Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kékes525

    félisten

    válasz Motion_Blur #60560 üzenetére

    Nálam is ugyanaz a helyzet, a legtöbbször napokig kellett hívnom. Most pofátlan voltam, és a rendelési idő vége előtt 5 perccel hívtam. A feleségemnek is bejött ez a trükk. Javaslom mindenkinek, hátha ez segít.

    [ Szerkesztve ]

    Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

  • daneel_hu

    addikt

    válasz Motion_Blur #60560 üzenetére

    "Örülj neki hogy elérted az orvosodat, többünknek ez se sikerült napokig, hetekig.. kolleganőmnek másfél hete volt PCR tesztje. 1 hete nem éri el az orvosát az eredményét, se telefonon, se emailben. Ügyfélkapun sincs eredmény."

    :)
    Nekem a 4-5. napon sikerült, ő megnyugtatott "ez nem kovid"... szarjam le jobban vagyok, túl vagyok rajta. 1000-féle vírus van, bármi lehet. (oh persze...)
    6. nap visszatért a kalapácsos ember... dokit nem érem el telefonon, ki van kapcsolva. :(((
    9. nap mentő OMSZ felhív, háziorvos elérhetetlen. :((( :(((
    ...
    14. nap beszélek vele, már jobban vagyok, ambuláns jelentést beolvasom neki, PCR–.
    "de ez nem kovid, higyjem el..."

    Telefont leraktam, nem szenvedek vele. :D
    Amúgy jó arc, de szerintem kovid-szempontból sajnos ő is teljesen a sötétben tapogatózik.
    :U
    A topikban még Parcinak is sikerült a diagnózis, nem kellett hozzá a háziorvos. :D

    [ Szerkesztve ]

  • Csatravi

    senior tag

    válasz Motion_Blur #60560 üzenetére

    "Örülj neki hogy elérted az orvosodat, többünknek ez se sikerült napokig, hetekig.. "

    Kívülről nem látni azt ami miatt ez van.
    Szóval a nővérke bent ül a rendelőben és a doki nyomja a szöveget neki a betegről. Nővérke gépel, receptet nyomtat vagy küldi az adatokat a felhőbe. Csörög a telefon. Bakker valakinek fel kéne venni. Ha felveszi akkor megszakad a benti folyamat ami nem mindig ildomos. Ha nem veszi fel akkor máris van egy beteg (X) aki nem érte el a dokit. Megy a munkafolyamat tovább. Most (Y) beteg csörgeti a telefont. Munka megszakad telefon felvesz. Közben (X) beteg újra próbálkozik. ( baccák meg, hol nem veszik fel hol foglalt a vonal) Ez megy egész nap úgy hogy közben A, B, C, D, F, ...... beteg is próbálkozik telefonon. Ahogy növekszik a betelefonáló betegek száma úgy csökken a kapcsolatfelvételre az esély.
    Máshol már doki sincs csak egy nővér, és az intéz mindent (telefon, számítógépes nyilvántartás, recept, felhőbe feltöltés.)
    Egy telefonhívás egy betegre sokszor 10-15 percet is elvisz (vagy még többet). Lehet számolni hogy ez mennyi beteg napi szinten. Közben a beteghívások száma ennek a többszöröse. Nincs kapacitás és nincs is rá rendes megoldás sem.
    A számítástechnikai rész is igencsak gyenge állapotban van hardveresen és szoftveresen is.

    #60564 Kékes525
    "Most pofátlan voltam, és a rendelési idő vége előtt 5 perccel hívtam.
    A feleségemnek is bejött ez a trükk. Javaslom mindenkinek, hátha ez segít."

    Szerinted az utolsó 5 percre hányan lesznek esélyesek? :)

Új hozzászólás Aktív témák