-
Fototrend


Új hozzászólás Aktív témák
-
xandrush0831
aktív tag
válasz
Danecay
#62217
üzenetére
Igen, 0.x
Q2-nél a 0.8 0.8 például a szemüveg spacer használatával még szinte egyáltalán nem látszódott, meg állítólag valamennyi render terület alapból a lencsén kívülre esik. Elég nagy boost volt, mert mindkét irányba 20 százalékkal kevesebbet kellett a kártyának renderelnie.
F1 VR-ban meg versenyszimulátorokban csináltam olyat, hogy horizontal FOV 0.8, a vertikális FOV-ot meg betegesen alacsonyra vettem. És teljesen oké volt, mert olyan látvány volt mintha egy bukósisak lenne rajtam.
VR-ban ugye a fekete csík is körülölel, nem csak egy 2d-s levágásnak tűnik. Gyakorlatilag "megduplázta" a kártyám erejét, ment fel a resolution slider az egekbe. -
zsozsa74
őstag
válasz
Danecay
#62217
üzenetére
Ez az ACC egy érdekes állatfaj VR-ban. Korábban egy 4080, 5800x3d, G2 kombóval próbálkoztam vele, de inkább hagytam olyan ótvarul futott ezzel a harverrel is.
Na most itt rögtön hozzá is teszem, hogy marhára nem értek a vr mágiához, nem tudom, mi az az ASW, headroom, nem használok open XR-t vagy mit, egyszerűen a sok minden más mellett nekem ehhez már nincs idegzetem, hogy megtanuljam és baszkuráljam a beállításokat. Nem is mérek vr-ban semmit, az is csak púp a hátamon, szóval szemre vagy jól megy vagy nem. Mivel olyan 6-7 éve már vr-ban szimezek, azért van hozzá "látásom", bár én nem vagyok túl érzékeny a kevesebb fps-re sem, de azért persze észlelem. Meg van mihez viszonyítanom, mert 95%-ban az atom jól optimalizált AMS2-vel tolom.
Szóval szarul ment, nem is nagyon foglalkoztam vele, aztán év elején a G2-t váltotta a Quest 3 és újra rápróbáltam. Persze addig volt sok update is a játékhoz, persze gőzöm nincs, hogy a vr részhez nyúltak-e.
Elkezdtem VR Low-tól próbálgatni és végül ott kötöttem ki, hogy VR Epic és még mindig tök jól futott, csak csúnya volt. Erre a pixel densityt feltoltam 200%-ra, amiről azt gondoltam, hogy valami jó nagy ütést mér mindenre, de legnagyobb megdöbbenésemre ugyanolyan jól futott, mint addig, csak még szép is lett. El is mentettem ezt a beállítást "csoda" néven.

Teszteltem mindenféle körülmények közt és azt tapasztaltam, hogy egyedül a legnagyobb pályán, a Nordon-on van néhol fps zuhanás, de főleg inkább csak az elején míg együtt van a mezőny. A headset amúgy 90 herz-re van állítva. A render felbontás meg 4128 x 2208-ra.
Szerintem a Metának a rendszere lehet sokkal barátságosabb a hardverek számára, hogy ezt így bírja a gépem. Vagy passz, de tök elégedett vagyok most már az ACC-vel is.

Ja és pc linken tolom. Csak a teljesség kedvéért.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- BestBuy topik
- És akkor a memóriapánik után beköszöntött a HDD-pánik
- Gyúrósok ide!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Raspberry Pi
- Az Enermax tényleg nem viccel, ha az új tápjának garanciaidejéről van szó
- Elektromos autók - motorok
- Call of Duty: Black Ops 7
- Horgász topik
- További aktív témák...
- Új és újszerű 15-16 Gamer, irodai, üzleti, készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Eladó egy Clevo PA71HS-G i7 7700hq Gtx1070 Kérlek olvasd végig a hirdetést
- 175 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5070Ti (ELKELT)
- Xiaomi Redmi Note 9 / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
- Xiaomi Redmi Note 13 8/256GB / 12 hónap jótállással!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

Q2-nél a 0.8 0.8 például a szemüveg spacer használatával még szinte egyáltalán nem látszódott, meg állítólag valamennyi render terület alapból a lencsén kívülre esik. Elég nagy boost volt, mert mindkét irányba 20 százalékkal kevesebbet kellett a kártyának renderelnie.
VR-ban ugye a fekete csík is körülölel, nem csak egy 2d-s levágásnak tűnik. Gyakorlatilag "megduplázta" a kártyám erejét, ment fel a resolution slider az egekbe.

Dyingsoul
