Új hozzászólás Aktív témák
-
gyuszos
tag
Tökre ugyan az, mint FB csoportokban....
Mindig van néhány okos megmondóember, aki nulla tapasztalattal, összeolvasott baromságok alapján szeretné meggyőzni a több tízezer km-t vezetett villanyautó tulajt, hogy mekkora barom volt, amiért elemes autót vett. Mer' az bizony szar......
Lemerül, nincs fűtés, kigyullad, eszi a gumit, megkellállnitölteni.....
Ennek sosem lesz vége.....amíg olyan is kommentelhet aki még csak képen látott jó villanyautót....
Persze szólásszabadság van, szóval nyomjátok bátran.....
Értelme semmi, de hajrá, mindent bele -
gyuszos
tag
Nem, nem a brutto / nettó kapacitásról van szó.
Létezik az úgynevezett hidden buffer, vagy hidden capacity, amivel főleg a koreai vonalon trükköznek.
És mint a te példádból is jól látszik, a tulaj büszkén hirdeti, hogy 6 év után is 100 százalékos autot birtokol....
Pedig ez nem igaz.
Degradálódott már a te autód akkuja is, csak a számítás más, kezdetben jóval kevesebb kWh érték jelentette a 100%-ot mint a valós lett volna. Így aztán még most is száznak látod.A brutto netto dolog teljesen más, minden akkunál így van, de semmi köze hozzá, mint ahogy annak sem, hogy lég vagy folyadékhűtésű a pakk.
-
gyuszos
tag
"Ez a valóságban maga a nettó/bruttó közötti rész!"
Nem, nem az.
Az alkalmazott netto/brutto eltérés arra való, amit említesz is, akkuvédelem a teljes töltés és lemerítés, + a teljesen feltöltött akku esetén az indulás utáni regeneráció miatt.
A hidden buffert leírtam, nézz utána. A gyári állapotban elérhető teljes kapacitás bőven 100% felett lenne, de nincs 100 feletti kijelzés.
Így ha majd évek múlva 10%-ot degradálódik az akku, akkor is 98%-on lesz, mert lesz miből elcsalni. Ennyi a trükk, felesleges többet belegondolni.
"mert számodra az lesz a lényeg, hogy az autó 6-8 évesen is hozza-e azt a hatótávot, amivel megvásároltad."
Csak remélni tudom, hogy ezt te sem gondolod komolyan......"mert senki nem állította, hogy az XY típusú autók akkumulátora nem degradálódik!"
De pontosan ezt állítod mikor a következőt írod:
"Számos tesztet megnézhetsz az Ioniq-ról, ahol 6-7 éves autók, 150k km.-el még mindig 100%-os az akkuja""Javaslom átnézni a thread-et kronológiai sorrendben. "
Én is neked, hogy legalább amit leírsz arra próbálj meg emlékezni, valamint a SOH és az idézett mellélövéseiddel kapcsolatban pedig művelődj, van mit pótolnod.És ezzel a lendülettel köszönöm meg a társalgást, egy élmény volt, de elég volt belőle(d).
Szia.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen