-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
abydos
aktív tag
válasz sakkay #18972 üzenetére
Egy nyomorék linket nem dobott egyikőtök sem, hogy alátámasszátok az állításaitokat, mert amiket én találtam források (mindig akkor fecsegek a 2. üzenettől kezdve, ha már elkezdtem utánajárni) azok egyáltalán nem tartalmaztak giga múltakat, stb.
Ne haragudj meg, de nem fogok mindenkinek mindent elhinni az interneten, ha nem támasztja alá valamivel az állítását. A te véleményeddel kapcsolatban is szkeptikus vagyok, addig, amíg nem győzöl meg az ellenkezőjéről. Túl sok erőforrást nem fektettetek bele, csak dobálóztok a nagyságos szavakkal.
Továbbá azt meg nem tudom, honnan veszed, hogy biztos lennék a dolgomban, csak két dolgot állítottam biztosan, az egyik ebből ráadásul egy szubjektív állítás volt.
Tényszerű állításom: attól, hogy nagy a gépigénye, még nem jelenti azt, hogy komoly szoftver (ez volt az eredeti felvetés, ez egy tény. Lehet komoly, lehet nem, de akkor se a gépigény miatt).A másik állításom az volt, hogy szerintem, abból kiindulva, hogy kik és mik állnak mögötte és hogy szintén pilóták gyakorolnak rajta, szerintem az MFS komolyabb (lehet). És szerintem egy utasszállító vezetése nehezebb, mint egy vadászgépé, emiatt több szimulációt igenyel. De ez csak feltételezés részemről (de hiába írok olyan szavakat, mint valószínűleg, talán, stb. Átugrotok úgyis felettük és már tény állításnak értelmezitek, ami egyenlő azzal, hogy úgysincs nincs igazam).
Szóval nem az a baj, hogy nem értek hozzá (mert tényleg nem, a VR-hoz értek, a videojátékokhoz értek, elméletben a szoftverekhez kicsit ami még idetartozik), hanem, hogy meg sem próbáltok hiteles forrással meggyőzni (a honlapjuk nem ír semmit erről, amiket írtok, én legalábbis nem láttam (wikise)), csak ilyen hittérítő szinten írtok valamit, majd ha leírom a véleményem akkor nem jól értelmezitek, támadásnak veszitek és mégiscsak gondnak jelöli meg valamelyikőtök, hogy meg mertem kérdőjelezni a dolgot. Mivel nem értek hozzá, meggyőzhető vagyok, de ahhoz többet kell letenni az asztalra egy Föld lapos szintű másik nyakának ugrásánál.
Dolgozzatok meg érte, én megtettem az első lépést, rákerestem, bizonyíték sehol, leírtam amit gondoltam az alapján amit találtam. Ha van más anyag is, akkor harcoljatok meg a DCS-ért, amit amúgy fölöslegesnek tartok, mert sose állítottam, hogy rossz szimulátor lenne (csak azt, hogy hanyag/hibás a kódja Vr-ban), de ha a szívügyetek, hajrá.Csak a hamarosan teljesítmény növelő VR frissítés miatt pofáztam bele a témába, semmi más miatt nem, mert nem érdekel amúgy se az MFS, se a DCS.
[ Szerkesztve ]
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
kazmerr
aktív tag
válasz sakkay #19185 üzenetére
Az arc ennek a feje:
https://scssoft.com/Valahol adom amit mond, valahol pedig nem. A sima játékosokhoz képest tényleg kicsi, a VR gamerek aránya. Sokat számít az, hogy most hogyan fogynak a játékok, mert ez mutatja meg hogy mennyire éri meg ilyet fejleszteni. Ő a számokat látja, nem egy játékos arc. Sokat elmond hogy rosszul lett az élménytől, ami nagy eséllyel a rosszul beállított / nem megfelelő teljesítményű gépre is utalhat (vagy csak szimplán nagyon érzékeny). Az pedig hogy a levegőben akarja tartani a kezét kormányzást imitálva, jól mutatja hogy nem próbálkozott még ilyesmivel. Akinek volt nintendo wii-je és ahhoz kormány (igen az a műanyag tok, amibe belement a kontroller), az tudja hogy mennyire fárasztó. (Vagy ha kinecten volt már ilyen.) És akkor még nem beszéltünk a 0 fizikai visszajelzésről.
A bemásolt idézet indokait / körülményeit kellene keresni, mert ha pl egy gearvr-t vitt haza, azon tényleg nem sok minden van, ami sokáig leköt egy gyereket, főleg plusz kontroller és háttér ismeret nélkül.
Nem tudom mennyire ismeritek a Node csapatát, de érdemes őket nézni, mert sok játékot kipróbálnak, és ha nem is direktben fogalmazzák meg, azért az esetek nagy részében elmondják a véleményüket VR programokról amiket kipróbálnak: https://www.youtube.com/user/Node nem melles ők mindkét oldalon állnak, tehát technikailag is valamennyire hiteles amit mondanak mivel ez a csapat a : http://www.stresslevelzero.com/ magja. Emiatt is érdemes figyelemmel kísérni az új programjukat, mert ezt a tudást / tapasztalatot bele is rakják a fejlesztésekbe: https://store.steampowered.com/app/823500/BONEWORKS/
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz sakkay #19263 üzenetére
Mindenki a május 1-ét várja a Valve Index miatt. Én az árára leszek nagyon kíváncsi, mert mindenki 700-800 Eur környékére saccolja. Csak nehogy drágább is legyen mert én 1000 Eurót is kinézek belőlük...
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
kiskuplung
őstag
válasz sakkay #19437 üzenetére
Feltételezem, hogy Ocolus alatt az Oculus-ra gondolsz..
Ezzel a progival, ami a ReVive névre hallgat : How to play Oculus Rift games on Windows Mixed Reality
-
Raymond
félisten
válasz sakkay #19445 üzenetére
Ugy nez ki nem kell ra azonnal ugrani:
HP Reverb Review – An Impressive Headset Stuck with Windows VR Controllers
"There’s no doubt that Reverb’s displays are very sharp, and very pixel dense. It’s impossible to focus on a single pixel, and the screen door effect (unlit spaces between pixels) is on the verge of being difficult to see. It has the best resolving power of any headset in its class, which means textures, edges, and text are especially crisp.
Unfortunately, overall clarity is held back in a large way by plainly visible mura. Mura looks a lot like the screen door effect but is actually the result of poor consistency in color and brightness between pixels.
As HP is mostly pushing Reverb for enterprise, they probably aren’t terribly concerned with this—after all, text legibility (a major selling point for enterprise customers) gets a big boost from the headset’s high resolution whether or not mura is present. For anyone interested in Reverb for visual immersion though, the mura unfortunately hampers where it might be otherwise.
There’s also a few other curious visual artifacts. There’s a considerable amount of chromatic aberration outside of the lenses’ sweet spot. There’s also subtle—but noticeable—pupil swim (varying distortion across the lens that appears as motion as your eye moves across the lens). In most headsets, these are both significantly reduced via software corrections, and I’m somewhat hopeful that they could be improved with better lens correction profiles for Reverb in the future. While I couldn’t spot any obvious ghosting or black smear, interestingly Reverb shows red smear, which is something I’ve never seen before. It’s the same thing you’d expect with black smear (where dark/black colors can bleed into brighter colors when you move your head, especially white), but in Reverb it manifests most when red (or any color substantially composed of red, including white) shares a boundary with a dark/black color. In my testing this hasn’t led to any significant annoyance but, as ever, it could be bothersome in some specific content.
From a field of view standpoint, HP claims 114 degrees diagonally for Reverb, which is higher than what’s typically quoted for headsets like the Rift (~100) and Vive (~110). Nobody in the industry really seems to agree what amounts to a valid field of view measurement though, and to my eyes, Reverb’s field of view falls somewhere between the two. So whether you call it 105 or 114, Reverb is in the same field of view class as most other PC VR headsets. These are Fresnel lenses, which means they are susceptible to god rays, which are about as apparent on Reverb as with recent headsets like the Rift S, and a bit less prevalent than the original Rift and Vive."
Sok a problema a $599 arat figyelembe veve.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
barcalaci84
őstag
válasz sakkay #19519 üzenetére
Én is a rift s - t próbálom be.
Az számomra biztató h kepminosegben inkább vive prohoz hasonlónak mondják. Viszonylag sokat dobhat a minimális felbontasnövelés es az LCD - s rgb subpixeles megoldás... Gepigeny marad úgyhogy mehet rá ugyanúgy a supersampling.
Az inside out tracking miatt még a végén ugribugrizni is fogok
A hang miatt viszont vannak ketelyeim, arra velhetoen ki kell majd valamit találni -
Enton
addikt
válasz sakkay #19601 üzenetére
Na jah jelenleg a Rift S az igazi ár érték bajnok(És még így is drágáljuk), és tényleg nincs lemaradva sokkal a vive pro és odyssey+ mögött se:
THROUGH THE LENSES - Oculus RIFT S vs HTC Vive Pro vs Samsung Odyssey Plus
Nameg ökoszisztémában/használhatoságban/egyszerüségben verhetetlen is.
Plusz kint a tested video is a Reverb-ről:
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
gabortoth74
csendes tag
-
gabortoth74
csendes tag
válasz sakkay #19724 üzenetére
Velem még mindig vacakolnak. Volt időpontom máj 28- jún1. (máj 13.-án rendeltem én is), aztán hogy nem tudta elsőre levenni az összeget, csak fél óra múlva, betettek konkrétan ebbe a "Szólunk ha lesz" státusba, se időpontom, semmi nincs. 2x írtam a supportra, ígérgetnek. Amúgy gyorsan válaszolnak. Szóval fura az egész.
Ahol eddig az időpontom pont volt most ezt írja:
"Dispatching now Delivery estimate: We need a little more time to provide you with a good estimate. We'll notify you via e-mail as soon as we have an estimated delivery date.
This usually happens when an item doesn't have a release date, it's pre-ordered, or it's out of stock."A support ezt írta:
"I have immediately contacted my colleagues in warehouse and requested them to send this item to you as soon as possible.My colleagues assured me that they will dispatch your order shortly, and promised me that you will receive the item before 1st of June, like on the initial estimate.
If your item is not dispatched by 29th of May, please contact us back and we will do our best to help you resolve this matter for you."
Szóval ígéret van, de semmi konkrétum. Csak nem értem ezt a helyzetet. Mint írtátok is, nektek akik rendeltetek, megmaradt az időpont. A pénzt meg levonták.
-
Raymond
félisten
válasz sakkay #19741 üzenetére
A DCS-el van valami bibi mert ket napja probaltam megint es az van hogy elso inditaskor szaggat kegyetlenul aztan kipelek a menube es elinditok egy masik kuldetest (vagy ugyanazt ujra) akkor mar nincs szaggatas. Ugyanugy nincs szaggatas ket-harom masik kuldeteskor se de aztan a kovetkezonel megint elojon.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Enton
addikt
válasz sakkay #19741 üzenetére
Ha nv vga van ezt érdemes lehet kipróbálni:
How to Increase Performance...
Nem csak pimax és steamvr-ban és 2080ti-vel müködik elvileg.
"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
veterán
válasz sakkay #19741 üzenetére
Jó látvány lehet nagyon a DCS az új Rift-el. Mondjuk ebből a szempontból pont az egyik leggyilkosabb játékról van szó, hardverigénye kielégíthetetlen kb.
Közeljövőbe be volt tervezve egy kis konfig upgrade, mert az i5-6600 procim nem túl acélos a komolyabb játékokhoz, 2070-es videokártyám van, illetve 16GB RAM, azok úgy nagyjából megfelelőek a VR-hoz.
Az a baj hogy i7-9700K lenne jó, viszont ár terén jó lenne 100 alatt megúszni a procit, viszont az i5-9600K meg nem tudom mennyivel dobna többet egy jobb VR játékon mint a mostani i5-6600 procim.iPhone 13 Pro Max
-
-
Raymond
félisten
válasz sakkay #19772 üzenetére
"Nézegettem a távolítás közelítés hatást-nem vettem észre semmi különöset ami fura. A régi rift iszonyat különbséget csinált, ha kicsit is távolabb került."
A Quest-nel is az van mint a CV1-nel, de meg jobban elojon. Itt elmondja a mokus hogy mi a problema, nalam is ugyanaz volt: [link] Ami nalam nem mukodott az a 7:36-tol amit mond hogy ha kiveszed a facial interface-t akkor minden OK mert nalam nem all ugy meg a fejemen. Igaz nincs is akkora orrom mint neki hogy siman megall rajta. Na meg a szemem hozzaer a lencsekhez Viszont arra jo volt a dolog hogy miutan ugy beallitottam hogy aranylag OK legyen es visszatettem a szivacsot most mar jo es nem is tul feszes. Es egyetertek vele hogy tul nagy a szivacs. Anelkul a FOV is jelentosen nagyobb lett es az egesz lathato terulet gyakorlatilag sweet spot. Ha erinti az nyers HMD az arcomat/homlokomat akkor ma latom a display szeleit jobb es bal oldalt, de eleg egy picit tavolabb huzni a fejemtol mar nem latni a szeleket (egy collstok volt keznel eppen, azt be tudtam a homlokomnal szurni fentrol tehat olyan 2mm tavolsag eleg volt), de a FOV meg mindig akkora amint az olajto es az egesz egy nagy sweet spot warping nelkul.
Tehat egy olyan facial interface kell ahol abszolut minimalis szivacs van rajta. Azt hiszem rendelek egy VRCover-eset es ragasztok ra sajat szivacsot. Az eredeti CV1-es sajnos nem jo hozza (azon a VRCover-eset hasznalom igy megvan az eredeti tartalekba) pedig az "good enough" megoldas lett volna oda a vekony szivacsaval.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
abydos
aktív tag
válasz sakkay #19811 üzenetére
Tudom mire gondolsz sávos kijelző alatt. Azért van, mert bár mindenki tudja már, hogy a Riftben OLED van, azt kevesen, hogy alapból szürke mindegyik pixele (szóval tök mindegy, hogy LCD vagy OLED jelen esetben), hogy gyorsabb válaszideje legyen és ne húzzon csíkot a változó kép. Engem nagyon zavart és trükközéssel kikapcsolható, két előnye van:
1. Olyan fekete lesz a kép, amennyire az OLED miatt fekete lehet, vagyis azon kevesek egyike leszel, aki látja az igazi kontrasztját a Riftnek.
2.Nem zavar az az idegesítő sávA jelenség amúgy azért van, mert ez a funkció a kijelző típusához töltődik le az Oculus telepítőn keresztül. Viszont néhány szemüvegnél (nekem 2 Riftemnél is volt, 1-nél volt csak jó), nem jót tölt le valamiért vagy a kijelző nem úgy viselkedik, ahogy elvárható lett volna.
De persze az is jó, ha már nem veszed elő a Riftet, hanem maradsz az S-nél
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
abydos
aktív tag
válasz sakkay #19814 üzenetére
Haha
--------
Aki még nem töltötte ki a kérdőívet, szerintem nem bánja meg, ha nekileselkedik, 2-4 perc alatt végezhetsz vele és pár napon belül kint lesz az eredmény is
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
-
gabortoth74
csendes tag
válasz sakkay #19892 üzenetére
Akkor ezek szerint Neked is jelentkezik? Sajnos nagyon rövid ideig látszik, de olyasmi, mintha egy pillanatra szétesne a kép (amikor a videokártya elromlik).. De ugye nagyon rövid ideig villan, nem tudom pontosan mit látok olyankor. És viszonylag ritka, de úgy óránként 1 villanás biztosan van. Ezt leszámítva, minden szuper amúgy. De akkor ilyen van másnak is. Nem mondom hogy öröm, de akkor van esély hogy javítják és akkor ezek szerint szoftveres lehet a gond. Windows 10 alatt csináltad a beállítást? Mik a pontos lépések, majd leírod nekem? Otthon megnézem. De köszönöm hogy írtál.
[ Szerkesztve ]
-
bunnyhu
senior tag
válasz sakkay #19942 üzenetére
Megoszthatnád a DCS beállításokat amit alkalmaztál.
Más. inside out tracking. Gondolkoztatok már azon, hogy feldobni pár infra led-et magatok köré? Szerintem az sokat javítana a stabilitásán, téged meg nem zavar mert nem látod a fényét. Kínaországból meg 20ft-ért berendelhető.
https://divecenter.hu
-
-
gabortoth74
csendes tag
válasz sakkay #19948 üzenetére
Esetleg memória? Nekem volt olyan RAM-om a régebbi gépemben hogy a gyári órajelét lejjebb kellett vennem, mert addig gyakran előfordult. Csinálj egy RAM tesztet is... Pl. a Hiren's Boot on is van ilyen. Kiírod pendrive-ra, lemezre és arról indítsd a gépet, és ott lesz opciónak a MemTest86+ .. Első körben ezt nézném, de okozhatja pl. melegedés is, vagy nem megfelelő hűtés. Figyeld a hőfokokat terhelés alatt. Vannak erre programok is: FurMark (ezt a grafikára), vagy pl. Prime95 (CPU-ra).. Lehet csak újra kellene valami hűtés alatt pasztázni és sokat javulna a helyzet. Főleg ha régebben volt.
-
wolfhgb
aktív tag
válasz sakkay #19960 üzenetére
Vegyesek az elso benyomasok, kep jobb, ezzel mar abszolut el leszek meg egy jo darabig, a szinek nem tunnek intenzivebbnek, ahogy azt itt ott olvastam, fekete nalam rendben van, viszont kicsit jo lenne vilagositani a kepen, hang hulla szar, sokol radio szint, 0 mely hangzas, touch ok elmennek, kovetes rendben van igy elsore, nekem viszont egy ora utan fajt a fejem a korben szorito panttol, ha lazabb, akkor meg elmozdul a fejemen, nehezebb mint a regi, kevesebb a goodray es a feliratok valoban kevesbe szemcsezodnek, osszkep pozitiv, kell valami isteni hangzasu fulbe dugos fules, mert ez a hang elvezhetetlen, valakinek tipp jofajta fulesre, ami nem fejpantos es jol szol???
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz sakkay #20066 üzenetére
Nem lehet, hogy korábban nem Oculus-nál kreált accountra mentek a vásárlásaid, hanem Facebook accounttal léptél be és oda regisztrálta a termékeket? Azaz lehet, hogy van Oculus accountod, de nem kötötted össze a facebook accountoddal és valamikor (mondjuk egy win reinstall vagy nagyobb Oculus frissítés után) facebook accounttal léptél be és oda mentek a vásárlásaid?
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
sheep
addikt
válasz sakkay #20281 üzenetére
Nemáá
Én az elejétől fogva Reverbet akarok menni és még a holdon sincs, te meg már szerzel is magadnak.
Nem igazsááág
Majd mondd el milyen azért, kivi leszek a véleményedre. Remélem hamarosan én is tudok venni valahol.[ Szerkesztve ]
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Gigi01
őstag
válasz sakkay #20281 üzenetére
Én rift s-t akartam venni.Paypal-al,lejárt a kártyám,próbáltam az újat hozzácsatolni,nem tudtam.Nyitottam revolut-ot,ott meg azt olvastam,persze már utána,ha sokat raksz rá,letilthatnak,hagytam.Megpróbáltam megint pp,írtam nekik,hiba lett a belső rendszer nem engedi,látják,hívjam őket,hozzáadjuk az új adatot.(nem tudok angolul annyira,befejeztem).
Amit itt linkelt valaki,Maestro-m van,nem jó.IPD-m lemérettem szemészeten 67,én itthon lemértem.65,lehet 67 is,a pupilla távolság a szélétől,71 a közép,ez nekem a kényelmes,így lehet nem is jó,marad egyelőre a cv1. -
abydos
aktív tag
válasz sakkay #20291 üzenetére
Én erre azért nem készíteném elő a méregkapszulákat. Elég nagy az esélye, hogy nem lesz benne (gyárilag, de talán moddal se lesz lehetséges) VR támogatás, de reméljük igazad lesz.
VRHír.hu - We AR here // http://vrhir.hu // Csatlakozz hozzánk, ha VR hírekre szomjazol :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- Nők, nőügyek (18+)
- Renault, Dacia topik
- EA Sports WRC '23
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Futás, futópályák
- Memóriakártya topic
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- További aktív témák...
- Acer Gaming (i5 8.th, 8 GB , 256 GB, 1050, 17.3 FHD) notebook! AkciÓ!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Asus K95VJ, 18,4" FHD, I7-3630QM 8x3,40 GHz, 16GB DDR3, 250GB SSD+1TB HDD, 1GB VGA ,WIN 10, Számla,
- Asus R751L, 17,3" FHD, I7-4510U, 8GB DDR3, 1TB HDD, 2GB VGA ,WIN 10, Számla, garancia
- IdeaPad 1 15ALC7 15.6" FHD Ryzen 5 5500U 16GB 512GB NVMe SSD (PCIe 4.0) gar
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen