-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
s:zozo
aktív tag
válasz #54625216 #32498 üzenetére
Megvallom őszintén sosem foglalkoztam ezekkel a kérdésekkel, mert én normális egy orrú vagyok, nem politizálok, igyekszem nem megsérteni másokat. Stb.
Abban az esetben, ha indokolatlanul, vélt bejelentés történik a fiók ellen, gondolom azt is lehet bizonyítani, hisz minden tevékenységemet rögzítik.
Viszont a többi platform esetében is vannak feltételek és szabályok, tehát kíváncsi lennék rá hogy steam, PSN netvork, xbox live, Nintendo, esetében milyen szabályok vannak.
xbox 360 esetében, sok magyar varezolt. Már nem emlékszem de lehet mind a hardvert mind a profilt letiltotta a micosoft. Semmi gond másnap vett új konzolt a magyar és csinált új profilt. Értem, hogy a facebook esetében ez nem adatik meg. A micosoft regisztrációnál is nézik a valós adatokat, egy ideje.
Csodálkoznék, hogy ha ott nem lenne valami szankció, aminek következtében bukod a profilodat vagy a hardveredet.
Adatok gyűjtését, meg ha online vagy nagyon nehéz kivédeni.
Venues app esetében. Eldönthetem azt, hogy használom vagy nem használom, ismerve a előnyeit, hátrányait. Sok esetben vannak aggályok a különféle eszközökkel kapcsolatban.
Mobil telefon, laptop, TV, robotporszívó, konzolok. Ezek mind veszély források a magánszféránk megsértésére és kémlelésére.
Félreértés ne essék én sem örülök, ennek a lépésnek és tényleg nem tudom, hogy hogyan tovább. Facebook esetében, amit én nem használok minden nap és nem rajta keresztül élem az online életemet, nem kaptam sok reklámot. Viszont a gmail, csak úgy jön a sok spam. -
s:zozo
aktív tag
válasz #54625216 #32501 üzenetére
Megvallom neked , hogy ez a rész nekem, nem tiszta hol van ennek a megfelelője a felhasználási feltételekben megfogalmazva?
"Itt az a gáz, hogy egymással semmilyen összefüggésben nem álló szabálysértések gyanúja(!) esetén is bukhatod az egészet."
Semmilyen gyanú esetén, szöveg nem rémlik, lehet olyan a fogalmazás a feltételekben, amit nem veszek észre. -
s:zozo
aktív tag
válasz barcalaci84 #32504 üzenetére
Nem szeretem az ilyen videókat, de talán tetten érhető javulást látok a quest 2 ablakban.
1:52-nél. picit jobb látótávolság és láthatóbb talaj. -
s:zozo
aktív tag
válasz kiskuplung #32503 üzenetére
"Eddig azért volt jó, mert a Facebook végtelen pénzéből finanszíroztak olyan címeket mint az Asgard's wrath, ha ez megszűnik, akkor tényleg nem tudom mi marad. "
Leginkább nekem is kérdésem van.
Miért erőlteti egyáltalán az oculus a link megoldást, csak azért hogy az eddigi PC-s címekkel játszunk? és ők tényleg ki vonulnak a pc piacról. Bízom benne, hogy ha más nem akkor, a quest exkluzív játékoknak lesz nagygépes átirata. Hiba lenne elhagyni a PC-t.
No még valami eszembe jutott, habár nem vagyok játékfejlesztő, de úgy látom, hogy a PC, mint játékplatform nem fog kimenni a divatból. Könnyű rá fejleszteni, nagyon nyitott és folyamatosan fejlődik. A nagy stúdióktól is jön majd még több játék, ahogy nő a PCVR száma.No srácok én mára befejeztem az okoskodást , mentem játszani, ha valamiben nincs igazam kérlek titeket fogadjátok el
[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
válasz #54625216 #32512 üzenetére
Kedves Topikgazda és látogatók!
Elnézést, hogy még mindig a Facebook a téma, de azt gondolom, hogy lassan mehetne az összefoglalóba az információ, hogy:
- mi változott az Oculus eszközöknél, a lassan kötelezővé érő facebook fiók összevonásával.
- mit veszthetünk a profil megszűnése, tiltása esetén. HMD-t? vásárolt tartalom?
- nem tanácsoljuk a hamis face profil használatát abban az esetben, ha Oculus eszközt használsz vele.
Új profil estén:
- a2d2 hozzászólásában ezek az adatok elegek
név
email
telefon
Ennyi. Meg sem kell nyitni a facebookot utána.
Fontos, valós adatokat adj meg és javaslat, hogy a kétlépcsős azonosítást kapcsold és állítsd be.
- Már létező face profil esetén, mire kell figyelned, hogy ne sértsd a feltételeket és az algoritmusokat
Angol nyelvű oldalakt találtam egy gyors keresés után:
Normális arcoknak [link]
Algoritmusokat próbára tevőknek [link]
Bármi kérdés esetén a Prohardveren is van Facebook fórum és azt gondolom ott profiktól lehet segítséget kérni: [link]kpbendeguz
Amiben egyetértünk, hogy nem "szerencsés" az a lépés, hogy a jövőben kötelező facebook profillal használni az Oculus HMD-ket.
Az algoritmusok az internet és a nagyobb oldalak részét képezi és nem is tévedhetetlenek, de azt gondolom, hogy odafigyeléssel elkerülhető az algoritmus "vész".
Figyelmeztetés, felfüggesztés, letiltás, esetén pedig meg kell tenni a lépéseket, amelyeket lehetővé tesznek a közösségi (bármilyen) oldalak.
Youtube-n, több fake figyelmeztetés és videó felfüggesztést kaptam már."Most képzeld el, hogy ha a PH profilodat összekötnék a Steam fiókoddal"
Érthető a párhuzam, de nem helyes, hisz mióta a Facbook- hoz került az Oculus, az ő részüket képezi és (sajnos) csak idő kérdése volt az integráció.
PH és a steam nem összeköthető, két különböző cég.Lassan búcsúzom és a végére javaslom, hogy mostantól kezdve a Facebook-t kis betűvel facebook-ént írjuk az oldalon
[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
válasz barcalaci84 #32600 üzenetére
Milyen Link kábeled van?
2.0 vagy 3.0? ill. A porton keresztül is 3.x ismeri fel a rendszer? -
s:zozo
aktív tag
válasz Raymond #32612 üzenetére
Szuper infó.
Lenne egy kérdésem. Gondolom ezeket az értékeket rtx v. link csatin kaptad.
Változnak, romlanak az értékek 3.x csatlakozó, link kábel esetén?
Mi a helyzet 2.0-s technikán?
Ma olvastam valami magyarázatot (fórumon), hogy 2.0-n half duplex 3.x-n full duplex támogatás van.
Sima szimulátor játékosként nekem sem volt gondom Link kábellel. usb2.0-n még nem játszottam.
Szerintem ez volt az oldal:
[link][ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
válasz gulasoft #32767 üzenetére
"Ezzel a példával pont azt erősítetted meg amit mondtam, hogy egy erősebb gépről portolni valamit egy gyengébb gépre években mérhető, visszafelé biztos nem lett volna ennyi."
Nem tudod mennyi idő volt a portolás és a legfontosabb, hogy nem tudod hány ember dolgozott rajta. Az optimalizálás akkor vesz el sok időt, ha nagyon gyenge hardverre dolgoznak.
Azt akarom mondani, hogy a mellett kardoskodni, hogy mindig jobb és könnyebb gyengébb hardverről felfelé dolgozni, vagy mindig jobb és könnyebb erősebb hardverről lefelé építkezni, nem helyes, hisz sok esetben nem is így zajlik a fejlesztés, hanem pár főtől felfelé célszerűbb platformokra egy időben fejleszteni. Ez már így zajlott Commodore 64 és ZX spectrum idejében is. Egy főnél, vagy ahol nem fejlesztenmek egy időben több platformra, egy profi fejlesztőnek látnia kell, hogy melyik a költséghatékonyabb megoldás. Ha most megnézek egy indie fejlesztést pl, akkor azt látom , hogy PC port jön ki előbb, és később ha sikeres a játék jönnek létre mondjuk a konzolos vagy VR portok.Lásd, és maradjunk CD Projekt, Cyberpunk 2077 játékánál. Elérték azt a hardvert, xbox one-ról van szó, amely nagyon gyenge volt a generáción belül és sok időt el vett el az optimalizálás. Értem én hogy mire gondolsz. Tegyük fel, hogy xbox one-ra fejlesztik a játékot, ez lesz a definitív hardver. Később ezt viszik az erősebb gépekre és meg tehetnék, hogy ugyan azt a verziót portolják az erősebb gépekre és nulla fejlődés van, hisz nincs 60 fps, nincs nagyobb felbontás nincs jobb textura, jobb és több effekt.
Ez lenne a könnyebb és gyorsabb megoldás, de szerencsére a játékfejlesztés nem így működik, hisz ki venné meg az így fejlesztett játékokat. Ebben az esetben célszerűbb, előre gondolkodni és az erősebb hardverre felkészíteni a játékot vagy erősebb hardveren fejleszteni is és onnan elvégezni a butítást.
xbox one és one x esetében pl. nem is volt egyszerű az a megoldás amit, írtál.
"Van egy vasad ami 75 képkockát tud megjeleníteni egy adott játékból Fogod és egy az egyben átviszed egy erősebb vasra, és az kapásból 90-100 képkockát jelenít meg, nem kell azzal szórakozni, hogy a háttérfolyamatokat optimalizáld"
Sok játéknál nem, hogy nagyobb FPS nem volt, hanem a stabil, állandó sem. A fejlesztés így zajlott és rögzített FPS-k voltak ezeknél a játékoknál.Nézzünk egy példát arra, hogy valamikor olyan szakadás van a generációban, hogy nem portolnak rá játékot. Nintendó wii pl. Nem érte meg sok estben portolni a játékot és valamikor teljesen más játékot kaptál a Wii-n.
Nézüük egyből a fonákjáról is. Wii portok miért nem születtek nagyobb gépeken? Olyan siralmas eredményt kaptak volna, hogy az gyalázat. -
s:zozo
aktív tag
válasz Dyingsoul #32844 üzenetére
"ha én bátran merek váltani a CV1-ről a G2-re"
Pont ezért leszek kíváncsi a te véleményedre, mert elég sokat CV1-tél és használtad az oculus felületet, környezetet. Nem a felbontás különbsége és élessége lesz érdekes, hanem szinte minden más. Használhatóság, kontrollerek, kamerás követés, stb. -
s:zozo
aktív tag
válasz kiskuplung #32955 üzenetére
STAR WARS: Squadrons
Megvettem, nem várok senkire.
Nem lesz ez rossz, érzem -
s:zozo
aktív tag
-------------------------------------------------------------------------
STAR WARS: Squadrons-ról, távirati stílusban.
A játék nekem tetszik - stop
Komoly problémával nem találkoztam - stop
Virtual Destop-l nagyon király - stop
xbox one kontrollerrel játszom - stop
low grafikai beállítás nálam a legjobb - stop
hangulat, küldik star wars-os - stop
szerencsétekre, ritkán leszek a fórumon - stop
-------------------------------------------------------------------------
-Birodalmi távirati iroda- -
s:zozo
aktív tag
" igazából inkább repülgettem/űrcsatáztam volna."
Abban jobb az elite. No Man's-ben az űrcsata, semmi extrát nem ad. Inkább olyan na működik érzés. Gondolok a technikai megvalósításra elsősorban. Minden másban, szerintem szórakoztatóbb a játék. (Mivel más).
Amikor próbálgatod a játékot ott kíváncsi leszek, hogy változik-e a FOV a quest 1-hez képest.
A quest 1-ben a játék töltő képernyőjén a No Man's Sky felirat, szépen látható. (nem lóg ki)
Az Oculus S-nél egyből feltűnt, hogy nem tudom befogni. (kilóg) -
-
s:zozo
aktív tag
válasz barcalaci84 #33529 üzenetére
"ez tök jól hangzik elsőre , de nekem van egy olyan gyanúm h ez inkább arról szól majd h a steames játékaidat sehogy se tudod majd elérni."
Miért lennének önmaguk ellenségei, hisz ezzel csak az eszköz használhatóságát rombolnák.
Ne is haragudj, de szinte az összes észrevételed feltételezés és mi lenne vagy mi lesz ha.
Szerintem majd térjünk ezekre ki akkor ,amikor tényleg bekövetkezik. -
s:zozo
aktív tag
válasz barcalaci84 #33533 üzenetére
Az említett rendszerek annyira nem is zártak, hisz a konzolok és a PC esetében is a többség multiplatform játék. Mostanában adtak meg egy számot PS4-nél ez kb. 4000 címet jelent. Apple esetében, meg leginkább a telefon zárt és a számítógépeken nem kötelező az Appstore-t használni.
Oculus-nál a steam-n meglévő játékok kizárása, valami olyasmi lenne, hogy a konzolokon pl. csak exkluzív tartalom lenne elérhető.
Ez szerintem szeppuku lenne az fb részéről és még többen fordulnának el tőlük.
Milyen jelekre gondolsz amúgy? történt bármiféle lépés?
Mostanában nem követtem a VR eseményeit -
s:zozo
aktív tag
válasz barcalaci84 #33537 üzenetére
Első bekezdés.
Ez a szeparáltság mindig, oda vissza működik és szerintem, ha meg van az elv, hogy melyik platform mellett teszed le a szavazatodat a multiplatform címek elérhetőek maradnak.
Második bekezdés.
Ezt értem, de vedd figyelembe azt is ,hogy itt is legfőképp attól fog függni, hogy mennyi exkluzív játék lesz elérhető csak az fb rendszerén és én dönthetek úgy, hogy a steamet és a Win VR-t választom. Exkluzívok ott is lesznek és nem mellesleg nyugodtabban alszom."de most komolyan : Miért ne csinálnák meg?"
Mert...
Van egy olyan félelem is, ami pár héttel ezelőtt vetődött fel a fórumban, vagyis ezentúl csak "mobil" játékokat fog támogatni az oculus és a PC vonalat nem fogja tovább erőltetni, ezért hülye lenne elvágni a steam vonalat, hisz ott élne tovább a nagygépes vonal. -
s:zozo
aktív tag
válasz barcalaci84 #33542 üzenetére
Az igaz, hogy a steam-n kevés exkluzív van, de van és ki tudja mi lesz a jövőben és megint megjegyezve hogyha nem tudnak magukhoz láncolni a másik oldalon (fb) jó játékokkal, akkor sokan váltani fognak és ezzel át is térnék erre az érvedre.
"attól még az Oculus storeban ugyanúgy meg fognak jelenni (PC required )ezek a játékok"
Tegyük fel, hogy az asztali alkalmazásukban elérhető lesz minden steam-n is megtalálható nagygépes játék és ez egy nagyon nagy tegyük fel.
Jól hangzik és itt már tényleg mindegy lenne a steam-s lehetőség.
Viszont más is szerepet játszhat, az akciók aránya és olcsósága, elesek attól, hogy játszhassak a steam-s barátokkal, akik más vr eszközzel rendelkeznek.
Vagy, nem tudom mennyire fogja vigasztalni az embereket az a tudat, hogy megkapják az adott játéknak a gyengébb hardveren futó verzióját. Pár játéknál még működhet is, de ott lesz a másik oldalon a steam verzió, amit nem használhatnak, mert szerinted az fb letiltja a steam-t.Szóval ingoványos és nagyon meg kell ,hogy gondolja az fb ezt a lépést, amit jósolsz.
[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
válasz barcalaci84 #33545 üzenetére
"Tegyük fel, hogy az asztali alkalmazásukban elérhető lesz minden steam-n is megtalálható nagygépes játék és ez egy nagyon nagy tegyük fel.
Jól hangzik és itt már tényleg mindegy lenne a steam-s lehetőség.
Viszont más is szerepet játszhat, az akciók aránya és olcsósága, elesek attól, hogy játszhassak a steam-s barátokkal, akik más vr eszközzel rendelkeznek."Értettem, mert tényleg most is ez van csak én még meg említettem a mobilváltozatokat is, ez zavaró volt elismerem.
Hát én pont ellenkezőleg gondolom, nálam pont nem vágta ki a biztosítékot a kötelező fb integráció. A Steam támogatás megszűnése sokkal, sokkal érzékenyebben érintene.
Embereket már vesztettek pl. pont a link technikával, hisz akinek fontos a késleltetés nélküli eszköz az kénytelen mást választani.
De nézzük tovább, a megint változó IPD állítási mechanika is gond lehet. sok ilyen elenyésző lépést és már jelentős számú vásárlóról beszélünk.
1 - fb integráció
2 - kábeles rift vonal megszűnése
3 - IPD mechanika változása
4 - steam támogatás megszűnése
Ami viszont zseniális az a quest 2 ára.
A szomorú viszont az, hogy megint bevittél az erdőbe és meg nem történ változás ellen érvelek hogy miért nem lenne helyes lépés. Ennek nincs értelme. -
s:zozo
aktív tag
válasz barcalaci84 #33557 üzenetére
Erre tényleg térjünk vissza akkor, ha a 4. pont is megtörténik
-
s:zozo
aktív tag
válasz kazmerr #33562 üzenetére
A progi tippet köszi.
Ránéztem újra a rendszeremre. A nagy könyvben leírtak szerint van felépítve.
Azonos helyen vannak, dedikált eszköz, stb.
Parancssoros pingelési próba, újra ugyanazt az eredményt hozta. kb. 5-10 p közötti időtartamon.
95%-ban 1ms
maradék 2ms
kétszer 3s, 6s pinget adott. (gondolom ez lehet bármi)
Ebben az esetben felesleges lenne a 6 ghz wifi, nem hiszem, hogy lenne bármilyen előnyöm.
Másnál, ha nem válik be a 5ghz, akkor lehet előrelépés lenne a 6ghz. Itt, ahogy én tudom a távolság (m, fal) fontos tényező.Más, habár ez megint nem vigasztalja az ilyen problémával küzdőket.
STAR WARS: Squadrons még nem okozott problémát, a pados irányítással sincs gondom.
HOTAS-t még nem élesítettem.
Pont most láttam, van új update:
[link]
Online nem játszom, tehát ha valaki szétlövi a gépeteket, az nem én vagyok -
s:zozo
aktív tag
válasz kiskuplung #33606 üzenetére
Még kb. 2 küldi van hátra.
Lassan haladok, az elsőt 3x játszottam újra és párat 2x.
Belenézek majd a multiba. -
s:zozo
aktív tag
válasz kazmerr #33890 üzenetére
Gratula!
Nem tudom milyen hardvered van, de azt jó tudni és figyelni arra, hogy a CV1-re beállított játékok minőségi szintje, valószínű a Link és a VD esetében is okozhat teljesítménybeli problémát és ez okozhat latency-t Ellenőrizd le a megfelelő programokkal, hogy nem fogyott-e el a teljesítmény, ill legyen meg mindenhol a stabil 72 hz és vagy később a 90 hz.Pl. Project Cars 2 nálam CV1-n tök jól működött és Link-t használva ezek az értékek jöttek elő.
Valamelyik pálya, erős eső.
A pálya bizonyos részeinél 61-62 ms-t kaptam máshol ez változott 71-72 ms-re és az is elég volr hogy érezzem, nem vagyok a kocsi ura. 61ms-nél 72 hz és 71ms-nél 36 hz volt[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
válasz Williamgrant #33893 üzenetére
-
s:zozo
aktív tag
válasz joss68 #34422 üzenetére
Szia!
Nálam is üzente egy pár játéknál, próbáld még azt, hogy először a VD alól indítsd a STEAM VR-t és utána a játékot.
Írom még egyszer, mert sok új tagunk van. Nálam a VD-t használva pár játéknál tapasztaltam anomáliákat és vagy el sem indult pl. az Invisible hours. STEAM-s változat okké az oculus store-s nem indult el. Ill. pár jobban akad vagy töltés közben villogott.
Ezért használok Link kábelt is, mert ott ha összelőtted és működik a rendszer, akkor érdemes le ellenőrizni ott is.
No még valami, ha új VR-s vagy akkor a STEAM VR alatt is be kell állítani a headsettet[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
válasz camaro79 #34531 üzenetére
Szia!
A legvégén írja hogy a betat engedélyezni kell.
Encode bitrate lehetőség csak a beta szoftver letöltése után elérhető"Oculus PC software v23 is currently available on the Public Test Channel. To opt in, navigate to the Beta tab of the Oculus PC app’s settings. You’ll see it start to download in the Library tab."
-
s:zozo
aktív tag
válasz camaro79 #35012 üzenetére
Személy szerint én a wi-fi zárnám ki hisz én úgy tudom, hogy a monitor nem is mér hálózati terheltséget.
Esetleg a Steam VR Home-t tiltsd le.
Ebben a videóban [link] 14:50-től megmutatja a srác hogy ellenőrizd le a quest és a géped közötti stabilitást.
SSD-t használsz? -
s:zozo
aktív tag
válasz camaro79 #35019 üzenetére
A piros tüskék szerintem nem wi-fi (hálozati) problémát jeleznek.
Ott valami hardveres, szoftveres probléma lehet. Akár a játék is. Azt mondod, hogy VD-t használva konstans annál a résznél kapod a piros tüskét?
Windows feladatkezelő nem jelez semmit? akkor, annál a résznél
Nálam, link kábelnél is a No man's sky játéknál a töltések alatt pláne kapom a piros tüskéket, de én azzal az én gépemmel állandóan szenvedek.
Milyen víruskeresőt használsz? nézd meg nem-e az kap valami terhelést[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
válasz camaro79 #35027 üzenetére
Ezért is javaslom, hogy ha valami gond van VD-n akkor nézzétek meg Link-l is.
A wi-fi szerintem azért nem lehet jelen a performance monitoron, hisz az a gépednek a teljesítményét monitorozza, ha a questen futna és ott látnák, hogy droppolja a frameket akkor abban az estben gyanakodhatnánk a wi-fi-re is.
Ez a játék STEAM-s ugye van oculus támogatása? amikor vd-n játszol mi fut a háttérben? elindul a oculus program is . VD-t használva más terhelések jöhetnek elő a játék futtatásakor.
Még mindig azt mondom, hogy wi-fi anomáliák nem lehetnek jelen a performace monitoron ott a gép teljesítmény hibák jelentkezhetnek.
Ez a kérdés még mindig él
"Azt mondod, hogy VD-t használva konstans annál a résznél kapod a piros tüskét?"[ Szerkesztve ]
-
s:zozo
aktív tag
válasz camaro79 #35045 üzenetére
"most megneztem, amig a 8 eves fiam hutovizet cserelt a wrench-ben
alapvetoen vegig ilyen volt, de egyszer lattam, hogy megakad es piros lesz.
ez halozat hiba? VD-n keresztul megy."
Minden esetben amikor hutovizet csereltek a wrench-ben megkapod a piros tüskét és csak akkor ott azon a részen, egyszer?
Minden más esetben tökéletes a játék(kok) alatt?
Nem hiszem, hogy ezzel az egyszeri hibával foglalkozni kellene és ha mindig ugyan ott annál a jelenetél fordul elő, akkor szerintem nem wi-fi probléma -
s:zozo
aktív tag
Mérsékelten lelkesedek, de hátha jó port lesz.
BRUTÁLIS ZSAROLÓVÍRUSOS TÁMADÁST SZENVEDETT A CAPCOM [link]"a Resident Evil 4 megjelenik Oculus VR-ra"
A Resident Evil 4 (2005) Nintendo GameCube-n debütált.
Régi játék, de nem adom fel a reményt, hogy a port jól fog működni és élvezetes lesz.
Oculus VR meghatározás is érdekes. Exkluzivitást takar? esetleg Quest 1,2 portot csak?
Gondolok itt arra, hogy pc-re nem is lesz. -
s:zozo
aktív tag
válasz GeneraL_XTX #35581 üzenetére
"A csatornaszélesség azt adja meg, hogy az adatátvitel – képletesen szólva – milyen átmérőjű „csövön” át folyjon. A szélesebb csatornák gyorsabbak, de nagyobb az interferencia veszélye, valamint annak az esélye, hogy a csatorna más készülékek működését is megzavarja."
-
s:zozo
aktív tag
válasz kiskuplung #36561 üzenetére
A védekező ösztönöm azonnal bekapcsolt és szerettem volna a védelmére kelni.
Szerencsére a józan ész felülkerekedett, Majd később olcsón -
s:zozo
aktív tag
Operencia: The Stolen Sun VR támogatott játékot megvettem.
[link]
Refund lett belőle. Ez így nekem kevés.
- Ronda grafika
- kevés vr kényelmi opció
- kényelmetlen kezelés
motion kontrollerekell nem akart működni a játék alatti menü. Paddal nem próbáltam
- forgás és előre haladás valahogy nem jött, pedig 45-90 fok és szabad kamera állítás is van.
Tegyetek vele próbát, de csak refund biztos helyről vegyétek. Demo nem vr támogatott. -
s:zozo
aktív tag
Ismerős?
Chronos: Before the Ashes (PS4)
[link]
Meglepő, PS VR-t nem támogat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hobby elektronika
- Politika
- Tenisz topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Hálózati / IP kamera
- 3D nyomtatás
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- További aktív témák...
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen