-
Fototrend


Új hozzászólás Aktív témák
-
Danecay
addikt
válasz
Dyingsoul
#69022
üzenetére
Ja, vagy kevesebb pia! 😄Tényleg nem vágom ami bármilyennszabályba ütközik, warez témát feszeget.
Emlékeimnszerintvazt írtam, hogy nekem csak B9kscreen módban indul el a játék, éa, hogy rohadtul laggol az Ocilus Link, míg a Steam linkel nem tapasztaltam ilyennproblémát, csak annyit, hogy azzal is csak Bigscreen módban idnul el a játék.
Írd meg privátban, hátha beugrik és tényleg CAVINTON-t kell szednem! 🙂 -
Danecay
addikt
válasz
Dyingsoul
#69005
üzenetére
Elnézést kérek! Miről maradtam le? Milyen warez téma? Írtam volna ezzel kapcsolatos kommentet? Visszanéztem volna a kommentet amire a válasz hivatkozik, de ahogy látom az már nem elérhető. Már csak kíváncsiságból leírnád röviden, hogy mi rosszat írtam?
xandrush08316 #9006
Na meg pl. A Youtube hackelős topik mellett, természetesen csak burkoltan
-
Danecay
addikt
válasz
gulasoft
#68989
üzenetére
Igen, gondoltam, hogy ez lesz a válasz
Sajnos annyira ritkán használom, hogy ha eddig nem vettem meg, most már még kevésbé érzek rá késztetést, persze ha ez jelent csak megoldást. Majd megnézem ALVR-el is azért. Nincs most a VD-hoz valami kupon vagy kedvezményre jogosító kód mint régebben is? -
Danecay
addikt
válasz
xandrush0831
#68938
üzenetére
Mi folyik itt???
-
Danecay
addikt
válasz
xandrush0831
#68930
üzenetére
Ja, ezt nem tudtam

-
Danecay
addikt
válasz
xandrush0831
#68927
üzenetére
Olvasgattam én is, hohy elég sok embernek volt a MOD-al problémája, és találtam egy megoldást is, hátha neked is segí!
Okay. It does work. Figured it out.
So, enter your Ready or Not game Installation folder where the 'Engine' and 'ReadyOrNot' folder reside.
1) Right click on the 'ReadyOrNot.exe' executable there, and select 'Create Shortcut'.
2) Right click on the newly created shortcut file now in the same directory, and click 'Properties'
3) In the ReadyOrNot.exe Properties window, locate and click inside the 'Target' textbox.
4) Hit the END key on your keyboard, hit spacebar and paste: -usehmd -norepro -VRTweaks -VRMappings -d3d11
5) Click 'Apply' and now 'OK'. Ensure Steam is open, your VR Headset is connected and double click the newly created shortcut to run ReadyOrNot.exe.
I imagine online fix probably doesn't work doing this though. Because, Onlinefix uses a seperate executable loader that seemingly won't pass these parameters on appropriately. Needs testing.
Edit edit: Online does work with the above method.
-
Danecay
addikt
válasz
Dyingsoul
#68925
üzenetére
Szia!
Köszi, de nem nagyon van hozzá gépem, különösen a nem natívan támogatott játékokhoz. Mondjuk ez sem feltétlenül van így mert régebbi engine-ken futó MOD-ok még működhetnek is kellő teljesítménnyel. Korábban próbáltam a FarCry VR MOD-ot, valamint valamelyik Terminator játék UEVRmegoldását. Egyikkel sem játszottam túl sokáig, de mindkettő élvezhetően működött sebesség értelmezésében, a VR implementáció pedig az óta vélhetően csak jobb lett.
Ezt a READY OR NOT VR-t pedig terveim szerint majd valamikor kipróbálom, amennyiben alkalmam lesz majd rá : -
Danecay
addikt
válasz
xandrush0831
#68920
üzenetére
Igen, divatos mostanában ez a szóhasználat. Mivel nem láttam, hogy esett volna szó korábban erről a MOD, gondoltam bedobom, mert amennyiben ez valóban egy MOD amit valaki csinált egy játékhoz, úgy az több mint ígéretes vagy bíztató. A végeredményt pedig nem elképzelni kel vagy vizionálni valamilyen leírás alapján, hanem ott van videó formájában, feketén, fehéren, na és persze színesben
Egyébként még nem próbáltam, mondjuk aki igen, az írhatna egy pár sort 
-
Danecay
addikt
Sziasztok!
Visszakerestem, hogy volt e erről már szó, különösen, hogy egy ideje már nem tudom napi szinten követni a topikot, de ma, vagy tegnap, ez a videó jött velem szembe:
READY OR NOT VR is a Game Changer for VR Mods! Amennyiben ez valóban egy VR MOD, ilyen részletességgel, ilyen kidolgozottsággal, úgy nincs több kérdésem, kérem kapcsolja ki
Azért állok értetlenül a jelenség előtt, mert amit láttam, még a nativ VR játékokon is túlmutat, miközben elvileg ez "csak" egy MOD.
Nézzétek el nekem, ha bedőltem esetleg ennek a valaminek, egy jó ideje már tényleg nem tudom követni a topikot, (több mint 1000 olvasatlan hozzászólás
), de ha ez igaz, úgy ez azért elég kemény és biztató! -
-
Danecay
addikt
válasz
gulasoft
#66005
üzenetére
Az nem derült ki, hogy lenne e igény olcsóbb alternatívára, hiszen még kipróbálni sem nagyon volt alkalma a gyárit sem. Amennyiben belefér a drágább is, aminek ellenére mégis az olcsóbb mellett dönt az ember, elkerülhető a későbbi lamentálás afelől, hogy milyen lett volna ha mégis a drágábbat választja. Na most ezt jól megaszontam
Tehát lényegében, ha az ember a drágább megoldást választja, úgy nem lehet kétsége, hogy mindent megtett az ügy érdekében, miközben az olcsóbb lehet, hogy kompromisszumosabb, vagy valami, ha az ember nagyon érzékeny rá-
Másfelől pedig azért sem linkeltem típust, mert én még megmaradtam a Quest 2-es vonalon, így nem biztos, hogy pl. az amit én vásároltam anno, az kompatibilis lenne a Quest 3-al, bár korábban valaki linkel egy detto ugyanolyan fejpántot mint az enyém, csak Q3-hoz. De amúgy ITT vannak.#66002 szabi7777
Gyári fejpánt terén nem tudom mennyi a különbség a Q2 és a Q3 között, de 2022 év végén amikor én vásároltam a Q2-t, a kisebbik gyerekem még 8 éves sem volt, csak majdnem
de mi anno mi nem ütköztünk ilyen problémába, simán be lehetett állítani az ő fejmérete szerint is, pedig eléggé egy cingár gyerek
Lehet a Q2-nek hosszabb a tépőzár része, vagy nem tudom. -
Danecay
addikt
válasz
szabi7777
#65993
üzenetére
Rengeteg játék van, ami elnyerheti a Te és a családod tetszését is, amiktől nem leszel nem leszel első körben feltétlenül rosszul. Nyilván érdemes ránézni az itt javasolt játékokra de könnyen lehet, hogy sok olyan játék nem kerül megemlítésre, amiknek ugyanúgy helye lenne mint az megemlített címeknek. Rengeteg video összeállítás van ilyenekről a Youtube-on, pl. érdemes ott is nézelődni a különböző összeállításokban. Érdemes lehet szétnézni a sidequestvr.com oldalon is pl. ingyen játékokért első körben. Az, hogy kinek mi jön be az egyéni preferencia, de egy dolgot biztosan állíthatok, olyan játékok mint pl az Epic Roller Coasters, azok első körben felejtősek, és jó eséllyel a másodikban is

#66000 gulasoft
Szerintem egy kicsit előre szaladtál
Először had próbálja már ki az első VR eszközét mielőtt rögtön csatlakozna a Discord szerveretekhez, meg egyből rendelne egy 24.000-45.000 Ft-os fejpántot! Senki nem vonja kétségbe, hogy ajánlott lecserélni a gyárit, de a próba erejéig egy pár hetet túl lehet élni a gyárival is, különösen ha nem 0-24-ben tolja az ember, aztán majd vesz magának olyat amilyet akar. Nyilván az említett árkategóriájú fejpántok leginkább az ismertebb és legajánlottabb BOBO és KIWI márkákra érvényesek, de azért jó arról is tudni, hogy léteznek sokkal olcsóbb megoldások is. Nekem is. pl. egy 7-8e Ft-os AliExpress-es példányom van és nekem megfelel. Minden esetre, először adjuk meg az esélyt, hogy megtapasztalja az élményt, és hogy kipróbálgassa a lehetőségeket!
-
Danecay
addikt
válasz
gulasoft
#65998
üzenetére
Iratkozz fel és ne felejtsd el megnyomni a csengőt!
Miért kell egyből elvenni az ember kedvét ilyen 24.000-45.000 fejpántokkal, meg Discord-hoz való csatlakozással? Itt is lehet arra válaszolni amire a kérdező kíváncsi. Nem gondolom, hogy első alkalommal körökre osztott coop multi rpg-zni vágyna
Persze nem tudhatjuk, lehet
Na és persze, ha van egy bivaly PC-je is, amiről eddig nem esett szó, úgy abban az esetben mutatom a linket: https://uevr.io/ Bocs, de nem tudtam kihagyni!
-
Danecay
addikt
Még 18:00-ig, 17,69€ a Half-Life: Alyx.
-
Danecay
addikt
Ez a Starship Troopers: Continuum ennyire gyenge lett, hogy csak 2 db. említés szintjén tűnt fel a neve itt a topikban, vagy csak egyszerűen radar alatt maradt?
-
Danecay
addikt
válasz
gulasoft
#65370
üzenetére
Értem, köszönöm a részletes kifejtést!
Embere válogatja, de nekem pl. bármennyi szabadidőm is lenne, (sőt az utóbbi sajnos túlságosan is sok lett, tekintve, hogy sajnos munkanélküli lettem, és bármennyire is az ellenkezőjét gondoltam, nem olyan egyszerű valami normális munkához jutni) képtelen lennék ennyit játszani, még a TV előtti kanapéról is, nehogy egy VR headset-el a fejemen. Dec. vége és januárban a The Last of Us 2-t vittem már végig végre valahára, kb 4. év alatt 3. nekifutásra. 30+ óra volt a játékidő, azt hittem sohasem lesz vége
Nekem ugyan van itthon két kiskorú gyerek, de ahhoz már elég nagyok, hogy el lehessen mellettük lenni, ők is csak a kütyüjükbe temetkezve tudnak létezni, olyankor meg olyanok mintha itthon sem lennének. Sohasem voltam éjszakai játékos sem, még kislány koromban is, amikor még maga a PC is újdonság volt a számomra, ami előtt el tudtam ülni egész nap, akkor is, eljött az este 20 óra, 20:30, kapcsoltam ki a gépet és inkább néztem valami filmet a TV-ben. Ez kb. az óta is úgy van, annyi, hogy már leginkább nem TV műsor kínálatot nézek. Na meg én valahogy nem is vagyok így ráfüggve semmire., van, hogy hetekig, de lehet december óta hónapokban is mérni lehetett, hogy meddig nem volt a fejemen a headset. Tegnap vettem már fel végre hosszú idő után, természetesen agyig volt merülve, mondjuk, hogy miért azt nem tudom, mert minden használat után kikapcsolom, de leginkább csak ki akartam próbálni valamit. A HL: Alyx-nek is nekiálltam a nyár végén, ősz elején újra, mert természetesen még azt sem sikerült végig vinnem, ami egyébként igaz bármilyen VR játékra is
, aztán bármennyire is élveztem, egyszer csak alábbhagyott a lelkesedés. Na meg én az ilyen játékokat jobb szeretem állva játszani, ahhoz meg hely kell, ami leginkább a nappaliban van, ahol viszont napközben mászkálás van stb. Aztán majd jön a tavasz, nyár, ősz, és tekintve, hogy kertes házban lakom, mindig lesz mit csinálni, ha mást nem is este grillezni vagy bográcsolni egyet, ami után én már biztosan nem húzok a fejemre semmilyen HMD-t, legyen az egy akár egy ilyen 2e EUR-os csoda, amiről most is folyik a diszkurus 
-
Danecay
addikt
válasz
gulasoft
#65366
üzenetére
"Azt akkor sem értem hogy nem tudták kiadni VR-ra ezt a játékot ami VR-ért kiált"
Na jó, de nálad minden játék VR-ért kiált
"172 órám van benne (dec. 24 óta)"
Ennyit időt szerintem elég kevesen tennének bele egy VR játékba, részben lehet ezért sem tervezték VR-ra, na meg a UBI palettájáról sem rémlik túl sok PCVR only játék.
Amúgy már korábban is kérdezni akartam, hogy Te átlagosan hány órát VR-ozol egy héten, és hogy csinálod?
-
Danecay
addikt
Korábban úgy rémlik mintha azt olvastam volna, hogy a VR-hoz a WIFI beállításoknál érdemes 5G alatt a 80MHZ beállítása. Na most az én Routeremenél olyan lehetőségek vannak, hogy:
20MHz
20MHz/40MHz
20MHz/40MHz/80MHz
20MHz/40MHz/80MHz/160MHzAz utolsó az alapbeállítás és az a kérdésem, hogy maradhat ezen, vagy vegyem inkább vissza arra ahol a 80MHz a maximum. Nem tudom mi lenne jobb egy Quest2-vel.
-
Danecay
addikt
Nyilvánvalóan fejlődik még a technológia, de akinél a minőség az első, annál pénztárcakérdés most is és a későbbiekben is az lesz a dolog. Sajnos a szimulátorok a leg HW igényesebb játékok, miközben nem is optimalizálják őket legjobban, mint mindig, tisztelet a kivételnek. Mint ahogy most, az RTX 40-es széria magasabb kategóriájú kártyáit ajánlják sokan, és valahol joggal, jövőre ugyanahhoz a játékhoz már az is kevés lesz, hiszen kint lesz az új sorozat

Kedvencem amikor egy több éves játékra is azt írják, hogy mondjuk egy 2 generációval későbbi VGA szükséges, mint amikor akkor volt a piacon játék megjelent.Minden esetre, az tagadhatatlan tény, hogy a VR-hoz, különösen a szimulátorokhoz kell a POWER, különösen amennyiben az ember, kompromisszum és trükközésmentes instant élményre vágyik.
-
Danecay
addikt
Ha már 2 hsz-al fentebb felmerült a PICO 4, nem is tudtam, hogy van PICO 4 Ultra is

-
Danecay
addikt
válasz
xandrush0831
#63358
üzenetére
Volt pl. egy ILYEN.
-
Danecay
addikt
válasz
Danecay
#63243
üzenetére
Ma reggel szembesültem a tegnapi személyi igazolványról készült kép feltöltése után, hogy sajnos nem fogadják el.
Még ez is. Kiderült, hogy valószínűleg a nyaralásra beszkennelt iratokból kimásolt igazolványkép nem tetszett neki, így ma csináltam dedikáltan erre a célra egy fényképet és végre ismételten korlátozások nélkül használhatom a fiókomat
Köszönöm META
-
Danecay
addikt
válasz
0utsider
#63244
üzenetére
Nem tudok erre mit válaszolni, ezek szerint igen. A gyerek tavasz óta játszik néha ezzel, hónapos kihagyásokkal, mint amilyen most is volt. Most eleve ki volt léptetve a játékból és be kellett jelentkeznie. A VR szemüvegben a login felületnél a jelszó beírásakor nem jelent meg billentyűzet, így nem tudta beírni a jelszavát, a képernyő jobb oldalán pedig egy kód volt található, amit egy bejelentkezett eszköz bizonyos pontjába kellett beírni. Na most a gyerek a saját tabletén szintén korlátozás mentesen futtatható ROBLOX fiókjába írta be a kódot a megfelelő menübe, miután bejelentkezett a játék Questen is. Na most akkor felmerül a kérdés, hogy most akkor platformonkénti életkor besorolás van, vagy mi a szösz? Na de akárhogy is, ez csak egy ajánlás, nem törvényszerűség, főleg hogy én már korábban igazoltam az identitásomat!!!
Be is illesztem ide az email-t, hogy nem én értek e félre valamit:
-
Danecay
addikt
válasz
0utsider
#63242
üzenetére
Az életkorra vonatkozó levelet, mint ahogy írtam lehet a ROBLOX miatt kaptam mert annál szerepel az életkori besorolásnál, hogy "Parental Guidance Recommended", bár szerintem a Recommended, továbbra is ajánlottat vagy javasoltat jelent, nem pedig kötelezőt, mert amennyiben nem teszek eleget az igazolásnak zárolják a fiókomat.
Amúgy lehet, hogy közben új kártyám lett, de akkor is, ha egyszer már elmúltam 18 éves 2 évvel ez előtt, most nem lehetek 13 év alatti ugyanazokkal a regisztrált személyes adatokkal.
Azt pedig csak zárójelesen jegyzem meg, hogy már csak azért sem bankártyaadatot adtam meg hanem személyi igazolványt, aminek az elfogadott felbontásáról természetesen már csak akkor szólt amikor az nem felelt meg a feltételeknek, így álhattam neki még szerkesztgetni is. -
Danecay
addikt
válasz
Raymond
#63213
üzenetére
Olyat nem találtam, de most meg azzal traktál, hogy igazoljam november 21-ig, hogy elmúltam 13 éves. Bevallom, egy kicsit kezd fel****ni! Már csak azért is mert eleve nem FB fiókkal vagyok regisztrálva, ahol a korhatár 13 év, hanem email címmel, éppen egy hsz-al fentebb írtam, hogy DEV módban vagyok, ezért is kaphattam az előző emailt, amihez eleve a bankkártya adataimat adtam meg, most meg azzal jön, hogy adjam meg a bankkártya adataimat, ez a gyorsabb megoldás, vagy valamilyen személy azonosító okmányomat, aminek viszont kb. 2 nap az átfutási ideje. Nooormális? Arról meg aztán már nem is beszélve, hogy pl.a Beat Seber,amit eleve tőlük kaptam a headsethez egy PEGI3-as játék, akkor ahhoz miért kellene igazolnom, vagy bármilyen 13 éves kor alatt játszható játékhoz, hogy elmúltam 13 éves? A gyerek Roblox-ozott és most látom a besorolást "Parental Guidance Recommended" Hozzáteszem, nem most játszott vele először és nem is másodjára, igaz már egy jó ideje nem. Ezek szerint menet közben változtak a felhasználási feltételek, de azért engedte játszani Kezd kicsit fárasztani
-
Danecay
addikt
Sziasztok!
Ma kaptam egy ilyen levelet de nem igazán tudom hová tenni:
"Hello Dániel,Taiwan ratings are now available. We are reaching out to you to update your International Age Rating Coalition (IARC) certification to continue distribution of your app in Taiwan. What You Need to Do If you created your IARC certification after July 24, 2024, you must submit a new IARC certification to be in compliance with the Taipei Computer Association (TCA). A TCA rating is required to have your title remain available for download and/or purchase in Taiwan. By renewing your IARC cert, your app will be assigned a TCA rating. IARC certification is fully facilitated by our metadata submission process and should take no longer than 10 minutes to complete.If You Do Not RespondFailure to update your IARC certification by December 23, 2024, will result in your app being removed from the Meta Horizon Store in Taiwan. Please note that all compliance violations are independent of one another and must be resolved separately. If we previously emailed you about another violation, all deadlines still apply, and each violation must be resolved to maintain compliance with their respective policy.Next Steps:Here are the steps you need to follow in order to renew your IARC certification and obtain a TCA rating:Log into the Developer Dashboard Select the title and create a new metadata submissionOn the Content Ratings tab, click on “Replace Certificate” and select “Request New”Complete the IARC processSubmit metadata for reviewWe understand that time is of the essence and we want to ensure you have all the necessary information to submit your IARC certification in a timely manner. If you have any questions, please reach out to your Meta account manager or contact Developer Support. Kind regards,Thanks,The Meta Quest team"
Fogalmam nincs mi lehet ez és mi közöm van a tajvani értékeléshez, valamint, hogy milyen szabálysértésről hadovál.
"Ha nem válaszol
Ha nem frissíti IARC-tanúsítványát 2024. december 23-ig, alkalmazását eltávolítjuk a tajvani Meta Horizon Store-ból. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az összes megfelelőségi szabálysértés egymástól független, és külön kell megoldani. Ha korábban e-mailt küldtünk Önnek egy másik szabálysértésről, továbbra is minden határidő érvényes, és minden szabálysértést meg kell oldani, hogy fenntartsák a vonatkozó irányelveknek való megfelelést."
Milyen tajvani Meta Horizon Store-ból? -
Danecay
addikt
Playstation kontroller emulálására én ezt használom DS4Windows. Igaz olyan nagyon sokat nem használtam, de korábban amikor DS4-el próbáltam, alapbeállításokkal is teljesen jól működött, de egyébként teljes mértékben testreszabható. Nekem nem volt ilyen igényem, csak annyi, hogy azt csinálja amit alapértelmezetten is csinálna, ezt viszont alapértelmezetten tudja is. Egyedül annyit változtattam rajta, hogy milyen színnel világítson és mennyire intenzíven

-
Danecay
addikt
válasz
Raymond
#62970
üzenetére
Sziasztok!
Nem sokat gépeztem mostanában, de tegnap óta zaklat egy felugró Meta Quest Remote Desktop Server 6.0.0.6.111 frissítési lehetőség, miközben az én verzióm a kiírt szöveg szerint 3.20.0.0.105. Mondom, OK, frissítse, miért is ne, de letölti a 39MB-os installt, rányomok a telepítésre, elkezdené telepíteni, de azonnal eltűnik a telepítési párbeszédablak, és csak azt veszem észre, hogy újraindul a Meta Quest szoftver, és vele együtt újra jön ugyanaz a frissítési párbeszédablak. Tehát nagyon úgy néz ki, hogy valamiért nem tudja frissíteni. Ötlet? Na meg hogy lehet ekkora verziószámbéli eltérés a telepített és a friss verzió között?
-
Danecay
addikt
Sziasztok!
Az Automobilista 2-t használja valaki OpenXR-al? Nálam nem akar működni. pontosabban a játék betölt és működik, de az OpenXR Toolkit menüjét sehogy nem bírom előhozni, így esélyes, hogy simán SteamVR-al fut, míg az ACC vagy az rFactor 2 alatt, minden változtatás nélkül látszólag működik. Láttam régebbről Youtube-on videókat, hogy vannak akik így használják, különösen Oculus vagy Meta VR hiányában, de az is eszembe jutott, hogy régebben lehet működött de ma már nem, éppen ezért elindítottam a Project CARS 2-t, ahol ugyanúgy nem láttam jelenlétét az OpenXR-nak.
Tipp?
-
Danecay
addikt
válasz
xandrush0831
#62544
üzenetére
Nálam Q2-vel csinálja azt amit írtam és amit nálad a leírtak szerint P4-el csinál.
-
Danecay
addikt
válasz
Tyrone89
#62557
üzenetére
Nyilván játék és felbontásfüggő is, de néztem gyorsan egy tesztet és pl. 1440p-ben, átlagosan olyan 2.5x-ös a gyorsulás, volt, hogy ennél még több volt és olyan is, hogy kevesebb, te mindenképpen több mint duplája.
#62555 banlakiek PCVR-ozás-hoz egy PICO 4 lehet gazdaságosabb megoldás lenne, éppen a hozzászólásod előtt került ez pont szóba.
-
Danecay
addikt
Sziasztok!
Talán már írtam korábban is a jelenságről, de közben én is csapongok jobbra-balra. Tehát az miért lehet, hogy az Automobilista 2 játék esetében pár köt megtétele után kilép a játék és a Quest (kábeles) link felületén találom magam azzal az üzenettel, hogy nem találja a kontrollereket a headset. Nem tudom, hogy van e összefüggés az üzenet és a játékbeli kiléptetés között, de kb. 4x történt meg egymás után. Amennyiben igen, úgy nem értem, hogy miért keresi a headset a kontrollert ha én nem keresem, másrészt pedig hol lehet ezt kikapcsolni?
-
Danecay
addikt
Sziasztok!
A SteamVR-ban van hasonló FOV Tangent Multiplier mint az Oculus Debug Tool-ban?
Az alkalmazásonkénti képbeállításoknál van lehetőség a látómező módosítására, egyszerű, Letterbox és Advanced módozatban is, de ahogy én azokon az értékeken próbáltam változtatgatni, nagyon nem az történt mint a FOV Tangent Multiplier esetében, hol zoom-olta a képet, hol a szemek közötti átfedést tologatta, de én azt nem vettem észre, hogy konkrétan a Render területet növelte vagy csökkentette volna. -
Danecay
addikt
válasz
cinemazealot
#62520
üzenetére
Dettó! A kipróbált címek közül engem is ez viselt meg a legjobban, s igen, elég volt hozzá a tutorilal pálya is

-
Danecay
addikt
Nem tudom, hogy néztétek e már, de háta valaki talál magának olyat ami érdekli.
-
Danecay
addikt
válasz
fatal`
#62275
üzenetére
#62274 Raymond
Köszönöm! Nem minden pontot érintve de éppen ezeket írtam én is mind a kábeles teljesítmény, mind pedig a kényelem tekintetében. Még a VD kontra Oculus Air Link esetében is, bár tény, hogy ez nem saját tapasztalat, hiszen nekem nincs meg a VD, de több ilyen hozzászólást és véleményt is olvastam, hogy amennyiben normálisan működik az Air Link, akkor inkább az van használatban, miközben a VD is ugyanúgy rendelkezésre áll.
És félreértés ne essék, én sem vagyok kábelpárti, azt sem tudom mikor használtam utoljára ezt megelőzően. Mint írtam, inkább mint kizárható hibalehetőséget célom kizárni vele, mert a sima 5G-s routeremen keresztül, ami a közelemben rendelkezésemre áll, észrevettem némi pixelesedést, és ha már ezt a hibalehetőséget sem szűröm ki a legelején, akkor hová meg minek kísérletezzek ha már az alap nem megfelelő. Ezt szerintem meg lehet érteni, nem? Egyébként pedig szerintem éppen az ilyen szimulátorok esetében abszolút tolerálható a kábel is ha úgy van, hiszen az égvilágon semmiben sem gátol, kb. mintha nem is lenne, nyilván Alyx-ozni nem állnék lekábellel, ha már rendelkezésre áll a kábelmentes technológia
Én úgy tudtam, hogy a VD az tud natív Oculus runtime-ot, egyszer direkt rákerestem, és úgy látom, hogy ezt #62276 Raymond is megerősíti. -
Danecay
addikt
válasz
-Solt-
#62271
üzenetére
Azt, hogy nem szükségszerű a kábel, azt kétségkívül el is fogadom, főleg egy dedikált WiFi 6 router mellett, főleg az ajánlottak közül. Vegyük úgy, hogy nekem nincs ilyen eszközöm, ill van, de egy fallal és egy födémmel odébb, szóval nem tudom erre használni, viszont van kábelem, amit nem tudom hogy valóban meg tud e bárki erősíteni, hogy lassabb ergo csúnyább mint az vezetéknélküli kapcsolat. De itt most nem is ezen van a hangsúly, hanem azon, hogy van egy stabil kábeles kapcsolatom. A VD használatához, csak egy dedikált, lehetőleg dedikált WiFi 6 router kellene + meg kellene vásárolnom a VD-ot magát. Mint írtam, csak tesztelgetek, próbálgatok, nekem ez most nem ér ennyit. Mindegy, majd kipróbálom ALVR-el is, ott van lehetőség USB kábeles használatra is, viszont tény, hogy azzal bukom az Oculus runtime használatának lehetőségét, ami szerintem azért sokat számíthat. Na meg aztán ott van még annyi játékbéli és Debug Tool-os beállítás amiket találtam, hogy lesz még mit kipróbálni a VD vásárlása előtt.
gulasoft, tőled elsősorban az Unreal Engines, VR tapasztalatokra számítottam, volna, tekintve, hogy volt fatal` az UE-nek tudja be elsősorban a jelenséget.Mindegy, kezd már ez így sok lenni itt, meg már amúgy is kibeszéltük a lényeget szerintem. Nem szeretném, ha bárki megcsömörlene a témától!

szerk.
#62272kiskuplung De ez nem azt jeleni feltételezem, hogy a kábel ne lenne legalább ugyanolyan jó mint az Air Link, csupán annyit, hogy végülis kiváltható a kábel, de egyéni preferencia az, hogy ki mit használ. Mert most a szituáció úgy van beállítva, mintha technikailag tulajdonképpen jobb is lenne mint a kábel, miközben a kényelmet senki nem vitatja. -
Danecay
addikt
válasz
-Solt-
#62266
üzenetére
Valójában nem ez a céljáték, ez csak egy kísérletezési alany. Többször meg akartam már venni, de aztán legalább ennyiszer olvastam, hogy vannak olyanok, akiknek megvan, de mégsem azt használják valamiért, leginkább csak akkor ha a Meta Air Link összecsinálja magát, na meg persze vannak olyanok is akik kizárólag azt használják.
Egyébként miért a VD a lelke a dolognak? A Snapdragon super resolution-ön kívül, nem igazán láttam a beállítások között más VD specifikus beállítást, valamint ha jól tudom a VD csak air link-et tud, vagy nem? Én most direkt kábellel kísérletezek, hogy a router és a WiFi sávszélesség, semmilyen módon ne szóljon ebbe bele. Nincs is dedikált WiFi 6-os routerem erre a célra. Pontosabban van, de messze van a számítógéptől, az inkább az álló helyzetben történő játéknál hasznos, mert az egyébként is egy másik helységben történik.
De ilyen szimulátorozásnál, szerintem semmi baj a kábellel, valójában nem korlátoz semmiben és legalább a router-es hibalehetőség kizárva. -
Danecay
addikt
válasz
-Solt-
#62264
üzenetére
Írni akartam, hogy lehet hogy éppen erre a leírásra gondoltam amikor korábban említette, hogy volt itt egy részletes beállítás is a játékhoz, de látom, hogy az ACC topikhoz irányít, amit pedig megmondom őszintén, nem nagyon követek
Szóval vagy itt is volt már, vagy csak ugyanúgy mint most hivatkozás mutatott rá korábban is, vagy csak egyszerűen nem ez volt
Megnézem köszi, annyi, hogy VD-m nincs, szóval a nélkül.
Na meg persze találtam én is több leírást és videót is a neten, szóval van mit próbálgatni
-
Danecay
addikt
válasz
fatal`
#62262
üzenetére
Amennyiben végtelen VGA kapacitásod lenne, Te mit állítanál be még rajta, azon túl amit én is említettem, hogy mondjuk 200%-ra is lehetne játékon belül húzni a Resolution scale-t.
Amúgy meg nem olyan rég próbáltam UEVR-el a Terminator Resistance, szintén Unreal engine ugye, de szinte egészen biztos vagyok benne, hogy ott a távolabbi dolgok is élesebbek voltak mint az ACC-ben az annál sokkal közelibbek. Rögtön a játék legelején van egy szakasz ahol végig kell szaladni, hogy le ne lőjenek természetesen a Terminátorok, de fel sem merült bennem az, hogy mennyire mosott vagy homályos, sőt, inkább az ellenkezője, hogy ahhoz képest, hogy ez egy programmal előállított nem natív VR kép, ahhoz képest nem is néz ki rosszul. Ott nekem inkább a célzással és a HUD-al voltak inkább problémáim mintsem a grafikával. De gulasoft a nagymestere ennek, Ő esetleg alátámaszthatja vagy cáfolhatja ezt az Unreal engine-s elméletet. Viszont Unreal engine ide, vagy oda, a legtöbb szimulátorra igaz ez a jelenség. Csak azért hoztam fel ezt a témát, mert ennek a FOV dolognak a segítségével, már képes voltam ulyan felbontáson renderelni a játékot ahogy korábban még sohasem próbáltam, ráadásul még a játék grafikai beállításain belül is pakoltam még egy kicsit rá, de még így sem az igazi. Azt még elfogadnám, hogy a háttérben a fák homályosabbak és ilyenek, de, hogy az éppen megelőző autó pár méterre előttem is az, fura. Majd megnézem, hogy az autókra nincs e valami külön grafikai beállítás a játékban, bár mint írtam VR High-ban vagyok, annyi, hogy 80%-ról 110%ra húzott Resolution scale-el, tehát mondhatnánk, hogy VR High+
Félreértés ne essék, nem hisztizek, sőt, csak azért vettem épp az ACC-t elő, mert egyrészt ez előtt még soha nem próbáltam és mint ismeretes, viszonylag magas HW igényű játékró van szó, ami meg nekem nincs
de kíváncsi voltam, hogy mit lehet vele kihozni a FOV-Tangent multiplier-el és arra, hogy milyen áron. A többi csak elmélkedés és beszélgetés 
-
Danecay
addikt
válasz
xandrush0831
#62259
üzenetére
"pl az Alyx elég éles még távol is."
Igen, nekem is pont ez jutott eszembe, miközben nem gondolom azt, hogy az az örökkévalóságig magyarázat lehetne, hogy de az Alyx mennyire jól van optimalizálva. Azért látni itt is, hogy foglalkoztak azért valamennyire vele, nem véletlenül van 5-6 preset a különböző VR beállításokhoz is. Nem tudom, hogy mi a titka, hogy legalább a pár 10m-en belüli objektumok miért nem tudnak élesek maradni, miközben pl. az említett Alyx-nál, még a távoli objektumok sem tűnnek homályosnak. Lehet az benne a trükk, hogy az Alyx kimondottan VR-ra jött ki, és nem tudom, talán a távolabbinak tűnő objektumok mégsem annyira távolaik, vagy nem tudom, de minden jel arra mutat, hogy ez egy megoldható probléma lenne. Nem teljesen értem, hogy ha nem gondolják komolyan a fejlesztők, miért implementálják egyáltalán a játékukba, nyilván persze a pénzért, de igy kontraproduktív az egész, főleg akkor, ha van olyan fejlesztő aki ezt jól csinálja. -
Danecay
addikt
válasz
Raymond
#62227
üzenetére
Azért nem kis fegyvertény ez a FOV-Tangent multiplier. A horizontálisat 0.8-ra, a vertikálisat 0.7-re állítottam és továbbra is az Assetto Corsa Competizione-vel próbálgattam. 72Hz-en teszteltem, a Render resolution-t pedig feltoltam max-ra, 5408x2752-re. Játékon belül VR High beállítást választottam, viszont az ennél a presetnél lévő 80%-os Resolution scale-t 110%-ra húztam. Így verseny közben megvolt a fix 72Hz, és Performance headroom szerint még maradt 15-20%-os tartalékom. Ha még kapcsoltam hozzá egy FSR-t, akkor 50-60%-os lett a Performance headroom. Nem ront annyira borzasztóan sokat a képen, de az az igazság, hogy még ilyen eszközök nélkül is, a natív képpel sem vagyok maradéktalanul elégedett. Ezen a felbontáson már lehetnének élesebbek, még ha nem is a távoli objektumok, de mondjuk egy éppen megelőző autó elkezdhetne mondjuk később maszatolódni. Itt már nem a VGA kérdése, Link Quest Link-ben a Render resolution kérdése, mert ott ugye maximumon van. Persze játékon belül is lehetne 200%-ra is húzni a Resolution scale-t, ami persze már VGA kérdése, de létezik, hogy csak full Render resolution és full Resolution scale mellet tud a játéknak tiszta képe lenni a műszerfalamtól távolabbi részein is? És itt nyilván nem több 100m-re gondolok. Nyilván nem a kijelző felbontásával van gond a Q2 esetében sem, hiszen a műszerfalam látványa, teljesen kielégítő, csak ugye a távolabbi objektumok, akár már az előttem 10m-re lévő autó, ahol még csak az autó felbontása, vagy LOD fázisa sem kellene, hogy beleszóljon.
Próbáltam állítgatni Debug Tool-ban a Link Sharpening-et Quality-re, a Distortion Curvature-t, Low-ra High-ra, de nem nagyon vettem észre különbséget. Az Encode bitrate-t is fentebb állítottam 400-ról 600Mbps-ra H.264, hogy hátha a tömörítés nem megfelelő, de nem sok különbséget vettem észre. Érdemes még kipróbálni valamit? Mondjuk azt még megpróbálom, hogy az FSR bekapcsolása mellett miután újra erőre kap a videókártyám, elkezdem tovább emelni a Resolution scale-t
-
Danecay
addikt
válasz
zsozsa74
#62218
üzenetére
Köszi a beszámolót!

Amit elfelejtettem leírni, és ez egyben válasz #62220 mmdms-nek és #62222fatal`-nak is, az a render felbontás amit természetesen nem szándékosan hagytam ki. Tehát úgy nézett ki a dolog, hogy valóban nem volt szorzó beállítva neki, így csak simán 1X-es gyári felbontáson ment a render, 72Hz-en 4128x2112, 90Hz-en pedig 3712x1888. Nálam ezek az alapbeállítások a Meta Quest link szoftverben."Szerintem a Metának a rendszere lehet sokkal barátságosabb a hardverek számára, hogy ezt így bírja a gépem."
Elképzelhető, tekintve, hogy van natív Oculus runtime támogatása, az lehet, hogy segít. Én valamiért úgy tudtam, hogy csak SteamVR támogatás van hozzá, de ahogy megláttam indításkor az Oculus lehetőséget, kapásból azt választottam, a SteamVR-osat meg sem néztem.
#62219 xandrush0831Majd megnézem ezekkel az értékekkel is, de miért írod, hogy Q2-nél a 0.8 0.8? A Fresnel lencse miatt, hogy ott úgy is homályos, ezért nem kár a 20%-os levágásért?
#62222 fatal`Folyamatosan monitoroztam a Debug Tool Performance Summary-ével és igen, írtam is, hogy Quick Race-nél, amikor ott volt az egész rajtrács a pályán, akkor igen, bekapcsolt az ASW, hiszen a Performance Summary az App Frame rate-re csak 45-öt írt. Ezért is kérdeztem, hogy amennyiben aktiválódik az ASW, ami ugye a 45 FPS-t duplázza, úgy miért nem elég neki ha 45 FPS-t számol csak ki és nem akarja világba hajszolni a VGA-t hogy a Performance headroom állandó mínusz tartományban legyen?
Szóval nézegettem én ezt folyamatosan és amikor a Summary az App Frame rate 90Hz-et írt, akkor minden bizonnyal nem volt aktív az ASW, Virtual Desktop-om nincs így SSW-m sem volt kapcsolva
De majd még kísérletezgetek vele, meg nézek valami jónak gondolt beállítást a neten is, bár úgy rémlik, hogy ide a topikba is közétett valaki egyet, viszonylag részletesen leírva.
Még valami. Elég rég használtam már kábellel a headset-et, de ez a White Bar effektus még mindig létezik? Vagy ez csak az OculusLink-nek a sajátossága? Találtam rá egy pár megoldási javaslatot, pl. Oculus Link újraindítása, kábel le és visszacsatlakoztatása, a Hear VR Audio from Computer és a Hear Computer Audio in VR kikapcsolása ha jól értettem (rövidítve volt)
, de ha van valami tuti módszer rá, szívesen fogadom! -
Danecay
addikt
Ha már szimulátor
Nekem is #62214 Kasza08 fórumtárshoz nagyon hasonló PC-m van, annyi, hogy sima AMD Ryzen 5 5600, nem pedig "X"-es. Mivel az Assetto Corsa Competizione-ről gyakran azt lehet olvasni, hogy az egyik leghardverigényesebb szim, különösen VR-ban, úgy gondoltam, hogy végre ránézek, ha már úgy is megvan régebben mint a Q2 VR headset-em. Természetesen csak kíváncsiságból, nem gondoltam mögé semmit. Na most ahhoz képest VR Medium-on, de még VR High-on is egész szépen elfutott 72Hz-en, úgy hogy még 40-60% százalék performance headroom is maradt mindenféle DLSS vagy FSR nélkül, persze azonnal hozzáteszem, hogy szabadedzés módban úgy, hogy egyedül voltam a pályán. No csak zavaró volt az a 72 Hz és gondoltam egy merészet és feltolom 90-re, ha már úgyis ennyi tartalékom maradt
Még így is elfogadható volt a dolog, ezért feltoltam Epic VR-ra a beállítást, ahol már tényleg elfogadhatóan néz ki a játék VR-ban, de a performance headroom itt már erősen a 0 és a 20 százalék és néha a mínusz tartomány között volt. Ezen azért nem is nagyon csodálkoztam, úgy hogy még mindig egyedül voltam a pályán. Nos a 72Hz után nem véletlenül nem a 80Hz-et céloztam meg hanem a 90-et, mert úgy voltam vele, hogy amennyiben több autóval egy szint alá bezuhan az FPS-em, úgy bekapcsol az ASW és legalább megnézem, hogy úgy milyen a játék, miközben azt gondoltam, hogy így nem akarja feltétlenül kiköhögni magából a 90 FPS-t, csak 45-öt, így lehet még marad némi tartalékom amivel lehet gazdálkodni, már amennyiben elfogadható ASW-vel a játék, de nem így volt, mert bekapcsolt ASW-vel is mínuszos tartományban mozgott a performance headroom. Amikor még egyedül bóklásztam a pályán, akkor egyszer átkapcsoltam a Debug Tool-ban kényszerített 45FPS-es ASW-t de akkor maradt ugyanúgy 72Hz-n vagy 90-en, nem tudom éppen mire volt állítva, de gondolom 90-re. Vagy lehet 70-re és éppen ezért nem váltott 45-ös ASW-re, mert az ugye már 90 lenne?
Már én magam sem tudom pontosan hogy volt. Viszont amire a választ keresem az az, hogy amennyiben átváét 45 FPS-es ASW módra az Air Link, úgy miért terheli ugyanúgy a VGA-t mintha mondjuk 90FPSt akarna kisajtolni belőle?
A másik dolog, hogy próbáltam volna némileg tehermentesíteni a VGA-mat a FOV-Tangent multiplier beiktatásával is, 90-90-re, ha jól emlékszem ezzel kell, egyébként sohasem használtam még, de ilyen beállítások mellett nem indult el a játék, csak nagyon hosszú ideig töltött. Ez ilyen, van amivel működik és van amivel nem?
Most a kódolással nem is foglalkoztam, szerintem minden tök alapállapotban, automatán van, ami minden bizonnyal nem a legideálisabb. Kíváncsiságban rápróbálok kábellel is. Úgy ha jól emlékszem egy H264 és egy 400Mbps-os bitráta megfelelő a képminőség és a késleltetés viszonyában.Szerk. Most olvasom #62215 xandrush0831hsz-ban, hogy lehet nem 90-re, hanem 0.9-re kellett volna állítanom a FOV-ot?

-
Danecay
addikt
válasz
xandrush0831
#62190
üzenetére
Ha kijön az 50-es széria, az is kevés lesz
Mondjuk a kompromisszum nélküli VR-ozáshoz még az is igaz lehet 
-
Danecay
addikt
válasz
Raymond
#62176
üzenetére
Félreértés ne essék, én nem reklámozni akarom, semmi érdekem nem fűződik hozzá, de látom, hogy nincs a köztudatban, miközben létezik és fejlesztik és éppen ezért írtam le, hogy 3 hetes a legutolsó verziója, így nem gondolom, hogy a több évvel ez előtti állapota szerint kellene megítélni ma is. Ha több éve nézted, próbáltad utoljára Te is, nem tudhatod, hogy mennyivel kényelmesebb, vagy sem a VD-al szemben, miközben a VD egy 9e Ft-os szoftver, az ALVR pedig mindenki számára teljesen ingyenes.
Nem is vitatnám, hogy a VD egy jobb, többet tudó szoftver, főleg ha lenne valós összehasonlítási alapja, miközben az egyik továbbra is fizetős, a másik pedig ingyenes, figyelembe véve ezeket az arányokat is.
Én csak fel szerettem volna hívni a figyelmet, hogy az ALVR továbbra is létezik és amennyiben többen kipróbálják, úgy ugyanúgy mint a VD-ról, tudnak egymással tapasztalatokat, beállításokat megosztani.
Természetesen azon felhasználóknak, akik már megvásárolták a VD-ot, mint amilyen Te is vagy, semmi indíttatásuk nincs arra, hogy egy ingyenes szoftverekkel szórakozzanak, de ettől még lehet létjogosultsága(uk).
A lényeg, ha más is használná, lehet, hogy lenne kérdésem, de amíg nincs miről és kinél kérdezni addig felesleges, és ezzel lehet más is így van vagy így lenne
-
Danecay
addikt
Valaki próbálta mostanában az ALVR-t? Tudom, hogy régebben többen használták, de mostanában nem nagyon láttam, hogy szóba került volna, mondjuk Raymond megemlítette 1-2 hozzászólásában idén is
Nos én egy tavasz félbehagyott próbálkozás után ma próbáltam ki először. Nem igazán tudok véleményt írni mert elég sekélyes a viszonyítási alapom, de működik. A tavasz kipróbálás úgy emlékszem, hogy az Android oldali szoftver sideload-olasa miatt maradt abba, nem mintha nem tudtam volna megcsinálni, de nem fordítottam rá elegendő időt. Ugyanakkor az ALVR elvileg most is él és virul, 3 hetes az utolsó ALVR v20.10.0 (Windows) verzió, a headset-re, legalábbis a Quest-re, már nem kell sideload-olni, mert elérhető hivatalosan a META Store-ból is. A SteamVR-ra épül elvileg és annak terjeszti ki a lehetőségeit, pl. a sokak által panaszolt Foveated rendering-re ad alternatívát és állítási lehetőséget, codec és bitráta állítási lehetőséget és egyéb testre szabható dolgokat, ráadásul teljesen ingyen. A VD-ról szinte napi szinten esik szó, erről viszont szinte egyáltalán. Ennyire rossz lenne, hogy még ingyen sem alternatíva? Ezt minden irónia nélkül kérdezem, mert látom, hogy van, létezik, frissül, de itt nem igazán olvasok róla, holott még a Apple Vision Pro-t is támogatja. Mondjuk, hogy utóbbival kapcsolatban itt kevés a visszajelzés azon nem is nagyon csodálkozom 
-
Danecay
addikt
válasz
Danecay
#62135
üzenetére
"A sima AC és az AMS1 pedig, kis túlzással egy kenyérpirítón is elfut. Mondjuk utóbbiról nem is tudtam, hogy annak is van VR módja, majd rálesek
"Nos hát az AMS1-nek valóban nincs VR módja, van viszont VR MOD-ja, de azért az mégsem teljesen ugyanaz
mmdms ezt próbáltad korábban? -
Danecay
addikt
Az ACC és a többi felsorolt játék a két véglet
Az ACC az egyik, hanem a legnagyobb HW zabáló, már ahogy hallottam, mert én magam ki sem próbáltam ezek után a 3070-esemmel
Pedig meg is van a játék, telepítve is van, de úgy voltam vele, hogy minek, ha 4080-4090-el is sokszor csak kínlódnak vele
Az Automobilista 2, Project CARS-ok, ugyanaz az engine, ami ilyen szempontból (VR) az ACC-vel szemben, talán a legjobban optimalizált versenysim, de flat screen-en is tök jól fut magas beállítások mellett is, szemben az ACC-vel. A sima AC és az AMS1 pedig, kis túlzással egy kenyérpirítón is elfut. Mondjuk utóbbiról nem is tudtam, hogy annak is van VR módja, majd rálesek
, ráadásul az AC-nak, az Automobilista 2-nek, a Project CARS-oknak, van Oculus runtime támogatásuk is, így ezt további jótékony hatással van a VR-ra ilyen headset-ek esetében. -
Danecay
addikt
válasz
xandrush0831
#62095
üzenetére
Normális és lehetőleg tiszta szemüvegtörlő kendő

-
Danecay
addikt
válasz
gulasoft
#61919
üzenetére
Kipróbáltam én is ezt az UEVR cuccot, méghozzá a Terminator Resistance-el, tekintve, hogy szeretem a filmet, filmeket és, hogy egy régebbi, nem túl erős HW igényű játékról van szó. Nagyon csak az elejét láttam, de még azt mondom, hogy a VR élmény még jó is, viszont a HUD elemek, a fegyverhasználat, az egyelőre számomra játszhatatlanná teszi a játékot. Igaz csak ismerkedem és a HUD-ot volt, hogy egész normálisan sikerült beállítani egy ideig, de az először felvett csődarab szinte nem is látszik a kezemben, max amikor megpróbálok hadonászni vele, akkor is csak a vége kerül be néha a képbe, majd később a felvett pisztoly lebegett a látótér közepén a szemem előtt, amit a kontrollerekkel irányítani nem tudtam, és a fejem mozgatásával sem, sőt a fejem mozgatásával ellentétes irányban indult el a fegyver a látómező ellentétes irányába és nem oda lőtt ahová néztem, hanem olyan mintha szögegyenest előre a látómezőhöz képest. Töltöttem le hozzá configot is, az volt az első, sőt további MOD fájlokat is, de nem igazán segített. Már ha írhatok ilyet egyáltalán, mert e nélkül ki sem próbáltam.
"| 6DOF Motion Control | Head-Aiming | UEVR Profile
- Camera 0 = 6DOF | Camera 1 = Head-Aiming"Gondolom ez azt jelenti, hogy amennyiben az érték 0, úgy a kontrolleres vezérlés van érvényben, amennyiben 1, úgy a headset-es célzás. Ezt hol lehet állítani?
Ezek után láttam, hogy nem biztos, hogy a legjobb alanyt választottam a próbához, tekintve, hogy a játszhatósági besorolása C - Works Okay, és, hogy elvileg a v1028-as verzióval kellene jól működnie és nekem valószínűleg újabb van. Van útmutató a hivatalos Steam-es downgrade-hez, viszont nekem nem biztos, hogy a hivatalos verzió van telepítve
Nyilván meg lehet azért kövezni, hogy egy kísérletért nem nyitottam egyből a pénztárcámat, de ez most ilyen.
Te nem próbáltad már esetleg? Te vagy ebben itt a legjártasabb úgy gondolom
-
Danecay
addikt
válasz
xandrush0831
#61805
üzenetére
Én inkább a VR játékokkal vagyok megengedőbb, ráadásul ott értem és elfogadom az okát. Persze Flat-en sem vagyok túl kritikus, de mondjuk a játék, ami 20-25 éves, az úgy is néz ki, és ott jó eséllyel csak a nosztalgia szépíti meg a dolgokat, viszont egy ~10 éves játékra, akár még olyanokra amikre azt írják, hogy már megjelenésükkor is rondák voltak (pl. Fallout 4), azokra simán rámondom, hogy nem is látszik nagyon rajtuk az idő, miközben voltak akik a megjelenésükkor is fanyalogtak.
-
Danecay
addikt
válasz
xandrush0831
#61801
üzenetére
Lehet elcsépelten hangzik, de a VR esetében az immerzión van inkább a hagsúly mintsem a grafikán. Számos low poly címet lehetne sorolni amivel VR-ban rendkívül jól el lehet szórakozni, gondoljunk csak az egyik legnépszerűbb VR címre a Beat Saber-re. Na ott és számos más játéknál sem a grafika a lényeg és még csak PC sem kell hozzá, miközben persze úgy is lehet, de ha nincs, vagy nem akar az embert ezért PC-t kapcsolni, csatlakozni rá, stb. akkor simán a headsettel is mehet az instant play.
Nyilván mindezek ellenére lehet ez a véleményed
-
Danecay
addikt
-
Danecay
addikt
válasz
gulasoft
#61755
üzenetére
Nem volt ebben semmi ördögtől való vagy kockázatos
Természetesen eltávolítottama fej és az arcpántot a jobb hozzáférhetőség érdekében és ennyi. Ezt követően tettemnegy kevés pasztát az ujjbegyemre, amit felkentem a kívánt területre, majd egy tiszta puha ronggyal elkeztem körkörös modulatokkal polírozni, törölgetni. Mivel a rongy is magába szívja közben a polírpasztát, ezért ezt megismételtemn 3X, miutánnmár nem lehetett látni a korábbi karcokat vagy bemattulást.
Nincs is igazán értelme ezért szétszedni a HMD-t, miközben a szétszedés önmagában nagyobb kockázati faktor szerintem és minden bizonnyal még garanciavesztést is jelent pluszban. -
Danecay
addikt
válasz
Tuhajohn
#61684
üzenetére
Nos mivel eleve cserében gondolkodsz, amire nem tudom, hogy van e lehetőség, így nem nagyot kockáztatsz azzal, hogy ha valamilyen finom polírpasztával és egy puha ronggyal megpróbálod manuálisan kipolírozni a lencsékből a karcokat. Én is így tettem tegnap a Quest 2-mel, amit a gyerek szemüvege egy helyen összekaristolt, így egy kisujj begynyi területen picit bemattult a lencse. Játék közben ugyan nem volt zavaró, leginkább észre sem vettem, de a tudat, hogy ott van
Én egy LiDL-ös Ultimate Speed névre hallgató, elvileg autókhoz való polírpasztával csináltam (mert az volt otthon), annak is a FINISH fokozatával, tehát a legfinomabbal (igazából 2 féle volt, a normál és a FINISH
), ami egy elég folyékony cucc volt, és viszonylag rövid idő alatt, ami nem volt több pár percnél, sikerült eltűntetni az említett matt foltot. Feltételezem a PSVR2-ben is valamilyen olcsó műanyag lencse van, amivel ugyanezt, hasonló módon meg lehet tenni. Nyilván ennél vannak kifinomultabb polírpaszták, folyadékok, amik közül bármelyiket is vásárlod meg, minden bizonnyal nagyságrendekkel olcsóbban megúszod, mint egy lencsepár cserével, már amennyiben nem olyan jellegű a sérülés, hogy azt mindenképpen csak cserével lehet orvosolni. -
Danecay
addikt
Egy kis érdekesség: StretchSense SteamVR Open Early Access Announcement
Nem teljesen tiszta, hogy kinek és minek, főleg ennyiért. Az pedig főleg fura, hogy az Alyx-el promózzák, miközben, ahogy a kommentek között is írják, egy shooter játéknál, az immerzió szempontjából pont jó, hogy egy kontrollert, a játékban markolatot szorongat az ember, amit tovább erősítenek a haptikus rezgések, szemben egy ilyen marokra fogott kéztartással. Biztosan lennének játékok, applikációk, ahol hasznos is tudna lenni, pl, a szintén promózott VRChat, na, de egy komplett Quest 3 áráért?
-
Danecay
addikt
-
Danecay
addikt
válasz
Raymond
#61470
üzenetére
Ezt a kérdést meg is lehet fordítani. A VR miatt routert tudatosan vásárlók gyakran kérdezik itt a topikban, hogy milyen routert érdemes vásárolbi, amire általában az Asus szokott lenni a válasz, sokszor valamilyen indokolatlanul drága típus is, ha kifejezetten csak a VR felhasználást nézzük, és amenniyeben az érdellődő ezt meg is fogadja, úgy valamilyen Asus terméket vásárol, így jó eséllyel leginkább az ilyen routerekkel kapcsolatban vannak tapasztalatok, amik még csak nem is biztos, hogy túl relevánsak összehasonlítási alap nélkül.
Szerintem inkább az lenne a jobb kérdés, hogy más, pl. Icemad fórumtársék által vásárolt tp-link router rosszabb e mint mondjuk egy hasonló kategóriájú Asus példány, érdemes e a vásárlás mellől elállni, intézni az ezzel járó dolgokat, egy másik, Asus márkájú készülék oltárán? Nyújt e annyival, vagy bármennyivel többet az Asus, vagy rosszabb e annyival, vagy bármivel a egy tp-link, vagy más ismertebb, vagy kevésbé ismert márka terméke? Nem csak a berögződés mondatja azt automatikusan a legtöbb itt kommentelővel, hogy Asus, talán még olyanokkal is akiknek nincs is ilyen rmárkájú routerük, de ezt olvasták itt a topikban, hogy az a jó?
Nem vagyok Asus ellenes, ez inább csak egy amolyan filozófikus megközelítés
-
Danecay
addikt
Sziasztok!
Valaki próbálta már polírozni egy Quest2 lencséit? A gyerekem szemüveges, és bár annak ellenére, hogy nagyon sokáig csak szemüveg nélkül szórakozhatott a VR headset-el, később megengedtem neki, hogy szemüveggel tegye, de ma az egyik lencsén észrevettem egy karcolás nyomot. Nem életveszélyes, de ha akarom látszik, és mivel, hogy szaros műanyag lencsékről van szó, feltételezem, hogy ki lehete belőle szedni a bemattult gyufafej nagyságú foltot valamilyen polírozó pasztával.
Van ebben valakinek valamilyen tapasztalata?
-
Danecay
addikt
Ez a Dark and Darker játék, szinte kiált a VR-ért, sőt az ember a gameplay videók alapján eleve azt gondolná, hogy az, de nem. Minden esetre Unreal engine-ben lett fejlesztve, ha minden igaz, így gondolom hajrá UEVR, főleg, hogy a játék alap verziója ingyenes.
-
Danecay
addikt
válasz
kerti008
#61198
üzenetére
Előző hozzászólásomban írtam, hogy nem gondolom, hogy nekem kellene további 10e Ft-okat költeni egy TV szolgáltatás használatához, egy olyan garanciális TV-n amin alapérzelmezetten működni kellene. Ez elvi kérdés,nem technikai. Van egyébként Fire Stick-em, amit egy másik TV-vel használok, amitől nem is várom el, hogy natívan működjön, mert egyértelműen nem szerepel a támogatott TV-között és emiatt természetesen nem is háborgok. Egyébként a Fire stick sem támogatja az aplikációt, mert natívan eleve nem is érhető el, az Amazon store-ban, sideload-olva pedig csak sziplán nem működik. Böngészős megoldással tudom csak használni, de legalább úgy működik, nem úgy mint az elvileg kompatibil8s TV-men, ahol még csak böngészővel sem működik, mégcsak be sem tölti a web-es felületet.
-
Danecay
addikt
Annakbaki fogékony rá
MudRunner VR -
Danecay
addikt
válasz
peugeotmate
#61185
üzenetére
Nem gondolom, hogy ez ebben a formában túl gazdaságos lenne számomra és, hogy nekem kellene több 10e Ft-ot ráfordítanom egy másik TV-re, hiszen nyilvánvalóan a jelenlegit jó ha féláron el tudnám adni, így annak az árát legalább ugyanannyival kellene kipótolni egy új TV-re, miközben egy garanciális készülékről van szó. Ennél akkor már egy TV okosítóval is gazdaságosabban jönnék ki, de nem értem, hogy miért nekem kellene buknom, vagy ráfordítanom akár 1000Ft-ot is, azért hogy működtetni tudjak egy olyan alkalmazást aminek eleve működnie kellene? Ráadásul ez az alkalmazás nem egy sokadlagos, alig, vagy csak néha használt alkalmazás, hanem az ami a hagyományos értelemben vett TV-zésért felelős, amiért természetesen eközben előfizetést fizetek.
-
Danecay
addikt
Ha már garancia, hagy OFF-oljak én is egy kicsit. Én a Media Markt Garancia Plusz Gold-al kapcsolatos tapasztalatokra lennék kíváncsi. Elgondolkodtam rajta, hogy mi lenne ha a 2020-ban vásárolt TV-m leesne a falról. Normál esetben nem élnék vissza ilyesmivel, de több mint fél éve levelezek egy a TV-n fellépő problémával kapcsolatban, ahol két érintett fél lehet a hunyó, amiből az egyik a TV gyártója, a másik pedig a használhatatlan alkalmazás fejlesztője, ahol persze megy az egymásra mutogatás. A TV papíron a támogatott eszközök közé tartozik, és ennél fogva telepíthető is rá a szóban forgó szolgáltatás, ami kb. 95%-ban nem működik. Kicsit beleuntam már a hosszadalmas levelek írásába, amire egy copy - paste választ kapok rendszerint, amiben leírják, hogy sajnálják, de... Nos ezért jutott eszembe élni a Garancia Plusz Gold adta lehetőséggel, de nem csináltam még soha. Nem szeretnék két szék közé ülni sem.
Akinek van ezzel kapcsolatos tapasztalata, kérem írjon privátban, nyilván nem kell ezzel tele OFF-olni a topikot. Igazából még ennyit sem írtam volna ide ezzel kapcsolatban, amennyiben nem ilyen témákra evezett volna a beszélgetés az utolsó néhány hozzászólásban
-
Danecay
addikt
válasz
#79563158
#61122
üzenetére
Valóban. Bár elsőre azt gondoltam, hogy a Laby fórumtárs keveri az Alza-s elállási jogot az Amazon-ossal, de most, hogy rákerestem, legnagyobb meglepetésemre, az Alza-nál is 30 napos elállási jog van már
Hát nem jó fejek? 
A kényelmes és nyugodt vásárlás érdekében meghosszabbítottuk a törvényben előírt 14 napos elállási jogot 30 napra! -
Danecay
addikt
Bár én sem jártam körbe a témát, de nem gondolnám, hogy csak bontatlan termékre vonatkozik. Ha nem azt küldik amit kapsz, az magától értetődő eset. Ha valami nem jó, azt jó eséllyel csak azt követően tudod meg, hogy kibontod a terméket a csomagolásból és kipróbálod, felpróbálod. És még mindig ott van annak az esélye, hogy nem olyan mint amire számítottál, pl. színben, méretben, HMD esetén pl. nem igazodik a fejformádhoz, mégsem jó az IPD tartomány a szemedhez, fáj benne a fejed, szédülsz benne, stb.
-
Danecay
addikt
Alap dolog lehet, de ugye a Virtual Desktop támogatja az Oculus Runtime-ot is, nem csak az OpenVR-t vagy OpenXR-t? Igaz utóbbi kettő között azt sem tudom mi a különbség

-
Danecay
addikt
válasz
kevike576
#61071
üzenetére
Szerintem kiskuplung direktben VR-ra fejlesztett játékra gondolt, legyen az natív vagy PCVR.
-
Danecay
addikt
Már csak abban kellene konszenzus, hogy való e VR gyerekek számára vagy nem, mert erről viszont eléggé megoszlanak a vélemények. Én pl. amikor itt említettem, hogy a gyerekeimnek akartam valamit csinálni a VR-el, egyből megkaptam valakitől, hogy Ő bizony a nem adna a gyerekére VR-t mert hogy az nem nekik való, jó eséllyel feltételezve, hogy az illetőnek nem is volt gyereke. Mindegy, nem egyedül Ő van ezen a véleményen, miközben pl. a Beat Saber is PEGI 3 besorolású.
-
Danecay
addikt
Ahogy #61032 Raymond is írja, szerintem is a pancake lencsék tennék inkább vonzóbbá az olcsósított Q3-t min a nagyobb SoC. A pancake lencsék az új játékok mellett dobnának régebbi játékokon is, míg az új SoC leginkább a Q3 exkluzívok miatt kell elsősorban, ami nyilván valamennyivel jobb látványt is eredményez. Ugyanakkor a PCVR-osoknak is jobban kedvezne egy ilyen megoldás, mert ők az új SoC-al nem sokra mennek. Persze nem tehetik meg, hogy egy Q3-as cím ne fusson egy Q3 Lite-on, viszont nem is lenne muszáj típusra korlátozni a játékokat, helyette lehetnének mondjuk presetek, Q1-re, Q2-re és Q-3ra.
Én mondjuk a lencsék miatt szívesen váltanék egy Pico 4-re, de sajnálnám beáldozni az ökoszisztémát. Egy általam (is) vizionált Q3 Lite, gyógyír lenne mindenre, azok számára akik nem szánnak annyit egy normál Q3-ra. Mondjuk kíváncsi leszek, hogy mennyiért fogják vesztegetni az olcsósított modellt. -
Danecay
addikt
Sziasztok!
Kisebb kihagyás után ma gurulni akartam kicsit az AMS2 autószimulátorral a Quest 2-mel, de több problémába is belefutottam. Kettő ezekből lehet, hogy összefügg. Tehát sw frissítést követően is azt az értesítést kaptam, hogy "Hand tracking and controllers disabled" és, hogy mozgassam a fejem és közben nyomjak gombot a hangerőszabályzón. Ezt megtettem, de nem nagyon történt semmi, és mivel fizikailag érzékelte a kontrollereket a HMD, töröltem az értesítést és próbáltam figyelmen kívül hagyni. Játék indítását követően, sajnos azt tapasztaltam, hogy kevesebb, vagy éppen, hogy egy kör megtétele után kilépett a játék és az az üzenet fogadott, hogy nem található kontroller és, hogy vagy azokat mozgassam, vagy nyomkodjam, nem emlékszem pontosan, vagy pedig a HMD-n nyomjam egyidejűleg a hangerő le+fel gombokat. Úgy rémlik, hogy volt, hogy ugyanúgy érzékelte tovább a kontrollert miközben továbbra is csatlakozva maradt a Quest Link-hez és olyan is, hogy nem, de az értesítésben leírtak nem segítettek abban az esetben sem, ha nem érzéklete a kontrollereket a HMD. Volt HMD kikapcsolás, újraindítás, kontrollerekből elem ki-be de kb. mindig az lett a vége, hogy a fent említette üzenettel kilépett a játék, miközben a játékhoz nem is használok kontrollert.
A következő problémám, az, hogy minden egyes kijelző kikapcsolást követően PIN beírást kér a Quest. Eddig nem volt ilyen. Természetesen nem akarok minden alvó, vagy nem tudom milyen állapot után PIN kódot beírni, hogy a fejemre újra feltéve használni tudjam a rendszert. Ez másnál is így van? Hol lehete kikapcsolni?
A harmadik problémám, pedig, az, hogy hiába állítottam be az Oculus Debug Tool-ban, hogy mutasson nekem teljesítmény grafikont (Performance Summary), az marhára nem jelenik meg, így igazából az is kétséges és kérdéses, hogy bármilyen más beállítás érvényesül e az itt beállított dolgok közül.
Nem tudom, hogy ez mi, vagy honnan jött, lehet, hogy az aktuális szoftverrel, de nem igazán olvasok itt tömegesen erről a jelenségről.
A válaszokért előre is köszi!
-
Danecay
addikt
válasz
t72killer
#60534
üzenetére
Én mondjuk nem olvastam, de lehet, hogy csak átsiklottam felette, ezért kérdeztem rá, hogy volt e már. És ez alatt, nem az Apple VR eszközére gondoltam, hanem arra, hogy a Meta Quest szoftver licenszelhetővé válik más gyártók számára, ugyanakkor át is nevezik Horizon OS-re, és, hogy már 2 olyan gyártó is van akikről tudni lehet, hogy készítik az ezen az együttműködésen alapuló VR headset-jeiket.
Az Apple Vision Pro már lerágott csont. Kb. 2 hétig tartott a szenzáció.#60535 Márton Nem tudok róla, de ha mégis az, akkor mentségemre szóljon, hogy linkeltem más forrást is
Először nekem az O***o cikkét dobta fel a Google hírek. -
Danecay
addikt
Ez mót vá? Óriási szenzáció történt a VR-headsetek piacán
Csak nem volt tiszta a lelkiismeretem erre ez egy forrásra támaszkodni, ki tudja mi igaz belőle
, így: Saját operációs rendszer kiadását jelentette be a Meta -
Danecay
addikt
válasz
fatal`
#59964
üzenetére
"AV1 van a VD-ben, amit az Air Link egyelőre nem tud, de ez csak RTX4xxx kártyákkal megy, a korábbiakban nincs encoder."
Ez biztos? Vagy decoder van csak encoder nincs?
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/gfecnt/202009/rtx-30-series-av1-decoding/
-
Danecay
addikt
válasz
gulasoft
#59959
üzenetére
Köszi!
Én elsősorban az említett funkciók "alternatív video kodekek miatt, vagy pl. a Snapdragon videófelskálázási opció miatt" miatt lennék kíváncsi, és még az ASW-t vagy valamilyen Frame Generation eljárást ki is hagytam. Az a helyzet, hogy csak egy RTX 3070-esem van, és ha mondjuk már natívan nem tudok valamit kiszámoltatni, akkor azt jó lenne az ilyen segédeszközök segítségével megtenni, nyilván a minőségromlás oltárán.
-
Danecay
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Apple iPhone 12 Pro 512GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B550M R7 3700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman Z1 PLUS CM 700W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- IKEA (HAVREHOJ) tablet tartó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

. Még én sem nagyon értem 
), de ha ez igaz, úgy ez azért elég kemény és biztató!
Nekem ugyan van itthon két kiskorú gyerek, de ahhoz már elég nagyok, hogy el lehessen mellettük lenni, ők is csak a kütyüjükbe temetkezve tudnak létezni, olyankor meg olyanok mintha itthon sem lennének. Sohasem voltam éjszakai játékos sem, még kislány koromban is, amikor még maga a PC is újdonság volt a számomra, ami előtt el tudtam ülni egész nap, akkor is, eljött az este 20 óra, 20:30, kapcsoltam ki a gépet és inkább néztem valami filmet a TV-ben. Ez kb. az óta is úgy van, annyi, hogy már leginkább nem TV műsor kínálatot nézek. Na meg én valahogy nem is vagyok így ráfüggve semmire., van, hogy hetekig, de lehet december óta hónapokban is mérni lehetett, hogy meddig nem volt a fejemen a headset. Tegnap vettem már fel végre hosszú idő után, természetesen agyig volt merülve, mondjuk, hogy miért azt nem tudom, mert minden használat után kikapcsolom, de leginkább csak ki akartam próbálni valamit. A HL: Alyx-nek is nekiálltam a nyár végén, ősz elején újra, mert természetesen még azt sem sikerült végig vinnem, ami egyébként igaz bármilyen VR játékra is
Még ez is. Kiderült, hogy valószínűleg a nyaralásra beszkennelt iratokból kimásolt igazolványkép nem tetszett neki, így ma csináltam dedikáltan erre a célra egy fényképet és végre ismételten korlátozások nélkül használhatom a fiókomat
Szóval vagy itt is volt már, vagy csak ugyanúgy mint most hivatkozás mutatott rá korábban is, vagy csak egyszerűen nem ez volt

