Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cinemazealot

    addikt

    válasz hcl #8 üzenetére

    "Tud mást tenni a szolgáltató?"

    Tud. Csak nem áll érdekében. A baj az, hogy a közösségi médiában kiscsoportos ovis szintjére süllyed a felnőtt is és nincs aki egy nyaklevessel helyre tegye, amikor elkezdi cibálni a másik haját... erre lenne jó a szolgáltatói szigor, csak erre az nem allokál kellő hatékonyságú erőforrást, mert neki pont a csetepaté hozza a zsét.

  • cinemazealot

    addikt

    válasz hcl #11 üzenetére

    "Azzal tud-e mit csinálni, hogy ki regisztrál, meg ki regisztrálja be a gyerekét?"

    Azzal valóban nem. És a baj az, hogy a szülőre sem feltétlenül lőcsölhetjük rá a felelősséget, mert képtelen lesz bármit is tenni, ha "bezzeg a Gerzsonkának az osztályból megengedi az anyukája/apukája". A szolgáltatónak ott lenne komoly felelőssége, hogy ha már ilyen könnyen behazudható a születési dátum mező, akkor tegyen valamit annak érdekében, hogy ha van, aki olyan felelőtlen, hogy ezt kijátssza, az se járhasson nagyon pórul. De ugye ez pont szembe megy az üzleti céljaival, ami viszont pont az, hogy bárki, bármit odaböföghessen a másik elé, legyen az egyébként bármennyire is védtelen. A gond tehát a céllal és az üzleti modellel van.

  • cinemazealot

    addikt

    válasz hcl #19 üzenetére

    "...csak kéne tudni használni..."
    "Akinek esze van, az pedig ezeket a platformokat tudja értelmesen használni."

    Hát ez az!

    Az üzleti modellről csak a 2010-es film kapcsán vannak sejtéseim, de az pontosan arról szólt, hogy majd a másik méricskélése (fikázás?) lesz az, ami látogatottságot hoz az oldalnak. És ezt a célját rövid időn belül el is érte: dühöngőnek készült, és a felhasználók többsége hozta is a papírforma szerinti emberi tulajdonságokat. Az egy másik kérdés, hogy van (pl. Te vagy az ismerősöd), aki képes ezt megszelídíteni, de ez nem az átlagember, átlagszülő, átlaggyerek. Utóbbiak azok, akik ténylegesen működtetik a rendszert, akik beváltják az eredeti üzleti cél reményeit és görgetnek, kommentelnek, posztolnak, végeláthatatlanul... majd elszenvedik az ezzel járó fájdalmakat. Ha ők nem, csak azok lennének, akik képesek betörni, az egész kóceráj már rég csődbe ment volna.

    Ezért én továbbra is azon a véleményen vagyok, hogy a szolgáltatónak igenis komoly felelőssége van az elszenvedett károkban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák