-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
izomman1
senior tag
Sziasztok!
HTC Vive hoz tudtok ingyenes VR 360 fokos videó lejátszó programot javasolni? Létezik ilyen?
Két ingyenes is volna, de egyik se megy rendesen:- VRideo - Csak „beépített saját ” videókat tudja lejátszani én saját videót nem tudok bele importálni.. Elvileg volna dowload mappa, de nem találom a C: meghajtón helyét! Milyen elérhetőségre kéne a wincseszterrre rámásolni a saját videóim le tudjam játszani és látszódjon a dowload mappába?
- Whirligig program szintén ingyenes, de ott a beállítás olyan brutál sok videóbeállítása létezik (billentyűkombókra) amivel szinte lehetetlen eltalálni hogyan tudná lejátszani mormálisan a 360 fokos videót vagy a 180 ast…Köszi szépen a segítséget előre is!
-
izomman1
senior tag
Én a HTC Vive ot caseking ről rendeltem mindenkinek csak ajánlani tudom. (Németország - Berlin).
Kb. 4 nap alatt megjön a cucc és olcsóbb mint a magyar ár . (Átszámolva 286 e ft) -
izomman1
senior tag
Igen én itthonra rendeltem...Magyar címre gond nélkül angolra át lehet állítani az oldalt..
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3702 üzenetére
Sziasztok!
Örülök, hogy HTC Vive ot választottam és nem vártam az Oculus Touch ra… 3 szenzor esetén ha lesz valakinek kérlek próbáljátok ki hány szor hány métert tud lekövetni hibátlanul Touch ra vonatkoztatva.
Azt gyanítom, hogy csak 360 fok egyhelyben vagy pár lépéses mozgásra lesz elegendő és ha a földől vennél fel valamit akkor lehet jelvesztés a test takarás miatt , illetve ha szoba sarkok felé közelítesz szintén lesz jelvesztés( Szenzor alatt állsz) , mert optimálisan ezek a szenzorok minimum 2 méterre helyezendők a célszemélytől.. ahogy hallottam.. Tehát ha van egy 4x4 méteres szobád lehet csak a belső 2x2 M ert fogja tudni rendesen követni.. Illetve az is érdekelne majd 4 szenzor esetén fogja e tudni követni a sarkokat vagy a padlóról való felvételt szintén.. (de 4 szenzoros rendszer kicsit már megdrágítja a mókát és sok USB 3.0 csatlakozó is kell + hosszabbító kábelek)
Sajnos az az érzésem amit sejtettem már márciusban, hogy az Oculus azért nem adta ki a Touch okat már akkor mert tudta a HTC Vive room scale miatt kenterbe veri őket mivel 2 szenzorram normális követés csak egyhelybe állásra és 180 fokos követésre alkalmas.. Ezt már akkor tudták édes kevés és húzták az időt remélve , hogy a fejszettet legalább sokan megveszik aztán meg azt mondják sokat „fejlesztettünk ez idő alatt” és most ugyanazt a touch -ot kiadják ami már tavasszak rendelkezésre ált…
Illetve most kísérletezgetnek egy önálló számítógépként funkcionáló készüléken, de már most lehet tudni olyan erős lesz max mint egy csúcs kategóriás mobiltelefon és nem pedig egy csúcskategóriás gép , ergó olyan játékok elképzelhetetlenek rá mint PC-s headset társaiknál..
Sebaj legalább 2szabad lesz a mozgás végre „ ami a Vive nál eddig is megvolt.. -
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3706 üzenetére
A headset et tökéletesen követi , mivel hátul is van pánt! (követő pontok) Itt a Touch követéssel van a gond még egyszer hangsúlyozom , mert ott test takarás jel vesztés lehet elég erőteljesen! (vagy a kamera látószöge sarkokba szoba széleken nem működik)
HTC Vive esetén szoba szélén sarkokba földön is tökéletes a követés lézer mivolta miatt nem lehet takarás![ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Várom majd a tapasztalatokat milyen lesz az Oculus 3 szenzorral illetve 4 el touch követésére....
A legjobban én örültem volna, ha sikerült volna összehozni azt az Oculusnak mint a Vive nak, de sajnos kétlem, mert még mindig standing és 180 fokos játékokat propagálják az Oculusnál room scale teljesen elhanyagolható szerintük, pedig az a VR játékok jövője és az igazi szabadság! -
izomman1
senior tag
Akkor én is belinkelek egy 2 szenzoros vidit és itt a földről való felvételt meg se próbálja az illető.. (valószínűleg ott már nem működne..)
https://www.youtube.com/watch?v=zdU_OGCVjVU
1 perc 56 körül látszik, hogy a bal kezénél háttal fordulva elveszti a jelet az egyik touch ott marad a VR világba.. ha sarokba megy (teljesen nincs ott) akkor is már ő mondja itt már nem jó...fél m vagy méterre lehet a saroktól)
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #3720 üzenetére
Lehet csak én vagyok extrém, de pl.: a Solus Project-et én átvittem teljesen és igaz teleportálós módon mozogtam, de sokszor meg megálltam és bejártam az igaz pici szobám virágot szobrot stb megcsodálva lehajolva stb..
Sétáltam picit a tengerparton stb.. Lefeküdtem a fűre néztem az eget stb… Ez valóban nem csak egy helyben állás volt. Lövöldözös játéknál pedig lebuksz odébb mész kardosnál hátrébb lépsz szúrsz odébb lépsz picit elszaladsz ha fel akarsz venni valami tárgyat a falon a talajon , mert ha van elég szobád nem teleportálgatsz mindig ..stb..[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Második videót én is belinkeltem látszik a jelvesztés 1:56 nál bal kéz úgy marad ha figyeled és saroknál 1 m környékén jelzi itt már nem jó...
Nyilván működik valamennyire (2 szenzorral is), de engem idegesítene , ha elvesztené a jelet ha tárgyért nyúlok... -
izomman1
senior tag
válasz Raymond #3725 üzenetére
Eddigi Oculus exclusive játékok 180 fokra tervezték elől két szenzor... Ez is ami baljós és furcsa ...remélem a VR játékok az Oculusnál is többről fognak szólni úgy mint a Vive nál 360 fok és ha nem is nagy de kis szoba követés..
De ha valakinek kis szobája van felteszi az Oculus szenzort (2,3*3 M mondjuk) és a falnál sarkaknál ebben a kis szobában is jelvesztés lenne.. mert csak a szoba közepét tudná normálisan követni 1,5 M*1,5 M az szintén elég zavaró lenne...(mert földről nem tudsz felvenni normálisan sarkakba fal mellett stb..) -
izomman1
senior tag
És miért minden Oculus youtube (exclusive) demó kipróbálása csak elől 2 szenzorra és 180 fokra van bemutatva? Oculus szerint ez elég? Ez a VR jövője?
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3732 üzenetére
Mozgatom majd a kontrollert a sarokba (fal mellett is kipróbálom )...Észre fogom venni ha nem jó...
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3732 üzenetére
A lézer sugár akkor azt mondod nem hatol át a ruhán testen? Nem kicsit fogom test takarásba mozgatni a kezem.. Meglátjuk délután „akad e” vagy egyhelybe marad e…
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3739 üzenetére
De véleményem szerint 4 kamerával lesz tökéletes az Oculus Touch room scale követése… Mivel elől asztalon 2 kamera van nagyon sok demó bemutatón 180 fokos tökéletes experience miatt.
Hátul ha ugyanilyen pontos követést várunk el akkor pedig szintén két sarokba ennyi kamera kéne , hogy mondjuk egy 2,5 M * 2,5 M room scale területet lekövessen. (sarkokat is, mert ha egy kamera van hátul középen (3 kamera) hátsó sarkot nem biztos , hogy lekövetné rendesen)
Tehát 2*80 dollár plusz 2 szenzor továbbá hosszabbítók tömkelege (mert a szenzor és az Oculus fejszett kábele is rövid) + USB elosztó a gépbe ami szintén 30 dollár minimum egy jobbEgy kérdés:
Azt hallottam bár nem biztos hogy így van, hogy az Oculus USB szenzorai processzor igényesebbek (föleg több egyszerre ) mint a HTC vive 2 db lézer szenzora..
Ez igaz?Illetve az igaz amit az Oculus állít, hogy most levitték a gépigényt ? tényleg játszhatóan fut már Oculus játék egy GTX 960 al (Project Cars vagy akármi) vagy ez is csak egy szemfényvesztés?
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #3740 üzenetére
Illetve egy fél perces videót mutattak be a készülő új Oculus üdvöskéről..
http://player.hu/tech-3/oculus-virtualis-valosag-szemuveg/
Mi értelme, ha teljes szabad mozgást biztosít a kábeles CV1? Vagy mégse? Jó jó ott a kábel lehet mondani meg a drága gép nem szükséges… de ez a megoldás nem nehéz belátni, hogy gyakorlatilag egy mobiltelefon erőforrás színvonal nem pedig egy asztali gépé..
4K VR headset et várom már amit majd tök mindegy ki adja ki (room scale követés mellett ) Felőlem az Oculus is kiadhatná a következő generációt, de tényleg ez lenne az új üdvöskéjük? Ha 4k lenne biztos eldicsekedtek volna vele.. -
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3742 üzenetére
Köszi az infót!
Spacewarp lehet jó dolog, mert a Vive nál pl. Raw Data ba ha gyorsan mozgatom a fegyvert jobbra -balra kicsit szellemképes lesz késve követi le.. Elvileg erre is ha jól hallottam jó... (Bár Brookheaven Experience nél és más játékoknál ez nincs így tökéletes)
Bár supersampling 1.8 ra állítva játszom és FX 8350 es el 4,6 ghz re húzva a magokat (lehet a procim már gyenguska hozzá) - igaz GTX 1080 al... :-)
Azt is hallottam , hogy a supersampling felskálázás jobb a HTC Vive ba mivel tisztább képet ad a Vive lencséje míg az Oculusnál nem , mivel kis trükkel a lencse a pixeleket eleve elmossa , hogy ne lásd úgy őket..Spacewarp tényleges hatását majd le tudja valaki tesztelni tényleg GTX 960 al is már megy minimumon egy Project Cars CV1 -ba? Processzor igény is lejjebb szorult akkor már nem is olyan erőforrás igényes az a CV1 Öculus szenzorok CPU igénye?
+ 1 dolog még a rajzhoz visszakanyarodva - hol működik a Touch és hol nem.
Szintén netes youtuberektől hallottam, hogy az Oculus szenzora nem tudja követni a jelet
- ha túl alacsonyra buksz (mert fejmagasságra van állítva a szenzor az asztalon )
- ha túl magasra nyúlsz
- ha közel mész hozzá (mellé közelítesz)(de ezeket mind ma este HTC Vive al letesztelem megírom az eredményt)
A rajz egy 2d-s felület viszont 3d teret kellene tökéletesen lekövetnie.. Lehet nincs igazam és lehet rossz információkat hallottam... Ha majd ezt aki kompetens leteszteli jó lesz...
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Amikor először kipróbáltam a Vive ot… azt mondtam wow ezt vártam már 20 éve kicsi gyerek korom óta… nagyon örültem neki és újra elkezdtem játszani mint egy gyerek… Asztali játékokat nem nagyon játszom már túl unalmas.. Bár ez a lelkesedés kicsit megfogyatkozott tartalom kevéssége miatt.. , de még mindig el el tudok egy egy új tartalmon csodálkozni és feldobja a napom.. Játékokra vagy 360 fokos filmekhez egészen jó a mostani VR is (felnőtt filmekhez )
A tegnapi Oculus bemutatót én is figyelemmel kísértem és ez a beszélgetés- filmezés- hülyülés virtuális térben rajzfilm figuraként kicsit én is úgy érzem erőltetett nem ezért dobnám el a Vive ot az Oculus-ért …
Igazándiból ha később kapható lesz idehaza is végre csomagba és bebizonyosodik legalább olyan a követő rendszere mint a Vive nak akkor erősen elgondolkodom a váltáson, de bizonytalanra nem dobnám a Vive ot..
Főleg azért is nem , mert ők karolták fel a room scale alkalmazásokat és a vásárlásod egyfajta szavazat is merre fejlődjön a VR technológia.. Ha Oculust veszel (látható a bemutatót demókon ) hogy igazi room scalet nem kínálnak inkább csak 180 fokos vagy max 360 fokos egyhelyben játékot .
Az nekem édes kevés lenne a Vive után .. így várok a biztosra ha kijön a touch mire lesz tényleg képes.. -
izomman1
senior tag
Találtam egy friss gameplay vidit amiben látható, hogy ha hátra fordulsz a játékba rács jelenik (3 perces gameplaybe jó sokszor) meg és figyelmeztet , hogy nézz fordulj a szenzorokkal szemben : [link]
Miért nem teszik a két szenzort előre és hátra? Miért terveznek ilyen idióta rácsot elfordulásra?
Gondolom, hogy ha a 3. szenzort hátra helyezed akkor ezt a "rácsot" nem hozza fel a játék, mert lesz ott is szenzor, mert a Killing Floor jó játék lenne alapvetően... Azon mondjuk már meg se lepődöm, hogy szintén csak egyhelyben állás van és nagyon földre se nyúl le semmiért..VR source egyébként youtube on sok friss gameplayt tett fel a grafika tényleg meggyőző szinte mindegyik játéknál..Ez a hátra fordulás és rács megjelenés teljesen tönkre veri az élményt... Miért nem eleve 3 szenzorral árulják a pakkot? A 360 fok a minimum lenne egy VR játékba szerintem.. Kár hogy az Oculusnál ezt nem így gondolják..
Az is furcsa, hogy a pár nappal ezelőtti Oculus Content en miért nem mutatták be szépen elbüszkélkedve, hogy hogy működik a room scale csak mondjuk egy pici 2,5*2,5 M en..[link]
Fenntebbi VR source csatorna tele van friss gameplayel .. Látható, hogy csak ott van Oculus által beállított 360 forgás (pár játékba) ahol hátulra is van telepítve kamera egyébként nem alap szitu az elől 2 kamera és egyhelyben állás vagy max 1 lépés ide oda
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #3758 üzenetére
Nekem nagyon gyanús ez, hogy csak december 6. án jelenik meg a cucc gyakorlatilag a PS VR után .. Gondolom már nem tudták hova húzni az időt a karácsonyból azért nem maradhatnak ki...De az igazság ki fog derülni előbb vagy utóbb mit tud igazán a cucc alkalmas e room scale re vagy nem és hogy hány kamerával... majd meglátjuk.. Én csak azt sajnálom , hogy a király Oculus játékok ( mert tényleg szépek) csak egy helybe állásra 180 fokra vagy max 360 fokra van tervezve de nem room scale magasságokba.. És ez butaság, hogy jaj hát nem mindenkinek egyforma szobája van minek tervezzünk 3*3 M er room scale játékot? Bármilyen szoba nagyság tökéletesen működik játékokba rugalmasan , mert a játékba lehet játszani kisebb szobával és nagyobbal is annyi hogy akkor kevesebbet tudsz mozogni de ugyanúgy működik a játék sőt ha csak egy helybe állni tudsz az is működik a Vive ba akármilyen room scale kalibrálású játéknál..
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #3759 üzenetére
Ebbe a videóba pedig igaz van 360 fokos forgás (3 kamerával persze) :[link]
de a videóban is a srác mondja FIX ponton lehet állni nincs mozgás! Elszomorít, hogy az Oculus ilyen irányba viszi a játékok "fejlődését" mert grafikailag egy értékes alkotás lenne ez is....
Hozzá kell tegyem én "szerettem" az Oculust.. és vártam mint egy falat kenyért.. de nekem úgy tűnik hogy a HTC Vive lehet beelőzte őket. (Ha ezek a játékok ezt tudják a valóságban is amit a videónk láthatunk nem lesz túl nagy siker) .. Nem is értem miért nem tértek át lézeres követésre ők is akkor nem itt tartanának és nem kéne lecsökevényesedett játékokat tervezni.. Kár érte..[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3762 üzenetére
jó persze kicsit elfogult vagyok... Ez tény.. azért töprengek én is vajon érdemes e váltanom jobb lenne e a Rift? Nem vagyok ezen videók (hivatalos bemutatók) alapján meggyőzve.... Érdemes e az exclusive címek miatt váltani? Sajnos ez utóbbit is ő nekik köszönhetjük, de azt ígérték idő exclusivitás lesz és később Vive ra is ezek a játékok megjelennek.. Reméljük igazat beszéltek és nem 5 éves távlatba gondokodnak.. :-)
Hover Junkies ra visszatérve rengeteg "űrhajót" lehet választani szoba nagyságodnak megfelelően.. Lehet a szoba egyik sarkába is menni feküdni gugolni ha ott van pl. az ellenfél hajója fedezékbe vonulni.. Ki lehet használni a szoba léptéket, de való tény lehet picike hajóval is operálni egy helybe állni gugolni és forogni 360 fokba.. a VR 3d térben való mozgásról szól és 360 fokban minden más korlátozás és megtöri az immerziót..
ha 3 szenzorral érhető el Rifttel (ez a hivatalos komunikáció de lehet a tökéletes a 4 kamera mert az is támogatva van valami okból )akkor annyival de ez már drágább megoldás mint a Vive.
Személy szerint és aki még nem próbált VR kütyüt az mind érezni fogja a motion sicknesst ha játék közben (kokpit experience ) nem mozog a teste.. room scale esetén 0 a hányinger míg asztali billentyű egér kombóval vagy akármivel mozogni a térben elég hányingert keltő és ezért az emberek nem nagyon akarnának 1000 dollárt körüli összeget kifizetni azért hogy még rosszul is legyenek.
Még a Project Carsba is van valamelyest motion sicknessem bár az élmény szuper, de jobban preferálom a room scalet ... Ha nincs 360 fokos forgás zavaró mert kicsavarodik a nyakad ülő székes megoldásnál ha fordulnod kell hátra fele vagy belenyúlsz egérrel (lásd The Assembly ) és akkor elkap a hányinger..
Solus Porject Vive támogatása tökéletes állva room scale be kényelmesen forogsz 360 fokba mozogsz a virtuális térbe és teleportálgatsz... Igaz akinek a gyomra bírja mozoghat is hagyományosan a térbe (touch pad al teleportálás helyett), de ahhoz már "edzett" gyomor kell... (Ami az emberek 90 % ánál nincs és kemény lehet hozzászokni én se szoktattam magam hozzá még mindig pedig van már 2 hónapja Vive om. - Mivel van room scale alkalmazás)[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #3763 üzenetére
Igen ez a 70 fok ahogy lefele néz jelzi azt, hogy a szoba széleket 1 M es sávba nem tudja (talán ) venni.
Tehát 1-1 métereket vesztesz a szoba minden oldalából (sarkából??).. Ami azt jelenti nem tudod azt a pici szobád se normálisan kihasználni mert vesztesz területeket? (Kivéve ha nappaliba vagy a felesleges faltól 1 M területre tolsz mindent és középen lesz egy 2*2 M es területed mondjuk...
Na jó de befejeztem pontos infókat konkrét megjelenéskor és használatkor fogunk tudni amit biztosan majd itt leírtok a többieknek.. Csak az én szubjektív véleményem, hogy eddig még nem vagyok meggyőzve miért kéne váltanom látva a hivatalos demó bemutatókat a kötöttségekkel (Killing Floor - Dead and Baried előző videók)[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Raymond #3767 üzenetére
Project Cars nál kipróbálom azt a nézetet is..
Igazatok van ...Bár én is mint mindenki ha már ennyi pénzt kiadott a legjobb eszközt akarja birtokolni.. Csak voltak bennem kérdések kételyek , de nemsokára itt van a december 6... Mindenesetre én is azt akarom, hogy a VR fejlődjön és ne haljon ki mert jó dolog csak kár, hogy exclusivitással kicsit elaprozzák az így is kicsi piacot..Egyébként videók alapján nekem is tetszenek az Oculus os videók HTC Vive esetén mondjuk a Raw Data ér fel grafikailag ezekkel vagy a Brookheaven Experience ... Sajnos a Vive nál a tartalom ami kicsit szegényes és rövid. (egyenlőre ) .. Oculusnál ez talán jobb lesz majd meglátjuk ...
Na megyek is Vive -ozni kicsit feldobja a napom[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz akoska07 #3777 üzenetére
Pazar a játék grafikailag ott van a szeren... golyó elkapás visszadobás szintén.. és ráadásul ingyen adják igaz azt hallottam 3-4 órás szösszenet, de ez még mindig több mint jópár Vive címnél..
Ami nekem nem tetszik, az az, hogy szenzorral szemben kell állni, (úgy teleportálsz ) illetve hogy eldobható a fegyver nincs töltés hanem elő veszed magad mellől újra a fegyvert és lősz ha kifogy a lőszer pedig eldobod és új terem az oldaladnál.. Sztem erre kicsit azért odafigyelhettek volna
teszt vidi: [link][ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz akoska07 #3789 üzenetére
Ez az új Oculus gépigény csökkentés jól hangzik, de akkor ez azt jelenti, hogy minimum gépigénnyel egy Project Cars vagy akármilyen játék minimum beállítással játszhatóan fog futni Oculus Rift-ben? (500 dolcsis géppel -1000 dolcsi pedig a gép + Oculus alap szett kompletten)
Tudná valaki ezt tesztelni? Mert ha ez így van nagy szó...[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #3796 üzenetére
Én úgy vagyok vele mivel fél évig Touch al az Oculust idehaza nem igen lehet majd kapni addig marad a Vive.. Addig bebizonyosodik hány szenzorral képes azt nyújtani mind egy Vive és milyen költsége lesz annak. (hány szenzor USB port és hosszabbító) Illetve hogy milyen jól fog egy Vive játék benne működni (Mert láttam videókat elvileg mennek benne de a srác főleg a RealitycheckVR -ben főleg 4 szenzorral tolja - ez a megoldás már kicsit drága és durva)
De az is fontos, hogy egy Vive kontrollerre tervezett játék mennyire lesz a más formájú Touch-al játszható\élvezhető....
Kérlek majd írjátok meg ide mik tapasztaltok sokunkat érdekelni fog.. Csak de kár, hogy az a dec 6 is majdnem 2 hónapra van innen :-( Már aki meg tudja rendelni ...
De remélem azért a Vive is villantani fog karácsonyra AAA címet ha más nem jövőre jön a Vive ra a Doom vagy a Fallout 4.. Na utóbbi ha Solus Project teleportálós megoldással megvalósítják.. akkor le leszek nyűgözve és sose cserélem le a Vive ot csak max a 2.0 ra , mert lesz több 100 óra tartalom rá :-))[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
Előbbiekben írta valaki, hogy a room scalet igazán ki se lehet használni ..
Ma próbáltam ki a Sword Master VR és bámulatos.
Videók róla:[link]
[link]2 m * 2,5 M es szobám van még csak (később költözök nagyobb szobába) , de maximálisan ( ahogy a videón is látszik) ki lehet vívás közben használni a szobát sőt még nagyobbat is akár...
Furcsa, hogy az Oculusnak vívós tervezett játék címe nincs (mindamellett, hogy csak egy helyben állós játékokat terveznek egyenlőre - demó videó bemutatók alapján..) .
A Sword Master igaz nem egy grafikailag csúcsteljesítmény , de a Vive lézeres képességét nagyszerűen bemutatja... Bődületes élmény vívni kivédeni a kardcsapásokat odébb ugrani gugolni kihasználni a szoba léptéket... Biztos Touch al is el fog indulni, de majd kérdés hány szenzorral lesz képes 3tzuioöü ezt a mutatványt megcsinálni amit a Vive...Jövőben remélem Skyrim léptékű játékba lesz beleimplementálva ilyen vívás rendszer is..[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #3822 üzenetére
Egy friss videóba azt nyilatkozzák egyébként, hogy igen 360 fokos forgásra kis mozgásra 2 szenzorral képes lesz az Oculus (hátul -elől elhelyezve).. Room scale kaliberre pedig 3 al lesz képes... (nagyobb mozgásokkal minimális jelvesztéssel)
Videó közepén beszél kábé róla: [link]
Megemlíti még, hogy még jobb pedig ugye 4 kamerával lesz az élmény.. de ez csak kísérleti fázis és várhatóan lesz hosszabbító kábel is a plusz szenzorhoz adva...
Ja és szintén azt is megemlíti hogy az alap beállítás amire terveznek az elől 2 szenzor , mert ez a legnagyobb "közönségi igény" amit a nagy többség fog\tud alkalmazni...[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #3823 üzenetére
Csak hogy mindenki tanuljon belőle:
Most vertem szét a csillárunkat ripityára, mert csináltam egy felszúrást és túl alacsonyan volt a csillár beállítva (2 M ) ... De ami vigasztal, az az , hogy a Vive kontrollernek semmi baja... Magasabbra kell azt a következő csillárt tennem majd.. -
izomman1
senior tag
válasz aaronwake #3835 üzenetére
Nem gyenge cucc ha egy 4K headset el jönne az lenne igazán a csúcs.. Pár év múlva szerintem a Valve meglépi és ezzel a kontrollerrel + új Headset el újra paicvezetők lesznek..
Egyébként lehet a touch ra ez a Valve válasza , hogy ujj mutogatásos játékok is mehessenek steam VR on , de ha Oculus ragaszkodik az exclusivitáshoz nem sokat érünk vele..
Bár engem személy szerint nem hoz lázba az ujj pontos követése a Vive wand bőven megteszi kiválóan pisztolyra vagy kardra , botra.. Kéz szimulálásánál se volt kifejezetten problémám vele.. -
izomman1
senior tag
válasz Dyingsoul #3841 üzenetére
4K headset lehetne , mert már így is supersampling eljárásba a GTX 1080-asommal 1.8 ba felskálázva játszok játékokkal (max grafikán)… Gép már most is volna igaz nem olcsó kategória ez tény…
2 éven belül jönnek az új generációs NVidiák ahogy szokott lenni és lejjebb esnek majd az árak szélesebb rétegben is egy 4K kijelzőt meg fognak tudni hajtani a népek.. (Mediumba mondjuk )
Szerintem egyáltalán nem lenne irreális , ha jövő karácsonyra vagy az utánira jönne a 4K headset , de az Oculus az új prototípusával más irányba ment el (hordozható gép formájában) … Na arra várhatunk mikor lesz 4 K ra meghajtható gép pici hordozhatóba azt hiszem.. Hozzá kell tegyem nekem semmi bajom sincs a kábelekkel, ha cserébe szabad mozgásom van a szobába.. Kábelekkel a Vive 4 K kijelzőt is meg fog tudni hajtatni 1-2 éven belül simán.. (Már most is menne)[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Dyingsoul #3843 üzenetére
Ez tény nagyon kicsi a piaci szegmens most aki 4 K -t meg tudna hajtani. Én se vagyok dúsgazdag nem azért van ilyen cuccom , hanem azért mert gyerekkori nagy vágyam volt a VR és lehető legmagasabb szinten űzném .. Nekem nincs más hobbim más pénzköltés..
De az elérhetőségen fog javítani ha kb. 2 év múlva megjelennek az új generációs Nvidia kártyák… Simán szerintem újra a Vive (ahogy tavassszal) be fogja előzni az Oculust… De nem is baj a piac majd fejlődik a verseny jót tesz… Csak a fránya exclusivitást ne erőltetné az Oculus..
Elég sok tartalom van steam en is szerintetek mi lenne az iparral ha a HTC is így gondokodna és nem mennének a steam es játékok Oculussal? (mert menni fog már most támogatja natívan igaz szerintem sok szenzorral lehet max olyan a Vive os játék élménye mint 2 szenzorral a Vive)
Ráadásul a room scale mögé (ami szerintem jó dolog) igazán a HTC áll míg az Oculus csak az egyhelyben állós játékokra fókuszál látva a várható felhozatalt videók alapján.. De majd a piac eldönti kit emel fel a vételekkel és mit szeretne.. Steam felmérés azt mutatja kétszer nagyobb piaci szegmenssel rendelkezik a HTC Vive az Oculus Rifthez képest... beszédes... de lehet mondani lehet akinek Oculusa van soha nem használt még steam et csak Oculus storet és ezért nem számolják bele a felmérésbe..
Felmérés: [link][ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #3844 üzenetére
Újabb utalás, hogy Carmack inkább a mobil VR teljesítményű eszközöket tolna inkább , mert arra van jelenleg megfelelő piac.. Kicsit nekem úgy tűnik elmozdultak a hordozhatóság irányába , de a 4 K meghajtás 2 év múlva csak asztali gépben lesz elérhető... Bízom benne azért lesz ha a HTC Vive meglépné addigra kapcsol az Oculus és 4 K kijelzővel lesz a CV2.. mert a fejlődés nem lassulhat nem állhat meg
-
-
izomman1
senior tag
Egy friss teszt a Touch ról: [link]
És a nagy kérdésem igaz ez csak egy elő teszt (előzetes verzió) , hogy megy e 360 fok és room scale Touch kontrollerre vonatkoztatva: (Szerintem mindenkit ez izgat aki VR al foglalkozik):
"
There’s another issue, too. In our brief testing period with a preliminary version of the 360-degree Touch and Rift use, we found that even with three cameras, it wasn’t an entirely smooth operation. There were still periods, particularly when faced between a front camera and the rear camera, where gestures and tracking cut out. It didn’t happen often, but when it did, it was disorienting, and we had to turn one way or the other solved the issue.
"Azt írják nem volt még a 360 fokos követés se "teljesen" tökéletes..Ez azt a gyanúm erősíti meg, hogy nem véletlenül van elől 2 kamera főleg a teszteken és azért terveznek "csak" álló játékokat az Oculus nál... Bocs mindenkitől ,hogy ennyit rugózok rajta, de nagyon kíváncsi vagyok valóban menne e a room scale (akár több kamerával) az Oculus on vagy nem.. Én is annak örülnék, ha menne a Riften a 360 fok és room scale (akár több kamerával- esetleg 4 el? Bár erre kevesen ruháznának be) mert akkor a tervezők se lennének megbéklyózva , hogy ha fejlesztenek egy játékot igazi room scalet nem tudnak beletenni ,mert a Oculus VR vásárlók nem fogja tudni használni.. Ergo kevesebb room scale tartalom láthat napvilágot mert az Oculus le van maradva... :-( Remélem nem így lesz... Valahol egy fórumozótól olvastam az Oculus kicsit elkényelmesedett a Zuckerberg pénzén ... Lehet de remélem nem mert a VR piacnak az Oculus asztali géphez kapcsolódó fejlesztésére is szükség lenne, hogy motiválva legyen a megállíthatatlan fejlődés..
[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz izomman1 #3848 üzenetére
Csak nekem az a gyanúm, hogy tavasszal látták a HTC Vive jobb követésben és jó akkor kiadjuk csak a fejszettet 1 szenzorral (ekkor kellett volna lézeres követésre nekik is váltani ha ez nem tökéletes) és majd azt mondjuk várunk vele 3 hónapot (utána fokozatosan a határidő kitolódott) fél évet és fejlesztünk a cucc követésén.. Csak ugye ha már 1 szenzort kiadtunk az adott a másik se lehet más .. Touch kinézete pedig alig változott Jön már a december karácsonyból már nem maradhatnak ki így kihozzák azt az eszközt amit tavasszal is majdnem így ki tudtak volna adni, csak addig headset et el lehetett jó számba adni.. touch meg tudták már akkor mit tud de nem merték piacra dobni .. jó lehet még szoftver se volt akkor rá lehet mondani, de köztudott tény hogy nativan támogatná a steam a Touch okat. (Nincs korlát kizárás)
Töménytelen pénzt öl az Oculus, hogy csak az ő eszközére fejlesszenek és kevesebb számú (Bár lehet minőségibb ) játék lesz ... de a Vive ra pénz adomány nélkül is fejlesztenek szoftvert a fejlesztők..
Kicsit kilóg nekem nagyon a lóláb..... Én kb. fél évig vaciláltam a vásárlással, vajon érdemes e Oculus Touchra várni vagy nem (augusztusba elfogyott a türelmem) ... De most ha a teszt igazat ír, akkor kár volt ennyit is tétovázni..[ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz aaronwake #3850 üzenetére
Igen a kommunikáció valóban ez, de hogy a valóság ezt fedi e vagy jelvesztések lesznek az említett felállásokba az nem mindegy.. Ha a kontroller eltűnik megakad a kezedben az "picit" meg fogja törni az immerziót és a 3. ilyen esetnél lehet inkább leteszed az eszközt, mert így nem lehet normálisan játszani..
Várjuk azokat a teszteket, hogy lehulljon a lepel... -
izomman1
senior tag
válasz Menthirist #3854 üzenetére
4 kamerával mondjuk biztos jó lesz , bár "nem túl nagy" szőnyegen mozog a szoba közepén , de ez lehet a kábele rövidsége miatt is? 2M*2M ?
[link][ Szerkesztve ]
-
izomman1
senior tag
válasz Dyingsoul #3847 üzenetére
[link]
Friss cikk a Dishonored alkotói VR alkotáson gondolkodnak.. Jó játék ötlet
HTC Vive ra nagyon ütős lehetne a lopakodás-lopás egy szoba léptékbe elkapni az ellenfél nyakát lopakodni stb.. vagy esetleg ha lebuksz vívni az életedért (Lásd Sword Master VR ) mechanika vagy akármi.. Blinkeléssel (vagy aki bírja simán) lehetne tovább menni és komoly párbeszédek NPC volnának a játékba.. Elég komoly élmény lenne remélem egyszer megvalósul.. és akkor a VR -ban kétkedők is megtérnének[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti játékok OFF topik
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- EAFC 24
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...