Új hozzászólás Aktív témák
-
kyle23
tag
válasz Mr.Csizmás #56 üzenetére
Kettős tömegűt szerinted mennyi idő alatt kell cserélni? Havonta? Évente?
Motorgenerál? Azigen. Irgalmatlan megterhelés otthon, kb 30 perc alatt kicserélni azt a hihetetlen mennyiségű 4-6 liter olajat leengedni majd fel tölteni. :D 3 diploma kell hozzá amúgy, azért van annyi analfabéta aki képtelen ezt megcsinálni s80 d5 volvómba 50k volt minden szűrő+olaj. Ez lófasz, Csere időkre lebontva.Villanynál gyönyörű lesz majd, mikor beszarik bármi a felfüggesztésnél, mivel a súly miatt minden erősített vagy erősebb mint a hagyományos kocsiknál. ( nézegessen tesla árakat :D) A tabletta hegyekről, meg a mérföldekkel több elektronikáról már ne is beszéljünk
-
kyle23
tag
válasz LurkerSheik #71 üzenetére
Akkor gyorsan írj pl az audinak, hogy azonnal javítsák mert ott euro4 besorolású.
-
kyle23
tag
-
kyle23
tag
válasz CriticalHit #76 üzenetére
Persze. Magánszemélynek ma már az összes új autó vásárlásnál nyugodt lehet, mert már nagyon sok gyártó adja az 5 v 5+ év garanciákat a fő alkatrészekre. Adhatják is, ha már ennyibe kerülnek az új autók mind1, hogy az benzines vagy elektromos vagy ezek kombinációja. Itt a költséges rész ezeken kívül kell keresni. Pl felfüggesztés részei.
Azért az újabb motoroknál nem igazán számít már, hány db-ból áll, mert elég magas szinten tökéletesre vannak fejlesztve. (Kivéve az új uniós barmok által kikövetelt kis köbcentis 5turbós, 40 szelepes, adnyomorús-blús buziságok, amiket szarrá kell pörgetned, hogy csináljon is vmit, ezáltal hamarabb meg is döglenek.)ezelőtti motorok ha még kapják a törődést a világból kimennek.Olajszűrőhöz bizonyos kocsiknál valóban kell célszerszám, de pár 1000 forintos t~tél és csak 1x kell megvenned, aztán kész vagy vele amíg vezetés. Ha még nem anyázódunk szereléskor nem is vagyunk vérbeli autósok..
Vezérlés cserét valóban érdemes szakemberrel csináltatni, mert egy új motor drága mulatság.
-
kyle23
tag
Igaz. De ezzel érvelni ellenük sem szerencsés., meg már a piac is beárazta ezeket a motorokat, meg ha segítséget kérsz, azonnal mondják, milyen motorral ne vegyél autót.
Uez megvan az elektromos vonalom is. Nem egy elektromos autókat bemutató emberek cummantották be akár élő videóban is, hogy fogta a kocsi és megállt az út szélén. Asszem pont Volvó volt az egyik ilyen, karotta bemutatóján. -
kyle23
tag
Az, hogy hosszú távon mivel jössz ki jobban, azt még maga a jó isten sem tudja... Szép és jó, hogy te már elmentél 100k+ km-t, most akkor én is mondjam, hogy a Superbnél (2006-os, 3 éves korától van nálunk), 180000+km van, most kapott új vezérlést és fékeket, de ezen kívül még semmihez nem nyúltunk hozzá? Se nem borítottuk a motort, nincs új kuplung, turbó, váltó, kettős tömegű stb. Ja bocs, 2. télyi-nyári szettet kapta pár éve...
Ha nincs otthon a házadon 10-15+kw napelem ami által "ingyen" töltesz, nem 1-2 év mire egyáltalán egálban lesz a 2 autónak a lábnyoma, főleg azok után, hogy már szépen megy felfelé a villanytöltés ára is, ha "kútról" tankolsz. Ha nem városi szaladgálónak használod , amire egyáltalán jelenleg maximálisan lehetne használni, meg volna értelme ( bár annak sem, mert városba nem 2+ tonnás EV kellene ugye), akkor számolhatnánk napestig, mikor leszünk 0-án. Azt senki nem tagadja, hogy van benne lehetőség, de azt hogy totálisan kiváltható vele a belsőégésű autópark az színtiszta hazugság, csak ugye most jól fizetnek érte.
Főleg abban az időszakban, amikor az idő mindennél többet ér a világban, gyakorlatilag megfizethetetlen, mindent abban mérnek lassan, akkor nem fér bele, hogy 2 óránként 10-20-30 perceket töltsön az ember tankolással. HA irodában gépelsz akkor ok, de nem csak ott van munka ugye. Amikor naponta 500+ ( vagy 1000)km-t mész kocsival, nem fogsz töltikézni. hogy csak 1 szakmát hozzak, mielőtt még azt mondják sokan, hogy nincs ilyen fontos szakma ( Pl Növényorvosok, nem, nem az vagyok, csak egy termelő... ) -
kyle23
tag
Én úgy gondolom, hogy nekünk a Superb már bőven megérte, az összehasonlítást én nem az Octáviához, hanem az új EV-re értettem. Az, hogy a mai EV-k, egyáltalán elmennek-e 18 évet, vagy mi lesz velük, azt a kutya nem tudja Mi marad a belsőből, vagy a szarásig tömött elektronikák, illetve az n+1 érintő kijelző fog-e még jelet adni. Ezt csak az idő adja majd meg, illetve szerelési szempontból az én részemről bőven jobb a Superb, mert tudom minden kínját-bínját, amihez nem merek nyúlni az egyedül a már említett vezérlés, azt szakemberre bízom.
Meglátjuk, hogy a még kiforratlan technika mellé, mit spóroltak ki, hogy viszonylagosan "versenyképes" áron kínáljanak EV-ket, mert hogy spóroltak dolgokon az biztos. Én kb miután megnéztem a Merci EQS videót, kb az agyam eldurrant, hogy egy ilyen silány fosra, rámerték tenni a Merci jelet, meg azt az árcédulát. De ez az én egyéni véleményem... -
kyle23
tag
válasz Paxker315 #124 üzenetére
Ez szimplán hazugság. Nem csappan az szinte semmit. 135 templomat, klímával 5.3-5.7 között van a világ pusztulásáért felelős 1.9pdtdi motorral. Uez közút 4.8-5.2. Bár ha azt mondtad volna, hogy 10% a bukó akkor kb igazad lenne. AZ a kérdés euz egy EVnél mennyi? 50%? Akkor sztárok be a röhögéstől mindig mikor látom a 10-20-30 mill@s EVket kampózni a kamionok meg kisfurgonok mögött. :D
Emiatt is mondom mindig, hogy erőlködjenek egyenlőre a városokban, meg azok 50kmes körzetében, mert oda valók, arra tökéletesek. Egyenlőre. Majd akkor lesz értelme totál háborút indítani a benzinesek ill dieselesek ellen, amikor már fixen tudják azok 70-80%-át hatótávját, uazon a sebességes és minden kényelmi funkciót is használva. Nem, nem a kamu wltp érdekel. -
kyle23
tag
Ok. De szerinted az újabb motorok nem tudják ugyanezt? Ne vicceljünk már. Annyi baromságot hoznak fel a brlsőégésű motorok ellen, hogy az már fáj. Semmilyen komoly visszaesés nincs autópály@s tempónál, nem úgy mint az EV-nél. Az ilyen kisarkítós, hazugságoktól falra tudnék mászni.....
Nem szántóföldön lakom, csak szimplán karban tartom az összes kocsimat, erőgépeket. Meg nem terjesztek ennyi baromságot, hogy minden szar csak az Év a Szent, miközben közel sem szentgrál az sem. Addig, amíg a világ m@sik végéről, hajókkal meg repülőkkel hozatom be a filléres szarjaimat, addig ne akarjuk már ki nyírni az autózást, meg felcimkézni azokat, akik nem hajlandóak ezt elfogadni.
Érdekes mód, remeg a világ, hogy kinyírják a belsőégésű kocsikat, de ha már akkugyár, meg Ev gyártó cégek épülnek a szomszédba, akkor takarodjon a picsába, mert kinyírják a földet. Fuck logic ugye.....
A rengeteg műanyag étel zabálásról ne is beszéljünk, hogy mi okoz még rákot a kipufogó gázon kívül... -
kyle23
tag
válasz Döglött Róka #145 üzenetére
Ha te mondod, akkor biztos igazad van.
-
kyle23
tag
Egyet értek szinte majdnem mindenben!
EV-k valós alternatívák lehetnek, csak nagyon sok idő még, míg az infrastruktúra valóban képes lefedni az igényeket, itt arra gondolok, hogy a töltőhelyek száma min duplázódik v triplázódik, ill 80%-ban lesznek a nagy sebességű töltők , ahol nem kell megvárni egy szülést, hogy maxra menjen a kocsi. Ha ezek adottak lesznek hatalmas réteget kitudnak majd váltani, de addig még mindig inkább réteg termék lesz az EV, sajnos v nem sajnos.
A régi autókra tekintve, az ilyen füstölős szarokat és a DPF nélküli kocsikat én sem engedném forgalomba, kezdetnek megbasznám a tulajt is, utána meg mennék a vizsgaállomásra ahol átengedték a kocsit, de itt nem csak a füstölésre lennék kihegyezve, hanem a rozsda által összefogott kasznis kocsikra is. Egyszerűen nevetséges és szánalmas, hogy milyen autók vannak engedélyeztetve a közutakon.
Minden kocsinak meglenne a helye, az, hogy boldog-boldogtalan dieselt vett, azt nem tudom kinek kell köszönni. Diesel pályára, nagy távolságokra, illetve erőgépekbe, benzines szaladgálni vagy kismotoros benzinesek a városba lett volna a megoldás, csak ugye vki megborította az egészet.
A jelenlegi EV-ket már most tökéletesen lehetne városi, munkába járós autónak használni, mert annak tökéletes és elég, még akkor is, ha fűteni v hűteni kell meg fúj a szél stb. Teljesen még nem kiváltható akár egy benzines akár egy Diesel kocsi, de az idő haladtával és a fejlesztésekkel eljöhet ez az idő, de még nagyon messze vagyunk szerintem tőle. Az lesz majdf még a kérdés, ha átbillen a mérleg nyelve, az áram mint meghajtó anyag hova fog kilőni árban, mert már most is látszik, hogy bizony szépen nő felfelé a töltési ár. Nyilván, ha otthol tudsz tölteni az okés, de ezt a városi, paneles lakosok nem tudják majd megoldani.Nem tervezek amcsiba menni, nincs rá időm. , hál istennek vidéki papíros paraszt vagyok, és viszonylag tiszta levegőt lélegzem.
Új hozzászólás Aktív témák
- DELL 7070 SFF Core i7 8700 vagy i7 9700 8/16GB DDR4 250GB M.2 SSD számla + gari - több db
- ASRock Challenger D RX 6600 8GB - garancia 2024 november - eladó!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E756 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen