknyi rekesze, csak az zárható. Azt meg nagyon megtanultam értékelni. Mondjuk ezek nehezebbek, mint bármenyik másik említett.
Szeretnék még valami villanyszöcskét is (quantya, ktm, ilyesmi), na ahhoz kéne a több lé.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #3614 üzenetére
Ahh, ZX7R..."fap"..."fap"..."fapfap"..."fapfapfap"
Megnéztem, vannak belőle 2000 körüliek is. Nagyon szép állapotban...állítólag a futómű durván jó. Nem is értem, hogy miért váltottak vissza USD villáról normálra egy idő után a ZX6R-ben meg ZX9R-ben.
Vadállat gép, ennyiért pedig ajándék. Venném[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TayRol
veterán
egy kis visszakanyar az akksihoz:
milyen hőmérsékleten érdemes tárolni? en kivettem a bandibol, feltoltottem es most kb. a 10 fokos lépcsohazban tartom, lakasba megsem akarom behozni.
jo ez vagy azért melegebb kellene?runner: ok, thx. csak tul hideg se legyen neki.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
Boxer001
veterán
Félreértés ne essék, nem vagyok az a mindenből a legszebbet típusú ember, de azért ne ítéljetek már el, ha szeretném, hogy valami tényleg a szememnek is megfeleljen. Hornet egy nagyon jó gép, de nem tehetek róla, egyszer úgy kelek, hogy ejj az a kerek lámpa kicsit baxa a szemem, másnap meg úgy, hogy nem is rossz az.
Néhány motor kinézetre egyáltalán nem jön be, sőt van amit még talán rondának is tartok...ugyanígy vagyok az autókkal, sőt a nőkkel is...na bumm. -
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #3629 üzenetére
nem is akartam, csak remeltem hogy nem tul hideg.
nem akarom hogy még a végén mélykisüljön. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Boxer001 #3628 üzenetére
hát ez a döntésképtelenség, hogy most ez tetszik, de mostmeg az nagyon tetszik... ettől tudok kilenni
majd beírsz fórumra, hogy megmondják mások a te véleményedet? Mert szerintem Desmosedicit vegyél, mert az a legjobb motor
De most érted...
Kezdő motoros vagy. Kezdésnek szerintem hót mindegy mit veszel, nem 20 évre veszed, mert esni fogsz vele. Még ha te úgy gondolod, hogy egyszer veszed meg, akkor sem az lesz belőle. Csak ha lesz valami körvonalad a motorozásról, akkor fog letisztulni, hogy mit is akarsz valójában. Diszkó elé szép motort, kevés használatra, olcsó motort amivel lehet kanyarodni is, vagy drága motort, vagy keveset fogyasztó vagy mittomén.
Szerintem annak aki komolyan gondolja a motorozást, annak elsőre valami kisköbös 25 ös vashengeres enduró bőven jó, azon meg se látszik ha esik vele az ember - igaz a respekt level erősen alacsony. Legalább megtudja, kell-e ez az egész motorozás dolog neki, ha meg az első esés után elmegy örökre a kedve tőle, akkor meg nem volt belefeccölve jelentős lóvé, és hamar túl lehet adni rajta.
De ez az én véleményem, nem biztos hogy így jó mindenkinek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Boxer001
veterán
Láttam már darázst élőben. Sportmocik is nagyon bejönnek, csak városi cirkálásra/túrázgatásra talán nem az igazi. Barátom mondjuk GSXR-el is túrázik, de azért na... Viszont a kifejezetten túragépek meg már annyira nem jönnek be, ilyen vagyok, ez van.
persuader
A tiéd is egy nézőpont és nem rossz...de tényleg nem értem, hogy miért baj az, ha valaki válogat, mert van ideje...ez, hogy hót mindegy...hát, ahogy érzed.
A kezdésnek kis enduro ötlet egyébként nem elvetendő.[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz Boxer001 #3633 üzenetére
ezért vettem fazert, kis mindenes, sportos is, de mégsem sportmotor és nekem bőven elég a teljesítménye, ki sem tudom használni ezeken a holdkráteres szar utakon.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
yodamastah
őstag
JEsszus... ennyiert k5 750et lehet venni. Ultem mar par hyosung "spormototoron". Koze nincs egy sportmotorhoz. A futomu a fekek es a vaz egy rakas szar. Foleg a futomu volt rettenetes. Puhabb rugok voltak benne mint egy fazerben PErsze ezen sokat lehet javitani, de ez sokba is kerulne.... Nincs bajom amugy a hyosunggal, megvan ennek is a helye a piacon,de most annyi eladhatatlan jo motor van, csemegezni kell es alkudni....
A jo oreg FZS600 fazer egyebkent meg mindig jo valasztas szerintem. Lassan robogo arban lehet venni.... az enyem meg mindig mukodik amit 2005ben eladtam, es van benne vagy 100ekm
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
Nyugaton ezért (is) jó lakni.
..őszintén, ha kifejezetten említenem kellene nagyon kátyús - akár mellékutat, bajban lennék. A főutak kátyúmentesek az általam járt szakaszokon (84, 85, 86, 87), Ausztriát meg meg sem említem.
Nyilván, akad 1-2 mellékút ami erősen hepe-hupás, nyomvályús - de akkor sem kráteres kártyús, amibe belemész autóval/motorral és úgy érzed, h kiszakad a kerék."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #3636 üzenetére
Ja persze, értem én, csak a ZX7R-nél pont a futómű volt a király...állítólag. Ezért nem értem, miért nem ültették át később a többibe.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #3636 üzenetére
szebbek is. meg nincs akkora rugalmasságuk sem, ez sokszor meg is látszik, amikor a gumifalba beleállítod a ZXR t akkor a váznyak törik.
A kortársaihoz képest nehezebb, de futóműve jó volt azokhoz képest, és a féke mindig megbízható, pontos. Természetesen ma 2012 őt írunk, de alapvetően ennyi pénzért bevállalható.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #3635 üzenetére
direkt a legdragabb Hyo-t linkeltem be.
es az a poen, hogy az sv - amirol másolták ugyebár - is olcsobb nála. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #3639 üzenetére
Egyébként amit nem értek újságírók motorösszehasonlításában, hogy sokszor kitérnek a futóműre úgy, hogy semmit nem tekergetnek rajta. Tehát kifut a motor egy max70 kilós japán ürgére belőve, ez meg ráül a 90 kilójával, majd közli, hogy az eleje nincs összhangban a hátuljával. ott van a millió csavar a futóművön, és ezt leírja... na mindegy. Remélem a régi motorokat nem így tesztelték
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
válasz runner 125 #3638 üzenetére
itt borsodban ha találsz 10m kátyumentes szakaszt akkor vendégem vagy 1 hordó jó borra főutak persze itt is jók....
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Gaboman
nagyúr
válasz yodamastah #3635 üzenetére
Senki nem is mondta rá hogy sportmotor, túrasport legfeljebb csak sportos alakja van.
Én amivel mentem nem volt rossz a fék sem és a futómű sem, igaz azt nem tudom gyári volt e rajta vagy hogyan volt beállítva a gyárihoz képest.
Motorja kimondottan kellemes, ami hagy némi kívánnivalót maga után az idomok minősége.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
yodamastah
őstag
válasz Gaboman #3644 üzenetére
Versenypalyan nem probaltm a hyot (nem is lattam palyan soha ilyet), de mentem nehannyal kozuton. Az egyik 650esre emlekszem ishogy visszavittem 300meter utan mert feltem hogy meg fogok halni annyira szar volt a fek. Persze ez lehet egyedi is. A futomu persze a kozuti kozlekedesre maximalsian alkalmas ezeken, de nem tudom azt mondani egy sportosnak nezevett motor futomuvere hogy jo, ha 80 kilosan raulve 5cm rider sag van a rugostagnal, es az egesz motor leng mint a picsa lokdosesre. Persze a saget lehet allitani, meg lehet rugokat cserelni meg lehet szelepelni vagy rugostagot/villat cserelni stb... De amit gyari allapotban probaltam az nem volt valami meggyozo.....
Egyebent mint irtam nincs bajom a hyoval. Tobbet is probaltam, egesz normalisak voltak az arukhoz kepest. De ha azt nezem hogy 5 eves 15-20e km-es 750es gixxert lehet venni 850ert akkor egy hasznalt hyo valahogy maris hulladek roncsnak tunik
Persze ha az uj arakat nezzuk akkor mar egeszen mas a helyzet Egy uj 750es gixxer 3.8 milla, ami rettenet sok ...
-
yodamastah
őstag
Jezus most nezem a GT650R hyonak mar 1.999 a listaara? Mi van itt?
-
runner 125
nagyúr
válasz yodamastah #3647 üzenetére
Jézus, ki az aki annyit ad érte??
.. tudom, h elfogult vagyok és az előítélet is beszél belőlem, de én soha nem vennék ilyen Hyosung-ot. Inkább a BKV addig.DigitXT
Áh, már kimosták belőle a lóvét, amennyit csak ki lehetett, így inkább nem.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #3648 üzenetére
Mármint a BKV-t megvennéd?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #3646 üzenetére
A Demeter Domonkos ment azzal is a gsxr előtt
Bár igaz, edzésre használta.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron