Új hozzászólás Aktív témák

  • td

    senior tag

    válasz #65675776 #1997 üzenetére

    2015. :)

    A köd ott nem vagyok benne biztos, hogy amiatt kellett, mert nincs annyi ojjektum a parton emlékeim szerint, tehát nem lett volna túl megterhelő a gépnek. Akárhogy is van, az AI-n viszont csiszolhattak volna, figyelhetné a ködöt. Van benne még olyan bug is, de az előny a játékosnak, hogy amikor Afrikában a tank (harckocsi ;) ) -szerelő műhelyben jársz, simán agyonlőhetsz valakit anélkül, hogy a drótkerítés másik oldalán posztoló őr észrevenne (mivel az ott egy ''fal'' az engine-nek, más kérdés, hogy átlátszó textúrával). Illetve a ködöt te magad is kihasználhatod a későbbi pályákon, a téli erdőben (utolsó küldetés). Ugyanis ha egy kicsit elfodulsz az eredeti nézési irányodtól, akkor az eredeti irányban a kép szélénél messzebbre látsz, eltűnik a köd. Így a snipereket előbb tudod észrevenni, mint ők téged (ilyen a Wolfenstein-ben is van, kicsit zavaró is). Amúgy utálom azt a tökölős pályát.

    A töltőlécnél sajnos rosszat linkeltél (blank.gif), viszont ismerős kép a játékokból a 8-as ''tölténycsomag''. De amint mondtad, nem üres tárnál még nem enged utántölteni. Lehet azért, hogy meglegyen a kipattanó keret hangja által okozott élmény. :D

    ''Pre-visualization hardware by AMD Opteron processors.''

Új hozzászólás Aktív témák