Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csatravi

    senior tag

    válasz Lauda #31797 üzenetére

    Ehhez kell az előzetes időpontkérés. (sokan ezért is morgolódnak) ha előzetes időpontkérés van akkor komoly adminisztrációs terhet rak a személyzetre. (ami létszámhiányos) Mert vagy mindenkinek egységesen adsz X perc időt és vagy malmozol mert csak 5 percet volt bent az egyik beteg a negyed órából de előbb nem hívhatsz be mást mert akkor felrúghatod az előjegyzés idejét vagy akár túl is csúszhatsz mert egy új betegre több idő kell. Tehát vagy fix időt osztasz vagy személyre szabottan amibe viszont az orvost is be kell vonnia az asszisztenciának.
    Erre a második megoldásra végképp nincs kapacitás. Az elsőre is nehéz mert az asszisztens vagy állandóan a telefonnal babrál és akkor nem tud leletezni és az orvos keze alá dolgozni. A központi időpontosztás meg ezért halott ügy mert adnak egy 1-2 telefonvonalat amit képtelenség elérni mert állandóan foglalt.
    Így a betegek beesnek találomra a rendelőhöz és kialakul az aminek nem kéne. Tömeg amit kerülni kellene.

Új hozzászólás Aktív témák