-
Fototrend


Új hozzászólás Aktív témák
-
Márton
nagyúr
válasz
clyvejhamma
#35167
üzenetére
Igen, a Koss-ról olvastam (itt is) sok jót, hogy kb. CV1 minőség, ami nagyon jó.
Csak a Pana lenne helyben, meg hát 3x olcsóbb és azt is dícsérik. Csak hogy fogatható fel? Simán a pántra akasztom? Csúszkálni fog, főleg ha fel-leveszem. -
gulasoft
őstag
válasz
clyvejhamma
#34958
üzenetére
Linknél lehet állítani átvitelt, meg minden paramétert, csak a gépnek kell bírnia, a fejszett elméletileg több pixelt tartalmaz szemenként mint a rift-s. Mivel a rift-s gyártását is leállították, mondván, hogy innen csak mobil tartalmakat fognak fejleszteni, azért ezek után kérdéses, hogy a link meddig lesz támogatva, fejlesztve.... merthogy azt is mondták, hogy soha nem fordulhat elő olyan, hogy facebook regisztráció kell majd az oculushoz, úgyhogy az sem igaz amit kérdeznek,
-
haverkulum
aktív tag
válasz
clyvejhamma
#34958
üzenetére
Szia, nekem mindkettő van, egyelőre tűkön ülve várom a v23 update-et a quest2-re, hogy tesztelhessem / összehasonlíthassam a kettőt
-
Márton
nagyúr
válasz
clyvejhamma
#33809
üzenetére
Nem, tudom (még) nincs linkem, egyelőre Quest appokat tesztelem, ma vettem Pigasust végre (a paypal egyenlegre kellett direkt rátölteni)
-
Márton
nagyúr
válasz
clyvejhamma
#33805
üzenetére
Nem rosszabb, volt/van mindkettőm.
-
Raymond
titán
válasz
clyvejhamma
#33805
üzenetére
"YT videók alapján mondom ezt"
Ezeket felejtsd el, fekete es kontraszt megitelesere alkalmatlanok. -
Márton
nagyúr
válasz
clyvejhamma
#33801
üzenetére
A Rift S-hez képest ua. a fekete, mindkettő lcd. Ha van is minimális, nem fogod észrevenni. Annál inkább egy CV1/Q1 után.
-
#48613632
törölt tag
válasz
clyvejhamma
#24240
üzenetére
Azért óvatosan a megfogalmazással, meg a minősítéssel, mert a másik félnek is lehetnek érvei. Ha meg hasonló stílusban visszaszól, kezdődik a pityergés. Volt már rá példa, csak azért szólok.
Jinxb1rd
Teljesen jogszerű amit csináltál, szerintem nem kell magyarázkodnod. -
Jinxb1rd
addikt
válasz
clyvejhamma
#24183
üzenetére
Egyszerű, akkor ne kerüljön ennyibe, legyen olcsóbb.
Lehet hasonlítgatni, hogy kb minek az ára ez az összeg (mozijegy stb), de az se mindegy, hogy ugyanezért az összegért más játékok mit adnak. Pl a Cronos biztos többet fog adni ennél.
Azt a Viveportot el fogom már használni, nehogy megvegyek valamit, amit ott is kijátszhatnék...
UI: oké, látom a Witching Tower is fenn van rajta, great.
Egyébként szörnyen fapados rendszernek tűnik, nem lehet title-re keresni se a honlapjukon? -
Jacek
veterán
válasz
clyvejhamma
#24183
üzenetére
Tyúk és a tojás esete sajnos, VR problémás én ezeket az 1 órás bullshiteket meg sem veszem, de nálam sim miatt van VR ha nem tolnám akkor mehetne a VR a kukába mert nulla tartalom van rá, hozzá teszem komoly.
-
kiskuplung
őstag
válasz
clyvejhamma
#22709
üzenetére
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
clyvejhamma
#22566
üzenetére
Azigen, a brimet le sem szedtétek róla vagy hogyezilyen?

-
clyvejhamma
aktív tag
válasz
clyvejhamma
#22436
üzenetére
Berakom ide is a 3D nyomtatott Koss Porta Pro - Rift S adapterről a képet. Ha valaki kielégítő megoldást keres a Rifthez hasonló hangzással, az ilyesmire számítson. Kábellel lehet vergődni de használható. Rövidebbre is lehetne vágni, én meghagytam teljes hosszban, ha esetleg egyszer lekerül az S-ről a füles, akkor vissza tudjam tenni a saját tartójára.
Egyébként jól működik a dolog és remekül szól. Ha lenne a régi riftet idéző minőségű (anyag és összeszerelési minőségre gondolok) megoldás azonnal beruháznék, mert így van egy kis barkács jellege a dolognak, de a kényelme és hangminősége miatt addig el leszek vele. A régi Rift abszolút prémium érzetű készülék volt, az S tekintetében jelentős a visszalépés (pl. touch-ok anyaga) de legalább árban megfizethetőbb úgy, hogy a képminőség, és a tracking baromi jó. -
danny73
csendes tag
válasz
clyvejhamma
#22436
üzenetére
Szia! Írtam a 3d-s nyomtatós srácnak. Azt mondta kinyomtatja nekem is a tartót hozzá. A kábelezést hogy oldottad meg? Van valami képed az egészről, hogy hogyan is néz ez ki a valóságban? Megtennéd hogy küldesz pár képet privátban, vagy itt?
-
danny73
csendes tag
válasz
clyvejhamma
#22436
üzenetére
Köszönöm a segítséged
-
a2d2
addikt
válasz
clyvejhamma
#22306
üzenetére
Én is néztem reggel, jött az értesítés Steamtől. Ezzel is úgy vagyok hogy jó lenne megvenni natívan Questre, de ott nem tudom mikor lesz a 30 euroból 16,5. Talán majd jövőre.
-
#48613632
törölt tag
válasz
clyvejhamma
#21274
üzenetére
Nekem sajnos nem ez a fajta Koss van, hanem az egyszerűbb. De közben amúgy is megrendeltem egy ebayes ürgétől. UK-ban élek, így nekem az kényelmesebb.
Mindenesetre köszönöm szépen a segítséget
-
abydos
aktív tag
válasz
clyvejhamma
#20816
üzenetére
Abszolút egyetértek!
-
MlbMatic
tag
válasz
clyvejhamma
#20477
üzenetére
Reméljük ez a kezdet, és lesz belőle egy nagyon jó játék, alapok megvannak,,,,
-
kiskuplung
őstag
válasz
clyvejhamma
#20471
üzenetére
Pont most végeztem vele

Nagyon jó, csak hát ugye 1 óra végigjátszani...
Meg már az elején láttam, hogy gondok lesznek, hogy már megint a fekete alapon vakító fehér Oculus logót tolták az arcomba, és utána se sikerült az ilyen kontrasztos helyszínekről lemondani: úgyhogy god ray rajongók, ez a Ti játékotok.

Ezt leszámítva rohadt jó élmény, még jobb mint a Batman-es. És igen, lehetne minden VR-os játéknak ilyen grafikája

Plusz: előrendelhető a Rogan: The Thief in the Castle, és már zsákoltam is, nyári szünetre pont ideális lesz.
-
Jacek
veterán
válasz
clyvejhamma
#20325
üzenetére

-
swado
tag
válasz
clyvejhamma
#19938
üzenetére
Kár érte, én is szívesen látnám a régi Rift fülest az S-en. Nem is nagyon értem, mit tököl az Oculus. Pontosan tudják, hogy mit adtak el nekünk. Köszönjük szépen, lenyeltük. Most akkor jöhet hozzá a normális füles opcionálisan. Aki akarja megveszi, aki nem az nem.
Cyberbeni: Köszi, reméljük tényleg csak szoftveres gondról van szó.
-
barcalaci84
őstag
válasz
clyvejhamma
#19938
üzenetére
ma én is szimeztem kicsit és rádugtam egy "agybadugós" fülhallgatót...ezeknek jó rövid a kábele és nem lóg össze-vissza (beat saberezni is kipróbáltam és ott se akadtam bele vagy esett ki a fülemből)
viszont lényegesen jobban szól így , meg megjött a basszus is...
tegnap este kipróbáltam a másik dolgot amitől tartottam: h mennyire kell fény neki ...
a tv bevolt kapcsolva és annak a fénye elég volt lekapcsolt lámpák mellett..úgyhogy öröm -boldogság ,mert eddig isígy használtam , és így nem kell plusz fényforráson gondolkodnom...az index -es teszt nekem is hasonló gondolatokat szült...
-
turit
tag
válasz
clyvejhamma
#19809
üzenetére
A doboz hátulján lévő játékok nem járnak hozzá?
-
Jacek
veterán
válasz
clyvejhamma
#19809
üzenetére
Szimes próbát várjuk
Nekem csak jövő héten jön... -
s:zozo
aktív tag
válasz
clyvejhamma
#19809
üzenetére
Szép összefoglaló.

-
dan83
tag
válasz
clyvejhamma
#19567
üzenetére
Egyelőre nekem sem vontak le semmit a kártyámról.
-
Imre077
csendes tag
válasz
clyvejhamma
#19567
üzenetére
Rendben, köszi. Akkor várok meglátjuk mi lesz!
-
jozsi252
veterán
válasz
clyvejhamma
#19500
üzenetére
Nektek az Amazon egyből le is vonta a pénzt, ha nem akkor esetleg írt valamit hogy a szállítás megkezdésekor fogja?
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
clyvejhamma
#19404
üzenetére
A CV1 megjelenéshez képest: a gyártást ők maguk intézték. Kb, mint most a Pimax csak azért Facebookéknál kicsit profibban ment a dolog, mint a Pimaxéknél.
Viszont a logisztika is káosz volt, terméktámogatás szintén. Most ezt az egészet kiszervezték a Lenovonak, ami végzi a gyártást (bizonyos elemek esetén persze megrendeléseket) és a logisztikai útvonalaik is bejáratottak már.
Pár nap csúszás lehet, mert előre senki nem tudja mekkora igény lesz, 1 milliárd headsetet meg dőreség lenne legyártatni előre. -
aerosmith
őstag
válasz
clyvejhamma
#19325
üzenetére
Na az új lencsével nekik is bejött a god-ray...

-
Raymond
titán
válasz
clyvejhamma
#19314
üzenetére
Mar most is mukodik, lasd VRidge (Riftcat), ALVR vagy Nolo VR (tovabbfejlesztett ALVR).
-
stfx
aktív tag
válasz
clyvejhamma
#19314
üzenetére
Most se hányunk GearVR+ALVR-el. Észre se veszed hogy milyen nagy a késleltetés, mert realtimenak tűnik ahogy mozgatod a fejed. A kérdés majd a kontroller késleltetése lesz.
-
Anemus
csendes tag
válasz
clyvejhamma
#5823
üzenetére
Igen. De hát na legyünk őszinték. (ene) az (ene).

-
Metallatka
újonc
válasz
clyvejhamma
#5673
üzenetére
Köszönöm!
Bízom benne, hogy nálam is sima lesz.. de az a pár nap szerintem körömrágással fog telni.
-
Raymond
titán
válasz
clyvejhamma
#5665
üzenetére
Vettem parat ami meg nem volt meg:
A Chronos €17-ert jo vetel, nagyon minosegi es atgondolt az iranyitas, kamera stb. A jatek seated egyebkent es controller-es az iranyitas. Fix kamera per szoba, ilyan Zelda stilusu RPG.
A Grand Canyon Experience is jo €2-ert, egy kis relax

A Windlands igy €10-ert lehet megeri lehet nem, meg nem dontottem el. Valahol ertem hogy miert nepszeru, de meg nem jottem bele a groove-ba igy nem az igazi valahogy.
theBlu S1 azert az €10-ert szinten bizonytalan. Biztos hogy nem keves, de meg kell mondjam nagyon minosegi az egesz program es harom experience benne igy nem tudom nagyon banni hogy megvettem.
Az Adventure Time-ot vettem meg €1-ert szinten, meg nem jatszottam.
A tobbi cucc vagy megvan vagy nem erdekel. Pl. az ami megvan - Into the Dead biztos nem er €5-ot ugyanugy ahogy a Time Machine VR nem eri meg az €12-ot szerintem, de a Blaze Rush €5, EVE Gunjack €4 es Esper Collection €5 arak jok, Adr1ft is jo €8-ert, talan az Omega Agent is €4-ert. A Dreadhalls €4ert arra jo hogy kiprobald birod a horrort es hogy fejfajas nelkul birod-e a mozgast

-
W00dyka
tag
válasz
clyvejhamma
#5068
üzenetére
Elképzelem ahogy lerúgom ebben a számítógépemet és már most sírok !
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
#15779328
törölt tag
válasz
clyvejhamma
#4999
üzenetére
Nézd meg az alaplapi beállítást a biosban,min van az usb.
-
válasz
clyvejhamma
#4999
üzenetére
Nem kéne melegednie bedugva sem, nekem hónapok óta áll itt az asztalon. Mivel a munka jórészt osx alatt folyik, ezért az idő 90%-ban csak narancssárga led-el áll a Rift, pl. most is, és tök hideg az egész. Működni biztosan működik így is, mert az osx látja usb mikrofonként, és szoktam vele skype-olni, elég érzékeny a mikrofonja ahhoz hogy ne kelljen felvenni, jó az asztalon is

Amúgy szerintem inkább a porosodás miatt érdemes eltenni, vagy letakarni, de én nem huzigálnám ki-be, teljesen felesleges.
-
-Solt-
veterán
válasz
clyvejhamma
#4770
üzenetére
AC, Dirt Rally, DCS amit eddig néztem, mindhárom elég jó minőségűre beállítható és brutális élmény!
ETS/ATS-t most nyüstölöm, már sokkal jobb mint eleinte, de a DX9-s motornak értelemszerűen vannak határai. Mindenesetre a méretarányok miatt az is elképesztően más élmény... majd megosztom mire jutottam vele.Hátra van még a PCars, Allien Isolation, ADR1FT... nem hiszem, hogy belátható időn belül játszanék monitoron...

-
-Solt-
veterán
válasz
clyvejhamma
#4644
üzenetére
Azt majd később... így sem fog hagyni a lízingelt lányom játszani, ha touch is lenne a közelébe nem jutnék!
No meg egyelőre legyen itt, vannak fenntartásaim az üzlettel szemben! -
Raymond
titán
válasz
clyvejhamma
#4617
üzenetére
Akkor valami nem OK, mert nalam 380X-el megy problemamentesen magas beallitasokon AWS nelkul.
-
fulton
addikt
válasz
clyvejhamma
#4611
üzenetére
Na féket huztam, inkább várok míg ki tudom próbálni. Ezzel hogy "pixeles és közelebb áll a samsung vr hoz ami ocsmány volt, nem dobok ki vakon ennyi lovettát.
-
izomman1
senior tag
válasz
clyvejhamma
#4568
üzenetére
Most olvasom, hogy szinte majdnem mindegyik Oculus Touch os játék működik Revive al..
[link]Próbálta már valaki Vive al ezeket a címeket? Rendesen lehet velük játszani ?
Dead and Buried
Unspoken
ZR Zombie Riot
Superhot VR !!
Stb...Köszönjük Oculus! :-)
-
válasz
clyvejhamma
#4545
üzenetére
Új generáció.
Nekik minden más,az új dolgok is egyszerűek.Én is azzal kezdtem,hogy megszokjam a mozdulatokat.
Ment hamar.Nem is értem miért kellett ennyit várnia Touch-al az Oculusnak...
Nagyon hiányzott ,hogy teljes legyen a Rift. -
izomman1
senior tag
válasz
clyvejhamma
#4537
üzenetére
Egy kérdés még Oculus Touch - osokhoz:
A teszt videóban valami olyanról is magyaráz, hogy a Vive játékoknál (amint harmadik fél készít) szóval nincs megfelelően optimalizálva a Touch kontroller ezrét is lehet kihagyás.. Valóban?
Mert én azt hittem az összes Vive játék fullra kompatibilis nativan a Touch okkal... (Reality Check VR csatornánk folyamatosan ezt kommunikálta a srác.. játszott Raw Data val mindennel , igaz 4 szenzorral..) -
izomman1
senior tag
válasz
clyvejhamma
#4545
üzenetére
3 éves fiam is folyamatosan követeli, ha Vive al lát játszani , hogy ő is ő is.. :-)
Persze még nagyon kicsi szűrt tartalmat mutatok neki néha , és felügyelni kell nehogy a kontrollert eldobja a kezéből, de nagyon tetszik neki :-)
A VR egy nagyon jó dolog és remélem sose kerül a süllyesztőbe .. (Sok cikket olvasni így meg úgy nem éri meg fejleszteni VR -ra mert nem térül meg )
De idővel fokozatosan fog lemenni az ára és egyre több tömeghez fog eljutni.. Addig meg úgy néz ki szükség lesz Oculus és Vive stúdiókra , hogy legyen AAA kategóriás tartalom.... -
Segal
veterán
válasz
clyvejhamma
#4545
üzenetére
Ez természetes dolog. Nézd csak meg a mai idősebb embereket. Nagy részüknek nincs érintőképernyős telefonja (nyomógombos azért már elég soknak van de csak azért hogy elérjék mobilon), nincs számítógépe, "lapos" tv-je, facebook-a és még holnapig lehetne sorolni egész egyszerűen van egy sima tv, többnyire vhs meg rádió. Egész egyszerűen mert ezeket használta, ezekhez szokott, ezeket ismeri.
Egyszer eljön majd az az idő is amikor mi leszünk ők és a fiatalság meg csodálkozik rajtunk hogy hogyan lehet élni az akkori dolgok nélkül. -
izomman1
senior tag
válasz
clyvejhamma
#4537
üzenetére
Köszi a vidit.. Egy nagy probléma van ezzel... Nekem nem éri meg váltani, mert 2,6 * 3 M es szobám van (sok más Vive osnak sem) amit jelenleg a Vive teljesen lefed a play area a teljes szoba. Oculus viszont ebből is levágna valamicskét mert kevesebb a play area.. Igazándiból már értem miért nem preferálják a room scale játékokat és miért kísérleti a két és három szenzoros megoldásuk (sokat levág a szobából középen van csak tökéletes play area.. Nappaliba ok ha oldalt vannak a bútorok, de ha egy kis szobád van elég nehézkes.. Sajnos így az Oculus nem is fog room scale játékokat tervezni inkább a front facing megoldása marad ... Talán az Oculus 2.0 ba beletesznek egy fejlettebb követést a 4 K kijelző mellé , de hogy az is nem most lesz az is biztos..
Feltehetőleg azt gondolták hagyni kell puskaport a Oculus 2 es verzióra is felmutatva lám lám ez már tényleg tudja majd azt is ez a második generációs cuccunk.. -
suniland
csendes tag
válasz
clyvejhamma
#4522
üzenetére
Koszonom a linket. Nem semmi miket talalnak ki, erdekes latni az animacion a mukodest.
Viszont igy akkor tenyleg lehet mozgo alkatreszek miatti meghibasodas?
Bar ha winyo motorok vannak benne, akkor azoknak birnia kell sokaig, vegulis nalam napi atlag 12 orat mennek a szamitogepek es a winyok 3-4 evenkent nem cserelem.
Hangja a mozgo alkatreszek miatt van? Vagy az nagyon minimalis?
Es melegedes, mondjuk nyaron van barmifele hatranya, vagy az is minimalis? Pl melegedes miatt pihentetni kell. -
suniland
csendes tag
válasz
clyvejhamma
#4519
üzenetére
"Mozgó alkatrészek, motorok."
Ez nekem új, miért vannak benne mozgó alkatrészek? Mi célt szolgálnak?
Giroszkópok? -
izomman1
senior tag
válasz
clyvejhamma
#4519
üzenetére
Arizona Sunshine teszt :
[link]
Egész jó lett talán Vive on is tolható eddigi legjobb cím lehet .. Igazából nem akarok váltani , még annak ellenére se , hogy sajnos a Vive ra tartalom szegényesebb , mint a Riftre most hogy kijött a Touch és sok AAA játékok. .. Apropó játékok.. Ha valaki egy kettőt kipróbál egy pár sort írhat róluk hogy tetszik... mi az első benyomás..
Illetve az Arizona Sunshinet sajna én csak 1 hét múlva tudom kipróbálni mert garanciába van a VGA-m .. (Kiment az egyik HDMI port rajta és cseréltetem.) napi egyszer volt hogy rádugtam a TV re a HDMI 2 kimenetre néha szikrázott is a kábel lehet az vágta haza? (2 hónapig nem volt gond vele így használva) Kábeleket csak kikapcsolt gép és TV mellett lehet bedugdosni, hogy ne okozzon kárt? -
izomman1
senior tag
válasz
clyvejhamma
#4516
üzenetére
Nem túl nagy beruházás 3 szenzor se ha annyival kényelmesebb és szebb a képe a Riftnek.. Valaki aki ilyen szerencsés lesz és lesz 3 szenzoros rendszere majd írja már meg milyen VIve room scale játékokkal (Raw data - Sword Master VR , Arizona Sunshine stb.) .. gond nélkül megy e és élvezhető e .. 2*2 M már elegendő rá bőven....
Egyébként én is vettem 6 cm es szivacsot a Vive hoz és szélesebb a látómező.. Rifthez hasonló kiegészítő létezik? Igaz, hogy a Vive -ba kicsit nagyobb a látómező? Good Rays -re hajlamosabb azt hallani a Rift esetében, de valóban vagy ti nem tapasztaltátok? Páran még panaszkodnak a Riftnél, hogy nyomja az arcot nagyon szorosan és piros csíkot hagy.. Valóban? Bár a Vive is tud nyomni ha erősebben meghúzod... És igaz nehezebb is .. orr nehéz... Picikét azt mondják pixelesebb is mint a Rift egy srác úgy jellemezte kb. 15 % al kevesebb pixelt lát kb. a Riftben mint a Vive -ban..Őszintén kicsit , hogy a Vive csak most alakít saját stúdiót felismerve , hogy az Oculus is ezt teszi kicsit késői... De jobb később mint soha, mert felismerték hosszú tartalmak kellenek a Vive ra is, hogy jobban kapósabb legyen.. -
Raymond
titán
válasz
clyvejhamma
#4478
üzenetére
A VR Sports Challenge-bol a kosaras resz tetszik mert joval tobb 3 pontost dobog mint az eletben
A The Unspoken nem nekem valo, valahogy mas minoseget vartam az Insomniac-tol, a grafika sokkal szebb mint sok masik jatekban de valami nem ul vele, olyan olcso TV-s CGI erzetem van tole, ettol meg a cartoon-osabb is jobb lenne. A legjobbak ahol a legjobb "ott vagyok" erzesem van talan az Unreal Engine-es scene-k amik kisebb szobakban vagy kabinokban jatszodnak - Oculus Dreamdeck Submarine, Farlands urhajokabin, Oculus First Contact muhely/lakokocsi. -
mrgregoryan
tag
válasz
clyvejhamma
#4470
üzenetére
a lényeg h én 1 kódot kaptam.
nem 2-t. ami vagy tartalmazza mind2 gamet vagy csak a felét kaptam meg eddig -
válasz
clyvejhamma
#4442
üzenetére
A végeredmény a lényeg.

Tehát te az amazon-ról vetted.
Küldtek email-ben redeem code-t a két játékhoz ? -
válasz
clyvejhamma
#4440
üzenetére
Hihetetlen amit az amazon csinál.

---------------------
Meg is vettem a fruit ninja-t.
A Ripcoil azonnal ott volt a könyvtárban (már tölti).
11gbp-ért jó volt a kettő.
Asszem múlt héten vettem egy roller coaster-t (0.79gbp), VR Roller Coaster - Cave Depths.
Még nem próbáltam.
Asszem a hétvégén beszippant keményen a VR.
-
clyvejhamma
aktív tag
válasz
clyvejhamma
#4438
üzenetére
Gondoltam ránézek a trackingre:
Azt írja, hogy ma megjön a csomag!!!
Amazon.de-ről magyar címre.Yeahhh!
Mitulá báti hozza. A Riftes-preorderes szenvedésem után nem gondoltam volna, hogy ezúttal ilyen gördülékeny lesz minden. Expressz szállítást kértem, hogy karácsonyra tuti ideérjen, ehhez képest Amazonék nagyon jól tolták. -
válasz
clyvejhamma
#4438
üzenetére

Köszi az infót.Én épp azt nézegetem,hogy mit kellene vennem.

Sztem fruit ninja lesz.
Az jó kis fun.
-
Boglya
senior tag
válasz
clyvejhamma
#4366
üzenetére
Köszi, majd ránézek az Assetto Corsa-ra is, de azért nyüstölöm még előtte a Project Carst
. Na igen a Dirt Rallyra is kíváncsi leszek. Amúgy ez a Luckys Tale is egész látványos, nagyon király lenne ha készítenének ezzel a stílussal valami komolyabb játékot. -
izomman1
senior tag
válasz
clyvejhamma
#4266
üzenetére
Autós játéknál a kaszni sokat segít azt én is jobban bírom...
(Project Cars bár ott is érzek a gyomromba kellemetlenséget egy idő után) -
izomman1
senior tag
válasz
clyvejhamma
#4259
üzenetére
Bármilyen szimulátort vagy mozgást igénylő játékot játszol érzed a hányingert tök mindegy, hogy Vive vagy Oculus van a fejeden. (billentyűvel vagy kontollerrel mozgatod a tested a VR térben úgy, hogy közben a tested nem mozog.) Pl. Onwardba nincs teleportálás csak touch paddal mozgás tehát állsz egyhelyben és nem mozog a tested jön a rosszul lét.
Ha viszont Room scale léptékben mozogsz a testeddel természetesen mint a való életben 0 ismétlen 0 rosszullét van! + teleportálsz, mert véges a szoba nagyság mindent nem tudnál bejárni.
A HTC Vive bizonyította eddig, hogy értelmezhető szoba léptékben tudsz gond nélkül mozogni akár 5*5 m en is csak legyen akkora szobád . nekem jelenleg 2*2,5 M szobám van és elegendő igaz lehetne nagyobb is.
Az Oculus még nem bizonyította , hogy akárhány kamerával is normálisan egy kis szobát is le tudna fedni , de ez hamarosan kiderül dec. 6 án. Előzetes cikkek alapján viszont problémákról írnak a touch követésére vonatkozólag lásd a belinkelt tesztet.
Ezért azt mondom jelenleg a Vive azoknak jobb akik a rosszullétet el szeretnék kerülni vagy pont ez riasztotta el eddig is a VR tól (mert mondjuk Oculust próbált xboxe kontrollerrel) a Vive room scale más nem leszel rosszul benne teleportálás+room scale be!
-
ludi85
tag
válasz
clyvejhamma
#4259
üzenetére
En nem mondtam, hogy Vive-on nincs rosszullet, hiszen nekem Vive-om van es van amitol rosszul vagyok. Ahogy te is mondtad, ez program fuggo. Ha mozgasban vagy (virtualisan, de amugy csak ulsz, vagy allsz) Az agyad megzavarodik. De az teny, hogy roomscale-nel ha mozogsz (felteve, hogy a headset nem laza, es egyutt mozog a fejeddel) az agyadat jobban at tudod verni, sot meg a controllerek a kezeid mozgasat is lekovetik. Persze Vive-on is van olyan jatek ahol kicsit szedulok, erre irtam peldanak az ONWARD-ot.
Ami amugy tok jo kis jatek... -
izomman1
senior tag
válasz
clyvejhamma
#4059
üzenetére
Következő csilláromat magasabbra teszem és nem fordul elő ilyen probléma...

De fal lekoccolása rács figyelmeztetése miatt nagyon minimálisra zárható nálam.. (Szerencsére strapabíró a Vive kontroller ha ez elő is fordulna) -
izomman1
senior tag
válasz
clyvejhamma
#4056
üzenetére
Izlések és pofonok.. nekem bejön a Vive room scale je.. 2,5*3 M en játszom és kardos vívós játéknál (Sword Master VR ) vagy egy lövöldözős játéknál (Raw Data nál - Serious Sam VR nál stb.. ) ki is használom a helyet maradéktalanul fedezéket keresve odébb mozogva (mert a golyó elől el kell mozogni ide oda lépkedni.) Persze mozgós játéknál igen van , hogy a teleportálások közt a szoba közepére vissza térsz, ha széle felé elmozdultál, de a játékba sok minden megnézhetsz egy szobrot egy virágot amit körbe járhatsz megcsodálhatsz.. ettől a szabadságtól tetszik nekem a Vive és a VR..
Persze minél nagyobb a szoba annál jobb , de kicsibe is lehet mozogni igaz többször felvillan a rács körülötted és megálljt parancsol. 360 fok nélkül viszont elképzelni se tudnám a VR játékokat (Na mondjuk a cockpit nél nem kell)
Elhiszem, hogy ekkora szobával se rendelkezik a többség.. Hát ez van, az a kicsi VR piac is feldarabolódik room scale , 360 fokos vagy 180 fokos VR élményre .. Ráadásul az exclusivitás is még darabol rajta . De hát a Vive osok pénze piszkos az Oculusnak pedig csak örülhetnének ha megvennék a játékaikat mégtöbben, de ők a készüléket akarják eladni jobban exclusivitással ösztönözve. A VR jövője fejlődése érdekel és elégedett vagyok a Vive al, ezért írom le én mint Vive os a tapasztalataimat szintén, hogy ha más erre vagyik vagy Riftre (mások azokat a tapasztalatokat írják le) akkor el tudja dönteni az illető neki mi tetszene mi a fontosabb, mert tény egyik ebbe másik abba jobb (újjkövetés , design, kényelem stb )...Nincs is ezzel semmi gond.. -
Raymond
titán
válasz
clyvejhamma
#4056
üzenetére
"Attól, hogy ugyanott jelensz meg a következő szobában még mindig probléma, ha a következő szoba mondjuk 2x akkora."
Ezt leirtam a 3x3 reszre (azok a szamok nem meter hanem a ter reszei) felosztott peldaval. Egy Star Trek holodeck nelkul nem tudom hogyan akarnad maskepp megoldani mint teleportalas, ha van is egy 5m x 5m jasztoteruleted ott nem fogsz egy 10m x 20m virtualis teret bejarni. Nekem nagyon ugy tunik tapasztalat nelkul irsz a Vive-rol, a chaperone ugy van beallitva hogy ne vagd bele a kezed semmibe. Nem hulyesegbol mondjak a setup alatt. Peldaul ha van egy 3m x 4m szobad akkor abbol nem egy 3x4m negyzet lesz a chaperon-ban hanem egy kb. 2x3m mert hagy helyet a kezednek.
-
Raymond
titán
válasz
clyvejhamma
#4054
üzenetére
" Pl. ott vagy egy szobában, bejárkálod a saját szobádban, majd megállsz az egyik sarokban mert ott érdekes valami, ezután egy room scale játéknál vissza kellene battyogni a szoba közepére, hogy a következő helyiségben megint középen legyél..."
Ez nem igy mukodik, nem kell ballagnod sehova. A rendszer megadja mi a "biztonsagos terulet" (ez a Chaperon alrendszer resze) es aszerint van a jatek felepitve hogy az esemenyek ebben a teruletben tortenjenek. Tehat ha szoba 1 delnyugati sarkaban megallsz es mozgas neluk teleportalsz szoba 2-be ott is a delnyugati sarkaban fogsz allni. De ez csak akkor ervenyes ha peldau a jatek olyan hogy minden szoba (jatekter) csak kis meretu es nem valtozo. Virtualisan nagyobb szobaknal egy bizonyos pontra is teleportalhatsz, de ez nem valtoztat semmit azon hogy merre es mennyit mehetsz arrebb. Ha peldaul egy 3x3 felosztasu teruleten mozoghatsz egy jatekban akkor ha te az 1,2 terulet delnyugati sarkaban allsz es teleportalsz a 3,2 teruletre ott megintcsak a delnyugati sarkaban leszel es a rendszer csak annyit enged mozogni es olyan iranyban hogy a valosagban ne menj a falnak/szekrenynek/ajtonal neki.
-
Rémusz bácsi
tag
válasz
clyvejhamma
#3050
üzenetére
Bocsi, azt kihagytam, hogy a Google Cardboard app-nál volt egy kalibrálási lehetőség, hogy egy dombos réten ül velem szemben egy ezüst róka, és ott volt lehetőségem bekalibrálni manuálisan a headsetet miközben az bámul rám. De annyira dupláz, hogy szinte 4 szeme van a rókának....
-
-Solt-
veterán
válasz
clyvejhamma
#3050
üzenetére
No, akkor hamarabb helyre állt a rend mint azt reméltük... legkésőbb szeptemberre akkor itthon is elérhető lesz... tökéletes forgatókönyv lenne számomra!

-
HaRdCoRe
aktív tag
válasz
clyvejhamma
#3029
üzenetére
Köszönöm nektek a tippeket! De... másik USB port választása sem oldotta meg a problémát. Külföldi fórumokon látom, hogy nem vagyok ezzel egyedül. Ki-be húztam többször a HDMI csatlakozót, és egyszer csak jó lett... közben majdnem agyvérzést kaptam
Azóta nem merem kikapcsolni a gépet -
t72killer
titán
válasz
clyvejhamma
#2980
üzenetére
Meglesz
Én is kb annyival számoltam. -
zsolti_20
senior tag
válasz
clyvejhamma
#2918
üzenetére
Eleg fura, hisz a hivatalos weboldalt nezve augusztusra ad idopontot. Erosen emlekeztet a magyar egeszsegugyre

-
válasz
clyvejhamma
#2914
üzenetére
A rendszerben elfoglalt működési elvet értette. A Rift-nél ugye a kamera gyűjt adatokat arról hogy mit lát a szemüveg ledjeiből, ezt dolgozza fel a gép. A Vive esetében a lighthouse-ok csak szórják a lézert napestig, amit a szemüveg (és a kézi kontroller) maga detektál, és ezt dolgozza fel a gép. Ezért kell a rift kamerájának bedugva lennie a gépre, míg a lighthouse-nak meg nem. de ennyi. USB kell neki? Na bumm. Van jelenleg 10 USB3-am, 10-12 környéki usb2-őm, és ebből összesen talán 4 foglalt

Amúgy mindkét oldalnak megvannak a maga előnyei és hátrányai, a füles szvsz nagyon korrekt minőség, valóban leszerelhető de sokan nem teszik mert korrektül végzi a dolgát, az ergonómiát (súly, méret, tömegeloszlás) és a fel-levételt túlnyomó többségben az oculusnál mondták jobbnak, akárcsak az optika sweet spotját. God ray mindkét szemüvegen jelen van többé-kevésbé (ez szvsz részben gyártási minőség kérdése is, gyanítom a korai vagy bizonyos szériás eszközöknél hangsúlyosabb), csak más jellegű (riftnél sugárszerű, vive-nál körkörös), a képminőséget, olvashatóságot pedig elég sokan a riftét tartják egy kicsit jobbnak. Szoftver tekintetében pedig rifthez lehet venni oculus store-ból és steam-ről is.
Szóval jelenleg aki nem igényel csakazértis touch controllert, az olcsóbban meg tudja venni csak a hmd-t, ha később úgy dönt kell a controller, vehet hozzá külön.
-
zsolti_20
senior tag
válasz
clyvejhamma
#2901
üzenetére
Nekem is hasonló januári előrendelésem van, ami julius 18-28 között ér ide... Nevetséges az egész. Komolytalanok ilyen téren nagyon. Ebből még hasznuk sincs, ha úgy nézzük.
-
Segal
veterán
válasz
clyvejhamma
#2785
üzenetére
Valahogy többre számítottam árba. Ha azt nézzük hogy a magyarok többsége írtózik a külföldről való rendeléstől (főleg ebay) akkor azt mondom meg is érdemli a tag ha sikerül ennyiért eladnia. Én is meghírdethettem volna lassan 1 hónapja és szerintem tutira haszonnal szálltam volna ki belőle de engem jobban vonzott hogy bírtokoljam

Menthirist Ez viszont nem gyenge mert magánszemélyként még okés de üzletként azért eléggé vicc főleg úgy hogy ezt már lehet is rendelni. Megint csak a nem mernek rendelni külföldről dolog kihasználása...
ludi85 Az előző 2 válaszba részleteztem. Tulajdonképpen annyiért hirdetik amennyiért akarják birkát mindig találni. Várjuk az élmény beszámolód.
Chrys_ Gratula várjuk az élmény beszámolód.
-
zsolti_20
senior tag
válasz
clyvejhamma
#2785
üzenetére
Teljesen jo ar ez.
ennyibol vegulis siman kijon egy htc vive, plussz hozza jopar eredeti jatek. Meg talan popcorn es udito is a csaladnak. 
-
Komplikato
veterán
válasz
clyvejhamma
#2725
üzenetére
Most őszintén ez a CryEngine cucc mennyivel sokkal sokkal jobban néz ki, mint eddig beharangozott Unity és Unreal Engine alapú VR cím?

-
ablack
senior tag
válasz
clyvejhamma
#2702
üzenetére
Mondjuk nem tudom elképzelni hogy ezzel a jelenlegi állványos kamerával hogy lehet megoldani hogy a földet is lássa a Touch miatt.
A videót készítő így rendezte el őket: [link]
Nekem ez nem tűnik túl életképesnek, mint végleges megoldás. -
wolfhgb
aktív tag
válasz
clyvejhamma
#2705
üzenetére
Ez biztos, nagyobbat kell villantaniuk, ha már fél évet csúsztak vele!
-
wolfhgb
aktív tag
válasz
clyvejhamma
#2702
üzenetére
Jo, jo ez a vr es ugribugri a szobában, lassan lesznek fent biztos olyan videok is, mikor az illető rátapos a kabelre és lerántja a fejeről a ketyerét, egy év múlva biztos lesz bőven sérült darab belőle a világban.
-
#15779328
törölt tag
válasz
clyvejhamma
#2674
üzenetére
Én összeraktam és kész.
Volt szerencsém oculushoz,nálam vive a nyerő. -
válasz
clyvejhamma
#2676
üzenetére
mindenkinek van otthon legalább 2 db fotó állvány, végszükség esetére...
Természetesen nem,de ott az opció.Az tény,hogy pontos a Rift.
Én tudom mitől jó a Rift,nem véletlenül vettem azt.
A Touch mellé úgy emlékszem adni fognak még egy szenzort,így kiterjedtebb mozgást fog biztosítani a Rift is.
A HTC-s kesztyű nem rossz dolog.
Oculus már csinált érzékelőt amivel a kéz mozgást figyeli,Leap Motion,asszem már a DK1-nél is elérhető volt. -
válasz
clyvejhamma
#2674
üzenetére
Nem kell fúrni,lehet állványra is tenni.
Olvastál róla vhol,hogy baj lenne a szinkronnal a két szenzor között ?Az tény,hogy a Rift setup-jával nincs annyi időtöltés,viszont a Vive-hoz jár két VR kontroller.
Jelenleg pariban vannak,aztán majd amikor jön a Touch átbillen a mérleg nyelve a Rift felé.
Ennek az is feltétele,hogy jó címeket is kiadjon az Oculus,amiben sztem nem lesz hiány,meglátjuk. -
Chrys_
addikt
válasz
clyvejhamma
#2582
üzenetére
Ilyen e-mailt én is kaptam, de az oldalon még mindig a július 11-21 szállítás van megadva.
-
válasz
clyvejhamma
#2575
üzenetére
Nekem amúgy a formája is jobban bejön, jobban hasonlít egy tényleges kézre (vagy kesztyűre, stb) mint a vive kontrollere, ami egyértelműen olyan mintha botot vagy fegyvert tartanál a kezedben. A kapacitív gombjaitól meg sokat várok, lásd az itteni videót is

-
wolfhgb
aktív tag
válasz
clyvejhamma
#2474
üzenetére
Na igen, mint a dlp projektoroknal a rainbow efekt, valaki eszre sem veszi, valaki meg mast sem lat belole, csak ugye ilyenkor a gyarto siman elintezheti azzal, h ez bizony ilyen es joccakat.
-
wolfhgb
aktív tag
válasz
clyvejhamma
#2471
üzenetére
Hamar munka ritkan jo, szoktak mondani, raadasul mindket gyarto elso piaci termeke, biztos lesz boven selejt, kerdes az, h az ilyen problemakkal hogy lehet majd gariztatni.
-
válasz
clyvejhamma
#2424
üzenetére
Jaja, bár azért persze a Vive-osokat sem kell félteni. Azért az Oculusnál Carmack és Abrash (utóbbit ráadásul a Valve-tól csábították el ha jól tudom) mellett ki tudja milyen zsenik vannak
Szóval az tény hogy az ATW pofátlanul hatékony, legalábbis ott ahol én néztem (pl Elite Dangerous) -
wolfhgb
aktív tag
válasz
clyvejhamma
#2424
üzenetére
Némi info azoknak, akiknek nem megy gördülékenyen a rift rendelésük. A support uj szöveggel allt elő charles személyében, miután két hét mulva válaszoltak egy egyszerü kérdésre, miért törlik folyamatosan a megrendeléseimet? Hát erre 2 hét úgy látszik kevés nekik kideríteni, h miért, mert a válaszukban türelmemet kérik, megvizsgálják a kérdésem és értesítenek majd!
Vau!!! Mintha valami agysebészeti eljárásról informálódnék legalábbis náluk! Gyanítom egyszerübbet kellett volna kérdezni tőlük!
pl Anyád hogy van charles? 😝 -
wolfhgb
aktív tag
válasz
clyvejhamma
#2418
üzenetére
Ez az ATV mi is pontosan? Nem olyan érzékeny a hardver az oculusban az esetleges fps bezuhanásokra? Mert a vive ben, ha jol remlik olyankor jön be a gyártó logoja a képernyőre és elveszi a képet, h ne a szilvásgombóc nézze meg ki a gazdája kivülről.
-
Chrys_
addikt
válasz
clyvejhamma
#2381
üzenetére
Úúú ez jó
Várom már a júliust, az AC a fő oka a vásárlásnak. Ha csalódás lesz hosszú távon, akkor meg dobom fel ebay-re, és várok a CV2-re 
-
válasz
clyvejhamma
#2324
üzenetére
Ez egyébként így van, nem vagyok platformer fan, csak párat toltam többször (ami valami miatt különleges volt számomra, Braid, Ori and the Blind Forest, Trine 2), de időről időre baromi jól elszórakozom a Lucky's Tale-lel.
-
válasz
clyvejhamma
#2250
üzenetére
Szóval kevés a VR-hez?

Vaze, egy tavaly megjelent Project Cars maxon csak 40-50 FPS-sel megy az 1080-ason...
Ez édeskevés. Monitoron oké lenne ennyi FPS, de VR-ben bántja a szemet. És ez csak egy tavalyi játék egy mai csúcskártyán. Mi lesz később? -
válasz
clyvejhamma
#2250
üzenetére
A tesztgépben 980 Ti-t írnak csak. Most konkrétan ők is tesztelték a 1080-at, és ténylegesen vr-ra is? mert statokat látok, de konkrét kártyát nem. Amúgy bocs mindenkitől, csak átfutottam, máris ugranom kell meetingre

-
válasz
clyvejhamma
#2244
üzenetére
mi kerestünk volna a legtöbbet riftre és második legtöbbet vive-ra? elég valószínűtlennek tűnik számomra.
-
zsolti_20
senior tag
válasz
clyvejhamma
#2225
üzenetére
Kaphatnék egy linked töled?
Sajnos nem ismerem ezt az oldalt és rákeresve elég furcsa dolgot dobott ki a barátom google 
-
kovsol
titán
válasz
clyvejhamma
#2217
üzenetére
És a színek is jobbak a CV1-en, nem csak a felbontás.
-
BiP
nagyúr
válasz
clyvejhamma
#2217
üzenetére
Ez alapján óriási a különbség.
A felbontás alapján (a specifikációban) nem hittem volna, hogy ekkora az ugrás. -
#45185024
törölt tag
válasz
clyvejhamma
#2211
üzenetére
És ezzel még vannak páran igy

-
Komplikato
veterán
válasz
clyvejhamma
#2184
üzenetére
Érdekes, mert nekem meg az rémlik, hogy pont az a lényeg nem SLI-ben és CF-ben megy a VR két GPU esetén, hanem direkt szemenként. Nem picit több értelme van, sokkal kisebb a vesztesség is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

Egyébként szörnyen fapados rendszernek tűnik, nem lehet title-re keresni se a honlapjukon?





![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
(Project Cars bár ott is érzek a gyomromba kellemetlenséget egy idő után)


Dyingsoul
