-
Fototrend


Új hozzászólás Aktív témák
-
izomman1
senior tag
válasz
#15779328
#52024
üzenetére
Oh Vive Pro 2 van? Meg vagy vele elégedve ? FOV ban is egész szép előrre lépés?
Várok már én is nagyon egy jó lézeres követős headset-et , de sajnos még nem jött el..
G2 őt és sima Vive ot használok mellé követésre..Más :
VR moddolt játékoknál Open XR ban tudom használni a G2 őt és át is tudom állítani a renderelést steam VR ra is.. Persze OPEN XR módba majd 1,5 X magasabb az fps.
Néztem a régi Vive on is ott! csak steam VR renderelést enged alacsonyabb felbontáson gyengébb a renderelés . HIába állítom át a luke ross VR mod ot OpenXR ba nem engedi Vive alatt
Ez azért van mert lézeres steam VR headset vagy valahogy be lehet állítani erre?
Vive Pro 2 re is be lehet Open XR állítani? és hogy kell valami extra program alá? -
Raymond
titán
válasz
#15779328
#50641
üzenetére
Nem olyan bonyolult. A Vive szoftverben azt allitot be hogy a HMD mit jelentsen le a SteamVR-nak mint a kijelzo alapfelbontasat. nalad az Ultra kell hogy a fizikai felbontast tovabb add a SteamVR fele. Ott pedig, attol fuggoen hogy valtozott-e valami a standard HTC hozzaallasnal vagy nem, elmeletileg 1.4x alapfelbontas lesz a 100%, tehat kb. 3424x3424 szemenkent.
-
fatal`
titán
válasz
#15779328
#50638
üzenetére
Mi a kijelző felbontása?
Nagyjából 1.5-1.7 körül van a szorzó ahhoz, hogy 1:1 rendert kapj. Ez potenciálisan az Ultra lehet, mert feljebb nincs értelme menni felbontásban.
A SteamVR-t- szeritnem felesleges piszkálni, gondolom ugyanúgy, mint a Questnél az lesz a 100%, amit beállítasz a Vive szoftverben.
De ehhez a felbontáshoz nem lesz elég a VGA szerintem, pláne ha ultrára rakod a DR-t.
Kezdésnek vedd le benne az élsimítást 4x MSAA-ra (ha 8x-oson van), a Crowdot nyugodtan lehúzhatod low-ra, mert kb. ugyanúgy néznek ki a nézők, mint Highon vagy Ultrán, cserébe zabálja az FPS-t.
-
Danecay
addikt
válasz
#15779328
#50638
üzenetére
Bár nekem nem ilyen szettem van, de gondolom ami a VIVE szoftverében van, az az alapértelmezett. Nem tudom mennyire szerencsés 2 féle felbontást beállítani, még amennyiben nem is annyira távoliak egmástól, lehet a Steam VR beállítást érdemes lenne inkább Auto-n hagyni, és a VIVE szoftverében beállítani a kívánt felbontást.
Ez persze csak tipp, de majd kijavítanak ha nem így van
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
#15779328
#48343
üzenetére
"Azt írja, hogy túl sok montor van csatlakoztatva a géphez!"
A Vive Pro 2-ben 2 darab kijelző van ha jól látom. A windows minden VR headsetet elsősorban monitorként kezel. Ahány kijelző van a hedsetben, annyi monitornak fogja látni + ugye az ami az asztalodon van kijelző.
A #48347Csavez™ hozzászólásodban is ahogy leírtad "5120x1440-es monitor felbontással nem indul, de 2x2560x1440" is ezért lehet.Ez ugye HMD függő is mert a futó oculus WMR stb service-ek elrejthetik vagy transzformálhatják hogyan látod a csatlakoztatott hardvert. De én például amikor a Reverb G2-t rákötöm a gépre és nyomok az asztalon egy jobbklikk -> Display settings-et akkor ott úgy mutatja nekem, hogy 3 monitorom van: az asztalon előttem a fő, és két másik ami a Reverb-é.
engem ez zavart is egy időben és azt hiszem nekem is rinyált a windows amikor úgy kötöttem rá a G2-t hogy egy másik asztali monitorom is rá volt kötve. A 4 kijelzőt talán nekem sem kedvelte.Réges-régen a VGA-k dobozára rá volt írva, hogy mekkora maximális felbontást tudnak meghajtani. Ma is biztos kikereshető csak a dobozán én ezt épp nem találom a mostaninak. És nem arra gondolok, hogy 4K meg UHD stb, hanem a konkrét max felbontás rajta volt pontosan mert irodai környezetben is fontos lehet, hogy hány kijelzőt bír el egy VGA ezért régen erre odafigyeltünk vásárláskor.
-
fatal`
titán
válasz
#15779328
#48375
üzenetére

Ahogy nézem kb. ugyanúgy van beállítva mint nekem, bár van, ami még feljebb is van (egyedül talán a ground detail van kicsit lejjebb).
Nálam a GPU tempó tűnik a szűk keresztmetszetnek, különben a felbontás csökkentése nem javított volna rajta.
#48376: DiRT Rally 2.0
Ha jól emlékszem akkor Simucube van neki.
-
fatal`
titán
válasz
#15779328
#48371
üzenetére
Fájlként gondoltam.
Mindegy, összehasonlítom így, köszi.#48372: Vannak részek DiRT-ben ahol leesik az FPS keményen nekem. Igaz nekem sokminden ultrán van. (5900x a cpu).
Wetre állított time trial, Old Butterstone Muir, az első hairpin előtt pl. elég komolyat esik az FPS. Új-Zéland is hasonló valahol a fás szakaszon az Ocean Beachen. Max felbontás mellett leesik vagy 50-re az fps.
Most akartam gameplayt rögzíteni, úgyhogy lehúztam a felbontást 1.0-ra, a fovot meg visszaengedtem (amúgy is unom állandóan állítgatni), mert nem bírta a rögzítést is a game mellett. GPU kihasználtságot még nem néztem. De lehet megnézem majd, hogy mit hogy állít be a gyári high, bár nekem pár dolog ultrán van. A legtöbb helyen nekem is megvan a fix 72 fps, de nem mindenhol.
De egyébként a supersample és az 1.0 felbontás között nincs valami nagy különbség, azt hittem sokkal nagyobb a differencia.
-
gulasoft
őstag
válasz
#15779328
#48244
üzenetére
Mikor a kábel elkezdett szarakodni mákossá vált a kép. Addig soha nem jutottam el, hogy teljesen felismerhetetlen legyen, időben cseréltettem a kábel. Mielőtt eladtam az indexet kicserélték még a kábelt, esetleg gyer fel discordra, szerintem zed-nél még van kicsit mákos kábel, mert azt is odaadtam próbálni jó lenne.
-
kiskuplung
őstag
válasz
#15779328
#44568
üzenetére
Aham, a linken amit látsz, leszeded a RE2.zip-et bemásolod a tartalmát a "RESIDENT EVIL 2 BIOHAZARD RE2" könyvtárba az egészet (az autorun mappával együtt), és már megy is.
Én mondjuk egyszer elindítottam a játékot a mod nélkül, csak hogy levegyek mindent minimumra, aztán kiléptem, bemásoltam a modot, és újraindítottam.
Egyetlen bajom volt vele, hogy alapból 3rd person nézetben indul, de át lehet váltani 1st personra. Én délután még azt hittem, hogy egy TXT filet kell izélgetni (ha egyszer futott már a mod, akkor megtalálod re2_fw_config.txt néven), aztán rájöttem, hogy a bal kezedre ha ránézel, akkor feljön egy ilyen "mod-menü" mint az fpsVR-nál, és ott lehet kapcsolgatni egy csomó okosságot, többek közt a belső nézetet is.
Amúgy kicsit elkiabáltam, mert az első pálya az tényleg jól megy akár medium-high-on is, tartja szépen a 90 fps-t, de aztán eljutunk a városba rendőrörsre, na és ott már viszont ki kell kapcsolnom minden minimumra. (RTX3070-nel)
-
-
sheep
addikt
válasz
#15779328
#44348
üzenetére
Repszimhez nem tudok pillanatnyilag jobb hmd-t mondani ár/érték arányban a Reverbnél. Itt a legfontosabb a felbontás hogy a műszereket lásd és hogy minél távolabb észrevedd az ellenfelet, ezt semelyik másik hmd nem tudja jelenleg.
Egyedül a Varjo Aero jobb, de az majd 3000 €, nem éri meg az ötszörös árat, még akkor sem ha technológiailag sokkal többet tud.
Autószimhez lehet hogy van jobb, azokat viszont nem ismerem, de ott nem is létkérdés hogy kiválóan lásd a műszerfalat és kilométerekre elláss. -
-
-
Raymond
titán
válasz
#15779328
#43287
üzenetére
A biztonsag kedveert valamit azert tisztaznek itt. Az ugye vilagos hogy a latency amirol beszelunk (azok a 21-23ms CV1 es 28-35ms S adatok peldaul) azok motion-to-photon latency es nem az ami nalad itt a ket kepen mint "GPU Frametime" szerepel? Mert az alap motion-to-photon latency a Vive-nal is ugyanugy 21-23ms mint a CV1-nel es az Index-nel 90Hz-en picit magasabb az LCD miatt.
-
-
-Solt-
veterán
válasz
#15779328
#43280
üzenetére
Egyrészt nem igazán értem, hogy ez a kérdés honnan jött, szerintem senki nem állított vagy célzott ilyesmire, másrészt viszont én csak arról tudok nyilatkozni amit tapasztaltam, ez pedig a Rift S vs Quest2 téma, az Index-l semmi tapasztalatom. A lényeg, hogy részedről elhangzott egy állítás, amely szerint a Rift S képe szebb / jobb mint a Quest 2 képe, plusz utóbbi nem jó szimezni mert szétcsúszik a képe. Én ezeket cáfoltam a saját tapasztalataim alapján és ahogy látom a többiek is ezen a véleményen vannak, ergo én a helyedben csak elgondolkoznék azon, hogy az az 1 hét elég volt-e ahhoz, hogy kőbevésett vélemény legyen róla!

A KartKraft gépigénye valahol a DR2 és az ACC között van és ugyanúgy Unreal engine mint az ACC, szóval lehet elhamarkodott volt kinevetni... én lennék a legboldogabb, ha fel tudnám húzni maxra a grafikát, de a 2080S-l ott tartok, hogy 5408x2736@72Hz mellett még a közepes beállításokkal is határeset minden.
-
-Solt-
veterán
válasz
#15779328
#43257
üzenetére
Kicsit elvesztettem a fonalat, de egy dolog biztos... cirka 2,5 év Rift S használat után váltottam Quest2-re és bátran kimerem jelenteni, hogy mind álló helyzetben, mind mozgás közben a látott kép minősége egyértelműen szebb / jobb mint a Rift S-ben és semmi olyan jelenséget nem látok ami a Rift S-n ne lett volna jelen. Valószínűleg ez VGA függő is, de az biztos, hogy nálam az RTX 2080S-l nincs olyan gond amit írsz.
@ Nem használom a Steam VR-t, nem vagyok képben vele!

-
Raymond
titán
válasz
#15779328
#43257
üzenetére
Hat nem tudom, szerintem meg mindig az van hogy valami beallitasi gond volt. Quest 2 az 5408x2736@90Hz plusz sharpening beallitassal Link-en 250-500Mbit kozott siman veri a Rift S kepet.
Ami fontos, mert nezem hogy "kábeles után"-t irsz, hogy Link-rol van szo, nem Air Link-rol.
-
-Solt-
veterán
válasz
#15779328
#43252
üzenetére
Nem látom, hogy szétcsúszik a kép? Ne már... pár hete váltottam Rift S-ről, gondolod nem venném észre ha ahhoz képest bármilyen anomália lenne? Nálad volt valami gond, vagy hibás beállítás mert ott már önmagában nem stimmel valami ha azt látod, hogy a Rift S képe szebb volt...
#43253Raymond: Elég sokat használom a Kartkraft-t, de még 100 Mbps AirLink mellett sem esik szét a kép. A kerekek szellemképesek menetközben, de az Rift S-n is ilyen volt... valamelyik élsimítási metódus miatt ilyen.
-
Raymond
titán
válasz
#15779328
#43240
üzenetére
A Quest 2 a magoldas a kolleganak ugyanugy ahogy az emberek 95%-anak. Ha pusztan ulos szimre kene akkor pedig Reverb G2, de a leiras szerint van igeny masra is. Ettol fuggetlenul meg mindig ott a 350EUR vs 600EUR dolog. Igen, a Quest 2-hoz meg kell egy mukodo/hasznalhato kabel (25EUR korul vannak az 5m 3rd party kabelek az Amazon-on), de ezt is beleveve meg mindig sokkal olcsobb.
A kesleltetes pedig nem gyomorforgato, foleg nem egy Rift S-hez kepest. Az app motion to photon latecy a 80Hz -es Rift S-nel 28-35ms kozott mozog, ez Quest 2-vel 90Hz-en kb. 10ms-el tobb ami boven vallalhato. Meg a 90Hz CV1 es a 72Hz Quest 1 se problemas pedig ott sokkal jobban novekszik:
CV1 Link
DR 23 45 Pikes Peak S3 - Peugeot 208
AC 21 43 Mugello - KTM XbowAzok a 23ms es 21ms CV1 ertekek egy 80Hz Rift S-nel olyan 30ms korul vannak (29-32). A 43ms es 45ms 72Hz Link ertekek pedig egy 90Hz Quest 2-nel eleve legalabb 4ms-el jobbak (frametime) de a decoder is ad 1-2ms elonyt ezert kb. valahogy igy alakulnak a dolgok:
29 - 32 ms Rift S 80Hz
37 - 41 ms Quest 2 90HzNem a vilag vege es a magasabb felbontas az uj sharpening-el mar boven jobb valasztas.
-
Sziszifeca
őstag
válasz
#15779328
#43194
üzenetére
Elvittem valamelyik nap a gépem egy kollégához, az ő 3080-val ugyanolyan volt. Valamint másik VR-al is próbáltam és ugyanúgy tüskézett.
Lehet nem szereti a párosomat a dr2.
Most jó lenne kiprobalni másik táppal, rammal. Esetleg alaplap+procival a cuccaimat de ez esélytelen hogy erre valakit találjak. 🙄🙃
Ezért kérdezgetem most hogy kinek milyen a gépe.
-
Sziszifeca
őstag
válasz
#15779328
#43178
üzenetére
Nem akarok extrém felbontáson játszani, ezek szerint nem érted a problémámat.
2700 x mittomén mekkora felbontás VR-ban sok? Hagyjuk már.
A DR2 "3100 x xxx"-en is ment nekem szépen, ha nem dobna lila tüskét.
(Én 60hz-en játszom (60fps))Simán ellennék ezzel a 9700K-val, nincs bajom a sebességgel.
-
kevike576
senior tag
válasz
#15779328
#42828
üzenetére
Nekem is pont ez volt az egyik szempont, hogy nem vettem Q2-t... Rift-em volt előtte, és kezdetben független loginom. De egy idő után nem hagyott más választást, össze kellett kötni a loginomat a facebook acc-al, különben nem indul el az oculus. Kifizeted érte a pénzt, de nem használhatod kockázat nélkül 100%-ban...gáz
@Solt: pl most nem tudsz multizni oculus-on keresztül...csak offline-ban játszani, nem ? -
Sziszifeca
őstag
válasz
#15779328
#42585
üzenetére
17,5 sose megy lejjebb.
Nem tudom mi a baj, próbálgatom de nem jó.
Ha low-ra teszem a dirt-et akkor se.
FPSVr-al 9,8, MSI AB alatt meg 17.5-öt mutat.. Hogy van ez?Ahogy látom ott a baj, hogy a Frametime rész ugrál mint a fene.. Ez legyen low, med, high beállítás. Kipróbálom más játéknál is mindjárt (AMS2). De szerintem ott is gáz lesz.
-
Sziszifeca
őstag
válasz
#15779328
#42574
üzenetére
Na én is monitoroztam, és az alábbi dolgok vannak:
Steam (60hz 2700x2644 felbontás) de volt hogy 3116x3052-ben simán ment drop nélkül.
Kicsit indítottam el a játékot, és látni hogy mennyit droppol. FPSVR-ben 10 alatt van a frametime de msi afterburnerban amikor kiugrik akkor van a dropp.. Na ez mitől lehet hogy így kiugrál?
-
gulasoft
őstag
válasz
#15779328
#41962
üzenetére
Én 90hz-n használom, de a 2080 super az elitet nem viszi 90-en, majd kipróbálom 144-en mennyire esik vissza. Battle squadronnal olyan sokat nem játszottam az is tervben van, most a questes townshippet akarom maxra tolni (minden recept meglegyen).
Ha azt befejeztem megyek vissza valheimezni, most kevés időm marad a szimulátorra, ott pihen a joy, de nem adnám el most, mert arra amire használom bőven elég, így is van rajta annyi gomb, hogy röpködés közben győzzem megtalálni őket :-) -
gulasoft
őstag
-
-
Raymond
titán
válasz
#15779328
#41872
üzenetére
A Pro ujabb es jobb minosegu de szerintem ez mindegy ha arra vetted hogy kiprobald a dolgot. Simarol nem valtanak Pro-ra, akkor mar inkabb egy teljesen mas, komolyabb rendszer mondjuk rudder pedalokkal egyutt. A motion platformhoz talan jobb is lesz majd valami robusztusabb dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mr.Csizmás: ncore free regisztráció
- TP-LINK routerek
- Sorozatok
- Az SK Hynix elárulta, hogy meddig nem lesz elég memória
- PlayStation 5
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Call of Duty: Black Ops 7
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Chieftec-Prohardver nyereményjáték
- További aktív témák...
- LG 83C3 - 83" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G6 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Z790 i9 14900KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 5070TI 16GB NZXT H6 Flow RGB 1200W
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





(jatek? kormany? )

, de igyis nagyon tetszik.

Dyingsoul
