-
Fototrend
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából, illetve itt található a fórumtársak rigjeinek, cockpitjeinek galériája.
Itt egy nagyon hasznos setup guide, mindenre kiterjedően, angol nyelven.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
őstag
válasz Melorin #59947 üzenetére
Szimulátor és kormány függő.
A Raceroom pl. az F1 perecet és a Podium Hubot két különböző eszközként kezeli. Ha lecserélem, akkor azt mondja hogy a beállított eszköz nem található, át kell váltani másik controller profilra ami ahhoz a kormányhoz van. AC nem ilyen finnyás. A gombok természetesen máshogy számozódnak, de pl. az APM-re felprogramozott funkciók mindkét perecen megmaradnak. -
Moby
addikt
Online vásárlás esetén teljesen más a szabályozás. Feltűnő értékaránytalanság esetén az eladó akkor is megtagadhatja a teljesítést, ha már szerződés létrejött, kifizetted, vagy akár útnak is indult az árú. Végtelen ilyen történetet láthatsz magad is, ha utánanézel, ahol apl a vállakozás letiltotta a kiszállítást a szállítócégnek, és visszahívta az árút, stb. Hogy mi számít feltűnő értékaránytalanságnak, azt meg az ilyen-olyan testületek fogják eldönteni, ez változó az eu-ban de amikor legal actiont emlegetnek, akkor erről van szó.
-
JulesTS
őstag
Lehet, régen olvastam a manualt...
Ha tudom előre, hogy másik perecet fogom használni, akkor csere előtt természetesen én se kapcsolom be, de ha már használat közben jön a csere, akkor nem szoktam kikapcsolni a bázist.
(ne sértődj meg ezért, szerintem Melorin se bántásból írta) -
biker
nagyúr
válasz JulesTS #59944 üzenetére
nem, de tök máshogy mér. A v1-ben a pedáltest torzulását méri egy grammpontos szenzor, ez tudja mérni az alumínium öntvény torzulását, cserébe pontatlan, mert erőkarfüggő, ha a taposó tetején vagy alján nyomod, más a hatás
v2-ben az elasztomersor végén van a mérőcella, mint a legtöbb pedálban, ez egy 100kg-os cella (vagy 90)
tehát teljesen más a működési elv, és a "saccolt" erő (v1) helyett valós erő (v2) van mérveElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
szacsee
nagyúr
válasz bulikavagyok #59928 üzenetére
Előfordulhat, de minden oldal szerintem bugos volt és csak EU-ban írják ki ezt, ahol logisztikai partner váltás is volt? Szerintem nem kell túlagyalni, ha majd valakinek küldenek egy felszólítást korrekcióra, mert véletlen belecsúszott ebbe a bugba majd beírja és max egy offtopikban folytatjuk tovább.
On: Egy gyors kérdés, aki már átesett egy stabil wheelstand utáni cockpit-ra váltáson leírná az előnyöket, hátrányokat wheelstand-hoz képest?
Köszönöm!Podium Hub + Cluster Pack és váltófül Kormányos topiklakók részére 40K, QR2-vel 63,5K, vagy külön a kormányváltó is akár.... keress PM
-
f3rdzs0
senior tag
válasz JulesTS #59957 üzenetére
Valszeg a manual azért írja, hogy ha valaki játék közben van, ne törje már el a kezét, ahogy cseszekszik a le-fel tevéssel, miközben a kocsija épp a falba csapódik. Plusz ahogy mondod, néhány szimulátor már attól megvadul, ha a bázist a játék indítása után kapcsolod be, nemhogy még kormányokat cserélgetsz, szóval a Fanatec nem tudja garantálni egyik esetben sem a normális működést, úgyhogy biztosra mentek és ezt írták.
f3rdzs0
-
GalaHU
őstag
válasz szacsee #59959 üzenetére
Kezdjük azzal, hogy a stabil wheelstand az egy oximoron…
Igazán stabil csak cockpitben leszen, mert a WS-t màr egy combosabb szíjas kormány is eltekeri, akárhogy hackeled rá az ülést egy LC-s pedáls sosem tudsz olyan pontosan adagolni mint egy cockpitbe.
Szóval szinte mindenben jobb egy stabil cockpit, egyedül a nagy helyigény ès az “elpakolhatatlanság” szól ellene. Ez mondjuk a társas együttélés során akár deak-breaker is lehet, szóval nem elhanyagolható.
De ha van rá hely és befogadó közeg, csak fix cockpit irányába érdemes indulni. Az Atesz-féle megoldás nem is észveszejtően drágább.
WS pont jó a nagyon alkalmi, csak kocsikázós gamereknek, esetleg a gyerkőcnek, de ha competitíven akarod tolni akkor sokkal nehezebb dolgod lesz benne.
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
nagyúr
-
-
bence1885
tag
Sziasztok ! Tudja valaki hogy az új Clubsport DD-nek méretei ugyanakkorák mint a CSL DD ? A felfogatási pontok miatt érdekel, ha váltanék akkor csak csavar ki régi le új fel.
-
biker
nagyúr
válasz Találtgyerek #59963 üzenetére
nem a láb a baj, a gerinc
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Moby
addikt
válasz GalaHU #59962 üzenetére
Nincs az a bázis, ami felelemelnéaz atesz wheelstandet, ha az ő székhatárolóját használod. Gyakoraltilag rajta ülsz a wheelstanden. Fel kellene emeljen vele együtt. Én egyet tudok biztosan, nálam előbb fog eltöni a perec, motortengely, bázistartó csavar, minthogy megmozduljon a wheelstand. Ha benne ül valaki, a saját súlyánál, és a benne ülő súlyánál fogva el sem tudom mozdítani a földről.
A wheelstandnek nem ez a hátránya, legalábbis ennek, hanem az, hogy viszonylag kevés a stabil rögzítési pont, így ilyen monitortartó, billtartó, stb kínkeservesen oldható csak meg. -
Bandit21
addikt
A kérdésben és Gala válaszában a wheelstand nem általánosan a Rig volt (vagy Atesz rigje) hanem márka.
A sztori arról szól amit írsz. Hogy Atesz cucca fxsza. A wheelstand márkájú 2 cm csőből hajtott cucc meg hajlik egy szijas kormány alatt is.
Szerk
Lehet én értettem félre
Gala válasza mindenesetre nekem arról szól hogy az Atesz cucc klafa.Ha a kérdés arról szól hogy pedál bázis tartó vs pedál bázis+ ülés tartó akkor le választanám az Atesz fele megoldást ami Nálad is van mert ott a T akasztó karral gyakorlatilag eggyé válik a szék a cuccal.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
-
Moby
addikt
válasz Bandit21 #59974 üzenetére
Én még nem láttam wheelstand márkájú wheelstandet(ennek ellenére lehet ilyen) Ez az atesz féle cucc, mindenenstre wheelstand. Atesz két féle vasat gyárt: cockpitet, és wheelstandet. A wheestandje átépíthető cockpitre, de ez akkor is egy másik termék marad, máshogy működik, mint amit cockpitnek gyárt. A Wheelstandjéne állítható az állásszöge, összehajtható, a cockpitje nem. Az egy fix, merev bázistartós, monitortartóval kiegészíthető vas, ami sokkal jobban hasonlít az aluprofilos megoldásokra, mint a wheelstandje, akár cockpitesítje van, akár nem.
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
Én a wheelstand pro vagy mire gondoltam. De mondom lehet en megyek vakon csak amíg Gala írt nekem nem azt adta mint amire reagáltal.
PS a 3 éves fiam hajnal 4 óta egyfeszt hány, jelenlét a fórum azért jó hogy ne csavarodjak be. Inkább read only leszek.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Moby
addikt
válasz Bandit21 #59977 üzenetére
Akkor csak a tisztázás végett, aztán majd mindenki leírja mire gondolt
Atesz wheelstand:
Oda alul középre lehet bedugni az üléstartót(és akkor cockpit lesz belőle), meg pl a székhatárolót, ahogy nálam is van.Ez meg az Atesz-féle cockpit:
Az eleje más, onnantól ugyanaz, ugyanoda tolod be az üléstartót, stb.
És akkor van még a millió féle másik wheelstand, meg cockpit, de a lényeg szerintem érthető.[ Szerkesztve ]
-
Moby
addikt
Aztán még az is lehet, hogy a cockpitjének az elejét is meg lehet venni wheelstandnek, ezt én nem tudom, de most ilyenekbe ne menjünk bele, mert holnapg itt megy a majd a vita a nómenklatúrán. Szerintem érthető a különbség. A wheestand a bázist tartja, a cockpit meg téged IS.
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
Nekem Atesz rig van amit amíg meg nem volt az ülés ws ként használtam.
Lényeg hogy a kérdező mire gondolt, fix ws alatt amikor a rig ahhoz mérhető további előnyet kérdezte.
Mivel én használtam t248 at asztalon gurulós székbe akasztott pedál tartóval
Aztán csl dd-t Atesz ws el majd végül csl dd 8nm t teljes Atesz riggel
Annyit saját tapasztalatom alapján merek állítani hogy főleg lc fékkel ha egybe van egy vazon csavarozva az ülés az egésszel az más, stabilabb és jobb.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
JulesTS
őstag
válasz KnightDave #59965 üzenetére
Mondjuk így?
https://youtu.be/gG3z-a7opSs?si=lg-M--1rek_dz5sO -
bence1885
tag
válasz fatal` #59975 üzenetére
Igen hosszra hosszabb. Szélesség a fontos mert akkor én ugyanarra feltudom tenni. Köszönöm.
Tegnap ACC-ben nem tudom miért, de hirtelen gyengének éreztem az egészet. Mondom ilyen nincs minden ugyan úgy van ahogy eddig. Aztán rFactor 2 elindít ott ugyanolyan mint előtte. Tanácstalan lettem. Abban a pillanatban elindult a vezérhangya, hogy lehet kellene CS DD. Viszont most hiába venném meg, nem tudnám használni mert a Meki perecen qr1 van, qr2 wheel side ugye meg majd csak jővőre ha lesz raktáron.
-
GalaHU
őstag
Azért itt a topikban wheelstand kifejezés alatt már évek óta mindenki a Wheel Stand Pro-t érti, van/volt belőle már egy féltucat verzió. Kicsit olyan lett mint a Xerox Amerikában.
Úgyhogy a bejegyzés is erre vonatkozott, nem pedig az Atesz megoldására, bár az sem annyira pakolásbarát…
De bármilyen “wheelstand” is csak fèlmegoldás, ha van rá hely, sokkal jobban javasolt a full cockpit.
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Moby
addikt
válasz GalaHU #59985 üzenetére
Én sem ezt értem alatta, és nem vagyok benne biztos, hogy a kérdező erre gondolt-e. Egyébként volt ilyenem, pont az alzától, sok évvel ezelőttről, T150-hez használtam, de annak volt gyártója, mármint volt egy neve, aki nem a wheel stand volt (az a termék neve volt)
Sőt, azt sem gondolnám, hogy aki a táblázatot kitöltötte, és wheelstandet írt be, annak mindnek ilyen lenne. Legalábbis egy ilyen biztos van[ Szerkesztve ]
-
Steve1207
veterán
Nekem a wheelstand egy általános kifejezés máig is, simán így értettem a kezdő kommenttől. Hiába létezik a WSP, az onnantól egy brand, a másikat meg simán gyűjtőnév (hogy kell valami a kis szett alá), amíg nem kimondott típus van emlegetve. Mintha az "autó" hallatán már elkönyvelnénk, hogy audi, logikátlan.
.
-
Bandit21
addikt
válasz GalaHU #59985 üzenetére
Akkor jól gondoltam, hogy a wsp-t, egy konkrét fajtát hasonlítottal Atesz -hez, azzal hogy Atesz cucca jobb.
Moby is azt írta amúgy hogy Atesz cucca jo csak O az Atesz ws-t "védte" azzal szemben amit Te a wsp-re mondtal.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
szacsee
nagyúr
válasz GalaHU #59962 üzenetére
Köszönöm a válaszod és szintén köszönöm Moby és Bandit21 véleményét is.
Wheelstand mint gyűjtőnévre gondoltam GT Omega Apex kormány állványom van jelenleg és egy elég stabil is irodaszékem.
Bocsánat, hogy nem volt egyértelmű.
Jelenleg CSL DD 8Nm + P1 V2-t használok.
Pedálom jövő héten hozzák CSL Elite V2 lesz.
BF alatt vettem QR-t és masszívabb kormányt is.
Eddig nem használtam maxon az FFB-t, mert tartottam, hogy reccsen a QR 1Lite .
Ez pár hét múlva cserés lesz fémre és lesz egy minőségibb kormányom is végre
Volt régebben saját cockpitem, de eladtam és vagy az apexet moddolom, mert ennél még nincs irodaszék támasz, de akkor lehet kb semmit nem érne, mert nem gyári állapotú, vagy összerakok, veszek egy cockpitet az apexet meg eladom.
Ezért tettem fel a kérdést.Podium Hub + Cluster Pack és váltófül Kormányos topiklakók részére 40K, QR2-vel 63,5K, vagy külön a kormányváltó is akár.... keress PM
-
f3rdzs0
senior tag
CSL Elite V2 esetén van értelme a kuplungot és a gázt kicserélni? Valszeg első dolgom lesz két pedálossá alakítani ezt a szettet, és ahogy olvastam, a kuplung kicsit jobb rugóval rendelkezik, szóval ha erről van valakinek véleménye / tapasztalata, arra kíváncsi lennék.
Amúgy arról volt szó, hogy a limitált CSL F1 kormányból csak 2023 darabot készítettek? Én elsiklottam afelett, hogy ennyire limitált lett volna.
f3rdzs0
-
fatal`
titán
válasz szacsee #59990 üzenetére
Az Apexet ki is bővítheted cockpitté, nem tudom milyen, de nem túl drága, nézz meg pár reviewt.
Éppen 91€ ülés nélkül.
#59991 Igen, annyit, ezek az évenkénti limitált F1 perecek akkora darabszámban készülnek, amilyen évet írunk. Tavaly valamiért nem volt, de a 2021-esből 2021, a 20-asból 2020 darab készült.
-
Moby
addikt
Nekem rohadtul olyan érzés, mintha elgyengült volna a bázisom mióta feltettem ezt az új drivert(454), meg a hozzá tartozó firmware-ket. És nem csak mintha elgyengült volna, de mintha effektek el is tűntek volna. Más nem tapasztal ilyet CSL DD-vel?
AMS2 olyan lapos lett, mint a nagyalföld. Oké, ahhoz pont jött frissítés, még az is lehet, hogy abban állítottak el valamit, de másban is ezt érzékelem.[ Szerkesztve ]
-
arty
veterán
Fana itt is...
Szégyen, nem szégyen, szeretném leellenőriztetni veletek a rendelésem... hátha kihagytam valamit vagy valami inkompatibilitásba belefutok valamivel, mittudomén - nekem ugye PC, XBOX és PS4/PS5 is "KELL" (előző rendelésem 2012-bem történt, CSR szett, egy klikk és ment mindennel, nem volt buktató...). És talán most még van idő a cancel-re.
Ígyis elment kb 3 órám az infogyűjtésre, a rendelésre... (QR1 nincs, QR1 light nincs, így kb most rendelni bármit, amiben kormány/elektronika is van... nem lehet, mert nem tudsz checkoutolni. De ha most nem rendelek, akkor tényleg soha nem lesz újra fanám, 65 ezer forinton már ne múljon... (ezt persze leírni is egy vicc, ennyiért komplett szíjas thrustmaster van apróról ))
@GalaHU - a te áldásod főleg jólesne, mert tudom, hogy anno (most is?) te is mindenevő kormányokban utaztál
Köszi mindenkinek/bárkinek!
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
JulesTS
őstag
Teljesen jó, Csak annyi kiegészítés, hogy ha Rally, vagy Drift is cél, akkor én a Porsche helyett én ilyet tennék be:
https://fanatec.com/eu-en/accessories/steering-wheel-accessories/clubsport-wheel-rim-320
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest