-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kékes525
félisten
válasz
Motion_Blur #60560 üzenetére
Nálam is ugyanaz a helyzet, a legtöbbször napokig kellett hívnom. Most pofátlan voltam, és a rendelési idő vége előtt 5 perccel hívtam. A feleségemnek is bejött ez a trükk. Javaslom mindenkinek, hátha ez segít.
[ Szerkesztve ]
Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.
-
daneel_hu
addikt
válasz
Motion_Blur #60560 üzenetére
"Örülj neki hogy elérted az orvosodat, többünknek ez se sikerült napokig, hetekig.. kolleganőmnek másfél hete volt PCR tesztje. 1 hete nem éri el az orvosát az eredményét, se telefonon, se emailben. Ügyfélkapun sincs eredmény."
Nekem a 4-5. napon sikerült, ő megnyugtatott "ez nem kovid"... szarjam le jobban vagyok, túl vagyok rajta. 1000-féle vírus van, bármi lehet. (oh persze...)
6. nap visszatért a kalapácsos ember... dokit nem érem el telefonon, ki van kapcsolva.
9. nap mentő OMSZ felhív, háziorvos elérhetetlen.
...
14. nap beszélek vele, már jobban vagyok, ambuláns jelentést beolvasom neki, PCR–.
"de ez nem kovid, higyjem el..."Telefont leraktam, nem szenvedek vele.
Amúgy jó arc, de szerintem kovid-szempontból sajnos ő is teljesen a sötétben tapogatózik.
A topikban még Parcinak is sikerült a diagnózis, nem kellett hozzá a háziorvos.[ Szerkesztve ]
-
Csatravi
senior tag
válasz
Motion_Blur #60560 üzenetére
"Örülj neki hogy elérted az orvosodat, többünknek ez se sikerült napokig, hetekig.. "
Kívülről nem látni azt ami miatt ez van.
Szóval a nővérke bent ül a rendelőben és a doki nyomja a szöveget neki a betegről. Nővérke gépel, receptet nyomtat vagy küldi az adatokat a felhőbe. Csörög a telefon. Bakker valakinek fel kéne venni. Ha felveszi akkor megszakad a benti folyamat ami nem mindig ildomos. Ha nem veszi fel akkor máris van egy beteg (X) aki nem érte el a dokit. Megy a munkafolyamat tovább. Most (Y) beteg csörgeti a telefont. Munka megszakad telefon felvesz. Közben (X) beteg újra próbálkozik. ( baccák meg, hol nem veszik fel hol foglalt a vonal) Ez megy egész nap úgy hogy közben A, B, C, D, F, ...... beteg is próbálkozik telefonon. Ahogy növekszik a betelefonáló betegek száma úgy csökken a kapcsolatfelvételre az esély.
Máshol már doki sincs csak egy nővér, és az intéz mindent (telefon, számítógépes nyilvántartás, recept, felhőbe feltöltés.)
Egy telefonhívás egy betegre sokszor 10-15 percet is elvisz (vagy még többet). Lehet számolni hogy ez mennyi beteg napi szinten. Közben a beteghívások száma ennek a többszöröse. Nincs kapacitás és nincs is rá rendes megoldás sem.
A számítástechnikai rész is igencsak gyenge állapotban van hardveresen és szoftveresen is.
#60564 Kékes525
"Most pofátlan voltam, és a rendelési idő vége előtt 5 perccel hívtam.
A feleségemnek is bejött ez a trükk. Javaslom mindenkinek, hátha ez segít."
Szerinted az utolsó 5 percre hányan lesznek esélyesek?
Új hozzászólás Aktív témák
Információk, statisztikák:
● koronavirus.gov.hu
● vakcinainfo.gov.hu
● vakcina kisokos
● minden fontos információ a vakcinákról
● dunántúli kórházi oltópontok
● EU vaccine tracker oldal
● pandemia.hu - megyei statisztikával
● gisanddata.maps.arcgis.com
● worldometers.info
● ncov2019.live
● atlo.team
● google mobility reports
● euro momo
● covid-19 projections
Egyéb hasznos tanácsok:
● bevásárlólista házi karanténhoz
● karanténnal kapcsolatos tudnivalók
● AZ oltás időpont módosítás