-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz ujskodas #51653 üzenetére
Nem olyan állapotú volt a motor mint azt az eladó, illetve - az ismeretlenül megbízott, Index fórumos - pesti szerelő srác állította. Evvan... Szerdán levizsgáztam KRESZ-ből, pénteken kezdem a rutint, aztán majd csak akkor fogok
ugrálnivásárolni, ha kezemben a jogsi. Szánt szándékom lábon hazahozni a motort, akárhonnan is az országból.Előbb CBF250-eket, Hyosung 250-eket, és Yamaha Virago 250-535-öket nézegettem, az első
kettőnekháromnak a teljesítménye, az utóbbi kettőnek (próba után) az üléspozíciója tántorított el (nem kompatibilisek a gerincporcsérvemmel... ). Mivel úgy kb. "nettó" 450 ezret fogok tudni motorra szánni (+100e az átírásra, kezdeti szervizre), így gyakorlatilag az öreg GS500-ak, CB500-ak maradtak a kalapban. Nakedes üléspozíció kell, és legalább 40LE teljesítmény... A GS500-at az első rutin órámon élesben is tesztelni fogom, azzal kezdek.[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ujskodas
tag
válasz Bogyó bá' #51655 üzenetére
Szerintem a CB500, GS500 jó kis motorok, bár én csak a cbf500-at vezettem, de az nagyon tetszett, viszont csak "szép" motorra (női szemmel) kaptam engedélyt. Így lett cbr. Nem mondom, hogy sokat szomorkodtam, de nagyon tetszett volna a Hornet.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
KubanitoS
veterán
Szerintetek mennyire lehet problémás, ha az embernek nem ér le teljesen a lába az adott motorról? Haver nézegetni a különféle V-Stormokat, Versyseket, mivel az üléspozíció ezeknél a legszimpatikusabb számára, viszont nem égimeszelő a srác, olyan 178-180 cm magas. Teli talppal nem ér le, max csak az egyik oldalon, kicsit pipiskedős a dolog. Mostanság beszélgettünk erről, szerintem nem annyira gázos a szitu, csak jobban kell figyelni megálláskor.
Nektek mi a véleményetek?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
válasz KubanitoS #51660 üzenetére
ez ember függő. Sokakat látok akiket nem zavar az, hogy csak pipiskedve ér le a lábuk. Engem kifejezetten frusztrál. Ha őt ez nem zavarja és meg tud vele bírkózni akkor szerintem nem lehet vele gond.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
KubanitoS
veterán
válasz Outlander #51662 üzenetére
Neked milyen géped van amúgy?
Egy esetleges magasság csökkentés - hirtelen ezt találtam - mennyire lenne megbízható megoldás vajon?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Hú gyerekek, nedves lettem... Elkapott a Helsinki kellős közepén az eső/jégeső. Az egész délelőttös saját lében fővés után felfrissültem rendesen.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #51664 üzenetére
Én - mivel fizikailag igen rozoga vagyok - felborulnék, magamra borítanám a motort, ha nem tudnám mindkét lábamat letenni megálláskor. Bízom benne, hogy a GS-sel meg a Gladiussal megbirkózom a tanfolyamon. Érdekes, de a magasnak tűnő SV400-ra simán fel tudtam szállni, és ráadásul nagyon kényelmes volt nekem az üléspozíciója. Picit talán a lábtartója volt túlzottan hátul. (12 centivel magasabb az ülése, mint most a Csótányomnak).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Outlander
addikt
válasz Bogyó bá' #51669 üzenetére
De miért borulnál fel?
Nekem nem is szokott mindkettő lent lenni, akkor borulnék fel...
Szituáció függően, vagy az egyik vagy a másik van lent... ha nem érzem stabilnak, akkor arra a lábamra rádöntöm picit, így már letudok "talpalni"...Most nem aztmondom, h vegyen mindenki 2 számmal nagyobb motort, de szerintem nem olyan vészes ez.
Nyílván elborulhatok, de próbálom mellőzni...A tanulós motorom sokkal magasabb volt. ott balerinázni kellett rendesen, az érdekes volt, de a "féltalpas" az bőven vállalható.
ui: mondjuk kicsit nehezebb vagyok, mint egy átlagos ember, és az sem mind zsír..
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
válasz Something_ #51668 üzenetére
Verte a lábszáram farmerben... Most gyorsan kiugrottam esőkabátban és betoltam a gépet fedett helyre. Azt hittem nem esik többet ma már, addigra elállt pont mire hazaértem. Remélem "após" nem áll rá mert 3:39-re megyek reggel
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
A jogosítványod bánhatja, ha gondod van az alvással
Mondjuk a számtant nem nagyon értem:
"Az európai felnőtt lakosság közel 30%-a érintett valamilyen átmeneti vagy krónikus alvászavarban, a magyarországi felmérések pedig ennél is kedvezőtlenebb képet mutatnak, a minisztérium adatai szerint a teljes magyar felnőtt lakosság kettő-négy százaléka, tehát 2-500 ezer ember alvászavaros."
a 2-4 százalék mióta kedvezőtlenebb, mint a 30%?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Outlander #51671 üzenetére
Kis Varaderos (125) barátom (nagyon alacsony a srác, de izmos) akivel tavaly Erdélyt megjártuk, a múlt hétvégén Badacsonyban borította magára a gépét, de úgy, hogy letört az egész jobb oldali lábtartója, alu konzolostól, mindenestől. Ráadásul vagy 3 centivel alacsonyított, csináltatott ülés van a masináján, de így is csak egyik lábheggyel ér le. Gödrös, erősen emelkedős aszfaltúton próbált 5-tel bekanyarodni jobbra a parkolóba. A lábát letenni nem sikerült, csak a motorral együtt. A szállásig a blokk oldalára tett lábbal, fék nélkül el tudott jönni vagy 150 km-t, ott aztán laposvasból, a szomszédtól kért flex segítségével csináltunk neki ideiglenes lábtartót, hogy haza bírjon jutni.
szerk: tavaly Erdélyben sikerült ugyanezt a mutatványt előadnia, de akkor a jobb oldali árokba borult, és nem tört semmi sem, csak a festék jött le a bukócsőről.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz KubanitoS #51660 üzenetére
Bizony nagyobb az esélye,hogy el fog dőlni a motorral mert alacsonyabb a pilóta. Megállásnál,lábletételnél figyelni kell hova teszed le a lábad. Akár benzinkút/úttest olaj/benzin folt,apró kavics/homoknál nem figyel az ember simán kicsúszhat a lába és egy magas üléspozícióból nem sikerülhet a korigállás/motor felállítás. Van egy bizonyos szög amit még meg lehet tartani,majd jön egy pont onnantól már a gravitáció/imádkozás jön. Pontosan tegnap magyaráztam el a frissen vásárolt gépnél a használati utasítást. Burgi 650-ről ült át Varára (9-10cm a difi.) Készülsz megállni a géppel,mindig nézd meg hová fogod a lábadat letenni. Tankolást a jobb oldalról,oldaltszendret kicsapva motoron ülve tankolj.
Amit linkeltél kutyacsontnak hívják,ez kb 3-5cm tud a magasságból levenni. Esetleg ülés átalakítással is meg lehet próbálkozni. Bukócső,doboztartó konzól igen hasznos ilyen dögökön,simán behozza az árát mert nem a fényezés,kuplung/fékkar,tükör bánja.
Outlander :
Nem tudod nem akarod érteni akkor felesleges osztani az igét..
Mod. Majd ha lesz tapasztalatod/rutinod ilyen gépekkel akkor esetleg figyelni fogom soraidat.. Addig meg..Xaels:
Kb 2órálya esik/szakad jégeső kíséretében..
HGábor:
Szép tiszta lesz a moci.. [link] Vigyázz az úton!
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Outlander
addikt
válasz -Mosquito- #51676 üzenetére
Nem osztom, csak most megint az van, h ez lett az ajánlott motor 2m-es magasság alatt, mert csak akkor jó ha térdelni tudsz a pirosnál..
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Burt1793
veterán
válasz Outlander #51677 üzenetére
Hidd el, én örülnék, ha nem lennék 2m magas. Nekem meg a tankba ütközik bele a lábam és van olyan motor, amin nem tudom a lábam miatt teljesen kiforgatni a kormányt. Normál motor úgy néz ki alattam, mint egy robogó... Túramotorok ülésmagasítással már egészen használhatóak, de csak azok.
-
Polemius
senior tag
válasz Bogyó bá' #51669 üzenetére
Hétvégén épp láttam egy Gladiust, kicsit stílusidegen módon egy HD bőrkabátos koma szállt fel rá, gyakorlatilag csak hátulról lazán átlépve a lába közé kapta a gépet. Szóval nem lesz gond szerintem. Csajok szeretik, részben pont az ülésmagasság miatt.
(Végül a korlátlan A-t csinálod? 600-as Banditban és hasonlókban nem gondolkozol? Jó, többet kellene spórolni, de...)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #51679 üzenetére
Szép, de öheg és nem honda.
(#51680) Polemius: a korlátlan A-nak álltam neki. Mivel csak öreg motorra fog telni, így megbízható, olcsón szervizelhető gép kell, a teljesítmény sokadlagos tényező, úgyis 90-100-zal fogok vele járni. A négyhengeres, elöl dupla tárcsafékes, extra (drága) gumiméretű gépek defaultból kihúzva a listáról.
Az üzemanyag fogyasztás számomra sokkal lényegesebb, kis pénzből minél többet szeretnék gurulgatni a magam nyugis tempójában, ez megint a négyhengeresek ellen szól.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
nagyúr
Szerintetek ez igy mennyire realis?
Motorosruha cakk-pakk 100k (hasznalt-uj vegyesen), a2 jogsi 100k, honda cbf250 400-450k, ezen felul tartalek az atirasra + elso szervizre 100k.
Mire kell meg gondolni? A ruhat gondolom erdemes jogsi elott beszerezni.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tboy93 #51682 üzenetére
Ja bocs, kimaradt: 20-40k-ért nagyon korrekt bukót lehet már venni ha kifogod akciósan (kizárólag újat, és méretpróba után!), kesztyűből 10k-ért már van egész tűrhető (itt majd le fognak hurrogni), én hibátlan, teljesen vízálló, de nem márkás csizmát vateráztam karácsony előtt 10k-ért, 2 éve meg 22k volt postával együtt egy használt kétrészes cordura ruházat.
Az átírás mindenestől kb. 30k lesz, a többiből sok minden kitelik egy CBF250-esre (gumi, láncszett, fékbetétek, ha szükséges)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
nagyúr
válasz Bogyó bá' #51684 üzenetére
Akkor nagyjabol jol saccoltam Tegnap elultettetek a bogarat a fulemben es inkabb atugranam a 125ccm-et, a cbf250 tetszik, nem egy izomgep, tudom hogy sok 125-os elpicsazza, de kezdesnek talan idealis lenne. Ugy olvastam turazgatasra is jo es a fogyasztasa nagyon barati. Esetleg te tudsz rola valamit? Tipushibak, draga alkatreszek, minden info erdekelne
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz tboy93 #51685 üzenetére
Dehogy p*csázza el: legalábis az A1 jogsival legálisan vezethetők közül egyik sem ér a közelébe sem, a kis Varadero és a CBF 125 nagyjából tud 105-110-el menni végsebességre, a CBF250-nek meg ez a tartós utazója, akár 2 személlyel is. A többi 125-ös meg inkább csak 90-95-100-at tud. Három litert fogyaszt, van rajta rendes fék is.Olvass teszteket, népítéletet: [link] [link] [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
válasz Outlander #51677 üzenetére
Szerintem is feleslegesen érvelsz.
Nem légből kapott, hogy biztonságos az mikor le tudsz talpalni. Majd egyszer eldőlsz és megérted,
A bálnát nem tudtam megtartani, pedig arról mindenkinek leér a lába, de akkora volt a dőlés szög már, hogy inkább hagytam eldőlni velem együtt, mint hogy szétszakadjon a hátam.
Cimbim 170 cm, a dakarról nem ért le a lába rendesen, jó párszor eldőlt, pedig van fizikuma rendesen.
Az utas biztonságát meg végképp nem kocáztatnám, ilyen hol ide hol oda ér le a lábam dologgal.bogyó: pedig ez nagyon szép motor
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #51676 üzenetére
Eső pipa.
még jól is esett Átmentem pár narancsos-piroson 100al -
válasz Something_ #51688 üzenetére
Az eső nekem is jól esett, a jég nem annyira. Viszont eszem ágában sem lenne 100-al menni még jó gumival sem ilyen időben. Ne vívd ki magad ellen a sorsot.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
válasz Something_ #51690 üzenetére
Az út tekintetében az a legrosszabb amikor nem is vizes igazán, de már nem is száraz. Az emberek meg teljesen meghülyülnek egy kis víztől, na ő miattuk érdemes inkább lassan menni. Mi sem hallattunk a Szerémin túl jól, de elcsordogáltam 30-40-el a többiek mögött 3-asban és amikor felértünk a hídra akkor lett elég hely mert a külsőben egy ronccsal az utánfutón szenvedett valami hyundai kisbusz. Utána végig buszsávban tudok menni elég hosszan a csepeli átjáróig.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
KubanitoS
veterán
válasz -Mosquito- #51676 üzenetére
Ez a "kutyacsont", melynek segítségével csökkenthető a motorkerékpár magassága mennyire elfogadott, megbízható megoldás? Lesz/lehet valami hátrányos következménye a jármű, vagy akár a menettulajdonságok szempontjából, ha egy efféle cuccos beépítésre kerül?
Magyarországon van olyan cég, amely efféle eszközök gyártásával foglalkozik, vagy csak külföldről lehet érdemes rendelni valami minőségibb cuccost?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-Mosquito-
őstag
válasz KubanitoS #51694 üzenetére
Teljesen biztonságos,megbízható megoldás. Nevesebb gyártok TÜV tanúsítvánnyal is árulják viszonylag borsos áron. [link] Lehet venni használtan is jobb áron a megfelelő típushoz,ha szerencséd van. Elképzelhető,hogy találsz nevesincs márkát is. Beszereléskor illik állítani az első teleszkópokon is,hogy arányos legyen az eleje/hátulja,bár ezt el szokták hagyni. Így is tökéletes lesz legtöbb esetben a motor. DL fórumon lehet kérdezősködni/nézelődni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #51685 üzenetére
Abszolút vállalható kezdésnek egy 250-es, de kellő önkontrollal akár egy 400-as, 500-as sor 2-es motor is.
125-öst nagyon hamar ki lehet nőni, a CBF-ből én az 500-ast is számításba venném és árban sem zúzós a 250-eshez képest, viszont később növöd ki, több a tartalék."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KubanitoS
veterán
válasz -Mosquito- #51695 üzenetére
Köszi szépen!
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
nagyúr
válasz runner 125 #51696 üzenetére
A 250 fele huz a szivem (vagy az eszem?):
1) fele annyiba kerul mint a cbf500
2) gondolom fele annyit is fogyaszt, szeretnem sokat hasznalni, hogy minnel gyorsabban fejlodjek melo, suli illetve tura is tervben van, nem akarok kapasbol 6-7-8L-t zabalo dogoket
3) fosok, hogy elszallnek
4) csalad total kibukna igy is kivannak mar az otlettol is, ha beallitok egy 500-as geppel infartust kap anyamHa kinovom par ev utan eladom, gondolom nem buknek rajta olyan sokat...
A tied lattam a masik topikban, gyonyuru
[ Szerkesztve ]
-
mm89
őstag
válasz bigdady #51659 üzenetére
Én így keresnék motort :
1. Henger űrtartalom, hogy hengerek szama
2. Külső, kinézet.
3. Ha van egy kiszemelt típus, évjárat , akkor totalbike.hu népítélet .Sokkal többet ér mint ha itt kérdeznél ajánlott típusok után, mert itt lényegesen kevesebb vélemény tud összegyűlni.
Persze ha van valami jó akkor mutasd nyugodtan.ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Czimby
addikt
válasz KubanitoS #51694 üzenetére
Megváltozik a motor geometriája, villaszöge.
Általában roszabb lesz a vezethetősége, nem lehet majd olyan könnyen kanyarogni vele.
De cserébe le fog erni a kisebbek lába.2Embert ismerek akinek volt a motorjában, egyiküknek sem tetszett a motor viselkedése vele.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- BestBuy topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Villanyszerelés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Ukrajnai háború
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kitört a botrány az Amazonnál az irodai munka miatt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest