Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz hangszoro #1044 üzenetére

    Az elv (tégy egy kijelzőt egy optikával az ember szeme elé hogy ne lásson mást, és detektáld a mozgását) persze hogy egyszerű. Ezért próbálkoztak már vele 20 évvel ezelőtt is. A kivitelezés maga a probléma. Nem mindegy milyen kijelző, milyen szenzorok, milyen teljesítményű rendszer ami a képeket biztosítja, stb. De még ebben is vannak szintek, mérges vagyok Luckey-ékra, de abban igazat adok nekik, hogy ha választani kell az ár és a minőség között, akkor inkább legyen jobb minőségű mint inkább olcsó. Egy mostani interjúban elmondta, hogy ki lehetett volna valamivel olcsóbbra hozni, amennyiben nagyobb kompromisszumokat vállalnak be a minőség tekintetében, és ez azért hihető. Minden cég így működik, keresik a sweet spot-ot, ahol a termék ára még vállalható a vetélytársakkal szemben, de a minőség kellően jó ahhoz hogy meg is vegyék.

    A követő rendszer pedig kell, mert az ember még ülve sem csak irányokba néz, mozdul és billen a fej, előrébb vagy hátrébb mozdul, vagy bedől. A beleéléshez egyszerűen kell hogy közelebb tudj hajolni valamihez, és ténylegesen térben követve legyen a fejed mozgása.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • clyvejhamma

    aktív tag

    válasz hangszoro #1044 üzenetére

    Én használtam DK2-őt. Elsősorban szimulátoroztam és bizony jött a hányinger időnként ( gyakrabban, mint szerettem volna, pedig nem vagyok szédülős ). Amikor finom fejmozgásokkal és csak erre koncentrálva próbálgattam a setup jelenettel ( íróasztalos, gyári demó scene ), akkor feltűnt, hogy a fejmozgás követés messze nem tökéletes. Nem tudom, hogy ettől volt-e az időnkénti hányinger, de ha ezt sikerült redukálniuk precízebb követéssel, magasabb frissítéssel és jobb optikával, akkor én is azt mondom, hogy a drágább verziót kellett kihozniuk!
    A másik dolog a lencse "sweet spot"-ja volt, ez azt a pontot jeleneti, ahol a kép éles ( a kép szélei felé haladva egyre kevésbé éles a kép a lencsék miatt ). A kis éles tartomány miatt nekem gyakran igazgatnom kellett a riftet a fejemen, hogy az az éles rész pont a szemem előtt legyen. DK2-nél ez középen egy viszonylag kis tartományt jelentett, a frissebb beszámolók szerint ez most az összes headset közül a végleges riftben a legnagyobb és a legjobb.

    Ezek mellett a kisebb hiányosságok mellett ( és még volt néhány: erős műanyag/gumiszag, pixeles kép ) minden egyes alkalommal amikor felvettem, rácsodálkoztam, hogy milyen brutálisan fejlett ma a technika és vigyorogtam, azt gondolva, hogy szerencsés vagyok, hogy kipróbálhatom.

    [ Szerkesztve ]

  • rambustibi

    őstag

    válasz hangszoro #1044 üzenetére

    Nagyon várom már, hogy kipróbáljam. Egy új korszakot indít el, új élmények elé helyezi a játékokat.
    Ami bosszant, hogy itthon nem lehet előrendelni. Remélem ezt orvosolják 1 hónapon belül.
    Az élmény amit át akarok élni szimulátorban: Force Dynamics + Oculus Rift , ettől szeretnék mindenképpen sugárban hányni ;) :DDD

    Klaus: Audi C5 RS6 2.7V6 biturbo (Audimaxpower Team) "Der will nur spielen"

Új hozzászólás Aktív témák