Új hozzászólás Aktív témák
-
JulianSinulf
senior tag
Igen, alapvetően pár nap is elég.
A Dell-nél 1 hónap után jött elő egy nagyon idegesítő hiba. A support ahelyett, hogy segített volna megoldani, küldött egy másik monitort. Amennyiben a monitorral lett volna a gond, ez teljesen jó lett volna. De én eleve nem a monitort okoltam, hanem megkérdeztem tőlük, hogy mi lehet a gond. Erre nem kaptam választ. Visszaküldtem a cseremonitort nekik, a régit meg az eladónak. A sok vacakolás miatt több, mint két hónap után ment vissza. Szóval jól jött az a 100 nap. Most itt egy LG. Ezzel is ugyan az van, de közel nem olyan zavaró és nem olyan gyakori. A support-ot meg sem kérdem. Amúgy sem tetszik. Majd megy ez is vissza, aztán jön a Samsung.
A hiba az OLED monitoromon nem jelentkezik. Talán ezen sem fog.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- E-book olvasók
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Okos Otthon / Smart Home
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- További aktív témák...