Új hozzászólás Aktív témák
-
gyuszos
tag
"Ez a valóságban maga a nettó/bruttó közötti rész!"
Nem, nem az.
Az alkalmazott netto/brutto eltérés arra való, amit említesz is, akkuvédelem a teljes töltés és lemerítés, + a teljesen feltöltött akku esetén az indulás utáni regeneráció miatt.
A hidden buffert leírtam, nézz utána. A gyári állapotban elérhető teljes kapacitás bőven 100% felett lenne, de nincs 100 feletti kijelzés.
Így ha majd évek múlva 10%-ot degradálódik az akku, akkor is 98%-on lesz, mert lesz miből elcsalni. Ennyi a trükk, felesleges többet belegondolni.
"mert számodra az lesz a lényeg, hogy az autó 6-8 évesen is hozza-e azt a hatótávot, amivel megvásároltad."
Csak remélni tudom, hogy ezt te sem gondolod komolyan......"mert senki nem állította, hogy az XY típusú autók akkumulátora nem degradálódik!"
De pontosan ezt állítod mikor a következőt írod:
"Számos tesztet megnézhetsz az Ioniq-ról, ahol 6-7 éves autók, 150k km.-el még mindig 100%-os az akkuja""Javaslom átnézni a thread-et kronológiai sorrendben. "
Én is neked, hogy legalább amit leírsz arra próbálj meg emlékezni, valamint a SOH és az idézett mellélövéseiddel kapcsolatban pedig művelődj, van mit pótolnod.És ezzel a lendülettel köszönöm meg a társalgást, egy élmény volt, de elég volt belőle(d).
Szia.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen