-
Fototrend
"név nélkül, hirdetés linkelése nélkül írjuk ki a fájdalmunkat", tehát a Hardverapróról
- ne linkelj konkrét hirdetést
- ne tegyél be hirdetés screenshotot
- ne idézz hirdetésből konkrét szöveget
Személyes adatot ne tartalmazzon a hozzászólásod!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Migráns
csendes tag
válasz Trailblazer #63901 üzenetére
Világos!
Írtam is, hogy valószínűleg nem rá utaltál.
De azért magára vehetné! -
TaaT
veterán
Kíváncsi vagyok mi a véleményetek, bele futottam egy eladóba a vaterán. Okostelefon, hibátlan külső, nem mindig kapcsol be, leírás szerint garanciás. Megérkezik a telefon, inkább egyáltalán nem kapcsol be, nézem a számlát, a bolt ahonnan vették enyhén szólva nem működik már. Felhívom a hivatalos szervízt, a telefon szürkeimport, nincs garancia levele ergo garanciája sem. Írok az eladónak, szerinte minden rendben van, így jártam, nem veszi vissza. Írok a vaterának, nézzük mit tud a BVP vásárlóvédelem, jön a válasz, minden rendben van, így jártam.
Na most a PH-n kapott volna az eladó egy kirakást vagy itt is így jártam volna?Give them hell Ukraine!
-
-
envagyok
veterán
Hibás cuccoknál mindig elég rendesen benne van a rizikó a pakliban.
Ha a számlán szerepel a garancia idő, akkor nem az eladó hibája, hogy megszűnt a cég.
Nem kötelezhető, hogy ott álldigáljon minden nap az üzletnél, hogy nyitva van-e még.
De még mindig jól jártál.
Az igazi átb@szás, amikor hibátlannak hirdetett termékről derül ki, hogy e-hulladék. -
nullpoint
senior tag
Az nem gyanús kicsit mikor hibás, de garanciás terméket árulnak?
Legritkább eset hogy lustaságból ne küldjék gariztatni.
Általában vagy tudja hogy mit csinált vele, ami miatt nem cserélnék/javítanák garanciában, vagy lásd az utóbbi példát. Tudta az az ember nagyon jól hogy nem lehet gariztatni.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
TaaT
veterán
válasz hhenry #63904 üzenetére
És Kalandor: A vatera végül kihozta azt hogy én vagyok a hibás, miért nem érdeklődtem előtte hogy milyen a garancia és hova szól.
envagyok: A számlán nincs garancia idő, csak annyi hogy a számla egyben garancia is felirat. Amire a hivatalos márkaszervíznek az a véleménye hogy egy nagy nulla.
Give them hell Ukraine!
-
veterán
van igazsága a vaterának is a dologban (a telefon az egyik legnyűgösebb téma garancia kérdésében), de vevőként is jogos igény, hogy működő garanciával kapj valamit, ami garanciálisnak van mondva. itt viszont bejön az, amit nullpoint ír, ha nem jó a telefon de garanciális, akkor miért is nem javíttatta meg, hogy utána drágábban adhassa el?
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
-
elder troll
senior tag
válasz envagyok #63906 üzenetére
"Ha a számlán szerepel a garancia idő, akkor nem az eladó hibája, hogy megszűnt a cég.
Nem kötelezhető, hogy ott álldigáljon minden nap az üzletnél, hogy nyitva van-e még."A hirdetés feladásakor azért érdemes utánanézni, hogy létezik-e még a bolt. Szóval ha kiírod a hirdetésbe, hogy az adott portéka garanciális, akkor ennek a valóságtartalmát illene leellenőrizni.
Pár hónapja vásároltam egy "garanciális" processzort, mivel doboz és kellékek nélkül hozta az eladó, így másnap felhívtam a kiskert, hogy ebben a formában él-e a garancia, és nemleges választ kaptam. Még elnézést sem kért az eladó, de a portéka hibátlan működés szempontjából, így nem kardoskodtam.[ Szerkesztve ]
-
konikan
aktív tag
"A vatera végül kihozta azt hogy én vagyok a hibás, miért nem érdeklődtem előtte hogy milyen a garancia és hova szól."
Pont ezt akartam írni. Ha úgy akartad venni, hogy majd te megcsinálod, vagy legariztatod, akkor miért nem lehetett megérdeklődni, hogy egyáltalán érdemes-e belevágni? Vagy le kellett rá csapni minél előbb?
Nem hibáztatnék senkit, tanulópénz.
szerk.:
(#63912) TaaT
Közben látom ezt is. Még egyszer. Tanulópénz.[ Szerkesztve ]
"-De engem szeretnek!" ..."-Az nem feltétel"
-
envagyok
veterán
válasz elder troll #63911 üzenetére
Én ha eladnám egy számlás garis cuccomat, megnézném a számlát, garanciajegyet, hogy meddig él a gari, de biztos nem hívnám fel a céget.
-
veterán
válasz envagyok #63914 üzenetére
ha eladnék így valamit, szerintem eszembe nem jutna utánanézni, de jóhiszemű eladóként nem zárkóznék el a probléma megoldásától, ha a vevő reklamál emiatt.
de leginkább megjavíttattam volna, ha tudom, hogy tényleg garis, és akkor nyilván kiderül hogy hoppá.istálló? gazemberség? hupákolás?
-
weiss
addikt
Helyi cucc: Személyes átvétel nem lehetséges, csak FoxPost (Automatába) melynek a szállítási költsége 1400 Forint. Amúgy 67 értékeléses 100%-os tagtól. Ez WTF?
I did nothing, the pavement was his enemy!
-
elder troll
senior tag
válasz envagyok #63914 üzenetére
Nagyobb boltoknál értelemszerűen én sem hívogatom alapesetben, de azért "vágtak hozzám" már piroskecske aláírás helyével szerkeszthető word doksit is, szóval elég nagy a szórás. Zöld manóktól próbáltam állásfoglalást kérni, mert téma volt a bb topikban. Később a csalósban is találkoztam vele.
-
dugo_
veterán
válasz elder troll #63911 üzenetére
Mondjuk akkor jól átejtettek, mert a garanciának nem feltétele a gyári csomagolás. És gondolom a kellékként hivatkozott hűtő sem.
-
Magánszemélytől vetted? Mert akkor ennyi, milyen garanciának kéne lennie az eladó részéről? Még csak felelősségre sem vonható, hiszen valószínűleg nem szakértő.
A szürkeimport nekem izgalmasabb kérdés, mert ha már van EU, kötelező lenne, hogy EU-n belül forgalmazott terméket minden EU-n belüli márkaszerviznek kötelező kezelnie.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
TaaT
veterán
"milyen garanciának kéne lennie az eladó részéről?"
Amit idehaza lehet érvényesíteni? Ellenkező esetben a termék nem garanciás.
De hogy pontot tegyek az ügy végére. Elvittem a telefont egy helyi szervízbe, a telefon ázott, a nedvességjelző matrica elszineződve, belső csatlakozók korródálódva, garanciamatrica a belső csavaron átszakítva, tehát már volt szétszedve is. Még ha lett is volna rajta garancia, a szervíz úgy visszadobta volna hogy csak na.
Természetesen ezt is megemlítettem a vaterának, a válaszuk változatlan, minden rendben van.
Give them hell Ukraine!
-
BiP
nagyúr
Nyilván gyanúsnak tűnne normál esetben, pár hónapja nekem is villogott volna a piros villogó, de jelen helyzetben szerintem van rá teljesen normális, elfogadható indok.
(de mondjuk az sincs jobb helyzetben, aki egy 1000fős zsákfaluban lakik. Mondjuk ott Foxpost sincs )
Nekem speciel pont az van a legközelebb, és kb. az a legolcsóbb, így én is azt választanám/fogom választani. (MPL szerintem jobb, de drágább)[ Szerkesztve ]
-
Rendben, de arra, hogy pont úgy hibás? Sajnos ezt nem lehet megfogni.
Garipapírja volt, többet meg ő sem tud, ha addig nem gariztatta. Nyilván ha már volt szétszedve, akkor egyértelműen átvágott, de mint látod, Vatera nem foglalkozik vele (ki gondolta, hogy fog, hogy rohadjanak meg), fogyvéd magánszeméllyel nem foglalkozik, feljelentheted, de ha csak ez az egy csalása volt, akkor nem foglalkoznak vele... meg polgári per, ami amúgy nyerhető, de kb. a perköltséget tudod visszanyerni Lehet neki negatívot adni, hátha mást megmentesz a szívástól :SHibás cuccot venni javításra cumi, én is szoktam, de nagyon megnézem, kitől, és néha én is megszívom.
Illetve nekem ilyen volt Vaterán, hogy a "BIOS-ig tesztelt" lap nem jutott el a BIOS-ig. Eladó szerint hülyének néztem, szerintem meg pontosan tudta, hogy hibás a cucc. (A gép tulaja akart olyan alaplapot a laptopjába, különben eszembe nem jutott volna itthonról venni...)@Trailblazer : Nagyon kevés van, inkább Fox fordul elő. A vidéket atomra szívatták az ajánlott korlátozásával + a csomag áraival.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
envagyok
veterán
Hibás terméket vásárolva nem lehet azért perelni, mert hibás volt.
A beázásért, előzetes szétszedésért sem lehet, mert nem bizonyítható hogy kinél ázott be, és mivel a vevő is szétszedte, ez is ugrott.
Persze több mint valószínű, hogy az eladó pottyantotta vízbe, próbálta megjavíttatni, de ez persze nem segít.
Telefon vételénél főleg le kell infózni a vevőnek, hova szól a garancia, én biztos kikötném ilyenkor azt is, hogy amennyiben elutasítják a garanciális javítást nem rendeltetészerű használat miatt, vegye vissza az eladó. -
aktív tag
válasz envagyok #63928 üzenetére
Az eladó sztem megtévesztette a vevőt azzal, hogy egy szétgányolt terméket gariztathatónak írt le. (Persze azon is lehet rugózni, hogy tudta-e azt, hogy a termék beázott/szétbarmolt)
Csak éppen semmi értelme nincsen akár fiz. meghagyást is beadni, mert időben, pénzben, elég sokáig tart ezt az egészet végigvinni, és valóban nehéz lesz azt bizonyítanod, hogy az a termék már eladáskor beázott volt, azaz nem gariztatható.
Telefonnál egyébként meg érdemes adásvételit írni, amibe ezeket bele lehet foglalni (az más kérdés, hogyha az eladót nem érdekli a dolog, akkor kb. ez is csak egy fecni).
A vatera meg finoman szólva is eléggé felhígult, a remek döntéseiknek, és a hasonló ügyfélkezelési módjuknak hála (pár éve valaki az én termékfotóimmal árulta a termékét, nem értették hogy ez miért zavar).
Hibás terméknél is lehet kellékszavatossági igényed, ha olyan hibáról van szó ami a vásárláskor nem volt/nem lehetett ismert, és nem a normál elhasználódás körébe tartozik. Magánszemély eladóként egyébként ez kizárhatod.
[ Szerkesztve ]
No money, no honey.
-
envagyok
veterán
válasz davenport #63929 üzenetére
"Hibás terméknél is lehet kellékszavatossági igényed, ha olyan hibáról van szó ami a vásárláskor nem volt/nem lehetett ismert, és nem a normál elhasználódás körébe tartozik."
Attól függ.
Ha általánosságban hibásnak/ismeretlen állapotúnak hirdeti, akkor nem.
Ha mondjuk azt írja például egy alaplapra, hogy hibátlanul ment, csak bios frissítés után nem indult, és te beleírod a jó biost, és kiderül, hogy északi hidas, csak kamu volt a biosos duma, ott lehet reklamálni, kérdés az, hogy az eladó figyelembe veszi-e, vagy mehetsz perelni a 10000Ft-os nagyságrendű összegedet. -
-
koko52
veterán
Best buy, friss reges [link] Valaki bevállalhatná
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
koko52
veterán
És ez? Gőzkamrás verzió! [link]
Trailblazer: normit ott is naőonta kidobják.
[ Szerkesztve ]
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
hhenry
őstag
válasz Trailblazer #63939 üzenetére
remélem ,engem még nem vertek át neten,de az az ember(ha meg érdemli ezt a jelzőt) ha csak arra gondolok amiket csinál meg akikkel csinál(t) szétb*sznám a fejét már bocsánat
[ Szerkesztve ]
-
koko52
veterán
válasz snecy20 #63938 üzenetére
Képkeresővel megkerestem, Románoknál meg is van, sőt 500 dodóért kanadában is.
"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets
-
cof
veterán
válasz snecy20 #63938 üzenetére
Ba...ki, 400K egy kártya? Szép kis árak vannak.
160-ért eladja majd legalább 3x a kis ügyeskedő, azt nem értem, hogy lehet kiengedni egy ilyen nyilvánvaló átverős hirdetést, akkor minek van a sablon szöveg, hogy ellenőrzés után mehet ki.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
-
Rám ír, hogy az az 500Ft-os cucc postázható-e?
Mondom igen, ott van a hirdetésben.
Mennyi lenne a posta?
Mondom attól függ, mivel kéred, maradó, Fox, stb.
Jó, de mennyibe kerül? Mármint mi? Cucc ára + a fenti postaköltségek.
Ja, az neki drága
De tényleg, mire gondolt, 500-ban a posta is benne van?Mutogatni való hater díszpinty
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Off The Grid - Ilyen lesz Neil Blomkamp battle royale játéka
- Nintendo Wii U
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Parfüm topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen