Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    válasz JulesTS #39349 üzenetére

    No, ha már ennyire kíváncsi voltál a véleményemre a pedál kapcsán (lehet másnak is érdekes)

    Kezdtem a G29 stock pedállal. Annál egy hét alatt rájöttem, a fékkel kell kezdeni valamit, így vettem bele 3D Rap féle GT gumit, és egy ideig egész jól el voltam vele. Kb míg komolyabban bele nem álltam az idővadászatba. Ekkor azért rájöttem, nem az igazi, kell valami jobb, és a sok gondolkozás után nem a moddolás hanem a csere maradt, így lett a Fanatec CSL Elite LC csomag, load-cell fékkel.

    Összefogó vélemény: quantum leap :) nagyjából ég és föld...
    A gyári gyenge elasztomer kit nem ok, közepeset raktam bele. Az én hitvány derekamnak ez bőven elég, a full keményet nem bírnám órákon át.
    A kis elasztomer a trailbrakinghez szuper, lehet "símogatni" a pedált, nagyon jó érzetet ad. Taposásra nagyon jó, de le kell rögzíteni. Én raktam alá egy polclapot és lecsavaroztam.

    Én nem jövök a "gyorsultam 1,5 mp-et" dumával, bár van autó és pálya, ahol bőven megvan ez, amiben pluszt ad (még csak RRE-ben használtam, készülök az esti futamra, nem érek rá a többi játékkal is küzdeni):
    - minden autónál mehet a féknyomás 100%-on, mert bőven jól szabályozható a fékerő. Nem kell limitálni mint a potméteres féknél kellett néha
    - stabilabb köridők, kisebb a szórás
    - ha megcsúszik, könnyebb megfogni, finomabban adagolható fékerő
    - eddig utáltam a hátsókerekes autókat, ezzel egész jól kezelhetők. A gázpedál is sokkal jobb szerintem

    A legkevésbé sem bántam meg!

    Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |

Új hozzászólás Aktív témák